Dj Lady Dana - Scorpia
Kyseisen biisin loppupuolella alkaa tulla jonkun lapsi kuoron laulua jota ei kyllä kestä kovinkaan kauan. Mielestäni se on aika tunnettu laulu sillä olen kuullut sitä usein muuallakin (en välttämättä lapsi kuorolta).
Kuulostaa lähinnä joltain "kirkkomusiikilta" tai oopperalta.
Siis lapsikuoro laulaa jollain latino kielellä(espanja,latina,italia,portugali yms).
Laulun sanat menevät "suomalaisittain" kutakuinkin näin:
"Torine - inzerino atatare torine - ameno ameno lanzire - lanzire - o torine......
Eli viivalla (-) tarkoitan pientä taukoa (n.1sek)
Tiedän että tämä ei ole oikein latino musiikkia ja tuskin olette kuunnelleet lady danaa mutta mielestäni tunnusmerkit ovat kovin selvät.
Kiitän jo etukäteen
KERTOKAA MIKÄ BIISI
rRr
2
1262
Vastaukset
- iceberg
esittäjä on era ja biisi on ameno
- rRr
kiitoksia sehänse oli
laitoin niin hycät vihjeet että olen ylpeä itsestäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1753234Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K492040Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a262020Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652019- 1981910
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861315Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2741307Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1941247- 251217