Pinnallisuudesta valittavat...

yksäijävaan

...olette kyllä itsekin harvinaisen tekopyhiä. Tämmöisen havainnon olen tässä pienen analysoinnin tuloksena tehnyt. Korostan nyt että en yleistä kaikkiin naisiin, mutta aika moniin tämä pätee.

Kyllä tämmöset "täydelliset" fitnesspimut ymmärtää että heille kelpaa vain se 190 cm steroideja popsiva täydellinen lihaskimppu bodari (ja tottakai upouudella lamborginillä kaasuttelevat miljonäärit). Mutta olen tinderiä, erinäköisiä treffipalstoja ym. analysoimalla tullut siihen tulokseen että monesti ihan "perus" keskitason ja ei-niin-hyvännäköiset alemman keskitason naisetkin haluaa vain ja ainoastaan sen täydellisen, pitkän lihaskimpun, eikä suurinpiirtein omantasoinen eli semmonen "perus" mies (eli ei suuri kaljamaha muttei se lihaskimppukaan, vaan siitä väliltä) kelpaa. Puhumattakaan jos mies sattuu olemaan lyhyemmän puoleinen. Ja sitten valitetaan, että miehet luo naisille hirveät ulkonäköpaineet ja että miehet on pinnallisia sikoja.

Olen ihan "perus" tapaus itsekin, eli en mitenkään massasta poikkeavan näköinen, en lihaskimppu mutten mikään tankkikaan, mutta pituutta ei ole kuin se 171cm (tämä tuntuu olevan yksi suurimmista probleemista). Minä tyytyisin varsin hyvin omantasoiseeni "perus" naiseen mutta kun ei niin ei. Kyllä se tinderissä ym. menee näin, että jos et ole 180 pitkä ja mallin näköinen bodari, niin ei tule matcheja kuin niiltä 100kg tonnikeijuilta, jotka tietävät varmasti olevansa kaukana näiden alfaurosten sarjasta.

PS. tiedän että kuulostan itsekin varmaan ihan saatanan tekopyhältä ja pinnalliselta, mutta ihan sama. Tarkoitus onkin vain tiedottaa, että te jotka siitä pinnallisuudesta valitatte, olette itse ihan samanlaisia.

5

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiinSeVainOn

      Asiaa puhut. Kaikki on jonkun verran pinnallisia.

      Ensin tuntematon ihminen huomataan sen ulkonäön perusteella ja sitten tutustutaan syvemmin. Kuka ei muka ensin valikoisi itseään ulkoisesti mielyttäviä ihmisiä ja niistä sitten valikoisi sitä jonka kanssa homma luistaa parhaiten ja syvimmin? Kuka haluaisi poistaa kaikki ulkoiset kriteerit ja summan mutikassa tutustua kehenkä vain? Ei siihen aika riittäisi kun ehdokkaita olisi niin paljon joten ulkonäön perusteella rajataan ihmisiä pois ja voidaan samalla tavoitella miellyttävimmän näköistä ihmistä.

      Ulkonäöstään huoltapitävät vain saavat sitten paskaa niskaansa kateuden takia. Paskaa on ansaittua antaa niskaan jos toinen on ylimielinen muita kohtaan ja pitää itseään muita parempana. Kriteerien asettaminen ei ole ylimielisyyttä vaan aivan normaalia omien halujen tyydyttämistä. Ei kaikkia voi miellyttää, ei siitä pidä suuttua.

      • fjsdlkfjljl

        Muuten ihan asiaa, mutta mitä tulee tohon ulkonäöstään huolta pitämiseen, niin se ei loppupeleissä hirveesti auta. Tärkeimpiä kriteereitä varsinkin naisten maailmassa on se miltä pärstä näyttää ja ennen kaikkea pituus. Vaikka olis kuinka treenattu bodari niin jos mies on lyhyt ja "ruma" sellaisilta ominaisuuksiltaan mitä ei voi treenata niin se on voi voi.


      • hmmmmm

        Mulle ei pitkät miehet kelpaa eikä lihaskimput :)


    • Nnnaaainen

      Haluisitko sitten että katselisin sinua alaspäin? Ja sinä katsoisit ylöspäin? Joutuisin kumartumaan alaspäin suudellakseni sinua?

      • you.are.to.blame

        Ei tuo miehiä haittaa, tuo haittaa vain teitä naisia, älä yritä vääntää asiaa niin että se haittaisi meitä..
        Sama asia tulojen kanssa, miehiä ei haittaa jos nainen tienaa enemmän, se haittaa vain teitä naisia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe