Miksi naiset

ihmejakummax

saavat seksiä, mutta miehet ei?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-nainen

Ja keiden kanssa he saavat sitä jos miehet eivät saa???

• ihmejakummax

Tarkoitin vähä provolla näille palsta äijänkäppyröille jotka koko ajan vonkaa ja ei mistään mitään tuu.

• 1212

Miesten kanssa jotka kiertävät panemassa monia muitakin naisia. Ja mitä useampaa he panevat, sitä kokeneempia ja rennompia he naisten käsittelyssä ovat. The rich get richer, the poor get poorer.

Esim. minä tunnen kaksi miestä joilla on molemmilla yli 100 "kaatoa".

• kurppaakurpempi

Taas näitä. Minä olen nainen mutta en ole saanut seksiä yli viiteen vuoteen. Olen ruma ja ylipainoinen joten kukaan mies ei huoli.

• yyyyhuuukihhi

Oma valintasi, siis valitset ennemmin syömisen kuin naimisen.

Kuka tahansa voi laihtua, keskitysleirit todistavat sen.

Hoikka tai normaalipainoinen nainen on todella harvoin niin ruma, etteikö kukaan mies haluaisi tuupata.

• Ikis__M

Koska kaikki on naiselle helpompaa länsimaisessa yhteiskunnassa, erityisesti pohjoismaissa. Naisella on vara epäonnistua kerta toisensa jälkeen ja aina löytyy kuitenkin mies elättäjäksi, rakastajaksi ja miksi vain. Miehen ei tarvitse edes epäonnistua eikä saa silti p..ua, työtä tai asuntoa, miehen kohdalla kyse on enemmänkin tuurista. Katsoiko kukaan eilen Femmiltä tuosta miehestä kertovaa dokkaria:

http://is13.snstatic.fi/img/978/1445939348915.jpg

Minä katsoin kun satuin kanavalle, aika vangitseva kun näytti mitä on miehen todellisuus nykymaailmassa. Tuo tyyppi on entinen miesmalli ja ilmeisesti ihan tunnettukin muotikuvaaja Mark Reay, myös näyttelee jateki myös siinä filkassa sivuroolia mm. men in black -johonkin osaan. Uskoisitteko heti ensisilmäyksellä ja tällä kuvauksella kodittomaksi & ettei saa pesää ainakaan omien sanojensa mukaan vaikka pyörii mallibusineksessa? Tuossa traileria siitä filkasta:

https://www.youtube.com/watch?v=8AptatceU5Y

Oli hyvä filkka, Mark oliko se siinä vaiheessa jo kuusi vuotta ollut asunnottomana, enimmäkseen asusteli yhden kerrostalon katolla jonne kääriytyi pressun alle nukkumaan öiksi. Se myös siinä jossain vaiheessa valitti ettei saa edes seksiä, sanoi että kaikki naiset joita yrittää isekä kuvittelevat että saa jatkuvasti eri naisilta mallipiireissä pyöriessään kun on hyvännäköinen ikäisekseen ja aika karsimaattinen. No se itse sitten korjasi siinä ettei saa juuri ikinä. eikä ollut myöskään asuntoa. Miehelle ei siis riitä että on hyvän näköinen, ei ole ongelmia kuten alkoholismi tms., silti voi joutua seksittömyyteen sekä asunnottomuuteen, vastaavalle naiselle naiselle ei kävisi ikinä niin.

• semottiiss

Sanoihan se, että se saa, mutta vain silloin kun joku suoraan ehdottaa. Ja miten muuten vois ollakaan, jos salaa noin ison osan elämästään. Toisen ihmisen lähelle päästäminen vaatis sen kulissin laskemista, mitä se ei ollut valmis tekemään, vaan puhui paskaa minkä ehti.

Jos olisi ollut rehellinen ja "tasoisilleen" naisille avoin, olisi voinut löytää naisen, joka ruokkii sen ja ottaa kattonsa alle. Vähän kuin ätmit, torpaa omat mahdollisuutensa ja syyttää siitä muita.

• semottiiss kirjoitti:

Sanoihan se, että se saa, mutta vain silloin kun joku suoraan ehdottaa. Ja miten muuten vois ollakaan, jos salaa noin ison osan elämästään. Toisen ihmisen lähelle päästäminen vaatis sen kulissin laskemista, mitä se ei ollut valmis tekemään, vaan puhui paskaa minkä ehti.

Jos olisi ollut rehellinen ja "tasoisilleen" naisille avoin, olisi voinut löytää naisen, joka ruokkii sen ja ottaa kattonsa alle. Vähän kuin ätmit, torpaa omat mahdollisuutensa ja syyttää siitä muita.

Mitä hemmetin "tasoja"?....ei ole mitään "tasoja"....paitsi ehkä joidenkin "tasottelijoiden" keskuudessa. ;P

Millä "tasolla" sinä olet. ;D.....voi elämä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      173
      1174
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      532
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe