Kysymys maksullisista naisista

dianiak

Jotkut palstan miehet ovat ihmetelleet, miksi naiset paheksuvat maksullisissa naisissa käyviä miehiä ja kysyvät, miten se eroaa yhden illan jutuista. Sinänsä oikeutettu kysymys, mutta kysynpä palstan miehiltä, että miten itse suhtautuisitte, jos teille myöhemmin paljastuisi, että vaimonne tai tyttöystävänne on nuorempana myynyt itseään eri miehille vaikka rahoittaakseen opiskeluaan. Katsoisitteko silloin, ettei se eroa mitenkään yhden illan baari-jutuista ja vaikuta nykyiseen suhteeseenne? Pyydän rehellisiä vastauksia.

13

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.kivaa.touhua

      eipä kovin kivalta tunnu ymmärrän naisia ja kai maksullisia naisia käyttää ne jotka ei naista arvosta tai jotkin vammaiset yms jotka ei muuten naista saa sama asia yhden yön jutut siinä käytetään toista hyväksi itse en pidä yhden yön jutuista minulla ainakin tunteet tulee mukaan ja jos en pidä naisesta niin en seksiäkään halua ja jos haluan niin silloin ihastun naiseen ja äkkiä rakastun ja haluan hänet omakseni

    • herkkä.mies

      Ei naiselle ole pakko kertoa että on maksanut naiselle seksistä. En minä ainakaan aio kertoa eikää nainen saa selville ellei lue mun ajatuksia. Ei naisetkaan varmana kerro että ovat myynyt itseään, se on vaan sellanen asia josta ei kerrota edes parhaalle kaverille.

      • jooook

        Eli sinusta on ok, että tyttöystäväsi on myynyt seksiä, kunhan ei kerro sinulle...? Siis että sitä mitä ei tiedä, niin se ei voi loukatakaan?


    • Ihmiset tekevät paljon muitakin vääriä ratkaisuja elämässään. Itsensä ja läheisten täytyy vain moisen kanssa elää. Miksi muuten huora myy itseään eikä seksipalveluita? Eihän hierojakaan myy itseään.

      Toki minutkin on moista rahanahneutta kasvatettu inhoamaan. Silti minusta ihmisllä on oikeus sekä myydä, että ostaa seksiä, vaikken minä siitä pitäisikään. Ihmisillä on kova tarve puuttua muiden täysi-ikäisten ihmisten tekemisiin, vaikkei se vaikuttaisi heihin suoranaisesti mitenkään.

      Pelätään jonkinmoista yleistä moraalin rappiota. Ja onhan se tietysti turvallista, jos kaikki elävän kuten minä. Tai ainakin miten juuri minä haluan muiden elävän...

      • eeiei

        Ratikkakuski sulkee silmänsä tosiasioilta. Asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin hän väittää. Enemmistölle ihmisistä ei ole todellakaan yhdentekevää, millaista oman kumppanin seksikäyttäytyminen on ollut aiemmin. Sillä on vaikutuksensa parisuhteeseen.


      • eeiei kirjoitti:

        Ratikkakuski sulkee silmänsä tosiasioilta. Asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin hän väittää. Enemmistölle ihmisistä ei ole todellakaan yhdentekevää, millaista oman kumppanin seksikäyttäytyminen on ollut aiemmin. Sillä on vaikutuksensa parisuhteeseen.

        Jokainen meistä on geeniensä ja historiansa summa ja harva menneisyyttään pakoon pääsee. Jos menneisyydessä on jotain, mitä joku ei voi hyväksyä, niin sellaisen kanssa ei sitten kannata heilastella.

        Yksi ei viitsinyt opiskella, toinen käytti huumeita ja kolmas huorasi. Elämä on valintoja, joilla on seurauksia.


      • eiapua
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Jokainen meistä on geeniensä ja historiansa summa ja harva menneisyyttään pakoon pääsee. Jos menneisyydessä on jotain, mitä joku ei voi hyväksyä, niin sellaisen kanssa ei sitten kannata heilastella.

        Yksi ei viitsinyt opiskella, toinen käytti huumeita ja kolmas huorasi. Elämä on valintoja, joilla on seurauksia.

        Ratikan päivän kliseekimppu. Kyllä meillä on hänessä niin Suuri Ajattelija, ettei ole tosikaan.


    • Kilttiatm

      Ei ole ihme että naiset myy itseään kun eläminen ja opiskelut on kallista joten jostain naisten sitä rahaa on saatava. Naiset vetää pakkelia naamaan kilon päivässä ja se maksaa satoja euroja joten sitä pitää sitten myydä itseään että saa niitä meikkejä.

    • Hörhö

      No ei kai se nainen siitä pilaantuis.

      • kjyikka

        On varmaan vaikka kuinka monta miestä, jotka ovat naimisissa tai seurustelevat entisen maksullisen kanssa. Jotkut tietoisesti, mutta enemmistö tietämättään. Vaimo on vaan jättänyt kertomatta hurjista nuoruusvuosistaan. Vaikea sanoa, mikä olisi reaktio, jos näille miehille paljastuisi totuus vuosien jälkeen.


      • Naisasialooseri1

        No miljoona kertaa mielummin entinen maksullinen, joka on ottanut kunnon korvauksen pillustaan eikä ole nauttinut siitä, että häntä nussitaan kuin luonnonoikku saastainen lutka, joka antaa ilmaiseksi ja vielä nauttii siitä, että joku jynssää häntä rumalla kyrvällään. Nainen, joka nauttii siitä on paitsi lutka niin myös perverssi luonnonoikku


    • Kunnian-Mies

      Minä ainakin toivon että huoralla on ollut sen verran järkeä, että on edes rahaa tajunnut ottaa.

      Eli jos nyt keskimääräinen suomilutka on 10-30 miehen nussima, niin olisihan se siedettävämpää ajatella, että nainen on rahasta jakanut reikäänsä ennen aviomiestään eikä antanut ilmaiseksi äijien ruikkia spermaansa reikiinsä.

    • Parisuhde on muutakin kuin seksiä. Ennen mentiin naimisiin siksi, että saisi seksiä. Pitää muistaa että totuuden kertominen kirpaisee kerran, mutta valhe voi pilata koko elämän. Naiset on aika hyviä valehtelijoita. Niitä miehiä on paljon jotka kasvattavat toisen siittämää lasta. Eikä se ole lapselle kiva kun asia joskus paljastuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1765
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1362
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      69
      1267
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      285
      1259
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1102
    6. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      1023
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1009
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      957
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      859
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    Aihe