Minulla on seksisuhde ollut jo pidemmän aikaa erään miehen kanssa. Hän kuitenkin seurustelee, mutta ilmeisesti suhde ei ole enää kovin vakaalla pohjalla. Miten saisin eron heille aikaiseksi? Tai miten voisin ottaa asian puheeksi fiksusti että miksei hän eroa?
Miten aiheuttaa ero toiselle?
11
357
Vastaukset
- kakskytä
Käräytät äijän
- semeneenäin
Juuri noin. Paitsi ettei pariskunnalle välttämättä tule eroa mutta ap pääsee miehestä eroon. Miehet nimittäin tuppaa jättämään sen vieraan kun käry käy. Nimim. kokemusta on.
- Vapausminullekin
Käräytä jotenkin. Tietty.
Niin ettei mies tiedä sinun käräyttäneen.
Ei kukaan halua olla pettäjän kanssa!- oletoikeassa
Kukaan muu kuin kakkonen ei halua olla petturin kanssa
- haarakonttoristapäivää
oletoikeassa kirjoitti:
Kukaan muu kuin kakkonen ei halua olla petturin kanssa
Loistava kommentti. Näin olen itsekin ajatellut, että kakkoset rakastaa juuri sitä, että näkee ihanuutensa pelaavan kanssasisarensa selän takana ja jopa yrittävät sieltä paikalta ihan viimeiseen asti sorkkia liittoa rikki. Tämä on sitä heidän mainostamaansa empaattisuutta ja enkelimäisyyttä, joka perustuu johonkin hoivailluusioon, kuinka hoitavat pettäjän niin ihanaksi, ettei heitä petetä.
- Oppeliini1
Sinä tiedät 100%.sti olevasi mihen ilmainen h.... ra. Kerro tai ole kertomatta miehen toiselle, kolmannelle, neljännelle hu.. , ei kun, naiselle että olet yksi "helmi" miehen helminauhassa - se ei vaikuta mitenkään asiaan. Siis ei puoleen eikä toiseen.
Sinussa ei ole miehelle mitään erikoista, kuten ei muissakaan naisissaan. Te olette vain ilmaisia aaaaaaaaah - hetken tuojia.
Sinä herneaivoissasi yrität ilmeisesti uskotella että olet jotain erikoista miehelle! Hahhaaaa! Unoda ideasi. Et ole!
Onko tuo mitä sinä tulevaisuudeltasi unelmoit? Voi sinua tyhmää poloista! - kapulikinsti
jos olisit tärkwämpi niin olisi jo jättänyt. pitää sinua vaan pikkuhupina tylsän arjen keskellä, jonka jättää kun saa tarpeekseen/pelkää kiinnijäämistä
- lsjndn
Aivan väärä tapa on ajatella että miten saisit heille eron aikaiseksi. Tuollainen ajatusmaailma on täysin vailla rakkautta. Olet aika omahyväinen jos noin ajattelet.
Parasta on vaan puhua miehen kanssa suoraan asiasta. Ja jos et saa vastausta, voit kertoa hänelle miten pahalta nykyinen tilanne tuntuu koska sinulla on (ilmeisesti?) tunteita miestä kohtaan.
Jos mies ei kestä asiasta puhumista, hän ei ollut arvoisesi. Etsi siis sitten parempaa seuraa. - narsistinen
Sinäkö sitten luottaisit, ettei mies ala suakin pettää, jos eroaa? On kuule harhaluulo, mies on ikuinen pettäjä, ei koskaan muutu kenellekään uskolliseksi, ehkä alussa hetken aikaa, mutta sitten taas on saatava uutta ajankulua.
- Sama.paras.edelleen
Ei pidä paikkaansa. Huomenna tulee 37 v täyteen enkä ole köllötellyt muiden kanssa
- sinkkunaonhyväolla
anna ukolle lähtöpassit ei sinulle siitä pitkäaikaista iloa ole.kun ei ole yhdelle uskollinen ei ole toisellekaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569