Coutry line dance

Yksi muija ruotsista

Hei!
Olen harrastanut linedancia useamman vuoden ja minusta olisi mukava keskustella muiden suomalaisten tassijoiden kanssa. Tanssi on antanut minulle aivan uusia elämyksiä ja iloa elämään. En voisi elää ilman tanssia enää.Onko olemassa muita jotka tuntevat samoin kuin minä? En ole mikään coutry musiikin palvoja pidän vain liikuntamuodosta.

3

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muca

      Hei!

      Mukavaa, että joku muukin on "hurahtanut! tähän rivitanssiin. Tässä vähän omia taustojani ja tuntemuksia....

      Olen aina harrastanut tanssia jossakin muodossa. Pienenä ensin klassissta balettia, mutta kun se tuntui liian rauhalliselta vaihdoin jazz-tanssiin. Siinä paikkeilla liityin myös kuntamme tanssiurheiluseuraan. Baletit ja jazzit saivat jäädä, sillä kilpatanssi oli minulle tarpeeksi vauhdikasta.

      "Urani" kilpatanssijana kesti kutakuinkin 10 v. Olin sinä mielessä onnekas, että sain aina pojan parikseni (alkumetreillä). Myöhemmin parinvaihdokset olivat vain pakon sattuessa. Yo -kirjoitusten aikana jätin tanssin, osin kirjoitusten takia, osin siksi, että tanssi vei koko vapaa-aikani ja silloisen parini kanssa homma ei toiminut.

      Nyttemmin lopettaminen harmittaa, mutta sellaista elämä on. Opiskeluaikana kävin muutamia kertoja opiskelupaikkakuntani naisvoimistelijoissa aerobickaamassa, mutta se ei iskenyt niin.

      Tällä hetkellä asun siellä, mistä silloin kirjoitusten jälkeen lähdinkin. Eli olen palannut juurilleni. Täällä näin ilmoituksen rivitanssista. Siinä kohtaa minulle valkeni, että juuri tätä minä haluan. Siinä ollaan ilman paria, mutta kuitenkin porukalla. Siitä päivästä lähtien olen nauttinut rivitanssin suomista iloista. Olen koko päivän niin iloinen ja energinen, kun illalla pääsee salille. Olen saanut ryhmästä useita ystäviä ja minut on kutsuttu muihinkin ryhmiin tanssimaan. Olen niin onnellinen!

      Kirjoittele minulle!
      Nainen-79, suomesta

      • McMan

        Rivitanssiasioiden oma keskustelufoorumi löytyy sivulta www.rivitanssi.net


    • rivissä mieki

      voit keskustella anonyymisti seuraavassa: www.kantri.com ja KANTRIKINKERIT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe