Elän Kelan työttömyyspäivärahalla ja olen kehitysvammaisen tytön äiti. Mies on yrittäjä ja yli
120.000 tienaavien listoilla. Häneltä riittää tukea ex-puolison kolmikymppisille lapsille useita tonneja kuussa. Minun lapseni kulkee Tokmannin halpisvaatteissa, samoin minä.
Ruokaan ei ole joka päivä rahaa. Saan muutaman kympin joskus, kamalan metelin jälkeen.
Erota en voi, missä asuiaim vammaisen lapseni kanssa? Lisäksi miehellä on toinen nainen. 30 vuotta nuorempi kuin minä. Siis apuva, mitä minä teen tällä elämälläni?
Vammaisen äiti
7
<50
Vastaukset
- sossurunoilija
Jos teillä ei ole avioehtoa, omaisuus menee puoliksi erossa.
Ota siis yhteyttä kunnan sosiaalivirastoon ja kerro tilanteesi. He osaavat ohjata oikeaan suuntaan.
Mikäli lapsi on myös miehen, hän joutuu maksamaan elatusmaksut.
Mikäli et käy töissä, voit hakea vuokra-asuntoon vuokratukea ja sosiaalitoimiston kautta toimeentulotukea- Selviättekyllä
Se on asumistuki :). Mene ap soskuun ja pyydä päästä pikaisesti sos.työntekijälle. Auttavat asunnon löytymisessä ja talouspuolessa.
- nimimerkitönj
Muuta tälle palstalle, täällä kaikki ongelmat ratkeavat. :)
Komppaan. Itsekin olin ennen moniongelmainen, mutta nyt selviän haasteista helposti. Tämä palsta on palauttanut elämänhaluni, yhdessä selviämme ja selvitämme elämän pahimatkin solmut. Voi olla, että edessäni on maksansiirto haimatulehduksineen, mutta tämäkin tuntuu pieneltä murheelta siihen verrattuna jos Ahmed olisi tunkemassa dynamiitipötköä anukseeni.
Päivi Räsäsen sanoin päätän tämän tekstin.....Onhan sulla omaa elämää, poliisilla ja suojelupoliisilla ei ole tarpeeksi resursseja, riskihenkilöiden seuranta on työlästä puuhaa.Modelli tuntuu että tuo sinun sanasi luo minuun hymyä. Puhuit todella ihanasti. Me selviämme.
- KatoPeiliin
Olisit miettinyt siinä vaiheessa, kun suunnittelit lapsiprojektia, että kannattaako noilla eväillä ryhtyä projektiin.. Nyt on turha nillittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062459
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401624Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411276Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2911063Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3131025Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22965- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19804Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773