Coutry line dance

Yksi muija ruotsista

Hei!
Olen harrastanut linedancia useamman vuoden ja minusta olisi mukava keskustella muiden suomalaisten tassijoiden kanssa. Tanssi on antanut minulle aivan uusia elämyksiä ja iloa elämään. En voisi elää ilman tanssia enää.Onko olemassa muita jotka tuntevat samoin kuin minä? En ole mikään coutry musiikin palvoja pidän vain liikuntamuodosta.

3

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muca

Hei!

Mukavaa, että joku muukin on "hurahtanut! tähän rivitanssiin. Tässä vähän omia taustojani ja tuntemuksia....

Olen aina harrastanut tanssia jossakin muodossa. Pienenä ensin klassissta balettia, mutta kun se tuntui liian rauhalliselta vaihdoin jazz-tanssiin. Siinä paikkeilla liityin myös kuntamme tanssiurheiluseuraan. Baletit ja jazzit saivat jäädä, sillä kilpatanssi oli minulle tarpeeksi vauhdikasta.

"Urani" kilpatanssijana kesti kutakuinkin 10 v. Olin sinä mielessä onnekas, että sain aina pojan parikseni (alkumetreillä). Myöhemmin parinvaihdokset olivat vain pakon sattuessa. Yo -kirjoitusten aikana jätin tanssin, osin kirjoitusten takia, osin siksi, että tanssi vei koko vapaa-aikani ja silloisen parini kanssa homma ei toiminut.

Nyttemmin lopettaminen harmittaa, mutta sellaista elämä on. Opiskeluaikana kävin muutamia kertoja opiskelupaikkakuntani naisvoimistelijoissa aerobickaamassa, mutta se ei iskenyt niin.

Tällä hetkellä asun siellä, mistä silloin kirjoitusten jälkeen lähdinkin. Eli olen palannut juurilleni. Täällä näin ilmoituksen rivitanssista. Siinä kohtaa minulle valkeni, että juuri tätä minä haluan. Siinä ollaan ilman paria, mutta kuitenkin porukalla. Siitä päivästä lähtien olen nauttinut rivitanssin suomista iloista. Olen koko päivän niin iloinen ja energinen, kun illalla pääsee salille. Olen saanut ryhmästä useita ystäviä ja minut on kutsuttu muihinkin ryhmiin tanssimaan. Olen niin onnellinen!

Kirjoittele minulle!
      Nainen-79, suomesta

• McMan

Rivitanssiasioiden oma keskustelufoorumi löytyy sivulta www.rivitanssi.net

• rivissä mieki

voit keskustella anonyymisti seuraavassa: www.kantri.com ja KANTRIKINKERIT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3228
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1871
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      113
      1772
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1259
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      875
    Aihe