Oivoi... Minttu-Petteri oksensi Skodan penkille

Meidän nuorin lapsi Minttu-Petteri oksensi tänään syömänsä mustikkakeiton meidän Octavia Combin vaaleanharmaalle tekstiilipenkille. Oivoi... :( Sisällä hän puolestaan päästi ripulit olohuoneen matolle, on tainnut saada mahataudin päiväkodista.

Bicky Jr. puolestaan heitti nuuskan kattoon, jonka uusin silloin pari viikkoa sitten ollessani viikonlopun yksin kotona. Nyt on uusissa laatoissa ruskea jälki :(

17

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla meillä toki on menneisyytemme, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä tuo Bicky Jr. on alkanut kiristämään hermojani päivä päivältä enemmän. Kunpa hän osoittaisi edes hiukan kiitollisuutta ja kunnioitusta siitä hyvästä, että pyrin tarjoamaan hänelle mahdollisimman hyvän ja turvatun nuoruuden. No, ehkä se vain kuuluu murrosikään ja menee muutamassa vuodessa ohitse. Kenties jonain päivänä käymme yhdessä kalastamassa ja vietämme isä-poika-laatuaikaa.

    • Sivusta_seuraaja

      Good luck with that.

    • 20plus17

      Eikös noiden lähikauppojen ryöstely ja teininaisten korkkailu yhdessä oman biologisen isänsä kanssa ole enemmän Bicky Juniorin juttu? Ja jos sinä tai edes vaimosi opettelisitte laittamaan kunnon kotiruokaa niin ehkä sinun elättilapsesikaan ei kävisi toistuvasti Burger Kingissä syömässä.

    • Ex------------PUA

      :D Hahaha. Hitto nämä paranevat vaan.

      Tämä etenkin repeilytti niin helskatisti, etenkin tuon Timpan kuvan kera.

      • FranticWahanen

        Joo, ripulien kohdalla repesin lopullisesti. Palstahistorian parhaita ketjuja nämä.


      • Nxnksks

        Aika surkeaa tekstiä ja vielä surkeampaa kun kirjoittaja naureskelee omalle tekstilleen :D tosin noi sun jutut ex--ois naurattaa kyllä muuten tällä palstalla, kiitos niistä. Olet kyllä huono trolli mutta ainakin yrität!


      • Ex------------PUA
        Nxnksks kirjoitti:

        Aika surkeaa tekstiä ja vielä surkeampaa kun kirjoittaja naureskelee omalle tekstilleen :D tosin noi sun jutut ex--ois naurattaa kyllä muuten tällä palstalla, kiitos niistä. Olet kyllä huono trolli mutta ainakin yrität!

        Parisuhdehhuora näyttää tyhmyytensä ja huumorintajuttomuutensa.

        Tyhmyytensä, kun (teko)nauraa itse omalle jutulleen, ja syyttää minua vastaavasta, mikä on täysin järjetön syytös.

        Huumorintajuttomuutensa, mikä johtuu varmasti siitä, että tuo loistava parodia puraisee juuri sinua, sillä olet kuin tuo Bicky royal, mutta oikeasta elämästä. Ehkä olet joku juoksunsa juossut WT-kurppa, joka on myös YH?

        Samoin, tuosta kurpparaivoamisesta voi sanoa, että muu kuin tekonauru on sinulta kaukana. Kuten sanottua: totuus sattuu. ;)


      • Nfnkake
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Parisuhdehhuora näyttää tyhmyytensä ja huumorintajuttomuutensa.

        Tyhmyytensä, kun (teko)nauraa itse omalle jutulleen, ja syyttää minua vastaavasta, mikä on täysin järjetön syytös.

        Huumorintajuttomuutensa, mikä johtuu varmasti siitä, että tuo loistava parodia puraisee juuri sinua, sillä olet kuin tuo Bicky royal, mutta oikeasta elämästä. Ehkä olet joku juoksunsa juossut WT-kurppa, joka on myös YH?

        Samoin, tuosta kurpparaivoamisesta voi sanoa, että muu kuin tekonauru on sinulta kaukana. Kuten sanottua: totuus sattuu. ;)

        Kuules kultsi, nämä sun jutut on tällee 20v mielestä sairaita :) voit ihan sanoa minua miksi haluat, voin olla kurppa, lasta minulla ei ole ja opiskelut kesken.


    • Kalastamaan... voi vittu sanon minä.

      Toissa viikonloppuna sun "poika" vietti isä-poika-laatuaikaa kun vein pojan laivalle ja opetin että jokaista vastaantulevaa naista kannattaa nussia. Viikkoa sitä ennen asensimme yhdessä kaiuttimia mun Silveradon lavalle, jolloin poika oppi paljon paitsi naisten iskemisestä, mutta myös autoista.

      Niin Timppa, mitä sulla olikaan tarjota juniorille evääksi elämään? Häntä varmasti kiinnostaa joku mato-onkiminen ihan vitusti! Hahahah!

      • Eki_Älvsbystä

        E-e-eipäs nyt olla epäkohteliaita.

        Ta-tai siis tarkoitin vain, että Timppa sentään yrittää parhaansa kasvattaakseen pojastasi kunnollisen veronmaksajan. Oi voi, mahtaakohan se tavoite koskaan toteutua :(


      • Etkös sä Bicky Royal itse koskaan ajeluttanut poikaasi Dodge Ramin kyydissä, silloin kun hän oli vielä pikkulapsi?? Ajatteles Bicky sitä, jos Bicky jr. olisikin oksentanut lapsena sun Dodge Ramin tai muun pick upisi sisätiloihin:)


      • Mun autojen verhoilumateriaali on aina ollut aitoa genuiinin nahkaa, joten se olisi ollut helppo putsata.

        Voitko muuten kertoa omakohtaisia kokemuksia fina-tabujen syömisestä? Mulla kun ei toi tukka pysy päässä, mutta mahdolliset sivuvaikutukset arveluttaa melkoisesti. Varsinkin erektiohäiriö ja rintojen kasvu.


      • DarkFear_ei_kirj-

        Finan merkittävin sivuvaikutus on homokseksuaalisuus!


    • käsittäjä-

      Käsittämätöntä paskaa

      • DarkFear_ei_kirj

        homo, pane myä peppyyn!


      • Gkuh

        Tällaiset tapaukset saavatkin jäädä ilman naista.


      • DarkFear_ei_kirj_
        Gkuh kirjoitti:

        Tällaiset tapaukset saavatkin jäädä ilman naista.

        Grrrr ;) Ärhäkkä työntö-Top.. uaaah ;)

        Fuck me Daddy, pliis..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      52
      2608
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1457
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1152
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      60
      1027
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      940
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      933
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      88
      856
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      741
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      57
      736
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      722
    Aihe