Kannattaako varattua miestä lähteä iskemään? Ennen olen todella ollut tälläisiä tapauksia vastaan, mutta nyt kun on sellaiseen ihastunut ja saa vielä vastakaikuakin, tuntuu ettei osaa pitää näppejään erossa.
Vastaukset 7
- tasapuolisuutta
Olin salasuhteessa varatun miehen kanssa, oma mies ei tiennyt ennenkuin kerroin...siitä lähti oman parisuhteen alamäki seksin ja muun suhteen. No, on miehenikin maistanut vierasta lihaa ja osittain luvallani koska halusin että hänkin saa maistaa kiellettyä herkkua.
- herra44
Joo iliman muuta kannattaa. rakkaus voittaa aina :)
No miksei kannattaisi? Jos sä kiinnostat sitä miestä niin se tekee sen selväksi sulle heti. Jos ei niin tuskin se sun kans rupee pelaan, mikä on myöskin mahdollista.
- kunnoolla
ette te uskalla naiset näyttää. ei edes koskettaa
- s_kortti
Jos varatulla miehellä ei asiat ole kotona kunnossa, häneltä saa vastakaikua. Kannattaa kokeilla rohkeasti, käytössä on kuitenkin vain yksi elämä.
- äläkoskevarattuun
Älä rupea suhteenrikkojaksi. Kai ymmärrät, että alkuun kaikki voi olla taivaallista, mutta se arki koittaa kuitenkin. Jos hän tekee sille toiselle näin, niin sinä voit olla se seuraava. Sitä kannattaa miettiä. Harvoin se uusi suhde jatkuu hyvin jos miehellä on vielä entinen kuvioissa.
- Anneli_hs
Vain yksi elämä, käytä sitä ja vartaloasi niin tein minäkin enkä olisi voinut uskoa että löydän onnen toisen omasta. Nyt neljä vuotta yhdessä ja pientä odotamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351035- 32887
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502