Palstalaiset

Gallupoija

Miksi vietät kaiken aikasi palstalla?

15

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halibullanit

Oikeus päättää asioista, olla palstalla tai olla olemati.

• vitun-lutka

Mul on oikeus *yhyybyäääh*! Lutkalla on myös velvollisuksia, mutta niiden perään et itke saati suorita.

• apoteekista
        vitun-lutka kirjoitti:

Mul on oikeus *yhyybyäääh*! Lutkalla on myös velvollisuksia, mutta niiden perään et itke saati suorita.

Epäystävällistä, pimulla on jälleen menkat. Otta buranaa!!

• atännä
        apoteekista kirjoitti:

Epäystävällistä, pimulla on jälleen menkat. Otta buranaa!!

Hölmö. Ei menkkojen aikana mielialat vaihtele, vaan ennen niitä. Premenstruaalinen oireyhtymä, PMS-oireita siis. Kun menkat alkaa, hormoonitoiminta tasoittuu. Eikä niitä oireita tule kuin joillekin. Sulla ei ole naiskokemusta, huomaan :)

• LucyLiue
        atännä kirjoitti:

Hölmö. Ei menkkojen aikana mielialat vaihtele, vaan ennen niitä. Premenstruaalinen oireyhtymä, PMS-oireita siis. Kun menkat alkaa, hormoonitoiminta tasoittuu. Eikä niitä oireita tule kuin joillekin. Sulla ei ole naiskokemusta, huomaan :)

Sivusta, minua panettaa hillopäivinä enemmän kuin vuodottomina päivinä. Hormoonit hyrrää yhä vain :)

• atännä
        LucyLiue kirjoitti:

Sivusta, minua panettaa hillopäivinä enemmän kuin vuodottomina päivinä. Hormoonit hyrrää yhä vain :)

Sama, jollei ovulaatioaikaa lasketa, mutta mulla ei ole myöskään PMS-oireita. ;)

• naistuntemusta
        atännä kirjoitti:

Ennen menkkoja, menkkojen aikana ja sen jälkeen. Mikä ihana tekosyy mielialojen vaihtelulle, ei vastuuta itsellä koskaan milloinkaan.

• atännä
        naistuntemusta kirjoitti:

Ennen menkkoja, menkkojen aikana ja sen jälkeen. Mikä ihana tekosyy mielialojen vaihtelulle, ei vastuuta itsellä koskaan milloinkaan.

Tiesitkö, että miehilläkin heittelee yhtälailla hormoonitasot ja ne vaikuttavat käytökseen? Naisilla se on sentään ennakoitavissa, miehillä milloin sattuu...

• kaisanoasaa

Koska olen hiukan päästäni vajaa.

• 1kunnollinenM

Koska naiset ei anna kennollisille miehille pillua.

• ohooo

Missä sulla ne kennot sijaitsee?

• Could.be.worse

En vietä kaikkea aikaani täällä mutta kieltämättä liikaa, tämänkin ajan voisi käyttää paremmin.
      Toimistotöissä kun olen tälläkin hetkellä niin välillä on aikaa lukea ja kirjoitella tänne. Vapaalla sitten kun on paremman tekemisen puutetta niin tulen taas.

• atännä

En vietä.

• Voitoisia

Voi vittuilla saamattomille miehille, jotka kaivaa omaa kuoppaansa. Näkee, että ongelmia on muillakin. Vieläpä vammauttavia ja miten eivät pääse niistä ylös.

• Juovuksissa on vitun paha kaivaa, kun ei meinaa pysyä pystyssä. Huono itsetunto saattaa estää tavoittelemasta unelmia ja elämästä sellaista elämää kuin oikeasti haluaisi. Jos jokainen päivä olisi minulla prikulleen samanlainen, en pian enää jaksaisi kömpiä sängystä ylös ja tulla palstalle....mutta kun olen tänne aina tervetullut, niin miksipä ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      162
      4581
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2522
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      145
      2173
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      33
      1328
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      70
      1184
    6. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1122
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      71
      1064
    8. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      3
      1018
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1013
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      943
    Aihe