Muuten tästä koko hommasta ei tule mitään koska ilkkujat ja paskanpuhujat ovat vallanneet koko jutun.
On kyseenalaista, tulisiko sittenkään mitään mutta kai sitä yrittää kannattaisi.
Raaka moderointi ja pelkät rekatut nikit tarpeen
10
53
Vastaukset
- mukana.ollaan
Kannatetaan, vaikka sitä on yritetty ennenkin, mutta se ei ylläpidolle käy ja tiedän asian varmuudella.
Mikäli tuota asiaa monet kannattaisivat, voisi ylläpitokin ainakin harkita sitä uudelleen, tästä ilmoituksia ylläpidolle;
http://www.suomi24.fi/palaute Hyvä keino on tehdä kuten mulla on tapana.
Ei pidä vastata asiattomiin kirjoituksiin.
Välillä trollit hiiltyy täysin, kun niille ei vastaa, mutta pidemmän päälle ne vähenee samasta syystä.- peku.jauha.paskaa
Ei sinun tarvitse vastata kun itse olet yksi suurin paskamllyistä!
- kannattais.yrittää
Ongelma on vaan siinä kun asialliset kirjoittajat ovat jo suurelta osin hävinneet mutta nämä ilkkujat ja törkyilijät ovat muodostaneet jo enemmistön ja vallanneet jo monet ketjut kokonaan.
peku.jauha.paskaa kirjoitti:
Ei sinun tarvitse vastata kun itse olet yksi suurin paskamllyistä!
Pe.ku ei jauha paskaa vaan sinä ja monet muut kaltaisesi joilla ei ole mihinkään asiaan mitään sanottavaa muuta kuin henkilöihin kiinni käyminen ja ilkkuminen.
sage8 kirjoitti:
Pe.ku ei jauha paskaa vaan sinä ja monet muut kaltaisesi joilla ei ole mihinkään asiaan mitään sanottavaa muuta kuin henkilöihin kiinni käyminen ja ilkkuminen.
Aloitusta kannatan, rekisteröidyt nimimerkit alkuun vaan pakolliseksi niin se jo varmaan vähän auttaisi.
Aivan, trollit hakee juuri sitä, että heidän kanssaan lähdetään loputtomiin nimittelykiistoihin. On parempi olla niihin vastaamatta.
Jos meinaa antaa tunteen viedä, kannattaa nousta koneelta hetkeksi ja miettiä vielä kerran. Antaa toisen manipuloida tunteita vai ei?
Trollit hiiltyvät täysin, ja aloittavat valtaisen tykityksen sekä kiusaavat jokaisessa ketjussa mölinällään. Ajattelen ehtiä pieninä lapsina, jotka kerjäävät väärällä tavalla huomiota. Antaa siis heidän kiukutella. Patisi että he ovat aikuisia ja vastaavat itse seurauksistaan jos menevät liian pitkälle.
- mummokehiin
Kannatan mummoa moderaattoriksi. On kaikista asiallisin.
- iso.Helmut
Pieru.
- Jaysus
Olisi uskottavampaa, jos olisit ennen aloitusta rekisteröinyt jonkin niistä monista nimimerkeistäsi ja mennyt sille sitten jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058