Coutry line dance

Yksi muija ruotsista

Hei!
Olen harrastanut linedancia useamman vuoden ja minusta olisi mukava keskustella muiden suomalaisten tassijoiden kanssa. Tanssi on antanut minulle aivan uusia elämyksiä ja iloa elämään. En voisi elää ilman tanssia enää.Onko olemassa muita jotka tuntevat samoin kuin minä? En ole mikään coutry musiikin palvoja pidän vain liikuntamuodosta.

3

365

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muca

Hei!

Mukavaa, että joku muukin on "hurahtanut! tähän rivitanssiin. Tässä vähän omia taustojani ja tuntemuksia....

Olen aina harrastanut tanssia jossakin muodossa. Pienenä ensin klassissta balettia, mutta kun se tuntui liian rauhalliselta vaihdoin jazz-tanssiin. Siinä paikkeilla liityin myös kuntamme tanssiurheiluseuraan. Baletit ja jazzit saivat jäädä, sillä kilpatanssi oli minulle tarpeeksi vauhdikasta.

"Urani" kilpatanssijana kesti kutakuinkin 10 v. Olin sinä mielessä onnekas, että sain aina pojan parikseni (alkumetreillä). Myöhemmin parinvaihdokset olivat vain pakon sattuessa. Yo -kirjoitusten aikana jätin tanssin, osin kirjoitusten takia, osin siksi, että tanssi vei koko vapaa-aikani ja silloisen parini kanssa homma ei toiminut.

Nyttemmin lopettaminen harmittaa, mutta sellaista elämä on. Opiskeluaikana kävin muutamia kertoja opiskelupaikkakuntani naisvoimistelijoissa aerobickaamassa, mutta se ei iskenyt niin.

Tällä hetkellä asun siellä, mistä silloin kirjoitusten jälkeen lähdinkin. Eli olen palannut juurilleni. Täällä näin ilmoituksen rivitanssista. Siinä kohtaa minulle valkeni, että juuri tätä minä haluan. Siinä ollaan ilman paria, mutta kuitenkin porukalla. Siitä päivästä lähtien olen nauttinut rivitanssin suomista iloista. Olen koko päivän niin iloinen ja energinen, kun illalla pääsee salille. Olen saanut ryhmästä useita ystäviä ja minut on kutsuttu muihinkin ryhmiin tanssimaan. Olen niin onnellinen!

Kirjoittele minulle!
      Nainen-79, suomesta

• McMan

Rivitanssiasioiden oma keskustelufoorumi löytyy sivulta www.rivitanssi.net

• rivissä mieki

voit keskustella anonyymisti seuraavassa: www.kantri.com ja KANTRIKINKERIT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1319
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1226
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe