Miten kytkimen kunnon saa selville? Jos kytkin vanhetessaan alkaa luistaa, niin miten se ilmenee? Niinkö, ettei kytkimen avulla saa pidettyä autoa mäessä paikallaan vai miten?
Kulunut kytkin?
2
2202
Vastaukset
- silleen
että isolla vaihteella kiihdyttettäessä kierrokset nousee, mutta vauhti ei.
Tolla mäessä kytkimellä pidolla saat sen kytkimen loppumaan kyllä hetkessä. Älä hitossa opettele tuollaisia "tapoja". - Jotakin
Kytkimen kunnon arviointi on hankalaa. Kunnes tämä alkaa oireilla .
Ehekn turvallisin tapa kokeilla kytkimen kuntoa.On ajettaessa suoralla tiellä painaa 60 km nompeudella ja 4 vaihteella kaasua johon auton pitäisi vastata moottirn kirrosten nousulla hitaasti..Siis normaalisti. Tämä riittää minulle.
Ja kun kytkin ilmoittaa sopimuksen olevan katkolla kirrokset nousevat..Niin heti auto korjaamolle.
Autoen kytkimien kesto ijistä..manittakoon ..Mondeo yli 500 000 km ei vaihdontarvetta..Fiat 180 000 ilman merkkiäkään vaihdon tarpeesta..Peugoet vaihdot noin 400 000 km..Joten sanoppa milloin kykitm menee vaihtoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329