Soppari kohta loppu. Yksi "kiva" työntekijä muuttui paskamaiseksi heti mulle, kun sai jostain muualta vakipaikan. Toinen "kiva" työntekijä laukoo mun vitsejä kolmannen työntekijän sanomisina pomolleni - aivan kun tämä kolmas työntekijä olisi sen keksinyt. Kolmannenkin työntekijän soppari loppuu kohta, mutta kaikki tykkää hänestä. Neljäs työntekijä epäilee mun luotettavuutta ja juorusi siitä toiselle "kivalle" työntekijälle - neljäs työntekijä ei voinut itse tulla sanomaan mulle mistä kiikastaa. Ei voinut myöntää oman virheensä. Viides työntekijä kertoi kuudennelle, kivalle, työntekijälle mun heikkoudesta työssä, jonka kyllä tunnistan itsekin.
Kaikki tämä tässä parin päivän sisällä. . Mun on turhaa miettiä mistä tämä johtuu. Ei vain haluta katsella tätä mun naamaa enää. Niin, eikä mulla ole ollut mitään annettavaa tälle yhteisöllekään. Pessimisti ei pety.
hih, mitä menoa!
pessimisti-essi
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493155Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472468Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?492394- 982045
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341243