Onko muillekkin ehdoteltu outoja kohtaamisia? Tai ollut outoja treffejä?
Viimevuoden itsenäisyyspäivän lähestyessä sain kutsun treffeille. Natsimieliseen mielenosoitukseen kysyjän ja tämän kaverin kanssa. Ööh . Vaikka kuulosti tosi romanttiselle (????) Kieltäydyin kohteliaasti.
Erään miehen kanssa päätimme viestittelyn jälkeen tavata. Tavatessa esittäytyi kuitenkin eri nimellä kuin chattaillessa. Tuli hieman epämiellyttävä olo... mikä tää juippi?. No istuttiin kahvilla hetki ja tämä alkoi kyselemään lapsettomuudesta. Yllätyin kuinka henkilökohtaiseen asiaan tarttui vaikka emme tunteneet kunnolla. Kerroin kuitenkin ja kysyin hänen lapsiensa ikää. Oli maininnut heidät aikuiseksi. Näin, että kysymys oli sellainen, ettei vastannut mielellään. No eivät sitten aikuisia olleetkaan. Pääsin kyllä turvallisesti kotiin, mutta tyypistä jäi tosi outo kuva. Ei halunnut antaa itsestään mitään mutta mun henkilökohtasuudet tuntu olevan ihan avointa tavaraa.
Kerran yks tyyppi meinas nukahtaa kun teki niin paljon töitä.
Yks kaveri oli joko aineissa tai psykoosissa... mutisi vaan jotain outoo. Kiittelen kokemuksia ravintola-alalta, että nätisti puhuen pääsin tilanteesta pois.
Kerran sain Tinderissä aiheutettua jonkinlaisen mustasukkaisuuskohtauksen (?????) .
Matchi otti yhteyttä ja kysyi ehkä kolmannessa vai oliko peräti toisessa treffeille lauantaksi. Kohteliaasti kieltäydyin ja kerroin sopineeni erään ystäväni kanssa menosta. Tämä oli vieläpä totta. Ehdotin muuta päivää. Sain vastaukseksi sellaisen ryöpytyksen kuinka olen kuitenkin menossa hakemaan ravintolaan panoseuraa. Kaikki naiset ovat kuulemma samanlaisia ja jäkäjäkä... Siis henkilö alko paukuttaa päätään joka minusta ei tiennyt kuin kuvani. Muutaman sanan profiilitekstistä ja sen ettei kyseinen päivä käynyt. No on sitä pienemmilläkin perusteilla haukuttu......
Mutta ihan tosi. Välillä olis meidän kaikkien ihan hyvä tutkia itteemme. Tarviiko oikeesti jotain muuta, koulutetumpaa hoitoo kuin naista/miestä.
Outoja treffejä.
107
4059
Vastaukset
- uuuuu77
Joku mummo kerran pyyteli treffeille, en innostunut yli 20 vuotta vanhemmasta
- En_hae_isiä
Minua on pyydelleet 15-30 vuotta vanhemmat miehet hyvin usein. Haukkuvat huoraksi, jos sanon ettei kiinnostaa XD
- päämiesss
Ihan samoin kävi kerran mullekin tuolla sivustolla! Ettei olisi kyse samasta henkilöstä. :D
- Somertime
Muistan ikäni ensimmäiset treffini kun olin nuori tyttö. Kaveri pyysi Tenhon ravintolaan
syömään krapuja. Lupasin tulla jollei sada. Mutta onneksi satoi, sillä myöhemmin luin
lehdestä että kaveri kuului tunnettuun jalkapalloseuraan ja oli naimisissa.
Kävipä tuuri.
- ehkäolenitseseouto
Aika harvoin mitään outoa. Oudointa onkin ehkä se, että mitään outoa ei yleensä satu. Mutta taas silloin kun myin autoani, niin törmäsin friikkeihin toisensa jälkeen, ja yksi vähän päästään vialla oleva ostajaehdokas mm. soitteli häirintäpuheluita töihin.
Minusta se, että ei käytä netissä omaa nimeään ei ole kummallista vaan järkevää.- dave39
On muutentaivaan tosi, lähinnä friikit käyttää netissä omaa nimeään. Varmaan samaa porukkaa, kun menee telkkariin Bb:hen tai mihin vaan älyttömään päästäkseen esiin.
Naiset usein kyselee jo netissä niitä kaikkein henkilökohtaisempia, vaikkei edes ole tavattu. Ja tuo "mummo"-juttu on totta, no, en nyt mummoksi sanoisi, mutta silti...jos 5-10vuotta minua vanhemmat naiset ehdottelee, niin ei todellakaan kiinnosta. Ja nykyään ne on jostain ilmaantuneet parvittain. Fyi. - ehkäenolekaanitseseouto
Melko pervoa, jos sun mummo on 5-10 vuotta sua vanhempi.
- jonestones
jos mua kysyy 5-10v vanhempi nainen treffeille ja hän on kaikinpuolin ok niin varmasti menen. MIssä näitä naisia parveilee niin menen heti sinne?
Vai johtuiko negatiivinen asenteesi siitä, että kyseessä oli naisia? - Theo2013
Ei täällä aloittaja taida saada vastausta siinä mielessä mitä haki,kaikki ovat liikkeellä pelkkien sänky hommien ja niiltä juuri ja juuri välttyneiltä.Kaikki lähes poikkeuksetta seksi-sivuston juttuja,ei näillä tapaamisilla ole mitään pitempi aikaista menoa luvassa,ei ihme että syntyvyys vähenee alkuperäiskansan keskuudessa(raskaus estetty kirurgin veitsellä). Vitut ne mitään treffejä ole siinä merkityksessä mitä oikeasti tarkoitetaan ,pelkkiä pano tapaamisia ja takuulla lisäävät mielenterveys oireita,kun eise minua kunniottanut pani vaan.Treffeille viedään kukkia ja tutustutaan,romantiikkaa peliin ja opetelkaa edes tietämään onko vastapuoli ollut nainen jo syntyessään tai edes nimi muistiin ja kirjoittakaa sitten tuleeko pari ja jos ei niin mikä sen esti.Todellisiakin juttuja on sattunut eikä näitä keksittyjä tarinoita,tosin osa oli asiallisia kuten aina en sitä väitä.
- Enhaluunuorta
dave39 kirjoitti:
On muutentaivaan tosi, lähinnä friikit käyttää netissä omaa nimeään. Varmaan samaa porukkaa, kun menee telkkariin Bb:hen tai mihin vaan älyttömään päästäkseen esiin.
Naiset usein kyselee jo netissä niitä kaikkein henkilökohtaisempia, vaikkei edes ole tavattu. Ja tuo "mummo"-juttu on totta, no, en nyt mummoksi sanoisi, mutta silti...jos 5-10vuotta minua vanhemmat naiset ehdottelee, niin ei todellakaan kiinnosta. Ja nykyään ne on jostain ilmaantuneet parvittain. Fyi.Hah, vain että on alkanut vanhempia naisia parveilla. Suurin osa minulle 55 vuotiaalle viestitteleviä on reilusti nuorempia, useita joiden ikä alkaa kakkosella. Näin vaikka profiilissani kerron, että en vastaa alle 50-vuotiaille. Toisen palvelun profiilissa kerron olevani ruma ja lihava ja sinnekin nuoria on tunkemassa.
- KokemuksiaSuoli24stä
Theo2013 kirjoitti:
Ei täällä aloittaja taida saada vastausta siinä mielessä mitä haki,kaikki ovat liikkeellä pelkkien sänky hommien ja niiltä juuri ja juuri välttyneiltä.Kaikki lähes poikkeuksetta seksi-sivuston juttuja,ei näillä tapaamisilla ole mitään pitempi aikaista menoa luvassa,ei ihme että syntyvyys vähenee alkuperäiskansan keskuudessa(raskaus estetty kirurgin veitsellä). Vitut ne mitään treffejä ole siinä merkityksessä mitä oikeasti tarkoitetaan ,pelkkiä pano tapaamisia ja takuulla lisäävät mielenterveys oireita,kun eise minua kunniottanut pani vaan.Treffeille viedään kukkia ja tutustutaan,romantiikkaa peliin ja opetelkaa edes tietämään onko vastapuoli ollut nainen jo syntyessään tai edes nimi muistiin ja kirjoittakaa sitten tuleeko pari ja jos ei niin mikä sen esti.Todellisiakin juttuja on sattunut eikä näitä keksittyjä tarinoita,tosin osa oli asiallisia kuten aina en sitä väitä.
Treffeille harvemmin pääsee, jos alkaa tuon tyylistä tekstiä suoltamaan minulle :D
Jos haluan mennä treffeille jonkun kanssa joka elää muutaman vuosisadan takaisissa mielenmaisemissa, niin lähtisin oitis lähimpään "kantasuomalaisten" suosimaan pubiin, enkä ollenkaan laittaisi vastaan räkä poskella kirkuville pubiruusuille.
Tosin ihan yhtä vastenmielisen oloisia niiden "miehet" ovat ja sen yleensä joko kuulee tai näkee päältä päin...
On topic:
Omituiset treffit olen erään neidon kanssa viettänyt, mihin oli pyytänyt mukaan viisi muuta henkilöä. Ajattelin että ihan fiksu ajatus, koska ei sitä tiedä minkälaiseen henkilöön törmää, ja julkisilla paikoillakaan ei kaikille arvaamattomille henkilöillä ole väliä jos jotain asiattomuuksia alkaa tekemään.
No, illan edetessä ja hiljalleen toisiimme tutustuessa aloin olemaan enemmänkin hänen mieleensä, ja niinpä hän halusi kokilla pusuttelemista kanssani (että hän "haluaa kokeilla" oli mielestäni hieman oudosti ilmaistu) ja illan päätteeksi tahtoi jo alkaa seurustelemaan.
Ei nyt ihan samalta istumalta ruvettu kimppaan, mutta jonkin aikaa kun oli tapailtu, myönnyin ehdotukseen.
Suhde oli jokseen... kuivakka. Tapaamiset eivät kiinnostaneet lähellekään yhtä paljon kuin ennen seurustelun alkamista, ja neljän kuukauden jälkeen päätin pistää välit poikki. Jäi koko hommasta vain sellainen fiilis ettei nykyinen poikaystävä kiinnosta yhtä paljon kuin mitä exät tuntuivat kiinnostavan tuolloin.
Jonkin aikaa myöhemmin hän alkoi taas olemaan yhteyksissä, mutta en jaksanut kiinnostua keskusteluista saati tapaamisista, kun siellä piti aina raahata exiään mukana, joiden kanssa ei muutenkaan tuntunut edes hänellä olevan välit kunnossa.
Että tämmöisiä on itselle tullut vastaan O.o
- Näitäriittää
Kyllähän se toki on järkevää olla netissä ensin anonyymisti joo. Mutta jos sanoo hakevansa parisuhdetta. Oli kirjoiteltu jo jonkin aikaa. Puhelinnumerotkin on vaihdettu niin pidän tosi outona, että vasta tavattaessa kertoo oikean nimensä. Luo sellaista kummaa. Varsinkin, jos kymmenen minuutin päästä alkaa kysellä sellaisia asioita, mistä avaudutaan vasta kun kunnolla tuntee ja siihen asti edes pääsee.
Tämä kaveri löytyi Tinderistä. Jotenkin sitä olettaa, että kuva etunimineen pitäis paikkansa. Mutta jokainen toki antakoot itsestään sen kuvan minkä haluaa. Toiset päättää sitten onko outoa vai ei.
Heh... lisää outoa. Sain suomi24/treffeissä reilu vuosi sitten ehdotuksen muuttaa maalle, jonkun aikamiespojan luokse. Lapsia saa kuulemma olla, kunhan ei ottas niitä mukaan. Raha ei ole tärkeetä, mutta suotavaa sillä hän on työtön. Täytyy pitää seksistä, sillä hän tarvitsee sitä paljon. Naisen kuuluisi olla hyvä ja ystävällinen. Kaunis saa olla, mutta ei tarvitse olla malli jne. Jne.
Ensimmäisessä viestissä kertoi mitähaluaa ja ehdot. Ilmoitus tuli kuvan kera ja lähinnä mieleen tuli ajatus, että montakohan tonkin pihaan on haudattu.- Puujumala
Törmäsit sitten miespuoliseen naiseen. Eipä siinä mitään, sellaista sattuu joskus, uutta viehettä vain virveliin.
- kai_niitä_on
Huijaus treffejä on varmasti. Sovitaan mut ketään ei tule. Toisten kertomana, huijari tytöt naureskeli piilosta kioskin kulmalla kun inttipoika tuli taksilla ja lähti turhan odottelun jälkeen. Sitten joku mies oli Lahdesta ajanut autollaan treffeille Helsinkiin ja turhaan. Tämäkin toisen naisen kertomaa et oli kaveri treffeillä saanut melkein turpaansa ihan aiheettomasti mut lopuksi livahti autosta karkuun. Yksi minulle kerrottu tapaus oli et mies pakotti ottamaan suihin satasen vauhdissa. PÖÖÖ. Pelottaaako jo siellä ruudun toisella puolella.
- överitreffejä
Mies meni treffeille oli nätti nainen paikalla kyllä mut kulman takaa tuli "jengi". Mies lähti bemarin vanteet soikeena koukatessa mutkaa oikeell :D
Tytöt oli siirtyneet mukavan illan jälkeen takapenkille ja mies ryhtyi vetämään käteen :D Sitten pääsivät lähtemään. On niitä jotka tulevat koteihin paljon kaljaa mukanaan ja jopa joskus kavereitakin :D - kaappaustreffit
Vähän tragikoomista tämäkin et yksinäinnen nuori nainen trefffeillä joutui vangiksi toiseen kaupunkiin ja joutui antamaan pankkikortin sitten ottamaan pikavippejä kun luottotiedot oli kunnossa. Näillä toisilla ei ilmeisesti olleet. Elättivät ittensä tän naisen varoilla. Ilmottautui itse poliisille kun piti lähteä myymään sitä.
- Aito-sinkkumies40
Mistä naiset poimii niitä vaarallisia miehiä. Ties mitä huumeveikkoja tapailette. Eikö normaali fiksu mies kelpaa lainkaan joka ei ole mitenkään outo ja harrastuksen salilla käynti. En kysele mitään outoja mutta naiset ei yleensä vastaa mitään.
- Näitäriittää
Kelpais joo fiksu mies. Mutta ongelma onkin siinä, että mistä sen fiksun ja kahelin erottaa. Noi kahelimmat kun paljastuu vasta myöhemmin. Olis kyllä helppoo joku leimaus systeemi. Leima otsaan punasella, jos kannattaa välttää ja vihreellä kun ei ole mitään vaaraa. Jos ei puhu mittään niin sitten kysymysmerkki.
Täytyy myöntää, että itsellekkin olisi helpompaa, jos olisi meedio. Tosin kokemuksen kautta on oppinut vaistoamaan paremmin. Välillä pistää tosin miettimään ihmismielen mutkia enemmän. - pitääOllaIhmistuntemusta
Näitäriittää kirjoitti:
Kelpais joo fiksu mies. Mutta ongelma onkin siinä, että mistä sen fiksun ja kahelin erottaa. Noi kahelimmat kun paljastuu vasta myöhemmin. Olis kyllä helppoo joku leimaus systeemi. Leima otsaan punasella, jos kannattaa välttää ja vihreellä kun ei ole mitään vaaraa. Jos ei puhu mittään niin sitten kysymysmerkki.
Täytyy myöntää, että itsellekkin olisi helpompaa, jos olisi meedio. Tosin kokemuksen kautta on oppinut vaistoamaan paremmin. Välillä pistää tosin miettimään ihmismielen mutkia enemmän.Ainakin tässä ketjussa kokemuksistaan kirjoittaneet naiset ovat itse todella omituisia omituisine päätelmineen, eivät vaan tajua sitä itse.
- Ajattelinvaan-
Näitäriittää kirjoitti:
Täytyy myöntää, että itsellekkin olisi helpompaa, jos olisi meedio. Tosin kokemuksen kautta on oppinut vaistoamaan paremmin. Välillä pistää tosin miettimään ihmismielen mutkia enemmän.Ne komeimmat miehet on niitä hullujä ja rumat niitä fiksuja.
- höpöhöpö_
Olisikin noin yksinkertaista.
- Sairastunutmaailma
pitääOllaIhmistuntemusta kirjoitti:
Ainakin tässä ketjussa kokemuksistaan kirjoittaneet naiset ovat itse todella omituisia omituisine päätelmineen, eivät vaan tajua sitä itse.
Okei. Siis yritätkö kertoa, että on ihan normia ja hyväksyttävää esim. Valehdella? Pettää? Ehdottaa treffejä mielenosoitukseen kaverimukaan-ehdotuksella ?Tulla paikalle ympäripäissään tai aineissa? Tulla paikalle peseytymättömänä ja haisevana, vaatteet viikon ruokalistan peittämänä? Kaapata autoon ja viedä muualle ja käyttää ties miten? Pyytää treffeille, mutta kadota kun kyseinen päivä koittaa? Kertoa ekoilla treffeillä saavutuksistaan kuinka monta naista on pannut? Pitää parinhakupalstalla tapaaamaansa ihmistä pelkkänä virtuaalihahmona lupaillen tapaamista aikomatta koskaan sinne mennä? Lähetellä kuvatulvia ihmisjoukoista ilman selityksiä tai valmiiksi kirjoitettuja kuvia keksimättä mitään omaa? Rähjätä toiselle, jos haluamansa tapaaminen kahden viestin jälkeen seuraavalle päivälle ri toiselle sovikkaan? Huorittelu? Munankuvien lähettäminen? Kohdella ylipäätään toista ihmistä muuten kuin esineenä tai niin kuin itse tahtoo välittämättä siitä, että vastapuolella on ihan oikea tunteva ihminen , jota et kuitenkaan vielä tunne.
Musta noi on tosi outoja, normaalikäyttäytymisestä poikkeevaa. Mut hei... mitä mä tiedän kun mut on kasvatettu ihan toisenlaisilla arvoilla kuin mitä nämä törmäämäni ja kuulemani ovat touhunneet. Ja noihan on enemmistö. - oletouto
Sairastunutmaailma kirjoitti:
Okei. Siis yritätkö kertoa, että on ihan normia ja hyväksyttävää esim. Valehdella? Pettää? Ehdottaa treffejä mielenosoitukseen kaverimukaan-ehdotuksella ?Tulla paikalle ympäripäissään tai aineissa? Tulla paikalle peseytymättömänä ja haisevana, vaatteet viikon ruokalistan peittämänä? Kaapata autoon ja viedä muualle ja käyttää ties miten? Pyytää treffeille, mutta kadota kun kyseinen päivä koittaa? Kertoa ekoilla treffeillä saavutuksistaan kuinka monta naista on pannut? Pitää parinhakupalstalla tapaaamaansa ihmistä pelkkänä virtuaalihahmona lupaillen tapaamista aikomatta koskaan sinne mennä? Lähetellä kuvatulvia ihmisjoukoista ilman selityksiä tai valmiiksi kirjoitettuja kuvia keksimättä mitään omaa? Rähjätä toiselle, jos haluamansa tapaaminen kahden viestin jälkeen seuraavalle päivälle ri toiselle sovikkaan? Huorittelu? Munankuvien lähettäminen? Kohdella ylipäätään toista ihmistä muuten kuin esineenä tai niin kuin itse tahtoo välittämättä siitä, että vastapuolella on ihan oikea tunteva ihminen , jota et kuitenkaan vielä tunne.
Musta noi on tosi outoja, normaalikäyttäytymisestä poikkeevaa. Mut hei... mitä mä tiedän kun mut on kasvatettu ihan toisenlaisilla arvoilla kuin mitä nämä törmäämäni ja kuulemani ovat touhunneet. Ja noihan on enemmistö.Lue muutamaan kertaan itse kirjoittamasi jutut, en tiedä ymmärrätkö siltikään, mutta sinun kirjoittelusi on vainoharhaista, yleistävää, liioittelevaa ja typerää.
Ei sinulla ole muutenkaan kaikki ihan kohdallaan korvien välissä, kun tapailet peseytymättömiä, haisevia, aineissaan olevia, kännisiä, huorittelevia, munakuvien lähettelijöitä, esineellistäjiä, paneskeluillaan kehuvia, autoon kaappaavia ja virtuaalihahmoja.
Hei oikeesti, jos tuollaisia tyyppejä valikoit netistä treffeille, et kovin normaali voi olla! - Sairastunutmaailma
Kuules. En todellakaan valitse niitä. Kirjoittaessa toinen voi antaa todella hyvän kuvan itsestään. Miten ihmeessä voit edes heittää vastuulleni jonkun peseytymättömyyden tai muun härön? Mistä minä voin tietää mikä totuus on ennen kuin sen nään jos joku muu kuva itsestään on annettu
Sen olen oppinut kyllä , että järkevät perusarvot omaava vapaa, mies on tosi harvinainen.
Miten niin yleistävää?
Jos kalahti omaan nilkkaan ja ilmeisesti kalahtikin niin hmmm. Voit toki kokeilla päin vastaista kuin tossa listassa ihmettelin. Ehkä voi käydä parempi flaksi.
En ole itsekkään täydellinen. En sitä muiltakaan vaadi. Mutta käytöstapoja voi vaatia keneltä tahansa. Jos se on ongelma niin mietis uudelleen. Tuskin ton outouden ihmettely on sen kummempaa. Mutta kun ihmettelen ja sitä vastaan hyökätään ja aletaan syyttelemään.... pidän sitäkin outona. Etkö erota oikeaa väärästä?
En heittänyt noita ilmoille hek. Koht. Syyttäen tiettyjä henkilöitä. Mutta sinäpä tunnut syyttävän noista vioista minua. Vaikken voi millään lailla kenenkään korvien väliin ja muihin toimintoihin vaikuttaa.
Pidämpä muuten outona sitäkin, että monella tuntuu olevan paljon sosiaalisia ongelmia. Haetaanko deiteistä jotain pelastajaa? Pesemättömyydestä sen verran vielä, että jos äidin opetukset ei menneet pienenä perille niin on kyllä liikaa vaadittu, että aikuiselle miehellekkään menisi. Mutta toistan.. mistä voi tietää etukäteen? - lkjhghjkjhghjkjhgfhj
Kuules. En todellakaan valitse niitä. Kirjoittaessa toinen voi antaa todella hyvän kuvan itsestään. Miten ihmeessä voit edes heittää vastuulleni jonkun peseytymättömyyden tai muun härön? Mistä minä voin tietää mikä totuus on ennen kuin sen nään jos joku muu kuva itsestään on annettu
Sen olen oppinut kyllä , että järkevät perusarvot omaava vapaa, mies on tosi harvinainen.
Miten niin yleistävää?
Jos kalahti omaan nilkkaan ja ilmeisesti kalahtikin niin hmmm. Voit toki kokeilla päin vastaista kuin tossa listassa ihmettelin. Ehkä voi käydä parempi flaksi.
En ole itsekkään täydellinen. En sitä muiltakaan vaadi. Mutta käytöstapoja voi vaatia keneltä tahansa. Jos se on ongelma niin mietis uudelleen. Tuskin ton outouden ihmettely on sen kummempaa. Mutta kun ihmettelen ja sitä vastaan hyökätään ja aletaan syyttelemään.... pidän sitäkin outona. Etkö erota oikeaa väärästä?
En heittänyt noita ilmoille hek. Koht. Syyttäen tiettyjä henkilöitä. Mutta sinäpä tunnut syyttävän noista vioista minua. Vaikken voi millään lailla kenenkään korvien väliin ja muihin toimintoihin vaikuttaa.
Pidämpä muuten outona sitäkin, että monella tuntuu olevan paljon sosiaalisia ongelmia. Haetaanko deiteistä jotain pelastajaa? Pesemättömyydestä sen verran vielä, että jos äidin opetukset ei menneet pienenä perille niin on kyllä liikaa vaadittu, että aikuiselle miehellekkään menisi. Mutta toistan.. mistä voi tietää etukäteen?Siis et "todellakaan valitse", kenen kanssa lähdet tapaamiseen, siis mitä vttua? En itse ole deiteissä, mutta valitsisin tarkemmin. Ja sitten vielä mielestäsi deiteillä on paljon sosiaalisia ongelmia! Vaikuttaa siltä, että sinulla itsellä ei muuta olekaan, kuin ongelmia.
- Sairastunutmaailma
lkjhghjkjhghjkjhgfhj kirjoitti:
Siis et "todellakaan valitse", kenen kanssa lähdet tapaamiseen, siis mitä vttua? En itse ole deiteissä, mutta valitsisin tarkemmin. Ja sitten vielä mielestäsi deiteillä on paljon sosiaalisia ongelmia! Vaikuttaa siltä, että sinulla itsellä ei muuta olekaan, kuin ongelmia.
Jos lähtökohtana pitää toista normaalina, mutta totuus on toisenlainen niin en ole silloin tietoisesti valinnut outoo tyyppiä eteeni.
Jos et ole edes deiteissä, et voi silloin käsittääkkään miten tämä " valinta" tapahtuu joten kannattasko jättää kommentoimatta.
Jos tietäisi toisen ihmisen todellisen luonnon etukäteen, olisin tietoisesti valinnut sen tien etten tämmösiä olisi tarvinnut kohdata. Selkiskö?
Miten sinä valitsisit ihmiset jotka aikoisit tavata? Miten kuvan ja normaalin juttelun perusteella löytäisit jyvät akanoista. Kerro ihmeessä kun tunnut yliluonnollisen viisas olevan. Mutta jos et tiedä muuta kuin mollaamisen niin pidä ittes erossa kommenttiosioista. Se tieto ri rakenna mitään.
Tyypit ovat olleet taviksia joten tämä tuma/kaunis valituksen voi jättää väliin. Kuin myös työssäkäyviä. Myöskin tehneet lapsia joten sekin uskomus kaatui, että vastuu kasvattaa - Sairastunutmaailma
oletouto kirjoitti:
Lue muutamaan kertaan itse kirjoittamasi jutut, en tiedä ymmärrätkö siltikään, mutta sinun kirjoittelusi on vainoharhaista, yleistävää, liioittelevaa ja typerää.
Ei sinulla ole muutenkaan kaikki ihan kohdallaan korvien välissä, kun tapailet peseytymättömiä, haisevia, aineissaan olevia, kännisiä, huorittelevia, munakuvien lähettelijöitä, esineellistäjiä, paneskeluillaan kehuvia, autoon kaappaavia ja virtuaalihahmoja.
Hei oikeesti, jos tuollaisia tyyppejä valikoit netistä treffeille, et kovin normaali voi olla!Kuka on väittänyt että munankuvien lähettelijöitä on edes vaivautunut tapaamaan? Toi kaappausjuttu oli toisesta kommentista otettu.
Kannattaa lukea koko viestiketju ja viesti mitä kommentoi myöskin hieman tarkemmin. Ja kannattais myös kokeilla ylipäätään deittaamista ennen kuin kommentoi deittailusta yhtään mitään.
Pätee muuhunkin ... ei kandee puuttua asioihin mistä ei tiedä hevon v.. - maailma.on
Miten niin yleistävää?
Pidämpä muuten outona sitäkin, että monella tuntuu olevan paljon sosiaalisia ongelmia. Haetaanko deiteistä jotain pelastajaa? Pesemättömyydestä sen verran vielä, että jos äidin opetukset ei menneet pienenä perille niin on kyllä liikaa vaadittu, että aikuiselle miehellekkään menisi. Mutta toistan.. mistä voi tietää etukäteen?Joskus silloin ennen internetin ihmeellistä maailmaa ihmiset kohtasivat pelkästään livenä toisiaan ja pystyi tuonkin jo heti kättelyssä näkemään mitä kukin on eikä siis tullut kuvatunlaisia kammotustilanteita. Nykyään et tiedä mitään mitä vastaan tulee kun lähdet tapaamiseen. Kyllä on näin. Tosin itse olen monen törpön kyllä saanut kiikkiin jo nettipalstan keskusteluissa. Mutta paljon on myöskin niitä, joista ei todellakaan saa oikeaa kuvaa ennen kuin näkee.
Näitäriittää kirjoitti:
Täytyy myöntää, että itsellekkin olisi helpompaa, jos olisi meedio. Tosin kokemuksen kautta on oppinut vaistoamaan paremmin. Välillä pistää tosin miettimään ihmismielen mutkia enemmän.;))) Sinulle "Näitäriittää" Sanon rehellisesti että on minullakin ollut aika outoja treffejä naisen kanssa ;((( Kerrankin yx mua 8 v vanhempi nainen ehdotti suoraa että jo eka treffeillä hän haluaa saada kikkelin lujaa syvälle sisään kun on ollut jo yli 10 vuotta selibaatissa ;)))
Enhän minä sellaiseen ala niin "vanhan" naisen kanssa.
Mutta Sinulle haluan olla hyvä ystävä, hellä rakastaja, avoin, rehellinen ja luotettava treffikumppani ;)))
Yhteystietoni näet nimimerkistäni jos Sinua kiinnostaa ja haluttaa tutustua hellään ja tunneherkkään kalat -mieheen ;)))- Pedofiili.vai.muu.hörhö
Muistelenpa nähneeni tuon nimimerkin Pusumies jo 1990 -luvulla samoissa merkeissä...
- ouiyj
Muista että naisilla tarvii olla se jännämies.
- 4964f
ouiyj kirjoitti:
Muista että naisilla tarvii olla se jännämies.
Mitään jännämiehiä tarvita.Höpöhöpö!
Pedofiili.vai.muu.hörhö kirjoitti:
Muistelenpa nähneeni tuon nimimerkin Pusumies jo 1990 -luvulla samoissa merkeissä...
Enpä ole siihen aikaan ollut sillä nimmarilla netissä enkä missään muuallakaan ;(((
- sdfeggetge
lkjhghjkjhghjkjhgfhj kirjoitti:
Siis et "todellakaan valitse", kenen kanssa lähdet tapaamiseen, siis mitä vttua? En itse ole deiteissä, mutta valitsisin tarkemmin. Ja sitten vielä mielestäsi deiteillä on paljon sosiaalisia ongelmia! Vaikuttaa siltä, että sinulla itsellä ei muuta olekaan, kuin ongelmia.
Koeta siinä nyt valita oikein, kun netissä kuka vain voi esittää kunnon ihmistä, tavatessahan sen vasta huomaa, oliko mikään jutuista totta. Ongelmana on siis että ihmiset valehtelevat treffipalstoilla ihan solkenaan, ei se, ettei kaikilla ole jotain maagista kykyä nähdä kuka siellä näytön ääressä kirjoittelee valeita ja kuka puhuu totta.
- ikuinen-sinkku
naien valitsee miehen ulkonäön perusteella. Nainen ei osa akysyä mieheltä edes mitään järkeviä kysymyksiä kuten että onko mies pettänyt ikinä, onko mies hakannut naista ikinä, onko mies narsisti, tietääkö mies mikä on narsisti, naiset ei osaa kysyä nimeä edes, ikää tai onko varattu. Jos mie son varattu , sen saisi helpohkosti selville mutta naiset liian laiskoja tutkimaan asiaa.
Nuo ovat mielestäsi järkeviä kysymyksiä? Ajattelit että väkivaltainen narsisti pettäjä kertoo kysyttäessä olevansa väkivaltainen narsisti pettäjä? :DDD
Koko nimeäni en kertonut itsekään netin kautta, vasta tavattuani ihmisen ja todettuani täysipäiseksi.- sdfeggetge
Siinä ei ole minusta mitään outoa, ettei esiinny treffiplastoilla omalla nimellään, koska sieltä voi todella saada jonkun hullun peräänsä, jos torjuu jonkun, joka ei usko sanaa "ei". Mutta miksei sitä voi suoraan kertoa profiilissaan, että tämä nimi jolla esiinnyn ei ole oikea nimeni? Silloin ei tulisi sitä huijauksen ja peittelyn makua, vaan voisi avoimesti sanoa, että kyseessä on turvatoimi, ja kun tavattava tyyppi tietää jo etukäteen, ettei nimi ole oikea, niin ei ainakaan järkyty sitten, että hänelle on valehdeltu, kun oikea nimi paljastuu.
- Näitäriittää
Hmmm. Pientä tarkennusta. Profiili tottakai on nimimerkillä juu. Mutta itse pidän outona, että kaveri joka haikailee parisuhdetta on viestitellyt pitkään, on ilmaissut halunsa tutustua käyttää eri nimeä.... siis esittäytyy täysin eri etunimellä kuin oikeasti on.
Hän tavatessa kättelee ja esittäytyykin toisella etunimellä. Noh... ehkä olen itse kai liikarehellinen, mutta jos ilmaisee toivovansa jotain vakavempaa niin kannasko alunperin esitellä yhdellä nimellä... siis sillä oikealla. Ei kuulostaisi niin hämmentävältä. Ja näin yleensä toimitaan. Tuskin identiteettisuojasta on ollut kyse kun antoi kuitenkin numeronsa mikä ei ollut salainen eikä edes prepaid. Pelkkä kysymysmerkki jäi tän hemmon kohdalle. Ja poistin yhteystiedot tapaamisen jälkeen tarpeettomana. Nimiharhautuksen takaa uteli kuitenkin hyvin henkilökohtaisia ja ehkäpä arka-aiheisia kysymyksiä. Miksi, jos pitää omaa etunimen kertomista jo liian paljastavana
- LLuotto
Jos tuota edellistä miettii hetkeksikään, niin voiko olla ettei syy johonkin pettymykseen deittikaverissa ole naisen kyvyttömyydessä kysyä? Perustavanlainen luottamus toiseen saa olla olemassa, ellei ole aihetta ajatella muuta. Harva narsisti tunnistaa olevansa sitä, se oikeastaan kertoo juuri narsismista - omantunnon ja vastuunottokyvyn puute. Eli samaa kuin kysyisi alkoholiongelmaiselta, onko hänellä alkon kanssa ongelmaa. Ei ole, vastaisi moni - kas kun ongelman kieltäminen esim kuuluu alko-ongelmaan.
Eli huono tuuri voi käydä kun deittailee. Järkevästi kannattaa olla varovainen. Ihan hyviä tyyppejä on myös olemassa.....:-) - karkuun-
Outoja tyyppejä on myös ikämiehissä. Netissä tarjosi itseään eräs 66-vuotias, kehui reiluksi ja hyväksi ihmiseksi, ja etsi tositarkoituksella puolisoa. Joo, myöhemmin sain tietää yllättäen, että miehellä oli toinenkin nainen kierroksessa samaan aikaan toisaalla. Hämmästyttävää kieroilua vanhalta sairaalta ukolta. Kuinkahan monta meitä olikaan "koetestissä"???
Narsistinen persoona, joka ei näe mitään vikaa itsessään. No, onneksi en jatkanut suhdetta enkä saanut uutta sydänsurua, en edes mustaa silmää, jota tarjoaa nykyisin naiselleen jokaisesta poikkisanasta. - kokemusjokakosketti
Olipa kerran virtuaalimies.Hän löysi naisen tiedot "netistä".Aloitti viestittämisen.Lähetteli,houkutteli,jutusteli naiselle.Periksi ei antanut.Nainen hämmentyi.Kiinnostui.Mikä mies se tämä on?Mies pyysi ystävyyttä.Nainen suostui lapsellinen ja luottavainen kun oli.Mies piti yhteyttä.Syntyi tunteita.Ehkä puolin ehkä toisin.Mies halusi virtuaalisuhteen kautta seksuaalista tyydytystä.Nainen oli herkkä ja tyhmä.Suostui tyydyttämään vaikkei koskaan ollut sellaista tehnyt.Oli altis,antoi itseään toisen käyttää.Itse ei tuntenut tyydytystä.Naisen tunteet heräsivät voimakkaina.Virtuaalimies oli pirun taitava.Nainen käsitti ajan kuluessa,että mies käytti häntä vain hyväkseen.Nainen oli auttanut miestä myös taloudellisesti.Hän oli kiintynyt,ihastunut ja tullut manipuloiduksi.Nainen selvitti miehen taustaa.Selvisi asioita virtuaalimiehestä.Elättää itseään naisten kustannuksella,tekee jotain että on poliisin kirjoissa.Tämä ei naista yllättänyt.Tämän hän oli tajunnut ja silti välitti miehestä.Kysyi totuutta mieheltä.Mies suuttui ja lopetti yhteydenpidon.Nainen kävi terapiassa.Haki itselleen apua.Haavoittui kokemuksestaan.Oli ottanut tämän ihmisen tosissaan.Nainen on toipumisen tiellä.Olisi halunnut tavata ja puhuakin virtuaalimiehen kanssa.Miehestä ei ole enää kuulunut mitään.Mikä on tarinan opetus?Sen saa jokainen miettiä tykönään.Tuleeko uusi päivä jolloin joku nainen saa jälleen viestin...ja kaikki alkaa uudelleen..vai..
- olipa
Kerran nainen,joka kehui itseään hoikaksi ja kauniiksi netissä...Ja kun treffeillä tavattiin,olikin nainen ihan jotain muuta. Vastassa odotti huomattavasti ylipainoinen ja kasvoiltaan lässähtänyt neito. Ne treffit jäivät erittäin lyhyeksi,kestivät vain pari minuuttia.
- mamuvajakkihyysärit
musulmaanille se kelpaa hyvin maahanmme soluttautumispassiksi!
- treffailija30
Aika monesti kun on vapaan naisen kanssa lähtenyt tapaamiseenn iink un on hänen kotiin päässyt niin on paljastunut että pelkkä seksi mielessä kun miehensä matkoilla..
Samaten usein tavannut sellasia naisia oilla monta miestä kierroksessa samaan aikaan.
Testasin kerran huvikseni yhtä naistajoak ehdotti treffejä seuraavalle päivälle.. teinkin treffit ja sit poistuin chatista.. menin takasin toisella nimellä ja tein saman naisen kanssa treffit tunti edellisistä.. ja sit viel kolmannella nimimerkillä tein kolmannet treffit saman naisen kanssaa ja taas tunnin päähän..
Oli huvittunut olo ekoilla treffeillä kun se sano että tuli kiireellinen työasia ja pitää lähteä... no menin siihen toiseen tapaamis paikkaan ja kysyin että tämäkö se kiireellinen työasia.. no arvatenkin akka suuttu ja lähti.. jäin itse naureskelleen kattelee perään.. ja sitten vielä siihen kolmanteen paikaan menin ja kysyin että tämäkö on sitä että et kauheesti treffejä harrasta...
Eli tuollaisia naisia chateissa pyörii..- lets-never-meet
Siis jo ennen ensimmäisiä treffejä pitäisi olla niin sitoutunut, ettei voi sopia tapaamisia muiden kanssa? Eihän sitä voi tietää, mitä niistä treffeistä tulee, tuleeko yhtään mitään.
Haetko töitäkin niin, että heti ensimmäisen hakemuksen lähetettyäsi et edes katsele muita avoimia paikkoja? Vasta hylkäyksen jälkeen voit hakea seuraavaa paikkaa?
Et näpäyttänyt ketään, paljastit vain nolon lapsellisuutesi.
- ateistiate
Muutama vuosi sitten treffasin chatissa tapaamani naisen. Hän oli aivan upea ulkoisesti, mutta paljastui syvästi uskovaksi ja kosi noin 10 minutin kuluttua tapaamisesta. Kertoi olevansa sylin lämpöä vailla , mutta uskovana ensin täytyy käydä vihillä.
Hiukka olisin tarvinnut enemmän harkinta-aikaa joten livahdin hätäselitysten siivittämänä tilanteesta. - sinkku40-
Milläs perusteella naiset vastaa miehille kun tuollaisia miehiä tapailette. Pitääkö olla mahdollisimman kusipäinen luonne vai ja sitten valitsette ulkonäön perusteella.
Olen asiallisia viestejä lähettänyt mutta naiset ei viitsi sellaisiin vastata takaisin.
Tapailette miehiä jotka on aineissa eli huumeita käyttäviää miehiä tapailette mielellään mutta ette normaaleja fiksuja miehiä. Ette te naiset kai ole kovin fiksuja itsekkään kun kaltaistanne hulluja miehiä tapailette.- tarralenkkari666
Anna esimerkki asiallisesta viestistä. Aika moni täysin asiattomia viestejä lähettävä mieskin on hämmentynyt, jos heille ilmoittaa viestinsä olleen sopimaton.
Nettideittailussa myös kuvalla ja profiililla on suuri merkitys. Ei tarvitse näyttää miesmallilta, mutta kunnollinen/edustava kuva pitää olla. - sdfeggetge
Ongelma on oikeastaan siinä, että hullut osaa teeskennellä olevansa normaalempia kuin normaali-ihmiset. Sanotaan se, mitä toinen haluaa kuulla.
- aer5tae
laulussakin kysytään .."miksi naiset aina rakastuvat renttuihin".... ja se on aika tosiasia..
Normaali mukava lähes paheeton mies ei yksinkertaisesti kelpaa..ensi tapaamiseen..
Ensi tapaamisen aikoihin pitää olla sellanen renttu , roisto yms.. mutta sen jälkee sitten pitääkin olla tossunalla viihtyvä hissukka.- Coolsiistii
Minusta... anteeksi vaan on kaukana normaalista se, että oletat naisten tapailevan outouksia jatkossakin. Ensitapaami sen jälkeen ja innosta soikeena. Kyllä ne tuttavuushalut lässähtää melko nopeasti jos ei nappaa.
Ketjun otsikossa kyseltiin outouskokemuksia treffien ja niiden tavoittelun suhteen.
Jotenkin se vaan näköjään taas yritetään vääntää niin, että naiset "haluavat" tämmöisiä heppuja. Ei, naiset tarttevat järkijätkän joka osaa käyttäytyä ja pitää itsestään huolta. Ja olla sopivan oloinen tyyppi juuri sille naiselle jonka kohtaa. Meitä kaikkia kun on moneen. Näitä ääripäitäkin... itsekehuajia ja reppanoita jotka valittaa vaan eivät tee itsensä eteen mitään.
Ketjussa on myös huudeltu, että pitäisi valita treffikumppani heti oikein. Eikä outoja. Kukaan ei ole vieläkään informoinut miten löytää kerralla sen mr.rightin. Oliskin niin helppoo että naps vaan. Ton otan ja se tahtoo mut.
- nainen35
juu kesäl tapasin miehen yyterin rannal shortseis ja hänellä oli valtava seisokki kokoajan...mahto olla taka-ajatuksia?
- kesäjäätelö
3 kuukauden kirjoittelut jälkeen lähdin tapaamaan erästä poikaa toiseen kaupunkiin. Tapasimme filmtownissa jossa hän lymyili hyllyjen takana jonkun kaverinsa kanssa.Hän ei missään vaiheessa katsonut edes minuun päin. Mulla oli raskas matkalaukku, ihan itse sain sitä raahata kaverusten harppoessa edellä. Hän oli sosiaalisesti täysin kyvytön. Järjesti mulle yöpaikan ystävättärensä luota, ja itse poistui paikalta sanaakaan sanomatta. Joo, tämän voi tulkita niin että en miellyttänyt häntä. Mutta olin sen näköinen mitä kuvissakin. Ja olisi hän voinut nyt edes muutaman järkevän lauseen kanssani vaihtaa. No, me oltiin silloin vähän reilu parikymppisiä...
Eräät toiset ensitreffit oli sellaiset, että kuljimme Helsingin keskustassa monta tuntia kaupoissa koska tämä mies ei viihtynyt kahviloissa istuskellen. Käytännössä siis kulki perässäni, emme kävelleet vierekkäin, se oli outoa. Hän ei jotenkin uskaltanut. Mitään järkeviä keskusteluita ei syntynyt. En päässyt yli hänen ulkonäköstään ja vaatteistaan: hipporeppu, reilusti ylipainoa, vihreä kiiltävä kansitakki..en unohda niitä koskaan. Emme olleet vaihtaneet kuvia, nämä oli siis sokkotrefffit.
Muutaman tunnin jälkeen en enää kestänyt ja aloin testaamaan puhelimeni soittoääniä joten sain lavastettua sen että minulle muka soitettiin ja piti muka lähteä. Hän lähetti viestin jossa kertoi tappavansa itsensä koska en rakastanut häntä. Tuolloin olin 19v ja hän muutaman vuoden vanhempi.
Olisi muitakin tarinoita mutta ehkä nämä oli pahimmat. - Puhumatonnainen
Jäi ikuisesti mieleen yks sinänsä nättinainen, joka ei kuitenkaan suostunut puhumaan muuta kuin "joo", "ei". Katteli leffajonossa poispäin. Aivan järkyt treffit!!!
- samasetti
Sattuiko kenties Lahdessa tämä? Siellä treffasin parikin kertaa juuri tuollaisen: nätti oli, voisi sanoa että oikein sellainen sievä, mutta herranjumala kun hän ei puhunut MITÄÄN. Ulosanti aivan nolla, jokaisen sanan sai aivan lypsämällä lypsää..
Puhukaa ihmiset, muuten annette itsensä ihan kummallisen vaikutelman.. - jännänainen
Olisko jännittänyt?
- 9uu9ioui
samasetti kirjoitti:
Sattuiko kenties Lahdessa tämä? Siellä treffasin parikin kertaa juuri tuollaisen: nätti oli, voisi sanoa että oikein sellainen sievä, mutta herranjumala kun hän ei puhunut MITÄÄN. Ulosanti aivan nolla, jokaisen sanan sai aivan lypsämällä lypsää..
Puhukaa ihmiset, muuten annette itsensä ihan kummallisen vaikutelman..Jos hän on ollut Pohjois Pohjanmaalta, niin ihan perustyttö.
- Lestat_prkle
Tuon voi kyllä allekirjoittaa. Pohjois-pohjanmaalla tuo piirre johtuu lestoista, sukurutsauksesta ja siitä että isät, veljet ja serkut käyttää näitä nuoria naisia kuten nuo matu-partalapsetkin. Kylläkait siinä nuoren naisen alun mieli järkkyy kun aletaan pistämään melaa mekkoon jo kovin nuorella iällä, eikä monestikkaan kysellä halukkuuttaa ottaa sitä melaa sinne mekkoon. Survotaan vain menemään ja läpsystä vaihto.
- ettäsellaisettreffit
Ystävien järjestämät sokkotreffit... Kaveri tuli hakemaan minut autollaan, johon siis uskaltauduin, koska ystävät tunsivat tyypin ja tiesivät treffeistämme. Määränpään piti olla eräs kesätapahtuma... No siinä ajelun aikana kiinnitin huomiota sinänsä koulutetun miehen todella epäsiisteihin käsiin: pitkät, todella epäsiistit kynnet, joiden alla likaa. Juttu kyllä kulki, mutta pikkuhiljaa alkoi minua häiritä myös miehen raskas hengitys. Ei minua ylipaino häiritse, kun en itsekään mikään missi ole, mutta että autoa ajaessa jo hengästyy? Matka keskeytyi hetkeksi, kun hän kävi ostamassa pikaisesti kaupasta jotain... Siinä huomasin, että mies on aivan hiestä märkä. Paitansa ei ollut pelkästään kainaloista märkä, vaan myös selkä aivan litimärkä ja paita liimautui kiinni ihoon. Ilmastoitu uusi auto ja silti tuossa kunnossa? Vielä matkaa jäljellä ja minä tavallaan toisen armoilla, kun olimme hänen autollaan liikkeellä... Perille päästyämme jouduimme kävelemään jonkun matkaa, että pääsimme paikan päälle. Pelkäsin joka askeleella miehen kuukahtavan sydänkohtauksen vallassa ja asettelin yleensä reippaat askeleeni hänen askeliinsa. Perillä hän tapasi jonkun oman tuttunsa ja vaihtoi tämän kanssa syrjemmällä muutaman sanan.... Minä näin tilaisuuteni tulleen ja poistuin takavasemmalle muka tutkimaan tapahtumatarjontaa. Päästyäni näköetäisyyden ulkopuolelle soitin 020202 ja sain taksin paikalle, joka kuljetti minut bussiasemalle ja pakoon :) Vastasin toki puheluunsa sitten, kun jo istuin bussin turvassa ja kerroin, ettei minusta tuntunut siltä, että kannatti jatkaa. Onneksi yhteiset ystävämme tajusivat jättää aiheen rauhaan eikä tarvinnut kärsiä kommenteista.
- käytöstä_kanssa_sisaret
>> "ettäsellaisettreffit" kirjoitti:Minä näin tilaisuuteni tulleen ja poistuin takavasemmalle...pakoon...istuin bussin turvassa...
On tasan kaksi eri asiaa jos mies ei miellytä (on hikinen) tai käyttäytyy törkeästi (ehdottaa heti seksiä).
Minulle itselleni on tullut treffeille miehiä, joiden ulkomuoto, siisteys tai vaatevalinnat eivät ole miellyttäneet minua. En silti ikinä lähtenyt karkuun mitään sanomatta, sen verran käytöstapoja minulle kuitenkin on.
Mieshen käytöksessähän ei ollut kertomuksen mukaan mitään vikaa. Huonosta kunnosta, hiestä ja likaisista kynsistä ei tietysti tarvitse pitää, mutta ei miehessä ollut mitään mitä olisi pitänyt lähteä "pakoon" ja "turvaan".
Miksi tämä nainen ei voinut käyttäytyä asiallisesti, ja suoraan sanoa, että hänestä treffejä ei kannata jatkaa. Miksi piti mitään sanomatta lähteä karkuun? Minusta tuo on törkeää käytöstä naiselta. Tuosta voisi se mies kirjoittaa samanlaisen kumma-treffikumppani-tarinan: "...kerran oli tosi yksi nainen joka vain salaa ja mitään sanomatta häipyi ja kun soitin kännykkään että missä ihmeessä oli, niin vastasi bussista..."
- treffikokemuksia
Minulla on ollut outoja treffejä( Olen kaunis hoikka 37v nainen).
Yhdillä treffeillä (oltiin nähty muistaakseni muutaman kerran aiemmin) mies sanoi, että on muuttamassa eri kaupunkiin.Totesin, että tämä taisi olla sitten tässä:Miehestä ei enään koskaan kuulunut.En oikeastaan tiennyt miksi halusi nähdä.
Kerran erehdyin menemän treffeille jonkun pipipään kanssa. Puhelimessa(sokkotreffit) vaikutti aika normaalilta. Tosin ihmettelin kun kertoi että sillä on raha-asiat hyvin. No kahvilla olikin sitten joku pirityyppi ja ehkäpä myös lievästi kehitysvammainen.Liikkui tuolissa kokoajan ja köyhä kuin kirkonrotta. Onneksi voi tulla "mahakipu"
Saatika nämä "minulla on tulossa tärkeitä vieraita yllättäen kylään ja eikait haittaa jos ostan tuosta kaupasta nopeesti jotain ja mulla on kiire". Hauskaa...hmmm miksihän sitä ei noissa tilanteissa oikein syty...
Niin ja nämä varatut "en halua mennä keskustaan kahville/elokuviin"j a sitten soittaakin joku avovaimo joku päivä kun tutkii miehen puhelinta ja selvii että niillä on lapsettomuusongelmaakin ollut. säälittää - ExOnlineDeittiMies
Voi kun pääsisikin treffeille. Olen kolmekymppinen ihan mukavan näköinen mies ja hyvät tavat omaava. Ei ole hirveästi tunkua. Ylipainoiset naiset kyllä tulee juttelemaan mutta en halua itselleni ylipainoista naista.
itse käyn 3x viikossa salilla ja lenkkeilyt päälle niin en koe elämää ylipainoisen kanssa kovinkaan mielekkääksi. Muutenkin elämäntavat on ns. järkevät, eli en ole RADALLA viikottain, en tupakoi ja muutenkin harvinaisen fiksu mieheksi.
Ei onnistu. Ilmeisesti naamatauluni ei miellytä suomalaista naista tai sitten ei tule tarpeeksi rahaa tilille.
Voisi kyllä vielä joskus piruuttaan kokeilla tehdä. ns. jännämies profiilin.
Urheilulääkäri / fysioterapeutti. Tuloja 100 000- tai enemmän, pituutta 183cm. Harrastuksina purjeveneily, laskuvarjohyppy sekä ulkomaanmatkailu.- nai_nen
>>"Voi kun pääsisikin treffeille. Olen kolmekymppinen ihan mukavan näköinen mies ja hyvät tavat omaava. Ei ole hirveästi tunkua. Ylipainoiset naiset kyllä tulee juttelemaan mutta en halua itselleni ylipainoista naista."
Niinpä. Sellaiset joita sinä haluat, he eivät ole kiinnostuneet susta. Ne jotka ovat kiinnostuneet susta, ne eivät sulle kelpaa. Ihmetteletkö vielä että miksi olet yksin.
Oletko miettinyt, että mitä voit tehdä asialle, kenen ajatuksia voit muuttaa ja kenen et.... - nai_nen
>>muutenkin harvinaisen fiksu mieheksi
Se ei kyllä kirjoituksestasi mitenkään käy ilmi.
- klouis
kerran 15v ajeli samanikäinen tyttö pyörällä vastaan. aloin räkyttämään hänelle. tyttö kysyi, että mitä sä haluut. sanoin, että billua. tyttö sanoi, että voin mä naida sut, jos sä tahdot. sanoin, että tahdon. tyttö sanoi, että mä tiedän yhden paikan, jossa hän on nainnut poikia ennenkin. menimme sitten uimarannan pukukoppiin. poltimme ensin tupakat. tyttö sanoi, että mulla olisi yksi ehto. sä näytät ensin. otin kikkelin esiin. tyttö kysyi, että ooks tosissa. katsoi vähän aikaa ja lähti.
- KuopioLove
Ensirakkauteni 1970-luvulla pyysi minua elokuviin, liput maksoi kukin omasta pussistaan. Kyllä tuli nuorta miestä tiukasti pidettyä kädestä kiinni, kun valkokankaalla välkkyi silloinen uutuusfilmi: A Clockwork Orange. Taisi olla tosissaan rakastunut ja halus vaan olla kanssani, eikä tullut etukäteen ottaneeksi selvää, millaisesta leffasta oli kyse. Kotimatkalla ensisuudelman virkaa hoiti hänen etuhampaidensa osuminen ylähuuleeni.
- etsilleensemeni
Kun tavattiin, alko toinen jutella kännykään ja minä mietin, miten voisin livahtaa pois..
- vikkeläjaviisas
Musta noi on tosi outoja, normaalikäyttäytymisestä poikkeevaa. Mut hei... mitä mä tiedän kun mut on kasvatettu ihan toisenlaisilla arvoilla kuin mitä nämä törmäämäni ja kuulemani ovat touhunneet. Ja noihan on enemmistö.
Olipa kerran virtuaalimies.Hän löysi naisen tiedot "netistä".Aloitti viestittämisen.Lähetteli,houkutteli,jutusteli naiselle.Periksi ei antanut.Nainen hämmentyi.Kiinnostui.Mikä mies se tämä on?Mies pyysi ystävyyttä.Nainen suostui lapsellinen ja luottavainen kun oli.Mies piti yhteyttä.Syntyi tunteita.Ehkä puolin ehkä toisin.Mies halusi virtuaalisuhteen kautta seksuaalista tyydytystä.Nainen oli herkkä ja tyhmä.Suostui tyydyttämään vaikkei koskaan ollut sellaista tehnyt.Oli altis,antoi itseään toisen käyttää.Itse ei tuntenut tyydytystä.Naisen tunteet heräsivät voimakkaina.Virtuaalimies oli pirun taitava.Nainen käsitti ajan kuluessa,että mies käytti häntä vain hyväkseen.Nainen oli auttanut miestä myös taloudellisesti.Hän oli kiintynyt,ihastunut ja tullut manipuloiduksi.Nainen selvitti miehen taustaa.Selvisi asioita virtuaalimiehestä.Elättää itseään naisten kustannuksella,tekee jotain että on poliisin kirjoissa.Tämä ei naista yllättänyt.Tämän hän oli tajunnut ja silti välitti miehestä.Kysyi totuutta mieheltä.Mies suuttui ja lopetti yhteydenpidon.Nainen kävi terapiassa.Haki itselleen apua.Haavoittui kokemuksestaan.Oli ottanut tämän ihmisen tosissaan.Nainen on toipumisen tiellä.Olisi halunnut tavata ja puhuakin virtuaalimiehen kanssa.Miehestä ei ole enää kuulunut mitään.Mikä on tarinan opetus?Sen saa jokainen miettiä tykönään.Tuleeko uusi päivä jolloin joku nainen saa jälleen viestin...ja kaikki alkaa uudelleen..vai..
JANE EYRE
AN AUTOBIOGRAPHY
by
CHARLOTTE BRONTË
ILLUSTRATED BY F. H. TOWNSEND
London
SERVICE & PATON
5 henrietta street
1897
The Illustrations
in this Volume are the copyright of
Service & Paton, London
TO
W. M. THACKERAY, Esq.,
This Work
is respectfully inscribed
by
THE AUTHOR
PREFACE
A preface to the first edition of “Jane Eyre” being unnecessary, I gave none: this second edition demands a few words both of acknowledgment and miscellaneous remark.
My thanks are due in three quarters.
To the Public, for the indulgent ear it has inclined to a plain tale with few pretensions.
To the Press, for the fair field its honest suffrage has opened to an obscure aspirant.
To my Publishers, for the aid their tact, their energy, their practical sense and frank liberality have afforded an unknown and unrecommended Author.
The Press and the Public are but vague personifications for me, and I must thank them in vague terms; but my Publishers are definite: so are certain generous critics who have encouraged me as only large-hearted and high-minded men know how to encourage a struggling stranger; to them, i.e., to my Publishers and the select Reviewers, I say cordially, Gentlemen, I thank you from my heart.
Having thus acknowledged what I owe those who have aided and approved me, I turn to another class; a small one, so far as I know, but not, therefore, to be overlooked. I mean the timorous or carping few who doubt the tendency of such books as “Jane Eyre:” in whose eyes whatever is unusual is wrong; whose ears detect in each protest against bigotry—that parent of crime—an insult to piety, that regent of God on earth. I would suggest to such doubters certain obvious distinctions; I would remind them of certain simple truths.
Conventionality is not morality. Self-righteousness is not religion. To attack the first is not to assail the last. To pluck the mask from the face of the Pharisee, is not to lift an impious hand to the Crown of Thorns.
These things and deeds are diametrically opposed: they are as distinct as is vice from virtue. Men too often confound them: they should not be confounded: appearance should not be mistaken for truth; narrow human doctrines, that only tend to elate and magnify a few, should not be substituted for the world-redeeming cree- älytöntä
Oletpa kaukana vikkelästä ja viisasta.
- Näitäriittää
Laiskuus lienee älykkyyttä kun kopsaa muiden kommentteja... no mutta ketjun otsikossa mainittiin oudot. Tämä olkoon sitä osastoa.
- outotreffaaja
Joku kertoi oudoiksi treffeiksi sen kun vanhempi nainen oli ehdotellut treffejä. Jos ne on oudot treffit niin sellaisia on ollut minullakin, yli kymmenen vuotta vanhemmat miehet kun ehdottelee, niin ei tietenkään kiinnosta niin vanhat. Mutta en sanoisi niitä treffeiksi.
Ihan treffeillä oikeasti ehkä oudoin oli jumalattoman söpö palomies, joka kuitenkin tärisi mahdottomasti. Siis kädet tärisi. Jutteli kyllä kovasti, mutta vähän hermostuneen oloisesti, en itse saanut juurikaan sanaa väliin. Lisäksi paljastui että oli kuitenkin jonkinlaisessa parisuhteessa.- asasdfdfee
>>Ihan treffeillä oikeasti ehkä oudoin oli jumalattoman söpö palomies, joka kuitenkin tärisi mahdottomasti. Siis kädet tärisi.
Näkyy olevan ihmisille vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole täydellisiä. Joillain on sairauksia, niin kuin vaikka käsien tärinä jännittävässa tilanteessa. Monet vakavatkaan sairaudet niinkuin vaikka korkea verenpaine eivät näy päällepäin. Jotkut, niinkuin tämä kahvikuppineuroosi näkyvät.
Tietysti palomies olisi ollut fiksu, jos olisi kertonut neuroosistaan etukäteen. Mutta kun sitä häpeää, niin ei pysty....
http://www.potilaanlaakarilehti.fi/tiedeartikkelit/kahvikuppineuroosi-eli-sosiaalisten-tilanteiden-pelko/#.Vkr1kHbhBGE
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kahvikuppineuroosi-on-geenivika/66528/ - outotreffaaja
Hei, missä vaiheessa sanoin että odotin täydellisyyttä? Enhän itsekään ole täydellinen ollenkaan. Kuvaa varmaan vain sitä että jos nämä olivat oudoimmat treffini, ei ne muut ole kovin outoja olleet. Käsien tärinä oli varsin symppistä, vaikka outoa olikin. Olen muuten kärsinyt itse samasta vaivasta, joskin paljon lievemmin. Mistä muuten tiedämme, oliko kyse sittenkin vaikka krapulasta tai muusta kuin kahvikuppineuroosista? ;) Enhän nyt toki hyvin käyttäytyvänä ihmisenä sanonut tästä mitään.
Edelleen pitäydyn siinä että nämä olivat oudoimmat treffini. Se söpöys (herranjesta, ette uskokaan), ammattina palomies ja käsien tärinä, onhan se outoa, kun on välttynyt näiltä tässäkin ketjussa kuvatuilta junteilta. Kysymys siis oli oudoimmat treffisi, ja tämä oli minun vastaukseni. - asasdfdfee
outotreffaaja kirjoitti:
Hei, missä vaiheessa sanoin että odotin täydellisyyttä? Enhän itsekään ole täydellinen ollenkaan. Kuvaa varmaan vain sitä että jos nämä olivat oudoimmat treffini, ei ne muut ole kovin outoja olleet. Käsien tärinä oli varsin symppistä, vaikka outoa olikin. Olen muuten kärsinyt itse samasta vaivasta, joskin paljon lievemmin. Mistä muuten tiedämme, oliko kyse sittenkin vaikka krapulasta tai muusta kuin kahvikuppineuroosista? ;) Enhän nyt toki hyvin käyttäytyvänä ihmisenä sanonut tästä mitään.
Edelleen pitäydyn siinä että nämä olivat oudoimmat treffini. Se söpöys (herranjesta, ette uskokaan), ammattina palomies ja käsien tärinä, onhan se outoa, kun on välttynyt näiltä tässäkin ketjussa kuvatuilta junteilta. Kysymys siis oli oudoimmat treffisi, ja tämä oli minun vastaukseni.Ymmärrän, tulkitsin vähän väärin.
:)
- Itse666666
Ikäerot näyttävät olevan suurin pettymyksen lähde täällä. Kysy kopiota passista ja hylkää kaikki jotka ovat kuukautta nuorempia tai vanhempia. Tyhmää porukkaa Suomessa yleensäkin.
- hoihohohoho
Ongelma taisi olla siinä että kymmenen-kaksikymmentä vuotta vanhemmat kyselevät treffeille. Hassua on minusta se, että nämä ovat "outoja treffejä", ei siis kuulu tämän otsikon alle. Eihän vastaajilla ole ollut ongelmaa torjua näitä pyyntöjä. Ei ainakaan tähän mennessä ketjuun ole tullut sellaista tapausta että on sovittu treffit ja ilmestynytkin kuukautta liian vanha/nuori treffaaja.
- NAMU123
Tapasin noin 60v miehen kotonai ,koska asun maaseudulla.Mies saapui ajallaan oli pukeutunut hyvin fiksusti ja vaikutti fiksulta ulkomuodoltaankin.olimme juoneet kahvit ja käyneet kävelyllä ja istuimme, hän sohvalla ja minä nojatuolissa.Jutelimme ja kaikkeen hän aina sanoi ,että niin eksäkin teki.Minua alkoi kyllästyttämään koko hepuli,mietin miten päästä hänestä fiksusti eroon.Hän kysyi jotain asiaa ja kerroin etten muista,mulla kun tuota dementiaa on.Mies alkoi käyttäytyämään rauhattoamsti ,vääntelehti ja kiermurteli sohvalla.Sitten hän sanoi että menee ulos tupakille.Näin kuinka hän meni nopeaa vauhtia autolleen ja kaasutteli pois.Huokasin helpotuksesta
ja nauroin kippurassa,en soitellut hänen peräänsä.Oli helpottunut olotila pitkään ja hauska tunne minut valtaa kun hänet muistan!Näkyy olevan treffipalastalla vieläkin vaikka kaikesta on jo kulunut muutama vuosi.Jäänyt eksäänsä kiinni. Minun oudoin treffi sattui kauan sitten, kun oli vielä poikamies. Tapasin siis yh-naisen, joka oli minua nuorimpi, ilmoituksessa hän sanoin ikänsä 26 mutta tunnusti sitten kun näemme että on 23v. Se ei minua nyt haitanut, koska hänellä oli todella hyvät muodot(olin silloin 30v) ym. Joimme kahvit ja hän sanoi että haluaa näyttää asuntonsa minulle nyt. Minähän oli että vau...pääsee jo eka treffeillä asunnolle. Siellä sitten jopa suudeltiin, mutta sitten hän alkoi pyytämään että painisin hänen kanssaan. Luulin että jotenkin liittyisi seksiin, mutta ei siinä sitten painittiin ja hän käski nostelemaan ja heittämään sohvalle. Minulla nyt ei ollut silloin kovin hyvä kunto, joten hikihän siinä tuli. kun ehdotin että otan paidan pois (ajattelin tottakai että häntä kiinnostaisi vähän muukin). Hän tuli lähelle ja alkoi haistelemaan kainaloitani ja sanoi että pitäisi vielä enemmän olla hiki. Sitten hän pyysi haistelemaan kainaloaan. en kehdannut kieltäytyä, mutta ei se kyllä minua innostanut. Sitten hänen pitikin lähteä hakemaan poikaansa hoidosta. Minä päätin että tämä oli tässä. Hänellä oli sellainen fetismi ettei se sytyttänyt minua, vaan vähän inhotti. Tästä on tietysti paljon aikaa ja nyt varmaan toimisin ehkä erilailla ja puhuisin asiasta. Nyt olen kuitenkin ollut jo pitkään ukkomies.
Tuli mieleen että eräillä treffeillä nuorena, eräs tyttö alkoi loppuillasta ehdottamaan suuseksiä, sehän minulle sopi. Olemme aika juovuksissa. Kesken oraalisession hän sitten oksensi housuilleni. Hitto että oli kauheaa kävellä pakkasella kotiin kun oli koko sepaluksen kohta ja lahkeet yrjössä.
ehkä kaikkein oudoin oli sokkotreffi, jossa en tietänyt treffiseurasta oikein mitään. Hän olikin tumma maahanmuuttaja, eikä puhunut paljoa suomea. Puhuimme englanniksi ja kahvin jälkeen, sanoin kohteliaasti, etten treffaa kuin valkoisia naisia.- Nai_nen
>>sanoin kohteliaasti, etten treffaa kuin valkoisia naisia.
Ei, et ollut kohtelias vaikka niin tyhmyyttäsi kuvittelitkin.
Hylkäsit -ja sanoit sen- hänet asian vuoksi, jolle hän ei voi mitään. Sinä saat tietysti olla sitä mieltä, se on sinun täysi oikeutesi, mutta on töykeää sanoa se toiselle. Aivan kuin nainen sanoisi seksin jälkeen sinulle, ettei nai miesten kanssa, joilla on niin pieni kulli kuin sinulla.
Ja hei mikä teitä ihmisiä vaivaa: "...sokkotreffit, joille tuli ihan erilainen ihminen kuin mitä odotin..." Sitähän ne sokkotreffit juuri ovat! Älkää menkä sokkotreffeille, jos sitä pitää jälkeenpäin valittaa! - Hyvät.naurut.osasta
Nai_nen kirjoitti:
>>sanoin kohteliaasti, etten treffaa kuin valkoisia naisia.
Ei, et ollut kohtelias vaikka niin tyhmyyttäsi kuvittelitkin.
Hylkäsit -ja sanoit sen- hänet asian vuoksi, jolle hän ei voi mitään. Sinä saat tietysti olla sitä mieltä, se on sinun täysi oikeutesi, mutta on töykeää sanoa se toiselle. Aivan kuin nainen sanoisi seksin jälkeen sinulle, ettei nai miesten kanssa, joilla on niin pieni kulli kuin sinulla.
Ja hei mikä teitä ihmisiä vaivaa: "...sokkotreffit, joille tuli ihan erilainen ihminen kuin mitä odotin..." Sitähän ne sokkotreffit juuri ovat! Älkää menkä sokkotreffeille, jos sitä pitää jälkeenpäin valittaa!Täysin samaa mieltä, moukkamaisia rasisteja on liikaa :( . Ei voisi vähempää kiinnostaa ihmisen ihonväri, paino ( jos jätetään ääripäät pois ), mitä harrastaapi jne. Ajattelulla-kaikki erilaisia, kaikki saman arvoisia-pääsee kohtalaisen pitkälle ;). Tärkeintä on samalla aaltopituudella oleminen, toisen kanssa mukava olla&edes ne perus käytöstavat. Tähän ikään mennessä tullut nähtyä/koettua kaikenlaista, pakosti myös oma ajattelu muokkaantunut järkevämmäksi toisia kohtaan :) . Myös jos nainen ehdottaa ekalla tapaamisella seksiä, tulee mieleen jotain "hakeeko oikeasti kumppania vai...?". Vahvasti kyllä alkanut tuntumaan, naiset todellakin hakee niitä "jännämiehiä" tai toinen mahd.etteivät usko siihen, miehilläkin voi olla tunteet (Haa !). Täytyy vissiin tehdä toinen profiili, johon luetella piirteitä, joita ollut joskus 10v.sitten. Silloin oli juu-u todella jännää elämä, liiaksi astikin. Kenties lukuisat kuumottavat tilanteet ( en tarkoita mitään treffeillä kuumottavia juttuja ), muokanneet harkitsevampaan suuntaan. Kyseistä asiaa en koe laisinkaan huonona, valitettavasti naiset nähtävästi eivät näe tuota hyvänä juttuna. Ikää alle 40v. helposti :).
Kyllä minä sen ilmoitin hänelle kohteliaasti. Sanoin muistaakseni että pidän enemmän vaaleasta naisesta, olen aika katsonut blondeista. Eihän se nyt tee ihmisestä rasisteja jos ei vaan tumma ihonväri kiinnosta siis yhtään. Noh nuo nyt on sokkotreffejä n.10v sitten ja tilanne oli nolo molemmille. Ei meillä ollut mitään puhuttavaa. Eli emme olleet kyllä yhtään samalla aaltopituudella. Minä perus insinööri ja hän maahanmuuttajakoulutuksessa. Ei sytyttänyt...
- Östenssön
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka monenko kanssa olet kaikkiaan treffaillut?
Sillä on tässä tapauksessa merkitystä. Jos määrä on vähäinen, olet itsekin aika outo tyyppi, koska merkillisen paljon olet outomuksiin törmännyt. Jos suurempi määrä, niin sitten voit olla itse melko ok. Isoon porukkaan mahtuu aika paljon monenlaisia...:> - teelappu
Itse asiassa määkin kysyn kuinka monen kanssa on treffaillut tai pannut. En kysy jokaiselta, mutta oikeesti kertoo se jotain tyypistä. Kyllä jos henkisesti tyypin kanssa ollaan vapautuneita hänelle voi kertoa suoraan jos ei halua häneltä enempää, tai muistuttaa tietyistä tärkeistä seikoista, kuten hygieniasta. Ikäero ei haittaa kumpaankaan suuntaan, mikäli mies osaa olla Mies.
Pyöreähkö voi olla, mutta ei lihava plösö, kyllä terveellä ihmisellä pitää olla kuntoa.
henkilökohtaisesti huonoimmat treffit ovat olleet narsistityypin kanssa. - huhmitäoli
härskit jutut miehellä, on varma tae, ettei enää nainen halua tavata
- ertgqerqte
Tottakait se on erittäin kohteliasta kertoa vastapuolelle se syy miksei jatka tapailua.. oli se sitten ihonväri, mulkun koko, tissien koko tai mikä vaan..
älyttömintä mitä kuulee kun vastapoli sanoo ettei oo kemiaa...
Ehkä se että mies rehellisesti kertoo syyksi että toisen väri ei ole sopiva.. opettaa myös naiselle kertomaan sen taustansa jo etukäteen jolloin se turha ajan käyttö kummaltakin jäisi pois.- Kroohpyyh
Mikä siinä kemiassa on älytöntä? Siis mielestäsi toisen pitäisi hengata kanssasi tuhlaamassa aikaansa vaikkei tuntisi piiruakaan vetoa sinuun. Teillä ei olisi mitään yhteistä, edes puheenaiheita tms...Mutta ymmärrän näkökulman. Siis pitäisi hengata kun sinä niin haluaisit. Myönsit kuitenkin, ettet itsekkään viehäty kaikesta, esim väärä ihonväti. Mutta kappas vaan kun se on ihan sama asia.. et tunne kemiaa jotain kohtaan niin siitä ei silloin tule mitään.
- hengissäedelleen
Parikin kertaa on on ollut kaveri joka ensimmäiseksi kysyi olenko kertonut kenellekkään tapaamisestamme... Yep, ihan taatusti olin ja vieläpä kaikkien mahdollisten tietojen kera.
- kokemuksellaviisaampi
No pakkohan tässä on sitten jakaa omatkin oudoimmat treffit.
Eli olin tavannut tämän miehen erään nettisivuston kautta ja olimme jutelleet pari vk netissä ja puhelimessa. Sivustolla oli myös profiilikuva, joten oli käsitys toisen ulkonäöstä. Me sitten päätettiin tavata. Hän tuli eri paikkakunnalta ja sovimme, että jos menee nappiin, hän voi yöpyä luonani sohvalla, muussa tapauksessa hän lähtee takaisin ja asia on ok. Ei siis ollut kyse kaukaisesta paikkakunnasta.
Kun hän saapui, en ollut tunnistaa häntä. En tiedä miltä vuodelta tai kenen kuvat olivat, mutta hän ei näyttänyt ollenkaan samalta kuin kuvissaan.
Ensimmäiseksi kun hän minut näki, hän koki tarpeelliseksi suudella. Minusta se on vähän outoa, koska nähdään ensimmäistä kertaa. Hän myös halusi kävellä käsikädessä, kosketella ja halailla, koko ajan. Hän alkoi puhua, miten lähden hänen mukaan veljensä häihin ensi kesänä (puolen vuoden päässä olivat siis häät siinä vaiheessa) ja kuinka hänen äitinsä oli kehunut mun kuvia. Tässä vaiheessa on varmaan olennaista kertoa, että kyseessä on yli 30 vuotias mies. Hän oli myös suunnitellut jo, minne muutamme kun muutamme yhteen.
Ilta meni surkeesti, minua ahdisti hänen läheisyys, hänen valheelliset kuvat ja miten hän on jo suunnitellut tulevaisuutta kanssani kahden viikon tekstailun jälkeen, niinpä sanoin hänelle, ettei tämä tule toimimaan. Pyysin, että hän lähtisi kotiin. Siitä hän suuttui ja vaati, että maksan hänen taksinsa ja suostuin tulemaan puolessa välissä vastaan, maksamalla arvioidusta matkahinnasta puolet, vaikka olin silloin opiskelija ja hän oli hyväpalkkaisessa työssä (ainakin omien sanojensa mukaan), eikä alkuperäisessä diilissä ollut tälläisestä sovittu.
Hän lähti, mutta eipä jättänyt rauhaan. Sen jälkeen kun hän haukkui minut kaikilla mahdollisilla loukkauksilla minkä vaan keksi, kaikkien mahdollisten palveluiden kautta. Joka toisessa viestissä oli narsistinen huora ja joka toisessa hänen elämän rakkaus. Jouduin estämään hänet kaikissa mahdollisissa sosiaalisissa medioissa ja bloggaan hänet puhelimella. Kun hän ei saanut minun huomiota niin, hän alkoi häiriköidä ystäviäni (jotka oli FB kautta bongannut) ja selittämään heille, miten olen haukkunut ystäviäni hänelle huoriksi..
Taitaa hän olla edelleen siellä sivustolla näin vuosien jälkeen ettimässä seuraa, sääliksi käy kuka seuraavaksi uhriksi joutuu.- sinkku40-
Juuri sellaisia hulluja naiset haluaa tapailla eikä normaaleja miehiä. Itse en vaatisi yö kylään jäämistä vaikka tulisin kaukaa treffeille että kyllä minä sen verran osaan olla fiksu että kotiin pääsisin treffien jälkeen. Ja miksi annoit sille pummille rahaa, ei sun ongelma ole että pääseekö toinen kotiin.
- kokemuksellaviisaampi
sinkku40- kirjoitti:
Juuri sellaisia hulluja naiset haluaa tapailla eikä normaaleja miehiä. Itse en vaatisi yö kylään jäämistä vaikka tulisin kaukaa treffeille että kyllä minä sen verran osaan olla fiksu että kotiin pääsisin treffien jälkeen. Ja miksi annoit sille pummille rahaa, ei sun ongelma ole että pääseekö toinen kotiin.
Nonni. Mistähän kohtaa tarinassa ilmeni, että naiset haluavat tapailla tälläisiä hullua? Hän ei vaikuttanut olevan yhtään hullu, ennenkun hänet näki. Yhden kerran, eikä koskaan sen jälkeen. En kutsuisi tätä tapailuksi tai haluksi tapailla. Hän vaikutti kaikin puolin fiksulta ennen sitä näkemistä: hänellä oli tavoitteita, hänellä oli hyvä työpaikka, hyvä koulutus, hyvät ihmissuhteet, hän puhui kunnioituksesta, huomavaisuudesta jne. Mistään ei olisi voinut etukäteen tietää.
Ehkä se, että toinen haluu heti jäädä yöksi olisi voinut olla hälytysmerkki, mutta silloin ajattelin sen olevan hänen kannaltaan mukavampi ratkaisu, kun kulkee edestakasin parin tunnin takia. Annoin sille "pummille" rahaa, osaksi myötätunnosta, osaksi ehkä myös pelosta, että hän ei lähde muuten.
Joo, kunnon mies olisi kulkenut eikä valittanut, olen kokemusta viisaampi.
- mr.nice.guy-
Oudoimmat treffit oli kun tapasin 25 v naisen ja se ehdotti lähes heti seksiä. Olin että häh onko se tosissaan ja kysyin että onko se tosissaan kun itse en ole mikään unelma mies ja vakuutti että ei halua mitään suhde hömpötyksiä vaan vähän hellyyttä ja seksiä. Sitä seksiä riitti noin vuoden verran
- ikuinen-sinkku
Outoa on kun en ole koskaan päässyt treffeille. Rikolliset jotka hakkaa naisia pääsee treffeille aina.
Outoja treffejä, "muutamat" kappaleet tulleet vastaan.
"Pahin" nainen olikin aluksi kauhean ujo ja kännissä lähti sitten toisen miehen matkaan. En siis miellyttänyt häntä, vaikka netissä / puhelimessa meni ok hänen kanssaan. ( välimatkaa 200 km )
Pari naista, (ikäistäni ) olivat lähes heti ekoilla treffeillä että sänkyyn ja lapsia. Ei kiitos.
Näistä normaaleista treffeistä. Moni nainen on ollut yllättynyt , etten ole vongannut seksiä ekoilla tai toisilla treffeillä, vaikka samassa sängyssä olemme nukkuneet. IMHO , hitaasti hyvä tulee.
Itse olin tuolloin vielä suhtkoht hyväkuntoinen urheilija taustasta johtuen, nykyään en enää :)
Nykyisen vaimoni tapasin täältä suomi24 treffeiltä. Olemme olleet nyt yhdessä 10 vuotta, joista 4 vuotta naimisissa, On omakotitalo, koira ja lapsi. Olen iloinen tämän hetken tilanteeseen. Ei tarvitse "treffailla" ketään muuta kuin vaimoa , tuttua ja turvallista. Vaimolla tietysti välillä kestämistä, koska suurin osa ystävistäni on naisia ja hän saa pieniä mustasukkaisuus kohtauksia , vaikka hänkin on minun kautta tutustunut näihin ystäviini.- outoa_on
"Moni nainen on ollut yllättynyt , etten ole vongannut seksiä ekoilla tai toisilla treffeillä, vaikka samassa sängyssä olemme nukkuneet. "
Jaa, no musta se on ihan terveen miehen merkki että vonkaa ja yrittää jos vaan piparia jostain ehkä saattais irrota (multa ei tietenkään ekalla kertaa). Jos joku ei tee näin, epäilen että halut ei ehkä sittenkään kohtaa, se ei koe mua kovinkaan eroottiseks (etenkin jos ei edes seisokaan eikä yritä edes koskeekaan muhun) tai se on jopa kaappihomo! - Hyvät.naurut.osasta
outoa_on kirjoitti:
"Moni nainen on ollut yllättynyt , etten ole vongannut seksiä ekoilla tai toisilla treffeillä, vaikka samassa sängyssä olemme nukkuneet. "
Jaa, no musta se on ihan terveen miehen merkki että vonkaa ja yrittää jos vaan piparia jostain ehkä saattais irrota (multa ei tietenkään ekalla kertaa). Jos joku ei tee näin, epäilen että halut ei ehkä sittenkään kohtaa, se ei koe mua kovinkaan eroottiseks (etenkin jos ei edes seisokaan eikä yritä edes koskeekaan muhun) tai se on jopa kaappihomo!Ei ole näköjään tullut pieneen mieleenkään, osa miehistä pitää naisia jotka kysyy/haluaa seksiä ekalla tapaamisella. Miten sen kauniisti ilmaisisi, no hieman helppoina. Tapahtunut itselle muutamaan otteeseen, myös exä kuului tuohon kategoriaan valitettavasti :(. Paljastui myöhemmin täysin narsistinen sosiopaatti pettäjä [ siitä on ammattilaisen lausunto ], haluaa vain huomiota miehiltä. Aivan sama onko suhteessa vai ei. Kyseisen henkilön toiminta tuttua läpi suomen, tämäkin paljastui sattumalta, ollessani duunissa missä oli toiselta puolen suomea muuttanut jätkä. Ystävystyin hänen kanssaan, mukava kaveri savolaisuudesta ;) huolimatta. Jossain välissä aloin ihmetteleen, miksi ei oikein halunnut tulla käymään kotonani. Vaan käytiin bissellä jne.mitä 30kymppiset yleensä aikaansa viettää, kysyin joskus asiaa suoraan. Kuinkas ollakkaan exä oli pyörittänyt kaverini kavereita, pettänyt jokaista.
Onneksi on exä nykyisin :) :). - ohiko_meni
Hyvät.naurut.osasta kirjoitti:
Ei ole näköjään tullut pieneen mieleenkään, osa miehistä pitää naisia jotka kysyy/haluaa seksiä ekalla tapaamisella. Miten sen kauniisti ilmaisisi, no hieman helppoina. Tapahtunut itselle muutamaan otteeseen, myös exä kuului tuohon kategoriaan valitettavasti :(. Paljastui myöhemmin täysin narsistinen sosiopaatti pettäjä [ siitä on ammattilaisen lausunto ], haluaa vain huomiota miehiltä. Aivan sama onko suhteessa vai ei. Kyseisen henkilön toiminta tuttua läpi suomen, tämäkin paljastui sattumalta, ollessani duunissa missä oli toiselta puolen suomea muuttanut jätkä. Ystävystyin hänen kanssaan, mukava kaveri savolaisuudesta ;) huolimatta. Jossain välissä aloin ihmetteleen, miksi ei oikein halunnut tulla käymään kotonani. Vaan käytiin bissellä jne.mitä 30kymppiset yleensä aikaansa viettää, kysyin joskus asiaa suoraan. Kuinkas ollakkaan exä oli pyörittänyt kaverini kavereita, pettänyt jokaista.
Onneksi on exä nykyisin :) :).Niin, etkö osaa lukea?
"yrittää jos vaan piparia jostain ehkä saattais irrota (multa ei tietenkään ekalla kertaa)."
Eli en kuulu niihin "helppoihin". Tottakai miehet ikäänkun testaa irtoisko helposti. Tässä oli puhe nyt miehistä joille vonkaaminen on ihan normaalia ja jopa suotavaa. - keneltä.meni.ohi
ohiko_meni kirjoitti:
Niin, etkö osaa lukea?
"yrittää jos vaan piparia jostain ehkä saattais irrota (multa ei tietenkään ekalla kertaa)."
Eli en kuulu niihin "helppoihin". Tottakai miehet ikäänkun testaa irtoisko helposti. Tässä oli puhe nyt miehistä joille vonkaaminen on ihan normaalia ja jopa suotavaa.Etkö ymmärrä mitä itse kirjoitit ?
"Jaa, no musta se on ihan terveen miehen merkki että vonkaa ja yrittää jos vaan piparia jostain ehkä saattais irrota"
Missään en väittänyt sinun kuuluvan niihin "helppoihin", jos näin olen väittänyt. Osoitatko kohdan missä ? - tästä_käsitti
keneltä.meni.ohi kirjoitti:
Etkö ymmärrä mitä itse kirjoitit ?
"Jaa, no musta se on ihan terveen miehen merkki että vonkaa ja yrittää jos vaan piparia jostain ehkä saattais irrota"
Missään en väittänyt sinun kuuluvan niihin "helppoihin", jos näin olen väittänyt. Osoitatko kohdan missä ?kun epäilit ettei 'ois tullu pieneen mieleenkään' että miehet pitää heti antavia helppoina. Tottakai on 'tullu mieleen' ja sen(kään) takia multa ei siis heti irtoa. Joten miks mulle sellasta pitäs alkaa paasaankaan. Vai meinasitko että mies ei siks uskalla alkaa vonkaan heti jotta ei joutus ehkä pettyyn naisen mahdolliseen helppouteen?
- paksukainenn
Kerran tapasin yhden joka tuli paljon myöhässä treffeille, oli kännissä, ja näytti pultsarille, todella oksetti, meinasin kadota tosissaan, no lähdin ravintolaan kahville kuitenkin sen kanssa, arvosteli paikan suureen ääneen kalliiksi, ja minun ulkonäköä, yritti haastaa kanssani riitaA, katosi useemman kerran paikalta muka tupakalle, yritti houkutella kotiinsa en mennyt.
- UskovainenPtähti
Tapasin erään suht uskovaisen naisen kotisataman kautta. Oli kuitenkin hieman ravintoloissa syömisen ja kohtuullisen juomisen perään... ja kerran kutsui minutkin ravintolaan iltaa istumaan. Siellä oli myös joku hänen ystävänsä, mutta lähti suht pian. Join seuraksi yhden siiderituopin kun kerran autolla olin ja en sen takia enempää. Oli puhetta että heittäisin hänet vielä kotiin ja ihan vain viattomasti ymmärsin sen pyynnön alunperinkin olevan. Kävellessämme autolle ottikin minua kädestä hieman romanttisesti kiinni kai alkoholin vaikutuksen alaisena... ja menihän sitten autolla perille päästessä myös intohimoiseksi suuteluksi... ja lopulta päädyimme yötä viettämään yhdessä. Uskovainen nainen muuttuikin "pornotähdeksi" puhuen kaikkea rivoa "onks hyvä kireä pipari"... "haluuks panna mua"... "mä haluan sun sykkivän patukan sisääni" jne. No olihan se aika erikoista kun ei naiset yleensä mitään pornahtavia ole... ja nimenomaan vielä uskovainen nainen.
Aamulla oli sitten aivan nolona ja jopa pisti käsiä kasvojensa eteen kun heräsi vierestäni kun häpesi suuresti varmasti illan hurjasteluita. Kaikkea se alkoholi voi ihmisissä saada aikaan. ;)
Mut vaikka yhteys katkesikin parin kuukauden jälkeen, niin olen kokemusta naureskellut vuosienkin takaa... että olipa nainen. :D - Jaapajoo
Olen 25-vuotias jamppa, pitkä ja tumma hiuksinen. Useasti halunnut naisten kanssa keskustella vain henkeviä ekoilla treffeillä, jostain kumman syystä aina naiset ovat ainahalunneet vain seksiä samana iltana, naiset mikä teitä vaivaa.
- eirehellistä
Yksikin oli laittanu vuosia vanhan kuvan jossa vaaleat hiukset, kun tavattiin, olikin mustat hiukset.
- setä.olikin.täti
Pari vuotta sitten törmäsin nettideiteillä hauskan ja kivan tuntuiseen mieheen. Jo ensimmäisien viestien perusteella ajattelin, että tämä mies on tavattava. Kuvia vaihdettiin ja hieman ihmettelin, että miten niin komean näköinen mies on kiinnostunut juuri minusta, ihan tavallisen näköisestä harmaavarpusesta. Viestien vaihto jatkui ja kun mies ei ehdottanut treffejä, niin minä kysyin, että koska ja missä nähtäis. Sen jälkeen sain siltä " mieheltä " viimeisen viestin, missä hän kertoi olevansa oikeasti nainen ja tykkäsi aikansa kuluksi ku* ettaa netissä muita naisia. Profiili oli poistettu, kun viestin lukemisen jälkeen kurkkasin sitä.
- Kynnetön
Kummallisin on ollut mies, joka sanoi olevansa vähän erikoinen ja yritti kai vakuuttaa minua asiasta leikkaamalla kahvihetken jälkeen kyntensä tarjottimelle.
En tiedä oliko erikoinen mutta erikoista yrittää todistaa itsensä erikoiseksi. - raffe115
ikäviä yllätyksiä on tullut ennakkokuvien ja todellisuuden kanssa,
aikamoisia suohirviöitä ja sotanorsuja on paljastunut nättien kuvien takaa,
inhottaa sellainen ajanhukka mennä treffeille tälläsen kanssa,
peruskohteliaana ei viitti heti kävellä pois vaan koitan keksiä jonkin fiksun poistumisen (: - jessejames81
suurinosa on vaan pelkkiä feikkejä ei nettisivustolta mtn järkevää löydä jos löytää niin se on melkein kun voittas lotossa jättipotin!
kun menee tanssilavoille niin sieltä paremmin löytää seuraa! - väärä-hetki
Oudoimmat treffit oli ehdottomasti kun nainen tuli treffeille, siinä juteltiin joku pari minsaa ja nainen sanoi että hänen isänsä kuoli viime yönä. En saanut sanaa suusta ja kysyin että oikeesti vai ja sanoi että joo juu. Sanoin sille että pitäisköhän sen mennä kotiin että nyt on väärä hetki treffailla. Ei se sitten puhunut paljon mitän ja sanoin että mä saatan sen pysäkille jonne oli matkaa n 50 metrii ja se sitten lähti bussilla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366