Selän rasvaus.

RasvaPutin

Ajattelin ottaa ison tatuoinnin selkääni mutta ongelmana on nyt se ettei ole ketään rasvaamassa tuoretta tatuointia. Oletko sinä rasvannut selkätatuointiasi itse? Miten? Vinkkejä kaivataan...

9

2601

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pierunaurua

      ota nenään, selkä on näkymätön paitsi dogystylessä....
      Säki oot oikeen tyylikäs ruusu muutenkin, ei kaunista voi kaunistaaaaaaaa, mitenkää

      Katso ohjeistus ylhäältä

      laihdu ja liho, kaunis jälki, buaaaaahhhh

    • Selässäisokuva

      Mulla on selässä suht isokuva ja rasvailin itse, käy jooga harjoituksesta joten jos et kovin notkea ole niin voi tuottaa vaikeuksia. Tatskaaja suositteli myös apteekista saatavaa hengittävää kalvoa jonka voi jättää tatskaan alkuparantelujen ajaksi. Se päällä voi käydä suihkussakin ja ottaa sitten pois kun pahimmat alkuparantelut on ohi.
      Tossa kalvossa omat hyvät ja huonot puolensa mut kandee kysellä tatskaajalta mielipidettä :)

    • eläotamissäännimessä

      Suosittelen että et ota mitään tatuointeja, ja ei varsinkaan selkään!

      Ihan älytöntä, mitä hemmettiä sä niillä teet?
      Meetkö muodin mukana, ootko laumasielu?

      Ja mitä sä voitat tatuoinneilla?
      Se on sellaista narssista itsensä koristelua vaan, siinä ei oo mitään sellaista, joka kehittäisi sun persoonaa ja että sinusta itsestäsi tulisi fiksumpi.

      eläota

    • apuvälinearska

      Yliopiston apteekit ja muut apuvälineitä myyvät liikkeet myy ihan selän rasvaamiseen tarkoitettuja apuvälineitä. Jos olet teeseitse -henkilö niin ohuella maalitelalla, selänrapsuttimella jossa talouspaperilla vuorattu kumihanska ja miksei vaikka sellaisella olisko se nyt selänpesijä nimeltään voi rasvaa levittää niihin paikkoihin mihin ei käsineen yllä. Ja kokemuksesta voin kertoa että mitä pidempään rasvaat sitä paremmin ne kädet alkaa ylettymään :) Selkä vaan täyteen tatuointeja!

    • varoituksenpaikka

      Elä usko tuota arskaa!

      Ei tuu kuin vain harmia selkä- ja muistakin tatuoinneista.
      ei kannata missään nimessä ruveta "tee-se-itse"- hommiin!

      • apuvälinearska

        Tee-se-itse -hommilla tarkoitin sitä selänrasvainta. Voihan sinulla olla joku sairaus johon tarvitset rasvaa levittää selkään eikä ole ketään rasvaamassa, tuo ohje toimii myös siinä.
        Eli välineitä löytyy kyllä rasvan levittämiseen selkään joko valmiina tai itse tehtynä levittämiseen syystä riippumatta.

        (ottakaa kaikki tatuointi selkään).


    • järkevästiajatellen

      No jo on pöljää hommaa!

      Ensinnäkin maksaa. Minkä verran?
      Minkä verran ne välineet maksaa?
      Sitten pitää hoitaa ja koko ajan olla varuillaan että entäpä jos tulee jotain.
      Koko ajan olla takapeilin kanssa tsiikaamassa. Tosituppuraa!
      Entäs voiko olla auringossa, miten auringonsäteet vaikuttaa?
      Voiko laittaa aurinkovoidetta? Miten vaikuttaa?

      Sitten yks pöljä vielä neuvoo, ja sinä uskot?
      Googlaile vähän ja huomaat, että niin moni haluaa pois tatuoinnit. Siihen on takuulla syyt!
      Mitä sinä oikeastaan teet tatuoinneilla?
      Et yhtikäs mitään!
      Rupee pätemään jollain kunnon ja rehdin alalla.
      Elä missään nimessä ota!

      • joumomma

        Useampi ihminen haluaa tatuoinnin kuin mitä niistä eroon, uskoppa vaan.

        Koko selkä vaan täyteen kaikille!


    • gkfg

      Paistinlasta on toimiva väline.
      Itse sillä saanut rasvattua hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe