Rahaa maksavat kyselypaneelit huijaavat!

VieläkinNeYrittää

Olen huomannut, että rahaa kyselyihinsä vastaamisesta maksavat kuluttajapaneelit kusettavat, eivätkä maksa käyttäjätilille lupaamiaan palkkioita kaikista loppuunsuoritetuista kyselyistä!

Näihin kuuluvat Triaba, Triaba Naiset, Cint direct eli Panelisti.com ja kaiken huippuna Nordic -paneeli, joka on kokemukseni mukaan näistä törkein kusettaja.

Huomattuani asian, aloin merkitä sähköpostiini täpällä kaikki loppuunsuorittamani kyselyt, jotta voisin jälkikäteen tarkistaa, olenko saanut niistä maksun.

Tarkistellessani maksuja olen sitten saanut huomata, että suunnilleen puolet kyselyistä jätetään maksamatta ja usein vieläpä ne, joista olisi pitänyt maksaa parhaiten.

Nordic -paneeli ei edes näytä oikeaa saldoani eikä oikeita kyselyitä, joihin olen vastannut. Siellä näkyy tilitettyinä saldoja päivämääriltä, joiden edes lähiaikoinakaan ei ole sähköpostiini kyselyitä heiltä tullut. Summat ovat lisäksi mukamas pikkusummia, jollaisia ei ole kyselypalkkioina edes kovin usein tarjottu.

Eli olkaahan tarkkoina noiden kyselyiden kanssa, pitäkää kirjaa mihin kyselyihin olette vastanneet ja paljonko siitä olisi pitänyt maksaa! Tarkistakaa aina, oletteko saaneet maksun edes viiveellä vastaamastanne kyselystä ja vaatikaa maksamaan puuttuvat palkkiot!

83

34323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsdfsdfsdf

      Ei ole sellaista, kuin helppoa rahaa. Ne ketkä lupaa helppoa rahaa, esittää aina todella suloisia väitteitä, kuten "tässä Erkin tarina - hän sai 100 e / viikossa". Erkin kuva haettu google hausta ja teksti kuin mainostoimiston väsäämä.

      • janson83

        Kyllä nämä ovat luotettuja isoja toimijoita. Niitä käyttävät käytännössä kaikki eurooppalaiset yritykset ja myös julkiset tahot. Kyllä ainakin Panelisti.com on ison globaalin toimijan takana (toimii yli 80 maassa) ja ainakin minulle kyllä kaikki rahat on tullut asianmukaisesti. Nopeammin toki toivoisi, että rahaa sinne kertyisi aina :) Muista noista ei ole kokemuksia.


      • Anonyymi
        janson83 kirjoitti:

        Kyllä nämä ovat luotettuja isoja toimijoita. Niitä käyttävät käytännössä kaikki eurooppalaiset yritykset ja myös julkiset tahot. Kyllä ainakin Panelisti.com on ison globaalin toimijan takana (toimii yli 80 maassa) ja ainakin minulle kyllä kaikki rahat on tullut asianmukaisesti. Nopeammin toki toivoisi, että rahaa sinne kertyisi aina :) Muista noista ei ole kokemuksia.

        Tämä.
        Vaikka välillä rahoja ei tulisikaan kyselystä niin ei se ole iso asia kun kuitenkin sitä rahaa saa ja viimekuussa käytin vain yhtä paneelia ja sain 10€ nyt käytän kymmentä eri paneelia ja jos niistäkin tulee noin 10€ kuussa niin yhteen laskettu summa on jo 100€ kuussa. Suurimmassa osassa paneeleista kylläkin tulee kyselyitä harvoin ja joihinkin ei pääse vastaamaan kyselyyn. Opinionapp on hyvä sovellus kun saa lähes kaikki paneelit yhteen paikkaan.
        Turha varmaan minun enää neljän vuoden takaiseen keskusteluun puuttua mutta kerron vain oman mielipiteeni asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä.
        Vaikka välillä rahoja ei tulisikaan kyselystä niin ei se ole iso asia kun kuitenkin sitä rahaa saa ja viimekuussa käytin vain yhtä paneelia ja sain 10€ nyt käytän kymmentä eri paneelia ja jos niistäkin tulee noin 10€ kuussa niin yhteen laskettu summa on jo 100€ kuussa. Suurimmassa osassa paneeleista kylläkin tulee kyselyitä harvoin ja joihinkin ei pääse vastaamaan kyselyyn. Opinionapp on hyvä sovellus kun saa lähes kaikki paneelit yhteen paikkaan.
        Turha varmaan minun enää neljän vuoden takaiseen keskusteluun puuttua mutta kerron vain oman mielipiteeni asiasta.

        No joo. Satanen kuussa on ihan yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä.
        Vaikka välillä rahoja ei tulisikaan kyselystä niin ei se ole iso asia kun kuitenkin sitä rahaa saa ja viimekuussa käytin vain yhtä paneelia ja sain 10€ nyt käytän kymmentä eri paneelia ja jos niistäkin tulee noin 10€ kuussa niin yhteen laskettu summa on jo 100€ kuussa. Suurimmassa osassa paneeleista kylläkin tulee kyselyitä harvoin ja joihinkin ei pääse vastaamaan kyselyyn. Opinionapp on hyvä sovellus kun saa lähes kaikki paneelit yhteen paikkaan.
        Turha varmaan minun enää neljän vuoden takaiseen keskusteluun puuttua mutta kerron vain oman mielipiteeni asiasta.

        Onko sulla jotain hyviä ja luotettavia paneeleita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Satanen kuussa on ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Monelle 100 eur on iso raha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Satanen kuussa on ihan yhtä tyhjän kanssa.

        sinäkin yks tyhjänpäivänen tallaaja/ katuojasta noussut koko kylän aasi mitä aasi sano aaa iii aaaa iiii,


    • VirtainHattu

      Aikaski Europaneeli/Cint alkanu kusettaan kun puuttuu merkintä minimisummasta palkkioiden lunastuksessa.
      Joten eipä onnistu siirto paypal-tilille vaikka toistakymppiä on sisässällä.

    • ffffffrff

      Nyt cint-paneeliin ei pääse enää edes kirjautumaan sisälle lunastamaan palkkionsa...

    • Pottuuntunut_varkaisiin

      Tässä hetki sitten sattui Triaban kanssa, että juuri vähän aika sitten kirjauduin katsomaan, paljonko on rahaa kyselyistä kertynyt tilille ja 9,70€ siellä oli.
      Parin päivän kuluttua vastasin paneelin kyselyyn, josta sai 0,80€ palkkion. Tässä yhteydessä asian tarkistettuani tilini saldo olikin pudonnut 8,70€, eli 1,80€ oli välistä vedetty jonnekin.

      Potuttaa tämmöinen epärehellisyys, ihmiset kumminkin käyttävät paljon aikaa noihin kyselyihin vastaamiseen ja pikkusummia niistä vain maksetaan. Heille taas tilaajat maksavat kyselyistä, joihin saavat haluamaltaan kohderyhmältä vastaukset, ja heidän rahantulonsa perustuu meihin kyselyihin vastaajiin.
      Mutta tilaisuus tekee varkaan ja tuon kun teet 10000 henkilölle, niin rikoksesta saatu hyöty on jo 18000€

    • Joopatijoojoo

      Nordic-paneeli jätti tilittämättä minulle yli 4€ kyselyistä, joihin olin vastannut. Tiedän tämän varmasti, koska pidin kirjaa kyselyistä, joihin olin vastannut.
      Kun pyysin maksamaan puuttuvat summat, nämäpä väittivät kivenkovaan, ettei minulla ole tiliä Nordic-paneelissa! :D
      Kas, kun pääsen kirjautumaan tililleni Nordic-paneeliin ja edelleen sieltä niitä kyselyitä minulle lähetetään. Mutta näin pitkälle kyseinen paneeli on valmis menemään kusetuksissaan!

      • Anonyymi

        Mulla ihan sama juttu. Kuuluin kolmeen eri tutkimuspaikkaan; yksi jätti maksamatta kyselyistä ja vajaan sadan kyselyn jälkeen oli reilu 4 euroa sillä tilillä. Aikaa siis tämän 4 euron tienaamiseen oli mennyt tunteja.
        Toisessa paikkaa ei yhtäkkiä ollutkaan tiliä vaikka käyttäjänimelleni osoitettu sähköposti tuli heiltä edellisenä päivänä.
        Kolmannesta tuli kaksi kertaa vuodessa sähköposti jossa pyydettiin tulemaan tutkimukseen sinne tai tänne, kiitokseksi olisi saanut suklaalevyn. No enpä viitsinyt matkata puolta tuntia suuntaansa suklaalevyn vuoksi.
        Itse en enää näihin osallistu.


    • mute85

      Helppoa kuin heinänteko nykyään tuo lisäansioiden saaminen netissä:) Nakkaa mulle sähköposti osoitteesi niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun tulemaan.Ei mitään liittymismaksuja/sitoutumista..Paypal tili tarvitaan maksuihin,joka on myös ilmainen ja kätevä,toimii useimmissa verkkokaupoissa maksutapana.Autan tietysti alkuun pääsemisessä jos tulee kysyttävää:)


      Voin laittaa kuvakaappaukset Paypal tililleni tulleista maksuista...


      [email protected]

    • eikivaa

      Netpanel sulki toiminnan 31.03.2017 ja cint jätti palkkiot 18 euroa maksamatta useista kyselyistä huolimatta jo ennen sulkemista.

    • M3-Panelilta olen ainakin saanut tarvittavien pisteiden kertyessä Presentcard.fi:n lahjakortteja lunastettua.
      Sen lisäksi on ollut parissa muussakin paikassa, josta ainakin yhdestä M3-Panelin lisäksi onnistuin lunastamaan sen Presentcard.fin kortin.
      Aivan hiljatain hyödynsin niillä CDON.COM:n leffatarjouksiin onnellisesti näistä yhteensä kertyneistä lahjakorteista 70e:n edestä yhteensä 8 leffaan siten että kahdella erillisellä tilauksella meni yhteensä omaa käytettävää rahaa vain 1,59e.
      Olihan tuossa tarjousten kanssa toki kikkailua että sain käytettyä parit edut hyvin hyödyksi, joista toisessa meni postikulut osuus pois...

      Mutta kyllä tuo vastailu pitemmällä aikavälillä on kannattanut kun vain hermot kestää.

      Onhan noita kirjautumisvaikeuksia niihin joihinkin muihin paneeleihin paitsi tuohon M3-Paneliin, jolla silläkin on joskus pieniä virheitä ollut pisteiden saanti merkinnöissään..
      Ja aina ei ole päässyt edes vastaamaan kyselyyn kun kriteerit ei ole kohdanneet tai oon ollut myöhässä. Mutta silti usein on tullut edes sitä minimipistemäärää (25pistettä) vaikken aina pääsis edes vastaamaan kyselyyn. Ja joissain virhetilanteissa ovat hyvittäneet jopa maksimipistemäärän kun olen aiheesta heille mailannut takaisin ja huomauttanut.
      Tosin joskus vaatii englanninkielen taitoa jotta voi sen tehdä.
      Onneksi on.
      Ja tuossa M3-paneelissahan saattoi tilata joko paneellimyymälästä esineitä tai sit lahjakortteja tai laittaa hyväntekeväisyyteen joillekin järjestöille.
      Ja mainitsemani lahjakortin saamiseen 10e arvosta se minimi arvo, tarvitaan 1500 pistettä.
      Joten meneehän siinä toki aikaa keräilyssä.
      Mutta sitkeys lopulta palkitaan.
      :)
      Tsemppiä muillekin !

      • Anonyymi

        Juuri tuo firma jätti maksamatta.


    • Kapama1

      Panelisti.com on ainakin täyttä kusetusta. 20,00 € meni kuin mörrin perseeseen. ivät näköjään maksa palkkiota ulos, eikä millään saa kiinni, jotta voisi asiasta kysellä. Että tämmöinen tapaus!!!!!!!!!!!!!!!

      • kysely

        osallistuin kolmeen kyselyyn kun ei ollutkaan "sopivia"vastauksia niin kysely loppui kuin seinään ja teksti "et ole hakemamme profiili" eli jos et oo kyselyn tilaajan kanssa samaa mieltä niin kyselylopetetaan


      • PettynytCint

        Miten Voice Cint paneeliin pystyy kirjautumaan?
        Tulee kyselyjä,mutta ei kerrota mistä voi kirjautua sivulle tarkistamaan palkkiot.



      • Ja kyllä tuo sampleunite toimii myös jollaint tapaa...
        Kävin juuri tarkistamassa saataviani sieltä.. ja vaikken kirjaa ole pitänytkään niin oli siellä vähän yli kymppi niin laitoin kympin Gogiftin lahjakorttiin jotta tulis sieltä plus parista muusta paikkaa kuten tuolta Orangemailseista parikymppiä ja M3Panelista kymppi ,
        niin saa jotain sitten johonkin firmaan ostorahaa...
        :)
        Kyllä nää mulla on onnekseni ja ilokseni toimineet edelleen.
        Kattoo vaan miten sieltä saapuu lahjakortit. Niissä voi joskus kestää ja joskus arkena voi tulla nopeastikin välillä.


      • Niin unohtui liittää tämä tänne:
        http://sampleunite.com/fi/
        Tuolla pääs jotenkin kirjautuun.. ja jos ei salasana muisissa niin aina kantsii klikata sitä Unohtuiko salasana-linkkiä.


      • En tiedä mistä noista paikoista, joista mainitsin mutta tähän asti ehti tulla samana iltana 30 e edestä lahjakortteja Gogiftille...
        joten mun mielestä TOIMII ihan näppärästi :)
        Vielä sitten joskus tupsahtaa kymppi joku päivä käyttöön.


    • EnSuosittele

      Suurin osa noista on täysin kusetusta. Loput, jotka maksavat ovat niin pikkurahoja, että kannattaa miettiä kaksi kertaa onko muutama euro sen kaiken suuren vaivan arvoista. Lisäksi kannattaa vastata puuta heinää eikä todellisia mieltymyksiään ihan oman turvallisuutesi takia. Joiltakin kusetussivuilta tulee lisäksi joukko viruksia koneellesi.

      • Anonyymi

        Siis ihmiset on tyhmiä. Miltään verkkosivulta et voi saada virusta, ellet lataa sieltä mitään, herää pahvi. Tämä että te ette voi ottaa niitä rahoja ulos, on teidän vajaaälyisten ininää kun teillä ei oo mitään käsitystä miten se tapahtuu. Esimerkiksi kaikista cintin paneeleista rahat täytyy ottaa ulos heidän mobiilisovelluksen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihmiset on tyhmiä. Miltään verkkosivulta et voi saada virusta, ellet lataa sieltä mitään, herää pahvi. Tämä että te ette voi ottaa niitä rahoja ulos, on teidän vajaaälyisten ininää kun teillä ei oo mitään käsitystä miten se tapahtuu. Esimerkiksi kaikista cintin paneeleista rahat täytyy ottaa ulos heidän mobiilisovelluksen kautta.

        Voisivathan he laittaa kunnon ohjeet,en usko tuohon vajaa älyisyyteen....


    • Vastaamaton

      En vaivaudu vastaamaan noihin kyselyihin, laitoin roskapostiksi. En kuluta noihin aikaani.

    • 2honkala2

      Olen samaa mieltä. Ensin annetaan lahjakortit, jotka luvataan ja sit ei enää. Ei kannata vaivautua vastaamaan.

    • 2honkala2

      Huijausta. Minäkin sain vastaamisestani ravintolalahjakortin, joka oli jäänyt vanhaksi, ennenkuin sen sain.

      • Anonyymi

        Minä sain kortin joka ei ollut ladattu.😀


    • Vastailija

      Triaba, Triaba naiset, Sampleunite ja Europaneeli ovat muuttaneet sisäänkirjautumista. Koodi, jolla salasanan saa muutettua tulee sähköpostiin ei ole toiminut - jäi sitten näistäkin palkkiot saamatta. Kutsuja uusiin kyselyihin kyllä satelee.

    • Rahaakinsaanut

      Europaneeli.org verkkosivut ovat olleet jo hetken sellaisessa tilassa ettei sivuille pääse enää kirjautumaan ollenkaan. Itse laitoin kyselyt menemään suoraan roskaposteihin kun palvelu on ajettu alas.

    • Pekis

      Samanlaisia kokemuksia minullakin, Cint-portaali ja Nordic-paneeli.

    • pera66
      • Anonyymi

        pera joka paikan perä, se ei ollutkaan ihan joka paikan penalin terävin kynä


    • Katse_ojanpenkoille

      Taitaa saada paremmin palautuspulloja ja purkkeja keräämällä,10€ saa aika nätisti ja samalla raitista ilmaa :-)

      • jampets

        Tykkään tästä kommentista! :) Harvalla vaan tuntuu olla pokkaa lähtä kassin kans keräileen. Ja musta tuntuu, että ainakin tietyissä kaupunginosissa pullot on oikeasti aika harvassa. :/


      • Tietty samalla kun käy leffateatterissa voi ottaa omaan kassiinsa muutamat pullot ja tölkit ympäriltään ja roskiksista.. ku jotkut hullut heittelevät niitä sinne ku eivät tunne rahan arvoa, eivät etenkään jos "Pappa betalar" ... tai muuten vain viheltäen menee...


    • hooVM1961

      No juu, sulla voi olla huonoja kokemuksia, mutta itsellä ei. Kaikista (NOrdic panel, paneeli.net ja suomitutka korvaukset tulleet oikein ja lahjakortit perille

    • Ville88

      Kokeilkaa Crowst mobiiliappia! Ainoa joka toimii, helppo käyttää ja reilut palkkiot.

    • Exvilpertti

      M3panel antoi 2 lahjakorttikoodia, kun lunastin 1500 pistettä. Kumpikin 10€ arvoisia.

      • Anonyymi

        Tais tehdä virheen, kun tuolla määrällä pitäisi saada vain yhden lahjakortin, joten Onnittelut iloisesta virheestä :) !


    • sarjavastailija

      monesta paikasta saa hyvin rahaa.ani harvoin pisteet jääneet saamatta tai pisteitä kadonnut.ja tämä vain harvoissa paikoissa.mutta kannattaa pitää vaikka vihkossa aina ylhäällä minkä verran on pisteitä ja verrata välillä pistesaldoon.joskus lahjakorttikoodin saapuminen kestää kauan.paikkoja on niin paljon että onhan sieltä varaa valita mille vastaa ja mille ei.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomipaneeli kuulemma toimii ja saa pieniä summia. Mutta siis vain tosi pieniä, eli onko vaivan arvoista. :(

    • Anonyymi

      Olen nyt huomannut saman. Mustalle listalleni ovat päässeet Cint ja Kaiku. Kostona maksamattomista kyselyistä olen jatkanut vastaamalla kyseilyihin hevon paskaa 😂. Vääristää ainakin kyselyiden tuloksia jos ei muuta ja on hauskaa!!!

    • Anonyymi

      Olen useassa paneelissa ja tänä vuonna lahjakortteina tullut yhteensä 519 euroa ja pidän myös kirjaa niin todella harvoin tapahtuu virheitä tai etten saa pisteitä jostain kyselystä.mulla kun aikaa on ni kyl toi yli 500 vuodessa iha hyvin on.

    • Anonyymi

      Mulle on PayPalin kautta maksettu ihanoikein

    • Anonyymi

      Olen itse täyttänyt näitä kyselyitä jo useamman vuoden ajan ja se on totta, että osa toimijoista ei maksa palkkioita, tai niitä joutuu kinuamaan monta kertaa (minkä ei kuuluisi olla niin. Kolikon kääntöpuoli on kuitenkin se, että on myös monia luotettavia toimijoita, joiden kautta maksetaan oikeasti rahaa kyselyistä.

      Oma suositukseni on se, että älä liity epämääräisiin kyselypalveluihin minkään keskustelusivun kautta, vaan etsi luotettava sivu, joka vertailee näitä palveluita ja joka on testannut niitä. Tässä yksi blogi, joka aktiivisesti päivittää näitä luotettavimpia kyselypalveluita: https://toisin.fi/maksetut-kyselyt/

    • Anonyymi

      Te ootte suomalaisia. Menkää töihin, pääsette helpommin töihin, kun olette kantasuomalaisia. Teille annetaan joka tapauksessa etuoikeutta. Suomessa syntyneiden ulkomaalaistaustaisten työhakemuksia hylätään heti ensisilmäyksellä, koska vieraskielinen nimi. Vaikka, kuinka korkeakoulutettu on, niin silti on mahdotonta päästä töihin. Syy etninen tausta/ ulkomaalainen nimi.

      • Anonyymi

        Haista ny paskaas.


      • Anonyymi

        Rasistimutku ! Syäpaskaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistimutku ! Syäpaskaas.

        Vitun paskaläjä! Suomi kuuluu suomalaisille! Vasta sitten voidaan EHKÄ auttaa muita, kun a) ei ole yhtään koditonta suomalaista b) työttömyysprosentti on aikuisväestössä tasoa MITÄTÖN ja c) budjettiriihessä ei tarvitse aina arpoa, mihin sitä rahaa käytetään. Ja sitä käytetään valtaosin TUOTTAVAAN liiketoimintaan ja työpaikkoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistimutku ! Syäpaskaas.

        mulkku sä oot mitä teet ovellani kello viis


    • Anonyymi

      Siis tuossa noin viikko sitten lunastin triabasta 10e paypal maksun. pari päivää sitten rupesin ihmettelemään kun maksua ei ollut näkynyt, yritin kirjautua takaisin triaba käyttäjälleni, mutta sovellus ilmoitti että emailiani ei ollut koskaan rekisteröity?? (Maksua en siis koskaan saanut...)

      • Anonyymi

        Triaba teki minulle samoin,tiliä ei yhtäkkiä löytynyt. Kun kyselin asiaa ylläpitäjiltä, sain vastaukseksi että jäsenehtoja oli rikottu, tili poistettu eikä tätä päätöstä kumota. Taisi tulla halvemmaksi heittää käyttäjät pihalle kuin enää maksaa palkkioita... Itse olin ollut vuosia jäsenenä, enkä todellakaan ollut sääntöjä rikkonut. No, onneksi on fiksumpiakin paneeleita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Triaba teki minulle samoin,tiliä ei yhtäkkiä löytynyt. Kun kyselin asiaa ylläpitäjiltä, sain vastaukseksi että jäsenehtoja oli rikottu, tili poistettu eikä tätä päätöstä kumota. Taisi tulla halvemmaksi heittää käyttäjät pihalle kuin enää maksaa palkkioita... Itse olin ollut vuosia jäsenenä, enkä todellakaan ollut sääntöjä rikkonut. No, onneksi on fiksumpiakin paneeleita...

        Mulla kävi samoin, Cint heitti minut pellolle, syynä mukamas sääntörikkomus, olon ollut jäsenenä monta vuotta. Jäi saamatta n. 50-70 euroa, olin jäsenenä n. 10 Cintin paneelissa. Parhaillaan käyn heidän kanssaan aika kiivasta viestittelyä. Saatanan huijarit, ei tiedä mihin voisi ottaa yhteyttä, heidän huijaamisestaan.


    • Anonyymi

      Yougov ainakin maksaa, mutta maksu aika pieni. Nimittäin sain aina tyypillisesti yhden 30 € lahjakortin vuodessa vastaamalla kaikkiin heidän kyselyihin. Siinä voipi miettiä onko järkeä? Jos ei ole muuta tekemistä niin ehkä sitten ok. Tuolloin opiskelin ja ei ollut paljoa tuloja niin täyttelin huvikseen noita heidän kyselyitä. Kahden vuoden aikana sain siis yhteensä 2 x 30 € lahjakorttia, mutta enää en tuohon rupeisi. Käytän vapaa-aikana mielummin johonkin muuhun.

    • Anonyymi

      Huijausta varmasti! Tänne positiivisesti kirjoittavat ovat samaa porukkaa. Yritä löytää yhteystietoja että pääset soittamaan tai käymään...
      Katso myös millaisista sähköpostiosoitteista heidän viestinsä tulevat - se onnistuu kun painat vastaanappia, silloin näet tekstin seasta mistäviesti on tullut. ÄLÄ paina yhtään linkki kohtaa sähköpostista

    • Anonyymi

      M3 Panel, Norstat ja TNS Gallup, siinä ne parhaat. Kyllä se mieltä lämmittää muutama kymppikin kerrallaan, voi tilata esim. ruokaa – kunhan tietää, minne tai missä lahjakortteja voi käyttää. Kaikkiin kyselyihin vastaan aina ja tämän vuoden saldo noissa yhteensä 195 €. Tosin noissa on mukana myös pari isompaa kyselyä, joista on saanut isomman palkkion (molemmat yht. 75 €). Muutaman kerran olen myös käynyt paikan päällä eri jutuissa, kuten makutesteissä.

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta. Crowst sovellus on surkein appi mihin olen törmännyt eikä heidän asiakaspalvelu ole tätä päivää.
      Crowst mainostaa että vastaamalla kyselyihin ansaitset rahaa. Täyttä kusetusta sovellus jumittaa aina kun olet muka pääsemässä 10 euroon mutta et pääse koska 10€ on minimi joka maksetaan lahjakortilla -2 euroa. Olen nyt haastatellut 20 eri henkilöä joka sovellusta käyttää eikä kukaan heistä ole päässyt 10 euroon sillä sovellus jumittaa tai ei anna vastata kysymyksiin.
      100% huijausta tuo Crowst, vahva suositus kiertäkää kaukaa koko paska.

    • Anonyymi

      En ole saanut muutamista palkkioita,yksikin oli sellainen,että koetti kaikella luistaa,ettei vaan tarvitsisi maksaa.Ei kiitos, osaan käyttää aikani paremmin.

    • Anonyymi

      Greenpanthera on kusettaja, kun 30 usd:n eli 25.2 euron maksu raja alkaa täyttyä kyselyt loppuvat. Vastausta en ole useista pyynnöistä huolimatta saanut.

    • Anonyymi

      Nämä Suomipaneelin ylläpitäjät ovat kyllä täysiä huijareita. Itselläni oli 20 euroa omalle tililleni kertynyt rahaa ja yhtenä päivänä nämä turhakkeet olivat yhtäkkiä sulkeneet koko tilini. Sähköposteihin he eivät vastanneet.

    • Anonyymi

      Minulla on positiivisia palautteita mielipidepaneeleista, useastakin. Aina olen saanut korvauksen tai lahjakortin, kun olen halunnut sen lunastaa.
      Paypalin sähköposti tulee olla sama myös mielipidepaneelissa.
      Toisiin paneeleihin saattaa kertyä kysymyksiäkin, jos ei aina käy tarkastamassa.

      Pääsääntöisesti lähes kaikki kymmensentit ovat kirjautuneet paneelitilille. Toisinaan on kyllä paljon kysymyksiä, joita ei sitten kohdennata kuitenkaan juuri minulle, mutta joka kuukausi kuitenkin jokaisesta paneelista kertyy kysymyksiä ja lisäeuroja.
      Hiljalleen kerryttäen, mukava pieni lisä itselleni.

    • Anonyymi

      Crowst toimii teknisesti hyvin ja olen kyllä saanut aina palkkiot ohan oikein. Kyselyitä saisi toki tulla enemmän.. Yhtään kyselyä ei minulta esim. ole hylätty. Ja maksavat parhaiten/ käytetty aika. Liittyessä saa käyttää. Mun kutsukoodia E213EB.

    • Anonyymi

      Onko täällä Kuluttajapaneelia ja Opinionappia käyttäviä? Kauanko Paypal-palkkiolunastuksen tuleminen Paypal-tilille kestää? Vai harrastaako Kuluttajapaneeli kusetusta? Tein Paypal-maksupyynnön eilen ja Opinionapissa lukee edelleen "pyydetty".
      Vastaavasti lunastin eilen onnistuneesti Mielipidemaailmasta palkkion ja se tuli Paypaliin saman tien.

      • Anonyymi

        Tulivatko rahat ja jos, niin kauanko kesti? Laitoin myös eilen lahjakorttitilauksen ja edelleen käsittelyssä. M3P:stä tuli saman tien..


    • Anonyymi

      http://member.userneeds.com/getMember/1dc4b606b24e95ea
      Userneedsin paneelimme on suurin kuluttajapaneeli Suomessa.

      Paneelimme jäsenenä pääset vaikuttamaan useisiin eri aihepiireihin politiikasta ja kulutustottumuksista alkaen, ja pääset usein myös tutustumaan tutkimusten tuloksiin kotisivuillamme.

      Tavoitteemme on olla alamme paras ja varmistaa korkein mahdollinen laatu sekä paneelimme jäsenille että asiakkaillemme. Tästä syystä olemme jatkuvassa yhteydessä erilaisten julkisten tahojen kanssa jotka varmistavat, että yksityisyydensuoja on korkein mahdollinen. Tämä takaa sen että henkilötiedot eivät ole millään tapaa julkisia muille tahoille ja Userneedsillekin vain anonyymissä muodossa. Mikäli tahdot lukea lisää näistä säädöksistä, voit klikata tästä.

      Olemme lisäksi ESOMARin jäsen, joka on eurooppalainen instituutti tutkimuslaitoksille, mikä varmistaa sen, että tutkimuksemme kohtaavat korkeimmat laatuvaatimukset.

      Pääset liittymään
      http://member.userneeds.com/getMember/1dc4b606b24e95ea

      0

      <50
      Äänestä

    • Anonyymi

      Lahjakortteja tarjoavat kyselypaneelit on niin väsyneitä, ei niillä lahjakorteilla laskuja maksella :(

      Mulla on ainakin hyvät kokemukset AttaPoll-sovelluksesta. Rahat saa Paypal-tilille, tai halutessaan Zalandon lahjakorttina.

      Myönnettäköön, että maksettavat palkkiot per kysely on pieniä (0,1-1,5 e), mutta 3 eurosta ylöspäin saa jo kotiutettua Paypaliin. Rahat siirtyy ja nopeasti, testattu on. Monessa muussa kyselypaneelissa pitää kerätä 10 euroa, että saa lunastettua rahat, siinä menee ihan sikakauan.

      Ahkerat kyselyihin vastailijat voi yltää muutaman kympin (jotkut jopa satasen) kuukausipalkkioihin :) Jos kutsuu kavereita ja perheenjäseniä mukaan, saa aina 10 % heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.

      Tästä suosittelulinkistä pääset kokeilemaan AttaPollia:

      https://attapoll.app/join/qvjka

    • Anonyymi

      Hei!

      Onko kellään kokemuksia Opinion App olevista Triaba ja Nordic Panel superlahjakortin lunastamisessa?

      Vuorokausi mennyt jo ja vielä pyyntö on käsittelyssä.

    • Anonyymi

      Kuluttajapaneeli.fi kokemuksia

      Kyselyitä tulee harvoin sähköpostiin, suurin osa ei kohderyhmää vaikka annat kattavat esitiedot kun rekisteröidyt. Moni kysely näkyy vain asiakassivuilla, joista niiden katsominen on aikaa vievää. Vuodessa palkkioita nostettu 80-90 euroa. Lahjakortin tilaus vaivalloista, se tulee 1-6 päivän viiveellä. Lopetin asiakkuuden kun viimeisimmän sain, ei maksa vaivaa pennosien takia.

      • Anonyymi

        Ja jos lataa opinion appin, niin ongelmia kohdatessasi Cintiltä ei vastata mitään järkevää. Oma tilini katosi koska olin muka tehnyt jotakin väärin. Niinpä. En saanut koskaan tietää mitä, höpöhöpövastauksista ei ollut kyse. Sinne meni 10€. En suosittele, vaikuttaa täydeltä huijaukselta.


    • Anonyymi

      Jyrkin perintö.
      -queernsqueenrs-

    • Onko teillä kellään tietoa mistä orange emailssiin pääsee nykyään sisälle. Juu cint on paska täysi kusettaja. Väittävät mulle kans et oisin muka käyttänyt väkivaltaista kieltä vastatessani kyselyihin. En koskaan tee niin. kaksi paneelia sain takaisin ja mulla oli niitä muutamakin kappale. Oon ollu jäsenenä erinlaisissa paneeleissa melkein 10 v. N. 4 vuotta sitten väittivät samaa . Silloin sain selville missä paneelissa muka sellasta oli käynyt. He vissiin käyttävät kääntäjää. Ihmettelen et miljoonista ihmisistä minä olen aina ongelmissa heidän kanssa. Kummastuttaa muutenkin et pääkonttori on tukoholmassa niin miks asiakaspalvelu on usassa. Kaverilla ei ole ikinä ollut ongelmaa heidän kanssa

    • Anonyymi

      Muutamia kyselyitä kuluttajapaneeliin tehnyt joissa palkkio pitänyt olla 0,6€ luokkaa mutta saldoon ei ole kyselyiden jälkeen kertynyt vielä penniäkään. Ihan kusetusta koko homma...

    • Anonyymi

      Cint alias opinion app ,poisti tilini toiseen kertaan,pari kk sitten saldo oli 9.60 euroa,tili ei vaan auennut enää.support käski avata uuden,se onnistui samalla emaililla mikä on melko erikoista eli koko tili oli deletoitu. nyt siellä opiniolla oli kolmessa paneelissa yhteensä 7€ niin taas "sähöpostiosoitettasi ei ole liittty mihinkää paneeliin" eli taas on tili deletoitu. Ja ihan asiallisesti ole vastaillut,välissä kirjoittanut pitkiäkin arvosteluja tai vastauksia kysymyksiin. Näissä väleissä Cint on kyllä maksanut joitain kymppejä,mutta ei enää ikinä mihinkään minkä takana on Cint. Attapoll ja Poll pay on hyviä,instana tulee maksutki paypaliin kun nostaa rahaa eikä "huomenna"

      • Anonyymi

        Cint taitaa olla kaikkien Suomessa toimivien paneeleiden takana jopa Suomitutkassa jota mainostetaan Sanoman alustana. Cintillä on maksatusongelmia. Selittävät että jotain teknistä häikkää eli syy muka vastaanottajassa ettei maksusuoritukset ole kirjaantuneet. Tässä odotellut jo liki kuukauden lunastusta, joka sivujensa mukaan pitäisi tulla vuorokauden sisällä. Kehotan nostamaan aina pikkusaldotkin samantien pois ennen kuin koko kakku romahtaa.


    • Anonyymi

      Älkää käyttäkö noita toimimattomia kyselysovelluksia, mielipidemaailmoja sun muita. En ole niistä koskaan saanut muuta kuin ongelmia. Itse huomannut toimiviksi lähinnä M3Panelin (lahjakortteja) tai AttaPollin. Ensimmäisenä mainitusta olen viimeisen puolen vuoden sisään lunastanut 60€ edestä lahjakortteja, ja jälkimmäisessä viikon (laiskalla) täyttelyllä kasassa 9€, joka on mielestäni oikein hyvä ja kohtuullinen määrä. Vuoden aikana ansiot olleet muutamaa sataa. 3€ minimilunastus, mutta itse kerryttelen pottia aina jonkun aikaa. Jos kutsuu ystäviä mukaan saa "osuuden" heidänkin palkkioistaan. Liittyä voi esim tästä minun linkistä tai ihan sivuilta: https://attapoll.app/join/oufza

    • Anonyymi

      Miten m3 panelissa lahjakorttien koodit tulevat? Onko luottamista koodeihin

    • Anonyymi

      Kusetusta koko kukuttajapaneeli yritin lunastaa keräämäänii summaa (12’90€) jota ei koskaan tullut paypal tililleni

      • Anonyymi

        Cint on paha kusettaja, vetivät multa välistä n. 60 euroa, kun en heti nostanut saatavia, ajattelin kerryttää. Sitten sulkivat kaikki tilini, mukamas sääntörikkomuksen vuoksi, Haloo, olin ollut jäsenenä eri paneeleissa 5-6 vuotta, aina täyttänyt kaikki kyselyt rehellisesti loppuun asti. TÄMÄ CINT ON VITUN ISO HUIJARI!!!Jos joku tietää miten saan rahani heiltä pois, niin olisin kiitollinen. Olen laittanut heille jo ties mitä uhkausviestejä, nyt odotan vastausta viimeisimmästä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cint on paha kusettaja, vetivät multa välistä n. 60 euroa, kun en heti nostanut saatavia, ajattelin kerryttää. Sitten sulkivat kaikki tilini, mukamas sääntörikkomuksen vuoksi, Haloo, olin ollut jäsenenä eri paneeleissa 5-6 vuotta, aina täyttänyt kaikki kyselyt rehellisesti loppuun asti. TÄMÄ CINT ON VITUN ISO HUIJARI!!!Jos joku tietää miten saan rahani heiltä pois, niin olisin kiitollinen. Olen laittanut heille jo ties mitä uhkausviestejä, nyt odotan vastausta viimeisimmästä...

        Älkää käyttäjä noiden huijareiden kyselyitä enää, pelkkää kusetusta koko homma on.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe