Pystyisitko puolustamaan naistasi?

nössöätmit

Naiset tunnetusti haluavat maskuliinisen miehen joka pystyy tosipaikan tullen puolustamaan heitä. Ätmi, mitä tekisit, jos vieras mies kourisi naistasi? Tai jos hän uhkaisi teitä väkivallalla? Olisitko kykenevä tappeluun vai alkoisitko ääni väristen nöyristelemään?

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyyrikko

      Löisin 500 kertaa kirveellä päähän.

    • Ex------------PUA

      Pystyisin.

      Olen itse asiassa joskus haastanut tappeluunkin erään jätkän joka sellaista yritti. Jätti poika väliin. :D

    • Äläluotaätmiin

      Ätmeillä on se ongelma että ne on alistuneessa tilassa kunnes räjähtävät aivan kohtuuttomalla ja hallitsemattomalla vihalla.

      Ytm tietää olevansa vahva ja tuntee voimansa hyvin. Hän osaa käyttää sitä tilanteen mukaisesti.

      • Lyyrikko

        No sellainen hillitsemätön ämmämäinen raivokohtaus on aika vaaraton loppujen lopuksi.


    • CrazyAnimal

      Pystyisin ja puolustaisin, sisulla päälle lopputuloksesta välittämättä.

    • Kyllä tuollaisessa tilanteessa väkivalta ja väkivallan uhka olisi ihan käsinkosketeltavissa. Kaveri selviäisi siitä ainoastaan peräytymällä..Tuollaisissa tilanteissa en koskaan pelkää ketään enkä mitään, vaan kun adrenaliini ottaa vallan, niin olen valmis meneen loppuun saakka.

    • näin.se.menee

      Ätmi alkaa itkemään ja huitoo käsiään neitimäisesti. Hyökkääjä on vähän ihmeissään ja vetää yhden koukun niin ätmi on maassa. Ätmin nainen kostuu asiasta niin kovasti, että menee hyökkääjän kanssa puskaan panolle. Sitten kun ätmi tulee tajuihinsa niin nainen väittää miehen "raiskanneen" hänet.

    • nihhhhhhh

      Riippuu ihan ketä vastaan pitäisi puolustaa. En nosta 200 kg penkistä, minulla ei ole mustaa vyötä 10 eri kamppailulajista enkä kanna asetta mukanani. Eli puolustautumiskykyni on siinä mielessä rajallinen.

    • Kilttiatm

      Kyllähän mä pystyisin mutta en joudu tilanteisiin jossa joutuu itseään puolustamaan. Jos naisella on kavereita jotka riitelee ja joutuu tappeluuun niin se ei ole arvoiseni

    • Kilttiatm

      Tai jos nainen on sellainen joka joutuu tappeluun niin sellainen kanssa en halua olla.

    • Naisasialooseri1

      Pystyisikö justin biiberin näköinen heiveröinen kiiltokuvapoika puolustamaan naistaan ja itseään minulta? Se on se oleellinen kysymys. Eivät ainakaan tähän mennessä ole uskaltaneet tehdä mitään kun olen heidän naisiaan kourinut ja huoritellut.

      Rumia jyystäreitä kunnioitan ja he kunnioittavat minua, tappajan näköinen kun olen joten heidän naisensa jätän rauhaan. Yksi tarjosi kerran juomatkin baarissa.

      Viimeeksi haastin kaksi finninaamaa tappeluun baarin pihalla viime syksynä, mutta eivät uskaltaneet vaikka olisi ollut yksi vs kaksi. Toinen oli kamunaisen serkku ja toinen joku apina joka aukoi päätään väärälle kaverille. Naiset toki antoivat anteeksi käytökseni.

      Taitava psykopaatti kun myös olen niin hankin liittolaisia ja ulkoistan väkivallan teot heille. mm. retkututtavani on tällainen

    • Pystyisin kyllä puolustamaan, en vain ole varma haluaisinko.

    • 88nyrkki

      Fyysinen väkivalta tulisi kuvaan mukaan sillä hetkellä enkä paljoa välittäisi seurauksista.

    • onnistuujuu

      Uhka kohdistui kylläkin minuun, mutta olin tyttöystäväni kanssa liikenteessa. Joku känniläinen lähti seuraamaan ja haastamaan riitaa. Aluksi yritin jutella järkeä tyypille ja kävellä pois, mutta sitten kun syöksyi minun päin niin laitoin maahan. Laitoin tyypin niskalukkoon niin tyyppi ITKI ja rukoili, että lopettaisin. Lähti häpeissään pois.

      Olen harrastanut itsepuolustuslajeja seitsemän vuotta niin jotain jäänyt mieleen. En kuitenkaan koskaan jätä ruhjeita vastapuolelle, jos on mahdollista väkivallattomaan ratkaisuun. Yleensä vaaratilanteet johtuvat juurikin siitä, että jokin känniläinen hyökkää ja yleensä he eivät ole niin skarpissa kunnossa, että heitä joutuisi mätkimään turpaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe