Dj Lady Dana - Scorpia
Kyseisen biisin loppupuolella alkaa tulla jonkun lapsi kuoron laulua jota ei kyllä kestä kovinkaan kauan. Mielestäni se on aika tunnettu laulu sillä olen kuullut sitä usein muuallakin (en välttämättä lapsi kuorolta).
Kuulostaa lähinnä joltain "kirkkomusiikilta" tai oopperalta.
Siis lapsikuoro laulaa jollain latino kielellä(espanja,latina,italia,portugali yms).
Laulun sanat menevät "suomalaisittain" kutakuinkin näin:
"Torine - inzerino atatare torine - ameno ameno lanzire - lanzire - o torine......
Eli viivalla (-) tarkoitan pientä taukoa (n.1sek)
Tiedän että tämä ei ole oikein latino musiikkia ja tuskin olette kuunnelleet lady danaa mutta mielestäni tunnusmerkit ovat kovin selvät.
Kiitän jo etukäteen
KERTOKAA MIKÄ BIISI
rRr
2
1118
Vastaukset
- iceberg
esittäjä on era ja biisi on ameno
- rRr
kiitoksia sehänse oli
laitoin niin hycät vihjeet että olen ylpeä itsestäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739