Mä en käsitä mikä minussa vetoaa ylipäätään mamunaisiin, mutta en ole niistä kiinnostunut pätkääkään, tarkotan tällä kaikenmaailman Lähi-idän ja Afrikan naisia. Viereisessä taloyhtiössä asuu perheitä tai nyt on 10v. asunut. Tyttäristä on tullut jo naisia jne. Itse olen 25v. nämä nuoret naiset tuppautuvat väkisin seuraani, koittavat jutella jossain kun näkee jne. en nyt pahaakaan halua niille sanoa. Laitan tuossa kerrostalon pihalla välillä jenkkiautoa, ne tulee sinne helvetti aina. Sen käsittäsin jos joku nuorempi kotimaan nainen tulisi juttelemaan, mutta ei. Tupakkaa polttelevat vain parvekkeellaan aina. Nyt on tullut uhkailua näiltä mamuveljiltään sitten kauttarantain ja kaikenlaista juttua liikkuu. Kuulemma seurustelen jonku kanssa jne. mistä tiedän ettei joku ämmistä sano vielä että olen pannutkin jonkun kanssa jos en niistä kiinnostu. Jotenkin olen nyt vaan saanu paskan maineen tossa hommassa mitä en ole halunnut ja irti en pääse.
Mulla ei ole oikein suomalaista naista vaikka kuin olen Tindereillä hakenut ja koittanu saada treffattua en tiedä... ei vaan käy kelleen. Noh.. miten nyt päästään eroon noista silleen luovasti, ettei tulis paskaa niskaan, muuttaakko pitäisi?
Ongelmana mamunaiset
jenkkikromi
1
81
Vastaukset
- mökötyseiolehot
Ala paneen niitä mamumuijia. Hyvää etnistä ruokaa kokkaavat ja ovat vaatimattomia ja ystävällisiä. Vaarallinen elämä sit tiedossa kun rasistimamut yrittää estää panemasta mamumuijia vaikka paneskelevat kotimaisia hapansilakkatupakkamuijia, joista jäät paitsi ja vaikka saisit, niin mökötys loppuis avioeroon viimeisteen työttömäksi joutuessasi ja lasten lähtiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722