Raaka moderointi ja pelkät rekatut nikit tarpeen

kannattais.yrittää

Muuten tästä koko hommasta ei tule mitään koska ilkkujat ja paskanpuhujat ovat vallanneet koko jutun.
On kyseenalaista, tulisiko sittenkään mitään mutta kai sitä yrittää kannattaisi.

10

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukana.ollaan

Kannatetaan, vaikka sitä on yritetty ennenkin, mutta se ei ylläpidolle käy ja tiedän asian varmuudella.
      Mikäli tuota asiaa monet kannattaisivat, voisi ylläpitokin ainakin harkita sitä uudelleen, tästä ilmoituksia ylläpidolle;
      http://www.suomi24.fi/palaute

• Hyvä keino on tehdä kuten mulla on tapana.
      Ei pidä vastata asiattomiin kirjoituksiin.

Välillä trollit hiiltyy täysin, kun niille ei vastaa, mutta pidemmän päälle ne vähenee samasta syystä.

• peku.jauha.paskaa

Ei sinun tarvitse vastata kun itse olet yksi suurin paskamllyistä!

• kannattais.yrittää

Ongelma on vaan siinä kun asialliset kirjoittajat ovat jo suurelta osin hävinneet mutta nämä ilkkujat ja törkyilijät ovat muodostaneet jo enemmistön ja vallanneet jo monet ketjut kokonaan.

• peku.jauha.paskaa kirjoitti:

Ei sinun tarvitse vastata kun itse olet yksi suurin paskamllyistä!

Pe.ku ei jauha paskaa vaan sinä ja monet muut kaltaisesi joilla ei ole mihinkään asiaan mitään sanottavaa muuta kuin henkilöihin kiinni käyminen ja ilkkuminen.

• sage8 kirjoitti:

Pe.ku ei jauha paskaa vaan sinä ja monet muut kaltaisesi joilla ei ole mihinkään asiaan mitään sanottavaa muuta kuin henkilöihin kiinni käyminen ja ilkkuminen.

Aloitusta kannatan, rekisteröidyt nimimerkit alkuun vaan pakolliseksi niin se jo varmaan vähän auttaisi.

• Aivan, trollit hakee juuri sitä, että heidän kanssaan lähdetään loputtomiin nimittelykiistoihin. On parempi olla niihin vastaamatta.

Jos meinaa antaa tunteen viedä, kannattaa nousta koneelta hetkeksi ja miettiä vielä kerran. Antaa toisen manipuloida tunteita vai ei?

Trollit hiiltyvät täysin, ja aloittavat valtaisen tykityksen sekä kiusaavat jokaisessa ketjussa mölinällään. Ajattelen ehtiä pieninä lapsina, jotka kerjäävät väärällä tavalla huomiota. Antaa siis heidän kiukutella. Patisi että he ovat aikuisia ja vastaavat itse seurauksistaan jos menevät liian pitkälle.

• mummokehiin

Kannatan mummoa moderaattoriksi. On kaikista asiallisin.

• iso.Helmut

Pieru.

• Jaysus

Olisi uskottavampaa, jos olisit ennen aloitusta rekisteröinyt jonkin niistä monista nimimerkeistäsi ja mennyt sille sitten jatkossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe