Kertokaa, onko samoja kokemuksia.

Joo, vanha suola janottaa...

Mutta kyse ei ole edes suhteesta. Ei mistään käytännössä. Kyse on vain ihmisestä, jonka kanssa tuli käytyä treffeillä muutamia kertoja ja vietettyä aikaa. Sitten, kun tapaukselta ei saanut mihinkään kaikua vastarannalta niin oli tehtävä kuuluisa "pankin räjäytys". Tämän jälkeen, kun ilmeni, että ihastus on vain toispuolista niin päätin lyödä jutun poikki enkä halunnut jatkaa edes kaverina.

Nyt, kun viimein tajusin olleeni aikoinaan (kolme kuukautta sitten) täysi kusipäinen idjootti, joka heitti pyyhkeen kehään yhdestä takaiskusta, koska pelkäsi satuttavan itseään niin mitä hittoa tässä pitäis sitten tehdä?

Kaipaan tätä naista tolkuttomasti. Mitä helkkaria mä teen? Onko muilla kokemuksia samanlaisista jutuista? Miten ootte toimineet?

8

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäähoitoakiitos

      No täällä taas sellainen tapaus että jäin kaipaamaan fuckbuddyani
      joka kyllä on yhä "kaveriväleissä" kanssani mutta emme silti
      juuri juttele tai näe toisiamme . Olisin halunnut jatkaa puuhailua
      vielä mutta hän vetoaa välimatkaan yms. seikkoihin. Joten minä
      olen kai sitten tyhmä nainen kun toivoin asiaan kovempaa
      panostamista. :P

      • Hahha.. :D Eikö tota tapahdu jopa aika usein? Mulla oli samanlaisti yhden toisen mimmin kanssa. Pantiin niin kauan säännöllisesti ilman tunteita kunnes toisella oli jotain vakavaa jonkun kanssa. Nykysellään aina ku nähään niin juorutaan, mut ei siltä kyll enää irtoo, mikä on perseestä.


    • Trelliina

      Häh? Millä tavalla sinä olit täysi kusipäinen idiootti, jos ihastuksesi oli yksipuolista, eikä nainen ollut sinusta kiinnostunut? Luulenpa, että oli vaan helpottunut kun itse "räjäytit" itsesi muualle.. Haluaisitko nyt muka olla vain hänen kaverinsa?

      • No siis jälkeenpäin ajateltuna tein vääriä juttuja hänen suhteen.

        Kaveripohjalta uuteen yritykseen. Jäi semmonen kuva, ettei hän nähnyt minua täysin. En kyennyt olemaan oma itseni hänen seurassaan, koska pidin häntä korkealla jalustalla. En nähnyt vaivaa vaikutuksen tekoon niin paljoa hänen kohtaallaan, mitä joidenkin toisten. Hän oli nainen, joka olisi voinut ehkä jopa niistä ilahtua tai tajuta, että olen oikeasti helkkarin hyvä tyyppi, jota ei kande lyödä sivuun.


    • Trelliina

      No ei sulla varmaan ole muuta mahdollisuutta kuin olla yhteydessä tohon naiseen ja kertoa, että haluaisit pitää yhteyttä. Et ainakaan voi odottaa yhteydenottoa häneltä, kun olet itse tyrmännyt kaveruuden.

      • Näinhän se on...


    • Trelliina

      Mutta luulen, että nainen tuskin yhteydenottoas odottaa tai siitä erityisesti ilahtuu. Toi kaverikortti, johon et tarttunut, on yleensä vaan sellanen tapa sanoa "en ole kiinnostunut susta romanttisesti mutta voidaan olla kavereit" ja sitten tyypistä ei ikinä enää kuule mitään :)

      • No joo, kyllä mä sen nyt tiedän. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      232
      2209
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1466
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      70
      1226
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1215
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      156
      1097
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1029
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      918
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      848
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      66
      830
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      769
    Aihe