kun näkee paljaan pimpin niin tulee pakonomainen tarve pussata sitä siitä ilostuu ja haluaa ja tulee pakottava tarve pussata sitä se huumaa se lumoaa se tekee villiksi sitä ei saa koskaan pussata tarpeeksi
miksi pimppiä on pakko pussata
18
3371
Vastaukset
- ylemmäntasonmies
tyttölapsilla on karvaton pimppi, aikuisilla naisilla on karvainen pillu.
sitä voi miettiä miksi ätmeille ei kelpaa aikuisen naisen karvainen pillu..- Paljaspillu
Toi on kyllä aivan kivikautista ajattelua.
Itse olen kurppaiässä ja vasta pari vuotta ollut poslari tai välillä kummulla lyhyttä karvaa - kaisanoasaa
Paljaspillu kirjoitti:
Toi on kyllä aivan kivikautista ajattelua.
Itse olen kurppaiässä ja vasta pari vuotta ollut poslari tai välillä kummulla lyhyttä karvaaHölmö. Kunnon vittu on karvanen vittu.
- Vaistot
Se johtuu siitä, että haluat testata onko naisella ovulaatio. Muutkin urospuoliset elukat nuolee naaraan vulvaa testatakseen onko naaraalla kiima-aika ja voi näin ollen tulla kantavaksi.
- nainen.sen.arvoinen
saako sitä muuten vain nuolla kun haluaa antaa naiselle muuten vain hyvää ja antaa nautinnon hänelle
- Vaistot
nainen.sen.arvoinen kirjoitti:
saako sitä muuten vain nuolla kun haluaa antaa naiselle muuten vain hyvää ja antaa nautinnon hänelle
Tietysti saa, mutta se mikä saa miehen haluamaan nuolla, on tuo kierron tarkastaminen, että onko nainen otollisessa tilassa siitettäväksi.
- kielessä.tunto
hyvät hyssykät
- onko.palstalla
vain nörttejä?
- hyi-
Nuolette pillua johon joku paska jännä-ähkijä on ruiskinnut mällinsä eli nuolette jonkun äijän mälliä myös.
- Omnomnom
Oletettavsti se pillu tai pimppi on kuitenkin pesty siinä välissä. Sperma ei myöskään jää naisen sisään, kyllä se viimeistään seuraavien menkkojen aikana poistuu - yleensä jo seuraavana päivänä. (Suosittelen kuuntelemaan seuraavalla bilsantunnilla opettajaa vähän tarkemmin. :D )
Eikä tietenkään ole mikään pakko etsiä naisseuraa, jos pimppi ei kiinnosta tai jos se tuntuu ällöltä. Isommissa kaupungeissa on baareja, joista voi hakea halukasta miesseuraa... ;)
- Romantikkoinen
Kyllä sille voi muutaki tehä.
- pakonomaine
Mulla se pakko tulee pimpin tuoksusta. Joidenkin tuoksu kutsuu maistamaan, toisten kieltää edes harkitsemasta.
- Anonyymi
joskus voin nötisti kesketella, siitä voi tulla jotakin
- Anonyymi
Ei ikinä!! Ei ei, kauhea värkki. Haisee ja valuttaa ***
- Anonyymi
Ajeltiin kaverin kans….aika tavallakin sitten ajeltiin..
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Pimpin nuolenta on kyllä paras asia mitä voi tehdä housut jalassa.
- Anonyymi
Jännä-ähkijään sortuminen kertoo huonosta miesmaustasi, joten et tule enää saamaan kunnollista miestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718