Olen nuori nainen Kanta-Hämeestä ja etsin treenikaveria, tai ehkä pikemminkin "treenattavaa" kaveria. En ole virallinen personal trainer tai kovalla sikspäkillä varustettu langanlaiha fitnessilmestys, mutta treenaushistoriani on pitkä ja punttisalit ovat tulleet tutuksi. En kannusta mehudieetille ja ymmärrän miltä suklaanhimo tuntuu ;) Tiedän myös miten sille annetaan kyytiä kun on nautittu!
Olen avittanut kuntoon muutaman ystävän ja oman yli 50-vuotiaan äitini, johon punttisalikuume iski pysyvästi. Myös paikallisella salillani olen auttanut ikäihmisiä muutamissa laitteissa ja liikkeissä silloin tällöin.
Minua motivoi auttaa muita, opettaa ne asiat mitkä minä tiedän osaavani ja tsempata elämän muutoksessa.
Joten ei ole väliä oletko reilusti ylipainoinen tai vain lihaskunnon kohennusta kaipaava, ikäihminen tai teini, jos kaipaat treenikaveria ja tsemppiä, ehkä rohkenet helpommin salille kun ei tarvitse mennä yksin..
Ole minuun yhteydessä [email protected]
NYT EIKÄ AINA HUOMENNA :)
Kaipaatko treenikaveria?
Salihousut
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178