http://www.olivialehti.fi/jutut/munahaukka/?_ga=1.59874733.183502999.1446145014
Naisten moraali on pilalla
Eeva Värtö ylpeilee panoillaan
42
2869
Vastaukset
- homosabiens
Ei tässä maassa asu muita kuin lutkia.
- miehenkommentti
"Olen huomannut, että keskusteluissa naiselle on vain kahdenlaisia rooleja. Joko olen nuhteeton ja kelvollinen, tyttöystäväainesta, tai sitten lutkaksi luokiteltava, epäluotettava nymfomaani. On kohtuutonta, että seksin suhteen olisi suotavaa olla osaava ja kokenut, mutta taitoja kartuttavien kokemusten hankkiminen pudottaa naisen alimpaan jakorasioiden kastiin."
Loistavasti tiivistetty tämänkin palstan alhainen naisia moralisoiva uskomusmaailma.- Ätmi28
Kuka täällä on muka vaatinut, että naisten tulisi olla erityisen osaavia ja koneita seksin suhteen. Parasta olisi opetella seksiä yhdessä.
- miehenkommentti
Minä ainakin vaadin, että perusasiat on kohdallaan. Ne asiat jotka tässä suhteessa toimii pitää sitten opetella tässä suhteessa.
Ätmi28 kirjoitti:
Kuka täällä on muka vaatinut, että naisten tulisi olla erityisen osaavia ja koneita seksin suhteen. Parasta olisi opetella seksiä yhdessä.
Samaa minäkin ihmettelen?
Yhden illan jutuissa naisen olisi hyvä olla osaava, koska naista ei siinä pidetä kuin seksin kohteena, mutta kyllä minulla ainakin "tyttöystäväpisteet" putoaa, jos nainen ensimmäiseksi ehdottaa anaaliseksiä ja kaivaa kaapista dildon, käsiraudat ja pyytää läiskimään takapuolelle.- Ex------------PUA
Jos naista pitää moralisoida, niin sehän tarkoittaa ettei tällä ole sitä moraalia.
JA tuo jako on täysin oikeamielinen ja kaikin tavooin totta.
Naisten on turha ulista siitä, että miehiä ei kiinnosta kuin pimppi, jos se on ainoa mitä naisella on anettavaa.
- helgamies
Kiimavitulla ei ole moraalia.
- miehenkommentti
Päinvastoin. Silloin vasta se moraali tuleekin esiin, että miten sen kanssa pärjätään niin, että säilyy itsekunnioitus, mutta samalla saa seksintarpeensa tyydytettyä.
- helgamies
miehenkommentti kirjoitti:
Päinvastoin. Silloin vasta se moraali tuleekin esiin, että miten sen kanssa pärjätään niin, että säilyy itsekunnioitus, mutta samalla saa seksintarpeensa tyydytettyä.
Mielestäsi siis kiimavitulla on moraali, ok. Kiimavittu kostuu jopa eläinseksin katsomisesta kuten eräs naispalstalainen taannoin valisti tieteellisen tutkimuksen muodossa.
- miehenkommentti
helgamies kirjoitti:
Mielestäsi siis kiimavitulla on moraali, ok. Kiimavittu kostuu jopa eläinseksin katsomisesta kuten eräs naispalstalainen taannoin valisti tieteellisen tutkimuksen muodossa.
Tiedän tutkimuksen ja olen lukenut siitä kirjoitetun kirjankin. Kirjassa nimenomaan todetaan, että sitä tärkeämmäksi tulee moraali ja naisen rooli. Onko naisen oltava kuuliainen ja pidättyväinen, vai onko naisen mahdollista toteuttaa omaa naisellisuuttaan myös seksin saralla ilman maineensa menetystä. Minusta nainen, joka osaa vaatia seksuaalisten halujensa tyydyttämistä on oikea nainen. Mutta kuten kirjoittajakin toteaa, osaa olla uskolloinen parisuhteessa. Sehän kai se on se tärkein asia. Ei kuinka moni kyrpä on käynyt hänessä vaan, mitä tapahtuu suhteessa eli että ainoa kyrpä silloin on se puolison kyrpä.
- InsLaamanen
Mielestäni on hienoa, että on naisia jotka suhtautuvat seksiin mutkattomasti ja käytännönläheisesti. Sitä en ymmärrä miksi panoista pitää kertoa ja raportoida ystäville. Tulee mieleen teinit jotka leveilevät saavutuksillaan tai todistelevat kelpaamistaan.
- helgamies
Tässä tapauksessa kiimavittu mainostaa tavaraansa saadakseen lisää panoja.
- Kilttiatm
Jännämiesten nussimia kaikki naiset.
- asioistatietävätaho
Läskiperse huora.
- Gyyjjbgt
Mikä oikeus sulla on haukkua toista
- Ex------------PUA
Sarjasamme: kuinka tehdä iskä ja äiskä ylpeiksi itsestään.
En jotenkaan ihmettele, että joissakin sivistysmaissa on vielä kunniamurhat, joissa suvun kieroonkasvanut, saastainen huora hävitetään mahdollisimman kivuliaalla tavalla, tuomasta ikuista häpeää sukunsa ylle.
"Kuinka se teidän pikku lutkanne jakselee?"
"Mites teidän mälliviemärinne, ei vissiin sillä rassauksella ole mennyt tukkon?" - valitusta
Mitä täälläkin valitetaan kiimavitusta? Eikö olisi kamalaa jos naisilla ei olisi haluja lainkaan? Avioliitot olisivat kyllä melkoista savottaa, jos naista vaivaisi alituinen päänsärky ja toisaalta eihän kukaan mies saisi yhden yön juttujakaan, joiden perään täällä aina ruikutetaan, jos naiset olisivat täysin haluttomia. Ihme moralisointia tuollainen, että miestä saa haluttaa ja naista ei. Jos kaikkia maailman naisia äkkiseltään lakkaisi haluttamasta, tulisi miehille kyllä piankin suru puseroon.
- OmaMoka
http://fundamentti.blogspot.fi/2015/05/naisten-vaara-dilemma.html
Näin ne naiset pitävät itse yllä huora- vs. madonna-vastakkainasettelua. - valitusta
OmaMoka kirjoitti:
http://fundamentti.blogspot.fi/2015/05/naisten-vaara-dilemma.html
Näin ne naiset pitävät itse yllä huora- vs. madonna-vastakkainasettelua.Eivät miehet moralisoi naisten vapaata seksuaalista toimintaa muusta kuin puhtaasta kateudesta. Mies on helppo kaataa, nainen ei niinkään ja sekös miehiä vituttaa. Keskittyminen toisten ihmisten seksuaaliseen toimintaan liiaksi, on perverssiä. Kovin ahkera sänkyhyppely tuskin on kenellekään hyvästä, mutta aikuinen ihminen päättää tällaiset asiat itse.
- syntinenvanhaihana
Olen lähes kuuskymppinen aviossa oleva rouva.Minulla on hyvä työ,olen kasvattanut lapset,hoitanut talouden ja kodin moitteettomasti 24 vuotta.
Olen kaivannut vaan seksiä,koska mieheni lopetti seksuaalisen kanssakäymisen.
Nyt olen parin vuoden aikana saanut ja antanut seksiä neljältärousta mieheltä.Toisilta jatkuvasti,toisilta kerran tai pari.
Voittopuolisesti kohtaamiset ovat olleet ihania.
Tuntuu,että haluan korvata nuo puutteen vuodet.En tee kenellekkään pahaa.
Koen asian samoin kuin Värtö,en vaan hoksannut korjausliikettä ajoissa.
Voimallisesti tunnen nyt olevani nainen,velvollisuuteni hoitanut aikanaan ja suunnattomasti omasta seksualisuudestani nauttiva ihminen.
Kenellekkään en ole asiasta aikaisemmin puhunut.Rakastelutilanne on kuin hyvässä konsertista nauttiminen.Soi hyvin yhteen ja flow-päällä. - ei.nainen.vaan.naenen
sen verran ylpeä ettei kehdannut kuvaansa laittaa siinä on nainen joka ei ole minkään arvoinen pistäis kuvansa niin munahaukka tietää sen jälkeen ei kelpaa edes panoksi enään
Typerä nainen. Miksi helvetissä hän kertoo entisistä panoistaan, jos harmistuu miesten loukkaantumisesta. Luulisi pitävan suunsa kiinni tai olevansa helpottunut, kun ei ole vahingossa moralistiin sitoutunut.
- Hyi_sinua
Oletpas sinä nyt pillunnuolijaksi epäempaattinen
Hyi_sinua kirjoitti:
Oletpas sinä nyt pillunnuolijaksi epäempaattinen
Vähän sama juttu jos joku mies rehellisyydenpuuskassaan kertoo naiselle käyneensä huorissa. Sitä kun kukaan nainen ei voi sietää kumppaniltaan, vaikkei sitä mistään saa tietää, ellei itse kerro.
- eiiljetyksiärehellisille
Ratikkakuski kirjoitti:
Vähän sama juttu jos joku mies rehellisyydenpuuskassaan kertoo naiselle käyneensä huorissa. Sitä kun kukaan nainen ei voi sietää kumppaniltaan, vaikkei sitä mistään saa tietää, ellei itse kerro.
no harvemmin niitä pettämisiäkään saa tietää mutta mun mielestä ei pitäisi sellaisten alkaa edes mihinkään suhteeseen jotka eivät pysty kontrolloimaan itseään niin ettei pettäisi ikinä missään tilanteessa..pariutukoot omanlaisten kanssa jos on pakko..
- TätiKurppa
Ratikkakuski kirjoitti:
Poikkeus vahvistanee säännön tuossakin asiassa.
Exä kertoi maksullisissa käynneistään kolmansilla treffeillä :D Siihen ehkä vaikutti se, että sisareni on alan ns.ammattilainen.. Totesi ettei ainakaan tule myöhemmin pettymyksiä kun on suoraan rehti ja pelkäsi minun kuulevan sen vaikka joltain tutun tutulta paskalla tsäkällä. - Eipä haitannut, syyt olivat oikein järkevät mielestäni ja en näe pahaa siinä vieläkään, kunhan osaa olla suhteessa ollessa sitten uskollinen (mikäli ei puutteessa pidetä). Joten avioiduttiin silti ja hyviä vuosia olikin sen mitä kesti.
Ei kaikille naisille ole mikään kauhistus jos mies käyttää maksullisia (yrittäjiä, ei ihmiskauppaa) sinkkuna ollessaan. Ehkä itsekin ostaisin miehen välillä mutta.. Ei niin pakottavaa tarvetta ole joten selibaatissa mielummin sinkkuna ollessa. Eikä tarjontaa ole niinkään naisille kuin miehille siinä asiassa. Heh heh..
- Ikis__M
"Käännän kylkeä ja ajattelen seikkailujani. Olen niistä edelleen tyytyväinen ja ylpeä.
Niiden ansiosta tiedän, mitä haluan, ja se on meidän molempien etu. Matkani tähän ei ole sovinnaisin, mutta nyt olen tässä ja se on oma valintani. Aion vakuuttaa myös miehen siitä, että juuri kokemusteni vuoksi olen kumppaniksi sopiva.
Maailman on oltava siihen valmis. Tai ainakin tämän yhden miehen."
Tuosta lutkastahan on joskus aiemminkin täällä keskusteltu. Toivottavasti tuo ja kaikki muutkin sitten kun ne itse haluaisi vakiintua löytävät vain miehiä jotka sanoo niin kuin tuokin jutun alussa eli:
”Suoraan sanottuna taustasi ja se, mitä olen rivien välistä siitä ymmärtänyt, häiritsee minua.”
Eivätkä ala sitten myöhemmin eivätkä koskaan aisuroimaan tuollaisen lutkan edessä, hakisivat sitten vaikka thaikuista jonkun ex-huoran, semmoisessakin on enemmmän rehellisyyttä kuin arvottomassa lopuun ajetussa suomilutkassa.- vihatipunen
Haluatko täsmentää miten Thai-huora on muka rehellisempi kuin suomalainen nainen jolla on kenties enemmän panoja kuin sinulla?
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Haluatko täsmentää miten Thai-huora on muka rehellisempi kuin suomalainen nainen jolla on kenties enemmän panoja kuin sinulla?
Se thai-huora ei yritäkään väittää olevansa jotain muuta kuin mitä on.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Oletko monenkin thaikku-huoran kanssa jutellut?
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Oletko monenkin thaikku-huoran kanssa jutellut?
Ei tarvitse edes jutella tietääkseen, jos thaikkuhuoralle sanoo ettei voi alkaa seurustelemaan sen kanssa sen menneisyyden vuoksi niin ihan varmasti se ei ala väittämään olevansa sopivampi kumppaniksi juuri sen menneisyytensä vuoksi, ei se niin tyhmä voi olla.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Ei tarvitse edes jutella tietääkseen, jos thaikkuhuoralle sanoo ettei voi alkaa seurustelemaan sen kanssa sen menneisyyden vuoksi niin ihan varmasti se ei ala väittämään olevansa sopivampi kumppaniksi juuri sen menneisyytensä vuoksi, ei se niin tyhmä voi olla.
No mutta sun mielestähän rahasta seksiä ehkä jopa vastenmielisten miesten kanssa harrastanut on suomalaiselle miehelle parempi vaihtoehto kuin nautinnosta harrastanut suomalainen nainen?
En mäkään sitä tosin ymmärrä, että miksi pitää perustella olevansa sopiva kumppani kun mies ei asiaa aivan täysin ymmärrä ja hyväksy. Sitten Eevan pitäisi etsiä mies, joka ymmärtää ja hyväksyy perusteluitta. Mutta sellaisiahan ei vissiin ole, koska mies saa juosta naisissa mutta naisen pitää leikkiä neitsyttä. Tätä asiaa pohdimme tyttöjen kanssa jo 90-luvulla. - Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
No mutta sun mielestähän rahasta seksiä ehkä jopa vastenmielisten miesten kanssa harrastanut on suomalaiselle miehelle parempi vaihtoehto kuin nautinnosta harrastanut suomalainen nainen?
En mäkään sitä tosin ymmärrä, että miksi pitää perustella olevansa sopiva kumppani kun mies ei asiaa aivan täysin ymmärrä ja hyväksy. Sitten Eevan pitäisi etsiä mies, joka ymmärtää ja hyväksyy perusteluitta. Mutta sellaisiahan ei vissiin ole, koska mies saa juosta naisissa mutta naisen pitää leikkiä neitsyttä. Tätä asiaa pohdimme tyttöjen kanssa jo 90-luvulla."Mutta sellaisiahan ei vissiin ole, koska mies saa juosta naisissa mutta naisen pitää leikkiä neitsyttä. Tätä asiaa pohdimme tyttöjen kanssa jo 90-luvulla."
Niin no minulle ainakin kelpaa vain vähän tai kohtuudella käytetty enkä ole vastuussa naisten miehille asettamista rajoista. Jos naiset yleensäkin ovat niin hölmöjä että hyväksyvät helpommin värikkään menneisyyden se on heidän asiansa, syitä siihen voi vain arvailla. Ehkä se voisi olla että itsekin värikkään menneisyyden omaava helpommin hyväksyy toisessa samaa, minun ei tarvitse sitä tehdä. - vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
"Mutta sellaisiahan ei vissiin ole, koska mies saa juosta naisissa mutta naisen pitää leikkiä neitsyttä. Tätä asiaa pohdimme tyttöjen kanssa jo 90-luvulla."
Niin no minulle ainakin kelpaa vain vähän tai kohtuudella käytetty enkä ole vastuussa naisten miehille asettamista rajoista. Jos naiset yleensäkin ovat niin hölmöjä että hyväksyvät helpommin värikkään menneisyyden se on heidän asiansa, syitä siihen voi vain arvailla. Ehkä se voisi olla että itsekin värikkään menneisyyden omaava helpommin hyväksyy toisessa samaa, minun ei tarvitse sitä tehdä.Tarkoitin sitä, että moni "värikkään menneisyyden omaava" mieskin saattaa vaatia naiseltaan lähes neitsyyttä. En tarkoittanut siis mitään naisten miehille asettamia rajoja. En minäkään halua sellaista miestä jonka kettu on käynyt joka toisessa kolossa koska minun kolossani ei ole ollut vilkasta liikettä. Mutta ehkä kuitenkin jollekin liian vilkasta...tai mistä minä tiedän. Ainakin niille joilla on "nollatoleranssi".
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että moni "värikkään menneisyyden omaava" mieskin saattaa vaatia naiseltaan lähes neitsyyttä. En tarkoittanut siis mitään naisten miehille asettamia rajoja. En minäkään halua sellaista miestä jonka kettu on käynyt joka toisessa kolossa koska minun kolossani ei ole ollut vilkasta liikettä. Mutta ehkä kuitenkin jollekin liian vilkasta...tai mistä minä tiedän. Ainakin niille joilla on "nollatoleranssi".
Niin saattaa vaatia mutta se on juurikin sitä naisten hölmöyttä kun semmoiset miehet tuntuu eniten saavan, en väitä että sinun kohdalla mutta monen muun naisen kohdalla kun se miehen aiempi suosio naisten parissa tuntuu olevan ennemminkin vaatimus kuin haitta. Ihan itse ne on siten ongelmansa luoneet kun pettävät & jättävät jännämiehet jättää eikä niille kelpaa kiltti & kunnollinen pettämätön mies.
- Mihinperustat
Ikis__M kirjoitti:
Mistä tiedät?
- Kunnon_mies83
En huolisi noin käytettyä naista vaikka en naiseltani neitsyyttä edellytäkään
- Vice_Versa_
Älä huoli ei Eevakaan huolisi sinua
- Totuudenkertojatar
Eiköhän Eeva ole tottunut laatuseksiin.
- eiolelaadukasvaanhalpa
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Eiköhän Eeva ole tottunut laatuseksiin.
Lorttous ei ole laadukkuuden synonyymi.
- Totuudenkertojatar
Ja koska joku mies on joskus ylpeillyt panoillaan, niin miesten moraali on pilalla. Kaikkien miesten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701