SinkkuPalstan VahvuusLaskenta? ;P

Onkos kaikki jo unten mailla tai viihteellä?

19

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminki

tääl oon yksin kotona

• Jeps.....ompas mukavan rauhallista täällä palstallakin....

• Kari.R.Runk

Runkrunkrunkrunkrunkrunkrunkrunkrunkrunk Runk Runk runkrunkrunkrunkrunk! Runkkurunkkurunkkurulluuu! Runk runk!

• Sinä poika ja se jaksat.......mut älä pidä liian kovaa metakkaa, ettei naapurit häiriinny tuosta harrastuksestasi. ;D

• ätminki

haluun pilluu

• Ex------PUA

Puistossa läppärin kanssa tekemässä työjuttuja.

• Kukas trolli se nyt on tuon nikken takana, kun eikös expua ollut menossa viihteelle?

• Ex------PUA
        MGTOW kirjoitti:

Kukas trolli se nyt on tuon nikken takana, kun eikös expua ollut menossa viihteelle?

Ilta on vielä nuori.

• Ex------PUA kirjoitti:

Ilta on vielä nuori.

...ja kohta ohi. ;D

• että.silleen

Taidat olla päissäs? Ulkona on kylmä vain 9 astetta ja tuulee. Tuuli ja kosteus tekee ilman paljon kylmemmän oloiseksi! Tulin juuri 20min. sitten kotiin, hampaat kalisten ja syväjäädytettynä. Kuumaa kaakaota hörpin lämpimikseni. Päihtyneitä tuli yksin ja porukoissa vastaani, kulkevat varmaan kapakkakierrostaan.

• että.silleen kirjoitti:

Taidat olla päissäs? Ulkona on kylmä vain 9 astetta ja tuulee. Tuuli ja kosteus tekee ilman paljon kylmemmän oloiseksi! Tulin juuri 20min. sitten kotiin, hampaat kalisten ja syväjäädytettynä. Kuumaa kaakaota hörpin lämpimikseni. Päihtyneitä tuli yksin ja porukoissa vastaani, kulkevat varmaan kapakkakierrostaan.

No moikka....olitkos tanssimassa?

Kuulostaa ainakin ihan siltä, ettei ollut säänmukainen varustus päällä...

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

No moikka....olitkos tanssimassa?

Kuulostaa ainakin ihan siltä, ettei ollut säänmukainen varustus päällä...

En ollut tanssimassa, ei tanssituta. Tulen systerin luota, Faija on ollut eilisestä asti siellä. Sai viime sunnuntaina sydäninfarktin ja soitti sitt Emolle viimeistä puheluaan.
        Emo soitatti apua paikalle ja Faija kiidätettiin sairaalaan, hänelle on nyt asennettu tahdistin ja on toipumassa systerin luona.
        Halus ehdottomasti pois sairaalasta, ei häntä pakolla siellä voitu pitää! Vaikka ratkaisu ei ole terveyttä edistä, sitä hänelle toitotimme jokainen.
        Veljen vaimo oli vastassa täällä Turussa sairaalassa ja seuras koko ajan tilannetta, meillä muilla ei ollut asiaa mennä sinne häiritsemään henkilökuntaa.
        Ymmärrän sen; mutt oli kova pala niellä kaikki yhdellä puhelin soitolla.
        Vielä tekstiviesti tuli perään ett hän viestiittää kyllä, jos tilanne muuttuu johonkin suuntaan!

En ollut tanssimassa, ei tanssituta. Tulen systerin luota, Faija on ollut eilisestä asti siellä. Sai viime sunnuntaina sydäninfarktin ja soitti sitt Emolle viimeistä puheluaan.
        Emo soitatti apua paikalle ja Faija kiidätettiin sairaalaan, hänelle on nyt asennettu tahdistin ja on toipumassa systerin luona.
        Halus ehdottomasti pois sairaalasta, ei häntä pakolla siellä voitu pitää! Vaikka ratkaisu ei ole terveyttä edistä, sitä hänelle toitotimme jokainen.
        Veljen vaimo oli vastassa täällä Turussa sairaalassa ja seuras koko ajan tilannetta, meillä muilla ei ollut asiaa mennä sinne häiritsemään henkilökuntaa.
        Ymmärrän sen; mutt oli kova pala niellä kaikki yhdellä puhelin soitolla.
        Vielä tekstiviesti tuli perään ett hän viestiittää kyllä, jos tilanne muuttuu johonkin suuntaan!

....taas näitä tilanteita, kun sanat katoaa...eikä meinaa löytää oikeita sanoja...

Toivottavasti kaikki sujuu parhain päin, kuin suinkin on vaan mahdollista........sullekin kova paikka - varsinkin kun on sattunut ja tapahtunut vaikka mitä, sekä sitten vielä tämän hetkinen tilanteesi ja hänen tukensa sulle...eipähän niistä varmasti kannata kauheasti täällä ehkä puhua, siksipä en viitsi tarkemmin kirjoittaa.....mutta voin ainakin aavistaa, jos en ihan jopa tuntea miltä susta tällä hetkellä tuntuu ja mitä käyt läpi.......virtuaali *hali* sulle.....

Onneksi teillä taitaa olla aika tiivis poppoo, eikä käynyt huonommin ja luultavasti isälläsi kuitenkin tila vakaa ja ennusteet hyvät....

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

....taas näitä tilanteita, kun sanat katoaa...eikä meinaa löytää oikeita sanoja...

Toivottavasti kaikki sujuu parhain päin, kuin suinkin on vaan mahdollista........sullekin kova paikka - varsinkin kun on sattunut ja tapahtunut vaikka mitä, sekä sitten vielä tämän hetkinen tilanteesi ja hänen tukensa sulle...eipähän niistä varmasti kannata kauheasti täällä ehkä puhua, siksipä en viitsi tarkemmin kirjoittaa.....mutta voin ainakin aavistaa, jos en ihan jopa tuntea miltä susta tällä hetkellä tuntuu ja mitä käyt läpi.......virtuaali *hali* sulle.....

Onneksi teillä taitaa olla aika tiivis poppoo, eikä käynyt huonommin ja luultavasti isälläsi kuitenkin tila vakaa ja ennusteet hyvät....

Nyt saat nauraa, mun on suoritettava joku saamarin hygieniapassi keittiötöitä varten; että saan keittää puurot ja perunat sekä paistaa lihat uunissa jne.
        Siis voihan isoV, mä hoidan ihmisiä joilla on oikeesti tulehduksia tai vastaavasti eivät saa joutua alttiiksi tulehduksille, siis jotain tietoa hiukan enemmän mitä kanan tai kalan käsittelyssä tarvitaan!
        Ja nyt suorittamaan hygieniapassia puuronkeittoon! Hyvää päivää!
        Ja mulla soi Brahms....

• että.silleen

Mua väsyttää ja kömmin omaan sänkyyni nukkumaan nyt. Hyvää yötä kaikille vielä kukkujille!

Nyt saat nauraa, mun on suoritettava joku saamarin hygieniapassi keittiötöitä varten; että saan keittää puurot ja perunat sekä paistaa lihat uunissa jne.
        Siis voihan isoV, mä hoidan ihmisiä joilla on oikeesti tulehduksia tai vastaavasti eivät saa joutua alttiiksi tulehduksille, siis jotain tietoa hiukan enemmän mitä kanan tai kalan käsittelyssä tarvitaan!
        Ja nyt suorittamaan hygieniapassia puuronkeittoon! Hyvää päivää!
        Ja mulla soi Brahms....

....noille kaiken maailman korteille/luville/passeille yms. on tullut naurettua jo liikaakin ja niitä ihmetelty, joten olen aika "turtunut" jo niihin, eli eipä ne enää yllätä mihinkään suuntaan, kun ei nykypäivänä saa tehdä oikeastaan yhtään mitään, jos ei ole yhtä jos toista korttia/lupaa/passia suoritettu.....eikä siinä vielä kaikki, kun sitten niitä pitää olla vielä uusiakin tietyn väliajoin...;D

Hyvää bisnestä nuo jutut ovat joillekin....

Vai että sulla soi Brahms.....mulla on tainnut NukkuMatti jo pidemmän aikaa soittaa jotain unisävelmää, kun pää ei toimi....ei sitten yhtään...eli nyt on pakko painua maate tai herään aamulla näppis tyynynä... =D

Hyvää yötä ja hyviä unia sulle, kun pääset Matin kainaloon....

Mua väsyttää ja kömmin omaan sänkyyni nukkumaan nyt. Hyvää yötä kaikille vielä kukkujille!

Olitkin jo ehtinyt kirjoitella väliin, kun jätin sivun lataamatta uudelleen.....öitä. =)

• yksin.ollaan

Täällä sitä ollaan yksin ja odotellaan, että naapurin kalju homo tulisi koputtamaan oveen. :(

• yksin.ollaan

Olisin voinut tietysti sivellä kurkkuun oliiviöljyä ja työntää sen anukseen, mutta tuli jo syötyä se. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      225
      1968
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1237
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe