Sirommille miehille kysymys

Asiallisia_vastauksia

Haittaako teitä, jos nainen on isompi? En tarkoita nyt sitä että nainen olisi lihava, vaan luustoltaan/rakenteeltaan isompi kuin mies.

Olen kiinnostunut eräästä melko pienikokoisesta/sirosta miehestä ja pohdin, että onkohan mitään saumoja. Itseä ei haittaa, että hän ei ole pitkä/kookas, mutta jos häntä ällöttää tälläinen semiamatsoni.

30

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienikokoinenitsekin

No minua haittaa, mutta sehän on vain minun oma mielipide. Katsele ympärillesi, niin näet pareja aivan joka lähtöön. Eikä se minua haittaa, jos joku muu mies haluaa itseään isomman naisen.

• 1512

Ei haittaa.

• Krieger

Näytätkö siltä, että voisit kuulua DDR:n naisten kuulantyöntöjoukkueeseen?

• Aloittaja1

Mielestäni en. Olen kyllä vahvan näköinen, mutta ihan naisellinen kroppa, hoikka vyötärö jne. Tässä ei nyt ollut kyse niinkään siitä, että olisin joku jätti, vaan suhteessa mieheen joka on mallia kukkakeppi pienillä lihaksilla eikä ole kovin pitkä.

• olikomuuta

Kuulostaa siltä että noin 99% heteromiehistä pitäisi ulkonäöstäsi.

• ectomorpheus
        Aloittaja1 kirjoitti:

Mielestäni en. Olen kyllä vahvan näköinen, mutta ihan naisellinen kroppa, hoikka vyötärö jne. Tässä ei nyt ollut kyse niinkään siitä, että olisin joku jätti, vaan suhteessa mieheen joka on mallia kukkakeppi pienillä lihaksilla eikä ole kovin pitkä.

Ok, kunhan heitin viittauksen Top Secret -leffaan.
        Mutta joo, itse olen hoikka, alle keskipituuden ja tykkään hoikista, siroista naisista, eli en varmaan kiinnostuisi naisesta, jolla on sellainen ruumiinrakenne kuin sinulla. Veikkaisin, että useimmilla siroilla miehillä on samanlainen maku, mutta ei mulla siitä mitään tutkimusfaktaa ole. Mun rotevalla kaverilla taas on aika erilainen maku, sen mielestä mun suosimat naiset on usein "liian laihoja", hahaha.

• that.feel.when

Se, että nainen on pitempi ei haittaa jos on hoikkarakenteinen, mutta jos nainen on leveämpi ja lihavampi niin se on ylitsepääsemätön turnoff.

Se fiilis kun olette ekaa kertaa lusikassa ja laitat käden naisen paidan alle ja tunnet minkälainen vatsamakkara pullottaa.. ei kiitos

• Aloittaja1

Mutta kun nimen omaan laitoin aloitukseen, että kyse ei ole lihavuudesta! Miksi vedit jonkun vatsamakkaran tähän? Isompi ei tarkoita läskimpi.

• eronenmasa

Ainii, rakkaudenmakkaroitahan ne ovat. Ja sitä suloista silkkiryppyä pyllyssä.. <3
        Siinähän ei ole mitää pahaa. Moni kukkakeppi tykkää likistellä niitä kylkipoimuja ja rakkaudenmakkaraa masusta. Kunhan ei tukehdu alle.

Rotevat naiset harvemmin ovat samalla vähärasvaisia. Ja jos kehuu painoaa nii sitä varmemmin on läskiä liikaa. Lihas ku n painaa naisellakin vaan näyttää kevyemmältä

• 17p18

Olen avarakatseinen ja minulle kelpaa kuka tahansa nainen joka on minua laihempi. Painan 103 kg

• dfgfdgdgdfgf

"Olen kiinnostunut eräästä melko pienikokoisesta/sirosta miehestä ja pohdin, että onkohan mitään saumoja."

Kysy häneltä suoraan asiaa, me ei tällä palstalla voida vastata miehen puolesta.

• 162-65kg-mies

Kaikilla naisilla on pillu joten ei haittaa isompi nainen

• Itse en oikein syty vankka luustoisista/rakenteisista naisista.
      Ihan selkeesti olen enemmän sirojen/normaali naisien suuntaan kallellaan.
      Onhan se koomista jos nainen on miestä suurempi.

• atännä

..ja aivan kamalaa, jos nainen on vielä miestä vahvempi :)

Salilla käy n. 50 kiloinen "pikkutyttö", joka nostaa maasta melkein 3 kertaa oman painonsa ja kyykkää 2,5 kertaa oman painonsa verran. Ei ikinä uskoisi ulkonäöstä, sellainen rimpula. Mulla on sentään lihastakin, mistä voi vähän arvata että voimaa löytyy. En kuitenkaan ole noin kova :)

• atännä kirjoitti:

..ja aivan kamalaa, jos nainen on vielä miestä vahvempi :)

Salilla käy n. 50 kiloinen "pikkutyttö", joka nostaa maasta melkein 3 kertaa oman painonsa ja kyykkää 2,5 kertaa oman painonsa verran. Ei ikinä uskoisi ulkonäöstä, sellainen rimpula. Mulla on sentään lihastakin, mistä voi vähän arvata että voimaa löytyy. En kuitenkaan ole noin kova :)

No eipä se voima siellä mitään haittaa, kunhan ei näytä "hevoselta"..
        Näillä pikkutytöillä ja niin ku varmaan sullaki on niin olemattomat ne liikeradat, että sillähän sitä rautaa nousee..150cm typy joka vetää jalat levälleen mavessakin, niin se liike on käytännössä varmaan 10cm. Et sä oo mua vahvempi, eikä ole se sali kamusikaan.
        Ihan puhtaasti oli kyse ulkoisesta olemuksesta...Esim. Tää julkkis Jutta ei oo yhtään mun tyyppiä--->Liian suuri röllykkä.

• En ole erityisen siro, mutta ei haittaa jos nainen on rakenteeltaan iso tai vähän pyöreä. Oikein tosiläskit ei oikein innosta.

Enemmänkin näyttäisi olevan niin että isoille naisille on tärkeää että mies on heitä vielä isompi ja sillä he usein tarkoittavat lihaksikasta eikä läskiä miestä. Läski nainen ei halua tuntea itseään isoksi ja lihavaksi miehen rinnalla.

Lihava nainen kutsuu itseään usein muodokkaaksi. Mieheltä sellainen nainen usein vaatii että miehen pitää olla Mies eikä mikkihiiri, eikä mikään pakkasen raiskaama pulkannaru yms. Tällaisia hauskoja nimittelyjä läskinaiset keksivät hoikille miehille. Onkohan heillä siihen varaa?

• Erikoista kyllä tuo nimittely. Nimittäin kun on epätodennäköistä, että lihava nainen olisi voimakkaampi kuin laiha mies.

Lihava nainen on tod.näk. laihaa (tai urheilullista) naistakin heikompi voimiltaan.

• fghhh

Kannattaa selvittää miehen henk koht. mielipide niin ei turhaan kävele onnensa ohi. Toisille on ongelma, toisille ei. Itse haluan miehen olevan itseäni isompi, vaikka pienemmätkin ovat olleet kiinnostuneita. Lyhyys ei niinkään haittaa vaan juuri pieniluisuus.

• Aivoaalto

"Haittaako teitä, jos nainen on isompi? En tarkoita nyt sitä että nainen olisi lihava, vaan luustoltaan/rakenteeltaan isompi kuin mies."

Ei haittaa.

"Olen kiinnostunut eräästä melko pienikokoisesta/sirosta miehestä ja pohdin, että onkohan mitään saumoja. Itseä ei haittaa, että hän ei ole pitkä/kookas, mutta jos häntä ällöttää tälläinen semiamatsoni."

Et voi tietää pitääkö tietty mies semiamatsonista tai pienestä ja sirosta. Mutta voin sanoa että tunnen naisia joita saatettaisiin kutsua amatsoneiksi (n. 180cm, leveät hartiat, jne), ja heille kyllä löytyisi ottajia myös sirojen miesten joukosta. Tee ihmeessä aloite; mies saattaa olettaa että haluat kuitenkin isomman miehen, eikä siksi tee aloitetta itse. Lycka till!

• hoikkanamennää

Minä olen tämmönen hoikka mies ja aina tykänny isommista naisista. Saa olla itseä pidempikin. En tiedä miksi kiihottaa :D

• Millainen on nainen jolla on suuret luut?

Jos miehellä on pienemmät, on mies poikkeuksellisen feminiininen. Se voi näkyä vain joissain ruumiinosissa: Olen itse pienikämmeninen ja pienisorminen, mutten kuitenkaan lyhyt enkä kapeahartiainen. Kenkäkin on normaalikoko, joillain miehillä kengän koko voi olla poikkeuksellisen pieni.

"Suuriluinen" muttei silti lihava nainen kuulostaa kyllä erikoiselta.

• Yleensä suuriluisella naisella on karkeat ja luiset kasvonmuodot, esim. iso nenä ja iso leuka. Isot jalat ja kädet. Leveät hartiat.

Tämä kaikki siis ilman mitään naisellista pehmeyttä, vaan johtuu luuston rakenteesta ilman läskiä.

• Aloittaja1

Tässä nyt jotenkin kävi niin, että musta tehtiin joku goljatti. Olen varmaankin ihan suht koht normaali, mutta minuun verrattuna mies on siro ja kevytrakenteinen mieheksi. Olen vähän keskimittaista pitempi ja mitat ovat R 97- V 73- L 97. Mulla on varmaan leveämmät (vähän) hartiat kun tällä miehellä. Pituus on melko samoissa. Ja kyllä, hän on tosi siro.

• ectomorpheus

Kannattaa etsiä jostain kuva, jossa on nainen suurin piirtein samalla ruumiinrakenteella, ja postata linkki tähän ketjuun.
        Mä olen siro mies, niin kuin tuossa yllä sanoin, mutta en tiedä tarkkaa lantion mittaa, joka tapauksessa ainakin alle 80 cm, ja painoindeksi on n. 20, ehkä vähän alle. Löysin kuvan, jossa on viisi eri lajien urheilijaa, noista mun kroppa muistuttaa eniten sitä kevyen sarjan nyrkkeilijää. En tietenkään ole noin tiukassa kunnossa, eli olen laihaläskimpi kuin kyseinen boksari.
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/12/article-2502477-195A9F1500000578-832_964x767.jpg
        Varmaan parempikin esimerkki jostain löytyy, joka on vielä lähempänä mun vartalotyyppiä.

• niikuööö

Minkä takia täällä pitää esittää suuremmalle yleisölle makuasiakysymyksiä jotka kuitenkin n on yksilökohtaisia? Ite oon hoikka ja keskipituinen 33v mies. Tykkään enimmäkseen isommista naisista ja jopa pidemmistä. En pidä pitkiä ja fyysisesti itseäni vahvempia naisia uhkana omalle sukupuoli identiteetille. Naurettavaa :D miulla on penis ja tutkitusti/todistetusti toimivat siittiöt. Riittää minulle miehuuden mitaksi :)
      Toki nyt parin vuoden aikana olen huomannut viehättyväni myös sirommista naisista, lähinnä nuorista sellaisista.

Maku voi muuttua ja laajeta.

• Maku voi muuttua ja laajeta mutta mitään ei silti saa. Näin siis omalla kohdalla.

• EI haittaa mutta pitkiltä naisilta tulee vain vittuilua.

• kaappi123456789

En ole siro mies, vaan isoluinen nainen. pit. 167, kengän nro 41, kädet kuin lapiot, hartiat suht leveät. Seurustelen miehen knassa, joka on minua 4 cm lyhempi, kengän nro 39, kädet saman kokoiset kuin minulla, hartioitakin hällä on, minun ranteeni ympärysmitta on isompi kuin hänen. Kuntosali on meidän yhteinen harrastus, eikä meitä haittaa se, että ollaan vähän erilaisia ruumiinrakenteeltamme. Hänellä on hyvä itsetunto.

• mitäpainatte

Entä mitkä on teidän painot?

• 12121212

Vanha ketju mutta vastataan silti. Ei ole suuremmin väliä minkä kokoinen nainen on minuun verrattuna. Saa olla isompi ja pidempi, kunhan on naisellinen kuten ap kuulostaisi olevan. Olen lyhyt ja hintelä.

Esimerkkejä.

Palstan suosikkikurppa lienee naiseksi melko roteva, vaikkei olekaan ätännän veroinen kaappi :D Vartalonsa puolesta kelpaisi, karttakepillä lyöminen taas on turn-off :/

https://asnow69.files.wordpress.com/2014/10/0867e-37.gif

Jutta Gustafsberg. Liian miehekkään näköinen, ei naisellisia muotoja. Koko ei haittaisi.

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288712273291.jpg

Tämä nainen on liian pyöreä, liian iso ja liian pitkä mieheen verrattuna.

http://cdn.lolzbook.com/wp-content/uploads/2012/12/Not-sure-if-small-man-or-big-woman.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2188
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1788
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1197
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      1002
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      877
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      771
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe