Ministeri Mäntylä vaatii pikakäännytyksiä ruotsin
14
110
Vastaukset
- orpopojanjan-valssi
Toivottavasti myös toteutetaan. Ei suomi ole mikään koko maailman sosiaalitoimisto. Suvakitkin on sen jo huomanneet. Takaisin vaan. Ennenkuin alkavat oikein kilostelemaan täällä, onhan se nähty jo vaatia osaavat.
- eiolevaraaenääottaa
Hyvä Mäntylä. Sinä edes yrität tehdä suomalaisille ja Suomelle hyvää
- harmaahiirihanna
Eikös se Mäntylä ole sosiaali-ja terveysministeri eikä pakolaisministeri.Miksi se ei lausu mitään sote jutuista.
- OikeaAsia
Maahanmuuton ministerityöryhmä kokoontuu seuraavan kerran 18.11.
Ryhmään kuuluvat Hanna Mäntylän ohella pääministeri Juha Sipilä, ulkoministeri Timo Soini, valtiovarainministeri Alexander Stubb ja valtiosihteerit toimivat tarvittaessa heidän sijaisinaan. Ministeriryhmän jäseninä ovat myös ministerit Anu Vehviläinen, Juha Rehula, Olli Rehn, Jari Lindström ja Sanni Grahn-Laasonen. Puheenjohtajana toimii sisäministeri Petteri Orpo.
https://www.suomenuutiset.fi/ministeri-hanna-mantyla-vaatii-pikakaannytys-suomen-ja-ruotsin-valiselle-rajalle/ - Meediaa
ILTASANOMAT uutisoi:
"Isis-kannattajat juhlivat Pariisin iskua sosiaalisessa mediassa."
Ranskan maahanmuuttajat juhlivat Pariisin terroriteoista.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015111420663403_ul.shtml
Mitenhän Suomessa?
Hyvä Hanna,iso mies kempasta,joka on laihtunut,hyviä vointeja sinulle!
- Lopultakin
Norjan toiminta on ollut hyvä esimerkki. Heillä kun on jo kokemusta näistä isis miehistä.
Mitenkähän tämä terroristijahti, 300 seurannassaolevaa ja yksi hukassa oleva, vangittavaksi määrätty, vaikuttaa alkavaan joulumatkailukauteen.
Mitä tuumaavat arat aasiasta tulevat matkailijat kauppakeskusten läheisyydessä luuhaavista synkkäilmeisistä matulaumoista. Siinä ei paljon pikkutonttuparaati tunnelmaa kevennä.
Kuvat Rovaniemeltä kun leviävät niin onko vielä tulijoita maahan jonka piti olla hiljainen ,puhdas ja ennenkaikkea TURVALLINEN. - julite
soinille tuo kuulus mut eihän möhö maha kun istuu audin taka penkillä hyvä hanna.
- infona
"Pakolaisille tarkoitetussa avustuksessa aseita"
https://www.youtube.com/watch?v=sNYREwUeoE4
"Mies yritti kuljettaa lastin aseita ja kranaatteja Tanskaan
Pidätys tapahtui jo 27. heinäkuuta, mutta poliisi ei tiedottanut asiasta."
http://mvlehti.net/2015/10/11/mies-yritti-kuljettaa-lastin-aseita-ja-kranaatteja-tanskaan/
- rajatkiinniheti
Tuliks tämä jo Tornioon?
http://mvlehti.net/2015/11/13/onko-tama-tappaja-nyt-suomessa-turvapaikanhakijana-k-18-kuvia/ - nauruakolmannella
Videolla PellePelikaani eli Paavo Arhinmäki show, jossa vasemmistolainen höperöi omiaan:
https://www.youtube.com/watch?v=f8J8dzzZECk&feature=youtu.be
"Sisäministeri Petteri Orpo (kok.) arvioi, että kaksi kolmesta turvapaikanhakijasta tulee Suomeen elintason perässä."
http://yle.fi/uutiset/sisaministeri_orpo_suomi_myontaa_turvapaikan_vain_joka_kolmannelle_hakijalle/8446482 - pelkkääteatteria
Mäntylällä jo tali pinnassa, kun gallupeita katselee. Selvästi ulostulo oli vain kannatuksen nostoa, koska tuolla ei ole kosketusta realismiin.
Ei saanut ehdotus minkäänlaista kannatusta hallituksen piiristä, homma on pykälien ja lakien mukaisessa hoidossa muutenkin. - lähinnävasemmistohaluaa
Mäntylä ainakin yrittää hillitä turistimaahanmuuttoa joka on hyvä asia. Vihreät sdp ja vasemmistoliitto haluavat vain lisää elättejä maahamme
- lippuaheilutellen
Mäntylä nyt ainoastaan yrittää kerätä irtopisteitä kaikilta tomppeleilta. Hän tietää varsin hyvin, että tuollainen heti käännyttäminen ei ole käytännössä mahdollista.
Totta tomppelit haluavat nähdä ministerinsä tomerana maahantulon vastustuksen esitaistelijana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483