http://www.gotoquiz.com/alpha_or_beta_what_type_of_man_are_you_into
Oma tulokseni oli high beta. Sellaisista olen aina tykännyt. Haluan miehen olevan vahva ja aktiivinen, muttei kuitenkaan jyräävä.
Alfa- vai betamies (testi naisille)
5
110
Vastaukset
- emmi.w
Your result: The switch.
Your boyfriend is dual sided. Half the time he can be assertive and pursue what he wants, and the other half of the time he likes it when you take charge. You split your finances and relationship decisions 50/50. You are in a truly egalitarian relationship. Sometimes he lets you ride him to Kingdom Come in bed, and other times he's the one who makes you his bed prisoner. You enjoy being dominant sometimes and letting him take charge other times. It all depends on your mood as well as his.- Bi-nainen
Sama.
- 1212
"Many pick up artists and relationship theorists state that women like jerks, and leave the nice guy to finish last. But is this true?"
Jahas, eli nainen haluaisi todistaa etteivät naiset pidä alfoista vaan tavallisista miehistä.
Ja millainen alfa on, testin mukaan?
"You always pay for his meal"
"You are one among his large harem of ladies"
Hmm...kuinkahan moni nainen valitsee alfan? :D
Eli ap:n tulos oli alfa, haluat alfan niin kuin 90% naisista. Ne loput saattavat halutakin testin mukaan alfan eli jännämiehen, mutta eivät tietenkään myöntäisi asiaa testissä.- 1212
Jep, tein kokeeksi testin "naisena".
Valkkasin perinteiset alfan ominaisuudet, mutta en jännämiesominaisuuksia. Lopputulos: high beta.
Eli high beta = alfa
Alfa = jännämies - katotaanpa
Tein testin omalla kumppanilla. Seurustelenko siis alfan kanssa? :O Eihän meille yli 25 v. kurpille mitään alfoja pitänyt riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407