Eli kuinka paljon voi laihtua jos on syömättä 5 päivää? Juon pelkkää vettä, mehua, kaakaota ja teetä? Olen 159cm pitkä ja painan 68.6kg.
neste paasto
3
411
Vastaukset
- Mahakasvaa
Parempi olisi jos nestepaaston tilalla syöt esim. sairaaladietin mukaisia ruokia. Silloin lähtee paremmin rasvaa :)
Veikkaisin, että 13pv sairaaladietillä lähtisi 6kg ja 5pv nestepaastolla/sairaaladietillä 3kg, josta kummassakin on 2kg poistunutta nestettä. - Kyllä-toimii
Itse kirjoitin jokunen päivä sitten otsikolla "vedellä eteenpäin" saman kaltaisen jutun kohtaan "muut dieetit". Iteltä on paino tippunut n. 1 - 2 kg per viikko. Kun kirjoitin viimeksi, olin pituudeltani ja painoltani 183/77 ja nyt on paino 75. Pidän aina viikon paastoa jonka jälkeen syön hillitysti taas viikon. Itellä tahtoo vetää heikoksi jos jatkan viikkoa pidempään paastoa. Sinä aikana juon usein vettä, mehuja ja tietysti kahvia. Nälän tunne on voimakkaimmillaan paasto-viikon toisena ja kolmantena päivänä, minkä jälkeen tuntee kun kroppa alkaa kuluttaa omia varantojaan. Tämä laihdutustapa on tietysti elimistölle huono, mutta jos kestää, niin ei tartte montaa viikkoa sitä tehdä.
- tyssääkö.tähäb
Onko normaalia että tulee ripuli paaston aikana? On kolmas päivä menossa ja haluaisin jatkaa ainakin viikon mutta nyt en tiedä, jos vesiripuli jatkuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436