Tosi hyvä pitää nahkahousuja talvisin... näyttää naisillakin niin hyvältä.
nahkahousut
6
2364
Vastaukset
- vilukissi
Kun sinä Leatherboy niin kova olet markkinoimaan nahkahousuja, niin voitko kertoa millaiset niiden pitäisi tai kannattaisi olla, jos haluaisi nimenomaan talvipakkasia varten lämpöiset housut? Jotenkin noiden yleisempien vaatekauppojen mallit vaikuttaa sisäkäyttöön tarkoitetuilta. Kaipaisin kyllä pakkaskeleille jotain farkkujen korvikkeeksi, koska niistä tulee kylmä läpi, vaikka olisi alla legginsit ja mummosukkikset.
- Kahi-kahi
ne NÄYTTÄVÄT hänen mielestään hyvältä. Tietysti housujen alla täytyy olla alkkarit - sinun kerrospukeutumisesi on viisas ratkaisu. Nahkahousut ja -takki menevät minun mielestäni kovassa pakkasessa tönköiksi eivätkä ole enää miellyttävät käyttää.
Paukkupakkasessa on tyylitietoisimmankin tultava järkiinsä ja pukeuduttava ilmavaan toppa-asuun, niin pulleroksi kuin siinä itsensä tunteekin. Ja tietysti toppakamat suhisevat ja kahisevat, mutta se on pieni murhe kun vaihtoehtona on kylmettyminen ja kaikki mitä se tuo mukanaan. - Pekka
Itse mielelläni käytän lämpimiä mustia nahkahousuja kovallakin pakkasella. Kyllä markkinoilla on saatavilla tilavia, paksuja sekä hyvin lämmittäviä nahkahousuja niin naisille kuin miehillekin. Siitä vaan hankkimaan. Kaiken lisäksi ne ovat hyvän näköiset. Itse tilasin ne osoitteesta:
www.garageland.fi
Täältä saat farkkujen näköiset nahkahousut. - Leatherboy
Paksut nahkahousut ovat melko lämpimät talvella.
Mitä paksummat, sen lämpimämmät.
Myös ohuet nahkahousut ovat lämpimämmät kuin keskiverto kangashousut, koska kankaasta tuulee läpi mutta nahasta ei.
Mutta paksu nahka siis parasta talveksi. Varsinkin moottoripyöräilyä varten tehdyt nahkahousut/nahkafarkut ovat paksua laatua. - vilukissi
Leatherboy kirjoitti:
Paksut nahkahousut ovat melko lämpimät talvella.
Mitä paksummat, sen lämpimämmät.
Myös ohuet nahkahousut ovat lämpimämmät kuin keskiverto kangashousut, koska kankaasta tuulee läpi mutta nahasta ei.
Mutta paksu nahka siis parasta talveksi. Varsinkin moottoripyöräilyä varten tehdyt nahkahousut/nahkafarkut ovat paksua laatua.Nahkafarkut voisivat aika kivuttomasti sopia omaan pukeutumistyyliini. Mistähän noita paksumpia housuja kannattaisi sitten kysellä, moottoripyöräliikkeistäkö? (Mielummin ei mitään pelkkää nettikauppaa pyörittäviä firmoja, en muutaman turhauttavan kokemuksen jälkeen mielelläni harrasta pelkkiin valokuviin perustuvia vaatehankintoja.)
- Leatherboy
vilukissi kirjoitti:
Nahkafarkut voisivat aika kivuttomasti sopia omaan pukeutumistyyliini. Mistähän noita paksumpia housuja kannattaisi sitten kysellä, moottoripyöräliikkeistäkö? (Mielummin ei mitään pelkkää nettikauppaa pyörittäviä firmoja, en muutaman turhauttavan kokemuksen jälkeen mielelläni harrasta pelkkiin valokuviin perustuvia vaatehankintoja.)
Prätkäliikkeistä tosiaan löytyy paksua nahkaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618