Leo Meller oli oikeassa!

Sisis

CNNssä olleen tiedon mukaan osa Pariisin iskun terroristeista oli ISISksestä tulleita paluumuuttajia Ranskaan. Leo Meller kertoi muutama viikko sitten että maahanmuuttajien antaman tiedon mukaan noin 10% nykypakolaisista ovat ISISksen porukkaa. Kukaan ei uskonut Melleriä. Nyt uskovat!

17

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelin.myös
      • aikaisemmin

Se ei ollut noissa vaan jossakin elokuun ohjelmassa kun oli juuri palannut ison meren takaa.....

• Että 10 % pakolaisista on ISISin porukkaa? Meller ennusti aikoinaan että Suomeen tulee nälänhätä vuoteen 1982 mennessä, ei tullut.

• sakke9

Laitahan papukaija faktaa tuosta ennustuksesta!

• koirat.haukkuu
        sakke9 kirjoitti:

Laitahan papukaija faktaa tuosta ennustuksesta!

Sage tostelee vain ateisti Nykäsen vanhoja valheita Melleristä. Sagen elämä kun rajoittuu vain wikin "tietoihin" samoin kuin erään vanhemman naishenkilön nikkiä käyttävän oppi-isänsä :(

• Heh heh, Wiki on hyvä tietolähde joten sinne vaan hus hus.

• koirat.haukkuu
        sage8 kirjoitti:

Heh heh, Wiki on hyvä tietolähde joten sinne vaan hus hus.

Elä sinä vain tuota säälittävää wikielämääsi :( minulla on ihan oikeakin elämä :)

• koirat.haukkuu kirjoitti:

Elä sinä vain tuota säälittävää wikielämääsi :( minulla on ihan oikeakin elämä :)

Onhan sulla, päivystää palstaa yhtenä multinikkinä "ateismi on passe" hengessä.

• mage9
        sage8 kirjoitti:

Onhan sulla, päivystää palstaa yhtenä multinikkinä "ateismi on passe" hengessä.

Hei oikeesti nyt, ota ne lääkkeesi!

• mage9 kirjoitti:

Hei oikeesti nyt, ota ne lääkkeesi!

Sinunhan lääkkeet pitää ottaa kun olet vuoroin make9 ja vuoroin haukkuva koira.
        Se on sitä skitsoa.

• mage9
        sage8 kirjoitti:

Sinunhan lääkkeet pitää ottaa kun olet vuoroin make9 ja vuoroin haukkuva koira.
        Se on sitä skitsoa.

Mielesi on aivan sekaisin, näetkö pikku-ukkojakin? Ihan oikesti tee nyt jotain !

• Itse666

Kaikki terroristit olivat ranskalaisia. Ei mitään yhteyttä muslimeihin. Avosylin vain vastaanottamaan lisää kansainvälisyyttä ja paikkaamaan meidän hurjaa työvoimapulaa.

• Parannuksentekijä

niinhän se mummomuorikin totesi ettei Pariisin murhaajat olleetkaan muslimeja vaan ISISLÄISIÄ, jotka eivät ole muslimeja vaikka lukevat koraania, noudattavat koraania, huutavat murhatessaan allahu akbar, eli kun muslimi murhaa niin hän ei olekaan silloin enää muslimi vaan " jokin muu kuin muslimi ".

VAINO SISÄLTÄÄ MURHAAMISEN.

Muslimi voi murhata ja muslimi voi valehdella sanoen: muslimi ei murhaa. Muslimeillahan on ajatus ettei muslimi voi murhata ei-muslimia, mutta muslimi voi murhata muslimin.

ISIS on Islamia ja toteuttaa Islamin oppeja käytännössä. koraani kehotaa vainoamaan ei-muslimeita ja murhaaminen on osa vainoamista ja se tulee jatkumaan, sillä tätä islam on, ei-muslimien vainoamista. koraanista voi ihan itse lukea.Tai googlettaa: KORAANI VAINO

• silmäverkko

Mummo on varmaan jo burghan ostossa....

• ytrrewq

Mitä tulee muslimeihin, niin ISISksen porukka ainakin eniten nyt islamia maailmalle vie.

• tole.doos

"ISIS on Islamia ja toteuttaa Islamin oppeja käytännössä. koraani kehotaa vainoamaan ei-muslimeita ja murhaaminen on osa vainoamista ja se tulee jatkumaan, sillä tätä islam on, ei-muslimien vainoamista."

Jokainen muslimi jo lapsena opetetaan vihaamaan juutalaisia ja amerikkalaisia ja heidät velvoitetaan tähän työhön loppuiäksi.

• valitettavasti

Näin, se valitettavsti on ja Gazassakin KUA:n rahoittamassa koulussakin sitä opetetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16