Olen viimeiset pari vuotta kamppaillut sen kanssa, että en oikein löydä itselleni sopivia housuja. Kehoni on ns. suomalaista mallia, eli kaikki rasva ja lihas kertyy jalkoihin ja takamukseen. Jalkoja ei oikein saa laihoiksi, joten ratkaisuna olen nähnyt niiden riittävän reenaamisen, jotta näyttäisivät sporttisilta. En oo edes mikään bodari, mutta alavartalolihakset on kuitenkin isot. Aika perus lihaksikkaammasta päästä olevan maantiepyöräilijän jalat ja kroppa.
Kaikki farkut ja chinot kiristää helvetisti reisistä ja takamuksestakin. Vyötärökoon ruuvaaminen isommaksi ei auta, sillä vyötäröni on hoikka (31"), joten vyötärö vain venyy, mutta housut eivät juurikaan muutu löysemmiksi. Ainoa vaihtoehto tuntuu olevan löysälahkeiset, jotka eivät istu muuhun tyyliini yhtään.
J&J:llä oli joskus antifit-leikkauksen housuja, mutta valikoimista poistuneet. Laadultaan surkeat, mutta toistaiseksi ainoat mitkä ovat istuneet edes jotenkin.
Itse haluaisin hoikemmat jalat, mutta se ei oikein ole mahdollista geeniloton voittajana. En ole läski, enkä bodari, mutta jalat vaan vähän lihaksikkaammat. Aika monesta vaatekaupasta olen kävellyt tyhjin käsin ulos. Onko vinkkejä, mistä kaupoista (Tampere) tai netistä löytyisi vaihtoehtoja? Miten muut olette lähestyneet ongelmaa?
Mistä farkkuja muuten hoikalle paksujalkaiselle?
Kaikkikivetkääntänyt
1
211
Vastaukset
- hm_ja_halonen
Henkkamaukan farkut ovat reisistä aika väljiä ja alaspäin kapenevia. Paljon löysempiä kuin normaalit muotifarkut.
Halosella myydään myös väljiä leviksiä ja leen relaxed farkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa711956- 1001849
- 1421753
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351369MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171255- 601219
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301102Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446953