Mitä asioita salaatte treffikumppanilta?

mitäänsalaamatta

Mitä asioita salaatte kun menette treffeille? Puhutteko esimerkiksi mitä teette työksenne koska siitä voi tehdä jotain johtopäätöksiä? Tai salaatteko esimerkiksi että tupakoitte tai että olette synnyttänyt äpärän?

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaonjotainjotaeisanota

Ei ole vielä tarvinnut mitään salailla. Existä nyt ei puhuta puolin eikä toisin juurikaan, koska se ei sinänsä kuulu nykyisen kanssa tutustumiseen. Pahimmat ryyppyreissut tai muut sekoilut poikien kanssa tietenkin jää kertomatta alkuvaiheessa, ellei jostain syystä juuri niitä kysytä.

• ensalailua

Itselläni ei ole varsinaisesti mitään sellaisia asioita joita häpeäisin menneisyydestäni tai nykyisyydessä joten en salaa mitään.

• ätmiö

En kerro, että olen kokematon

• mies.olen

Salaan treffikumppanilta sen, että en pidä häntä viehättävänä vaan tyydyn häneen paremman puutteessa. Tätä ei voi tietenkään koskaan sanoa ääneen.

• Kilttiatm

En salaa mitään. Kerron heti että en ole pillua koskenut ikinä jos joskus pääsen treffeille.

• Hahahahahaha

Rehellisesti....en salaa mitään ensitreffeillä vaan nussin.
      Mitä tulee jatkoon nii ehkä 3kk päästä kerroin millä elän. Tosin mieskin taisi noin 3kk valehdella millä hän elää.
      Kysymyksiä? En kehtaa kertoa kaikkea.

• Uuups

No kerro nyt enemmän. Milläs sinä elät ja millä se mies elää? Tuillako, vai onko jotain mielenkiintoisempaa?

• Hahahahahaha

Hämärää

• Salaan ikisinkkuuteni, joten se ei ole koskaan muodostunut ongelmaksi naisten kanssa.

• Pumpumpelipum

Niinhän sitä minäkin heti ensitreffeillä nussin. Viimeistään toisilla :D Mikäs mikäs tuli sitten kun vain 3kk kuukautta kesti ja molemmat valehtelitte millä elätte? Ja miksi pitää valehdella tuollaisesta?

• Hahahahahaha

Ei saa kaikkea paukauttaa kerralla. Meitsi ois ainakin lähteny karkuun jos ekal tapaamisel ois kerrottu et "oon ihan paska luuserimies". Onneks kerto vasta paaaaaljon myöhemmin.
        Kumpikaan ei käy normaaleissa töissä niin siks ei ehkä viittiny selitellä kaikkee

• ehkäparempinäin

En ole koskaan käynyt treffeillä. Mitä niillä tehdään?

• Hahahahahaha

Nussitaan. Ja jos on kivaaa niin tulee tokat ja kolmannet ja neljännetki treffit

• Ei tarvitse salata mitään kun ei ole ollut treffejä. En tee töitä enkä tupakoi.

• sinkkumies--

Varmaan raha asiat salaan. Minulla on rahaa enemmän kuin tarpeeksi ja siitä en halua kertoa koska nainen muuttuu heti kun saa tietää että miehellä on paljon rahaa.

• Tämänmaailmankuningas

Onkohan siellä nyt joku rakkaudessa pahasti pettynyt nainen, joka yrittää paikata huonoa itsetuntoaan hokemalla "nussitaan nussitaan" jne... No kukapa ei nussimisesta pitäisi, hyvänen aika. Aivan normaalia. Ja mitä väliä jos ette käy normaaleissa töissä. Ja onko se mies sit sen enempää luuseri kuin sinäkään jos itsekään et käy normaalissa työssä? Huhhuh mitä porukkaa..

• Hahahahahaha

Olen kermaperse ja elän isukin rahoilla. Tätä nyt en ensimmäisenä kerro. Nykysin minulla on muutamia ystäviä...ainakin 3 tulee heti mieleen joille en ole tähän päivään mennessä sanonut sanaakaan tuloistani. Vähän nuorempana olin niin tyhmä että kerroin kaikille avoimesti.

• Nykyisin on aika vaikeaa salata mitään. Uteliaat ihmiset kyllä osaavat käyttää Googlea ja sosiaalista mediaa stalkkaamiseen. Ja kertomattajättämiset tulkitaan todennäköiseti aina jonkin negatiivisen asian salailuksi.

Silloin kun olin sinkku, kerroin aika avoimesti, mitä kysyttiin. Jos joku kysyi mielstäni sopimattomia, joko vastasin asian vierstä tai sitten tein asiasta omat johtopäätökseni ja löin läskiksi.

Jos joku kysyisi suoraan, paljonko minulla on rahaa, väittäisin joko olevani luottotiedoton tai miljonääri. Ja jos olisin nainen ja minulta kysyttäisiin seksikumppanien määrää, väittäisin olevani neitsyt tai entinen hutsu.

• Nnnainennnnnnn

On helppoo salata tulot harrastukset ja kumppanien määrä/kumppanit.
        Nykynuoret vaan on niin ääliöitä et niiden joka exän kans imuttelukuvat löytyy googlettamalla et ei jää mitään arvailujen varaan et mitä on tehty, kenen kanssa ja millon.

• Nnnainennnnnnn kirjoitti:

On helppoo salata tulot harrastukset ja kumppanien määrä/kumppanit.
        Nykynuoret vaan on niin ääliöitä et niiden joka exän kans imuttelukuvat löytyy googlettamalla et ei jää mitään arvailujen varaan et mitä on tehty, kenen kanssa ja millon.

Mutta miksi pitäisi salata? Mitä sillä saavuttaa? Totuus todennäköisesti tulee julki ennemmin tai myöhemmin. Tai jos naisella on ollut kirjava menneisyys, niin miksi haluta suhteeseen miehen kanssa, jolle se on ongelma?

• Nnnainennnnnnn
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta miksi pitäisi salata? Mitä sillä saavuttaa? Totuus todennäköisesti tulee julki ennemmin tai myöhemmin. Tai jos naisella on ollut kirjava menneisyys, niin miksi haluta suhteeseen miehen kanssa, jolle se on ongelma?

Jos siis tuo keskimäärin 10 kumppania on nykypäivänä jollekin miehelle ongelma niin mielestäni hänen pitäisi esittää kysymyksensä tai kertoa ettei mene kanssani naimisiin jos minulla ollut yli xx määrä kumppaneita.
        Miettikää nyt miten absurdi tilanne, ajatellaan että nukun mieheni vieressä yön ja yhtäkkiäkö kerron että minulla on ollut niin ja niin monta seksipartneria. Johan mies tippuu sängyltä. Oli tosi vihanen kun kerroin yhdestä, hän olisi mielellään ollut kuulematta siitä joten miten voisin kertoa lopuista?

• Nnnainennnnnnn kirjoitti:

Jos siis tuo keskimäärin 10 kumppania on nykypäivänä jollekin miehelle ongelma niin mielestäni hänen pitäisi esittää kysymyksensä tai kertoa ettei mene kanssani naimisiin jos minulla ollut yli xx määrä kumppaneita.
        Miettikää nyt miten absurdi tilanne, ajatellaan että nukun mieheni vieressä yön ja yhtäkkiäkö kerron että minulla on ollut niin ja niin monta seksipartneria. Johan mies tippuu sängyltä. Oli tosi vihanen kun kerroin yhdestä, hän olisi mielellään ollut kuulematta siitä joten miten voisin kertoa lopuista?

Oletukseni on, että mustasukkaiset ja menneisyydestä kiinnostuneet ihmiset utelevat sen perään jo suhteen alkuvaiheessa. Kannattaa jo siinä vaiheessa ottaa hatkat, eikä valehdella alttarille saakka.

• rakkausonsokea

No ekoilla, enkä vielä toisillakaan treffeillä yleensä viitsi kertoa, että olen Konnunsuolta lomilla. En myöskään kerro että olen 59v, vaan pikkusen kaunistellen 29v. Lisäksi kerron olevani 187cm ja 84kg, vaikka olen 152cm ja 163kg.
      Onhan se sitten aikanaan kerrottava aina totuus

• Kivaliisa

I want u !!! Tästä mallia miehet, huumorintaju tallella :D

• rakkausonsokea
        Kivaliisa kirjoitti:

I want u !!! Tästä mallia miehet, huumorintaju tallella :D

Päästävät (kai) ehdonalaiseen v. 2026 - maltako odottaa?

• Kivaliisa

Toki. Olen kyllä sillon jo 39v että vieläköhän kelpaan sinulle.

• En salaa mitään. En myöskään tenttaa toista osapuolta. Työt ja harrastukset kuuluvat mielestäni ihan normaaleihin puheenaiheisiin, niistä keskustellaan muidenkin uusien tuttavuuksien kanssa. Missä on matkustellut, missä päin kaupunkia asuu, pitääkö eläimistä, millaisista elokuvista tai musiikista pitää, missä on syntynyt, onko sisaruksia jne... sen tyyppisistä asioistahan uusien tuttavuuksien kanssa yleensä jutellaan. Ilman muuta tavalla tai toisella esiin nousisi myös lapseni, onhan hän merkittävä (merkittävin) osa elämääni.

Samalla kuulostellaan, millaisista asioista toinen on kiinnostunut. Jos mies alkaisi kysellä edellisistä suhteistani, saati panoistani, niin en minä hänelle valehtelisi. Kertaalleen ehkä toteaisin, että eiköhän jokainen tähän ikään mennessä ole ehtinyt tehdä kaikenlaista, ja jos kysely jatkuisi niin tietäisin, että hän suhtautuu menneisiin eri tavalla kuin minä.

En enää muista mitä kaikkea Jännämiehen kanssa ensitreffeillä keskustelimme, mutta puhuimme paljon, tosi paljon. Koko sen kävelylenkin ja sen jälkeisen kahvittelun ajan puhuimme, ja sitä puhumista riittää edelleen. Tänäkään päivänä en kuitenkaan tiedä, monenko kanssa hän on ollut, paljonko hän ansaitsee, mitä hän omistaa tai kuinka paljon hänellä on velkaa. Sen sijaan tiedä paljon hänen arvomaailmastaan, haaveistaan, peloistaan, musiikki- ja elokuvamausta, siitä miltä hänen katseensa näyttää aamuisin kun heräämme yhdessä, kuinka hän tykkää nukahtaa ja kuinka nukkua, millaisista pienistä huomionosoituksista hän erityisesti tykkää, kuinka hän itse puolestaan huomioi minua...

• m-i-e-s

Kyllä työkuviot tulee hyvin pitkälti salattua. Ne joko herättää liikaa kiinnostusta tai sitten vastapuoli kokee että hänelle leveillään. Tarkka sijainti ja asumismuotokin jää salaisuudeksi. Harrastuksista saattaa osa jäädä mainitsematta. =)

Tietenkin riippuu mitä kautta menee treffeille, kenen kanssa (entuudestaan tuttu) ja monetko treffit ovat järjestysnumeroltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2468
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1851
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1673
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1277
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1234
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1232
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      134
      877
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      868
    Aihe