Swedut kusessa muslimien kanssa

n.n

15

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaakaakinRaaempiWatson

Jos ei saada maasta niin sekä minun että myöhemmin Halla-ahon esittämä leirimajoitus, jonka alueelta ei matut saa poistua, on ainoa järkevä ratkaisu. Niitä leirejä pitää muodostaa niin monta kuin tarvetta on. Kustannukset maksatetaan tavalla tai toisella matuilla.

• jore5

Ennemmin, tai myöhemmin on pakko mennä jonkinlaisiin internointi leireihin, sillä pohjatonta kaivoa ei ole olemassakaan.
        Tälle elinkelvottomalle roskaväen tulvalle ei ole näkyvissä loppua. Se jatkunee niin kauan kunnes näiden roskaväen asuttamien maiden väestöstä suurin osa on siirretty Eurooppaan.

• raakaJussi

Haista pitkä paaaskaaaa.

• jore5
        jore5 kirjoitti:

Ennemmin, tai myöhemmin on pakko mennä jonkinlaisiin internointi leireihin, sillä pohjatonta kaivoa ei ole olemassakaan.
        Tälle elinkelvottomalle roskaväen tulvalle ei ole näkyvissä loppua. Se jatkunee niin kauan kunnes näiden roskaväen asuttamien maiden väestöstä suurin osa on siirretty Eurooppaan.

Ruotsi tosin on jo keksinyt ratkaisun pulmaan. Se on alkanut pumpata roskaväkeään Suomeen.

• Anonyymi
        raakaJussi kirjoitti:

Haista pitkä paaaskaaaa.

Lähi-idän mustalainen vastaa pitkillä paskantoivotuksilla.

• äärioikeisto

On taas aika ottaa käyttöön keskitysleirit, jotka tehokkaasti eliminoivat nämä haitalliset vieraslajit! Sitä ennen tarvitsemme uuden kansakunnan puolustajan führerimme. Kuka tahansa nationalisti kelpaa meille!

• Anonyymi

Minä! Tässä olen 😁tuleva diktaattorinne. Alistutte kaikki minun tahtooni ja saatte kaiken. . Minä toteutan sen.

• n.n

"“Jokainen maa on itse valinnut tiensä pakolaiskysymyksessä. He ovat valinneet oman tiensä, ja nyt heidän pitää käsitellä se aivan niin kuin he itse haluavat”, sanoo ulkoministeri Jensen Tanskan TV2:n haastattelussa.

Vielä alle kaksi kuukautta sitten Ruotsin Pohjoismaiden yhteistyöministeri Kristina Persson sanoi televisiossa, että Ruotsilla menee paremmin kuin Tanskalla, koska Ruotsi ottaa vastaan niin paljon enemmän turvapaikanhakijoita.

“Pidemmällä aikavälillä tämä on Ruotsin ja Ruotsin talouden etu. Koska väestömme ikääntyy, aivan kuten Tanskassakin, meidän tulee korvata työmarkkinoilta poistuvat uusilla tulokkailla”, sanoi Persson.

Persson sai tukea samassa televisio-ohjelmassa esiintyneeltä ruotsalaiskirjailija Henrik Arnstadilta, joka väitti pakolaiskriisiä kuvitteelliseksi. Vasemmistopuoleen johtaja Jonas Sjöstedt puolestaan väitti, ettei Tanskan hallituksella ole tukea politiikalleen."

Ruotsalaisille on toistettu samat valheet kuin suomalaisillekin tulevasta työvoimapulasta!

• eiuuttanatsimeininkiä

Tuleva työvoimapula on tosiasia.
        Turvapaikanhakijoiden määrä on yllättänyt koko Euroopan ja siitä selviäminen on ongelma ja varmaan ratkaisu löytyy.
        Pakolaisten pitäminen ali-ihmisinä ei auta. Kaikenlainen rasismi vain pahentaa tilannetta.

• n.n
        eiuuttanatsimeininkiä kirjoitti:

Tuleva työvoimapula on tosiasia.
        Turvapaikanhakijoiden määrä on yllättänyt koko Euroopan ja siitä selviäminen on ongelma ja varmaan ratkaisu löytyy.
        Pakolaisten pitäminen ali-ihmisinä ei auta. Kaikenlainen rasismi vain pahentaa tilannetta.

"ali-ihmisiä, sitähän he todellakin ovat.

• sasasasasddq

Vai on Ruotsissa työvoimapula? Siis siirtäkäämme sinne meidän työttömät massat.
        Pula heltiää äkisti ja meidän työttömyytemme.
        Minäkin voisin lähteä jos työtä löytyy.

• IhanaaMokutusta

Ihan mokutusta

• toisinpäin

" Tuleva työvoimapula on tosiasia" Tuleva työpaikkojen puute on tosiasia.

• KoitahanNytJoSisäistää
        toisinpäin kirjoitti:

" Tuleva työvoimapula on tosiasia" Tuleva työpaikkojen puute on tosiasia.

Joo näin on, mutta sitä ei paikata afrikan, lähi-idän moniosaajilla. Laita minulle uskottava tutkimus mikä nimenomaan osoittaa edellämainittujen alueiden edustajien parantaneen huoltosuhdetta ja heidän työllisyysasteensa vähintää suomalaisten tasolle saavuttaneen. EI TULE LÖYTYMÄÄN SITÄ TUTKIMUSTA. Tässä maassa on ko. Alueiden pakolaisia ollut jo 90 luvulta lähtien, vaan mitkä ovat olleet taloudelliset hyödyt, näytä minulle ole hyvä. Älä kuule lässytä, että nämä olisivat ratkaisu tulevaan työvoimapulaan, eivät ole. Ratkaisu on osaava työvokma AASIASTA KUTEN POHJOIS, KAAKKOIS, ITÄ ALUEILTA JA PISTE. Tästä on jo olemassa hyviä lukuja. Turhaan kihiset rasismia, koska sitä tämä ei ole vaan loogisesti ajattelua sekä kansakuntamme myös sinun edun ajattelua.

• dsdsdfdfdfdffsnj
        KoitahanNytJoSisäistää kirjoitti:

Joo näin on, mutta sitä ei paikata afrikan, lähi-idän moniosaajilla. Laita minulle uskottava tutkimus mikä nimenomaan osoittaa edellämainittujen alueiden edustajien parantaneen huoltosuhdetta ja heidän työllisyysasteensa vähintää suomalaisten tasolle saavuttaneen. EI TULE LÖYTYMÄÄN SITÄ TUTKIMUSTA. Tässä maassa on ko. Alueiden pakolaisia ollut jo 90 luvulta lähtien, vaan mitkä ovat olleet taloudelliset hyödyt, näytä minulle ole hyvä. Älä kuule lässytä, että nämä olisivat ratkaisu tulevaan työvoimapulaan, eivät ole. Ratkaisu on osaava työvokma AASIASTA KUTEN POHJOIS, KAAKKOIS, ITÄ ALUEILTA JA PISTE. Tästä on jo olemassa hyviä lukuja. Turhaan kihiset rasismia, koska sitä tämä ei ole vaan loogisesti ajattelua sekä kansakuntamme myös sinun edun ajattelua.

Suomessa ei ole työvoimapulaa vaan massa työttömyys joka ei hellitä varsinkin kun otamme rutkasti velkaa tulevaisuuden kustannuksella.
        Kiinalaiset ja muut aasialaiset eivät pärjää kuin pistämällä pystyyn ravintolan ja huijaamalla veroja ja orjuuttamalla omia maanmiehiään.Kieltä eivät opi 20 vuodenkaan jälkeen.Muutenkin ovat huvittavan yksinkertaisia ja ahneita.
        Koulutetut aasialaiset eivät tule tänne koska maa on kylmä , kallis ja palkkataso pieni.
        Ratkaisu tähän olisi 5 vuoden verovapaus koulutetulle ulkomaalaiselle.
        Tämähän ei tietysti käy vaan otetaan jihadisti tilalle.HYHHhh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe