Miksi naiset

ihmejakummax

saavat seksiä, mutta miehet ei?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-nainen

Ja keiden kanssa he saavat sitä jos miehet eivät saa???

• ihmejakummax

Tarkoitin vähä provolla näille palsta äijänkäppyröille jotka koko ajan vonkaa ja ei mistään mitään tuu.

• 1212

Miesten kanssa jotka kiertävät panemassa monia muitakin naisia. Ja mitä useampaa he panevat, sitä kokeneempia ja rennompia he naisten käsittelyssä ovat. The rich get richer, the poor get poorer.

Esim. minä tunnen kaksi miestä joilla on molemmilla yli 100 "kaatoa".

• kurppaakurpempi

Taas näitä. Minä olen nainen mutta en ole saanut seksiä yli viiteen vuoteen. Olen ruma ja ylipainoinen joten kukaan mies ei huoli.

• yyyyhuuukihhi

Oma valintasi, siis valitset ennemmin syömisen kuin naimisen.

Kuka tahansa voi laihtua, keskitysleirit todistavat sen.

Hoikka tai normaalipainoinen nainen on todella harvoin niin ruma, etteikö kukaan mies haluaisi tuupata.

• Ikis__M

Koska kaikki on naiselle helpompaa länsimaisessa yhteiskunnassa, erityisesti pohjoismaissa. Naisella on vara epäonnistua kerta toisensa jälkeen ja aina löytyy kuitenkin mies elättäjäksi, rakastajaksi ja miksi vain. Miehen ei tarvitse edes epäonnistua eikä saa silti p..ua, työtä tai asuntoa, miehen kohdalla kyse on enemmänkin tuurista. Katsoiko kukaan eilen Femmiltä tuosta miehestä kertovaa dokkaria:

http://is13.snstatic.fi/img/978/1445939348915.jpg

Minä katsoin kun satuin kanavalle, aika vangitseva kun näytti mitä on miehen todellisuus nykymaailmassa. Tuo tyyppi on entinen miesmalli ja ilmeisesti ihan tunnettukin muotikuvaaja Mark Reay, myös näyttelee jateki myös siinä filkassa sivuroolia mm. men in black -johonkin osaan. Uskoisitteko heti ensisilmäyksellä ja tällä kuvauksella kodittomaksi & ettei saa pesää ainakaan omien sanojensa mukaan vaikka pyörii mallibusineksessa? Tuossa traileria siitä filkasta:

https://www.youtube.com/watch?v=8AptatceU5Y

Oli hyvä filkka, Mark oliko se siinä vaiheessa jo kuusi vuotta ollut asunnottomana, enimmäkseen asusteli yhden kerrostalon katolla jonne kääriytyi pressun alle nukkumaan öiksi. Se myös siinä jossain vaiheessa valitti ettei saa edes seksiä, sanoi että kaikki naiset joita yrittää isekä kuvittelevat että saa jatkuvasti eri naisilta mallipiireissä pyöriessään kun on hyvännäköinen ikäisekseen ja aika karsimaattinen. No se itse sitten korjasi siinä ettei saa juuri ikinä. eikä ollut myöskään asuntoa. Miehelle ei siis riitä että on hyvän näköinen, ei ole ongelmia kuten alkoholismi tms., silti voi joutua seksittömyyteen sekä asunnottomuuteen, vastaavalle naiselle naiselle ei kävisi ikinä niin.

• semottiiss

Sanoihan se, että se saa, mutta vain silloin kun joku suoraan ehdottaa. Ja miten muuten vois ollakaan, jos salaa noin ison osan elämästään. Toisen ihmisen lähelle päästäminen vaatis sen kulissin laskemista, mitä se ei ollut valmis tekemään, vaan puhui paskaa minkä ehti.

Jos olisi ollut rehellinen ja "tasoisilleen" naisille avoin, olisi voinut löytää naisen, joka ruokkii sen ja ottaa kattonsa alle. Vähän kuin ätmit, torpaa omat mahdollisuutensa ja syyttää siitä muita.

• semottiiss kirjoitti:

Sanoihan se, että se saa, mutta vain silloin kun joku suoraan ehdottaa. Ja miten muuten vois ollakaan, jos salaa noin ison osan elämästään. Toisen ihmisen lähelle päästäminen vaatis sen kulissin laskemista, mitä se ei ollut valmis tekemään, vaan puhui paskaa minkä ehti.

Jos olisi ollut rehellinen ja "tasoisilleen" naisille avoin, olisi voinut löytää naisen, joka ruokkii sen ja ottaa kattonsa alle. Vähän kuin ätmit, torpaa omat mahdollisuutensa ja syyttää siitä muita.

Mitä hemmetin "tasoja"?....ei ole mitään "tasoja"....paitsi ehkä joidenkin "tasottelijoiden" keskuudessa. ;P

Millä "tasolla" sinä olet. ;D.....voi elämä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      50
      3768
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3635
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3431
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3237
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3019
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2508
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2365
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      102
      2237
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2039
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2029
    Aihe