Ajattelin ottaa ison tatuoinnin selkääni mutta ongelmana on nyt se ettei ole ketään rasvaamassa tuoretta tatuointia. Oletko sinä rasvannut selkätatuointiasi itse? Miten? Vinkkejä kaivataan...
Selän rasvaus.
9
2945
Vastaukset
- pierunaurua
ota nenään, selkä on näkymätön paitsi dogystylessä....
Säki oot oikeen tyylikäs ruusu muutenkin, ei kaunista voi kaunistaaaaaaaa, mitenkää
Katso ohjeistus ylhäältä
laihdu ja liho, kaunis jälki, buaaaaahhhh - Selässäisokuva
Mulla on selässä suht isokuva ja rasvailin itse, käy jooga harjoituksesta joten jos et kovin notkea ole niin voi tuottaa vaikeuksia. Tatskaaja suositteli myös apteekista saatavaa hengittävää kalvoa jonka voi jättää tatskaan alkuparantelujen ajaksi. Se päällä voi käydä suihkussakin ja ottaa sitten pois kun pahimmat alkuparantelut on ohi.
Tossa kalvossa omat hyvät ja huonot puolensa mut kandee kysellä tatskaajalta mielipidettä :) - eläotamissäännimessä
Suosittelen että et ota mitään tatuointeja, ja ei varsinkaan selkään!
Ihan älytöntä, mitä hemmettiä sä niillä teet?
Meetkö muodin mukana, ootko laumasielu?
Ja mitä sä voitat tatuoinneilla?
Se on sellaista narssista itsensä koristelua vaan, siinä ei oo mitään sellaista, joka kehittäisi sun persoonaa ja että sinusta itsestäsi tulisi fiksumpi.
eläota - apuvälinearska
Yliopiston apteekit ja muut apuvälineitä myyvät liikkeet myy ihan selän rasvaamiseen tarkoitettuja apuvälineitä. Jos olet teeseitse -henkilö niin ohuella maalitelalla, selänrapsuttimella jossa talouspaperilla vuorattu kumihanska ja miksei vaikka sellaisella olisko se nyt selänpesijä nimeltään voi rasvaa levittää niihin paikkoihin mihin ei käsineen yllä. Ja kokemuksesta voin kertoa että mitä pidempään rasvaat sitä paremmin ne kädet alkaa ylettymään :) Selkä vaan täyteen tatuointeja!
- varoituksenpaikka
Elä usko tuota arskaa!
Ei tuu kuin vain harmia selkä- ja muistakin tatuoinneista.
ei kannata missään nimessä ruveta "tee-se-itse"- hommiin!- apuvälinearska
Tee-se-itse -hommilla tarkoitin sitä selänrasvainta. Voihan sinulla olla joku sairaus johon tarvitset rasvaa levittää selkään eikä ole ketään rasvaamassa, tuo ohje toimii myös siinä.
Eli välineitä löytyy kyllä rasvan levittämiseen selkään joko valmiina tai itse tehtynä levittämiseen syystä riippumatta.
(ottakaa kaikki tatuointi selkään).
- järkevästiajatellen
No jo on pöljää hommaa!
Ensinnäkin maksaa. Minkä verran?
Minkä verran ne välineet maksaa?
Sitten pitää hoitaa ja koko ajan olla varuillaan että entäpä jos tulee jotain.
Koko ajan olla takapeilin kanssa tsiikaamassa. Tosituppuraa!
Entäs voiko olla auringossa, miten auringonsäteet vaikuttaa?
Voiko laittaa aurinkovoidetta? Miten vaikuttaa?
Sitten yks pöljä vielä neuvoo, ja sinä uskot?
Googlaile vähän ja huomaat, että niin moni haluaa pois tatuoinnit. Siihen on takuulla syyt!
Mitä sinä oikeastaan teet tatuoinneilla?
Et yhtikäs mitään!
Rupee pätemään jollain kunnon ja rehdin alalla.
Elä missään nimessä ota!- joumomma
Useampi ihminen haluaa tatuoinnin kuin mitä niistä eroon, uskoppa vaan.
Koko selkä vaan täyteen kaikille!
- gkfg
Paistinlasta on toimiva väline.
Itse sillä saanut rasvattua hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822