Eli kuinka paljon voi laihtua jos on syömättä 5 päivää? Juon pelkkää vettä, mehua, kaakaota ja teetä? Olen 159cm pitkä ja painan 68.6kg.
Vastaukset 3
- Mahakasvaa
Parempi olisi jos nestepaaston tilalla syöt esim. sairaaladietin mukaisia ruokia. Silloin lähtee paremmin rasvaa :)
Veikkaisin, että 13pv sairaaladietillä lähtisi 6kg ja 5pv nestepaastolla/sairaaladietillä 3kg, josta kummassakin on 2kg poistunutta nestettä. - Kyllä-toimii
Itse kirjoitin jokunen päivä sitten otsikolla "vedellä eteenpäin" saman kaltaisen jutun kohtaan "muut dieetit". Iteltä on paino tippunut n. 1 - 2 kg per viikko. Kun kirjoitin viimeksi, olin pituudeltani ja painoltani 183/77 ja nyt on paino 75. Pidän aina viikon paastoa jonka jälkeen syön hillitysti taas viikon. Itellä tahtoo vetää heikoksi jos jatkan viikkoa pidempään paastoa. Sinä aikana juon usein vettä, mehuja ja tietysti kahvia. Nälän tunne on voimakkaimmillaan paasto-viikon toisena ja kolmantena päivänä, minkä jälkeen tuntee kun kroppa alkaa kuluttaa omia varantojaan. Tämä laihdutustapa on tietysti elimistölle huono, mutta jos kestää, niin ei tartte montaa viikkoa sitä tehdä.
- tyssääkö.tähäb
Onko normaalia että tulee ripuli paaston aikana? On kolmas päivä menossa ja haluaisin jatkaa ainakin viikon mutta nyt en tiedä, jos vesiripuli jatkuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922829Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442343Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58700Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi96922 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk47614Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä145578- 36571