Seksin harrastaminen ekaa kertaa?

Apuaaaaaaa

Haluaisin harrastaa seksiä poikaystävini kanssa mutta en ole ennen harrastanu seksiä . Auttakaa ! Milloin olis sopiva hetki? Yöllä vai päiväl jne?

5

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojooliianaikaista

Miten vanha olet? Entä poikaystävä?

• hiihjyykyllä

Ihan sama onko yö vai päivä. Aloittakaa suutelemisella ja hyväilyllä ehkä jää ensi kerralla siihen. Jos ei niin kyllä asiat etenee luontevasti....

• ekalla

Miehelle seksi on parasta aina aamulla kun silloin testosteronitaso on korkeimmillaan. Elämäni hienoin kokemus on kuitenkin sellainen kun saa ensimmäisen kerran illalla ja saa taas aamulla kun herää vierestä ekan jälkeen. Tuollainen kokemus tekee mieheen lähtemättömän vaikutuksen.
      Varaa paljon aikaa, kiire pilaa ensimmäisen kerran.

• alaressaa

Ite olin 31 ja päätin vaan, että nyt vois kokeilla. Ei seurusteltu vielä virallisesti silloin. Mies vähän empi mutta vein miehen makuuhuoneeseen ja se oli ohitte. Ei kaduta.

Mieti sitä, että se tyyppi on semmonen joka merkkaa sulle jotain. Ihan sama seukkaatko vai tapailetko vaan, tai vaik ois yhen yön juttu. Kuhan aattelet sen sillai ettet tuu sit katuu sitä. Pääsääntö on että jos emmit, nii ei kannata. Kyl sen tietää ku ite on valmis. Painostukseen ei kannata suostua. koskaan

• fgbfgfg

Kyllä sen sitten tietää... Kannattaa kantaa kortsuja mukana siltä varalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57