Tapailun loppuminen

Raivostuttavaa

Kai tää tänne kuuluu. Mikä siinä on ettei naiset voi suoraan sanoa, että ei kiinnosta ja parempi antaa asian olla? Todella ärsyttävää, että yhtäkkiä lakataan vastailemasta viesteihin tai jos vastataan, vastataan muutamalla sanalla nuivasti. Nytkin tämä viimeisin nainen jota tapailin, alkoi yhtäkkiä välttelemään ja keksimään tekosyitä, kun pyysin mukaan tekemään jotain. Omituisinta se, että käytös muuttui hyvin nopeasti sen jälkeen, kun kevyessä humalassa tunnusti kaipaavansa ja ikävöivänsä paljon. Näille tunteilleen hän myös sai minulta vastakaikua ja valoi lisää uskoa, että tästä voisi tulla jotain. Mutta ei. Lähes seuraavana päivänä alkoi välttely.

14

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkäoli

      toinen tunnustaa sulle tunteet, mitä teet sinä.. Sitten ei tapahdu sinun puolelta mitään. Nainen sai siipeensä, kun kertoi tunteensa. Nyt sinä sitten kitiset, kun ei enää roiku kiinni, vaikka turhaa oli ennenkin. Näinkö?

      • Raivostuttavaa

        "Näille tunteilleen hän myös sai minulta vastakaikua"... Missä luetun ymmärtäminen?


    • dippadappa

      Hah, täällä ihan liian samalta kuulostava tilanne, ainoa vaan et täällä se välttelijä on mies joka ei selkeästi osaa sanoa et ei kiinnosta vaan yrittää hoitaa asian lopettamalla yhtäkkiä yhteydenottoihin vastailun. Sinällään mielenkiintoista että ei halua hoitaa asiaa aikuismaisemmin, vaikka tietää että työn merkeissä joudutaan säännöllisesti olemaan tekemisissä. Raivostuttavaa!

    • alemsa

      Niinhän me joudumme, mutta ymmärtääkseni sinä olet se joka asiat laitoit jäihin. Ihan omalla päätökselläsi...aikuiset ihmisethän olisivat keskustelleet asiasta ja sopineet tästä paussista, jonka viettämisen todellakin olisin ymmärtänyt..mutta sä tiedät !?

      • Raivostuttavaa

        Mistähän revit analyysisi? Milläkö lailla laitoin asian jäihin? Kerro toki lisää. Jos vastasin hänen tunteisiinsa ja olin tunnustuksen jälkeen aktiivinen ottamaan yhteyttä, järjestään aikaa meille ja ehdottamaan tekemistä niin sekö se on sitä asian jäihin laittamista? Kaikenlaisia tampioita sitä tääläkin on....


    • tasa-arvokaukana

      Naiset ei osaa kommunikoida, naiset vihjailevat. Naiset olettavat miehen olevan joku ajatusten lukija.

      Oikeesti naiset, aika säälittävää.

    • heippalappu

      Täällä nainen, ja vieläpä ihan aikuinen. Seurustelin niin ikään myös aikuisen miehen kanssa reilu puoli vuotta ja tämä mies vaan vaikeni. Puhelin on aivan mykkänä. Ettekö te nyt jumankekka osaa sanoa, että moikka, nyt ei enää kiinnosta. Yksi hemmetin viestikin riittäisi, mutta ei! Ei edes sitä. Tunnen itseni ihan hemmeton arvostetuksi.

    • helppoakoseon

      "kevyessä humalassa tunnusti kaipaavansa ja ikävöivänsä paljon"

      Humala vääristää tunteita.

    • kdfksfjk

      Mulla on kokemusta lähinnä siitä, että viesteihin vastaaminen on pakko lopettaa. Sen jälkeen siis, kun miehelle on jo useita kertoja sanonut ihan suoraan, että ei kiinnosta. Lukeeko jossain pelkästään miehille tarkoitetussa oppikirjassa, että kunhan sitkeästi yrittää, niin kyllä nainen taipuu?

    • eimullasiiheluottamusta

      Nettideittalussa vaan aika menee hukkaan

    • Tapailija

      Tuntuu olevan niin, ettei mikään ole hyvä tapa lopettaa tapailua. Jos olen sanonut suoraan, että nyt ei enää kiinnosta niin alkaa hurja ruinaaminen, uuden mahdollisuuden kerjääminen ja syyllistäminen.
      Jos taas aikoo "ghostata" miehen, eli joko olla vastaamatta viesteihin tai käyttäytyä viileästi ja antaa ymmärtää että homma on lopussa, niin saa sitten samanlaisen ryöpyn niskaansa.
      Mikähän sitten olisi oikea tapa? Joskus kiinnostus vain loppuu yllättäenkin, ja mies ihmettelee että mitä teki väärin, vaikka kyse ei ole siitä. Sama toki pätee naisiinkin.

      • Maalaisjärkeä

        "Mikähän sitten olisi oikea tapa? Joskus kiinnostus vain loppuu yllättäenkin, ja mies ihmettelee että mitä teki väärin, vaikka kyse ei ole siitä."

        Puhuminen. Selittäminen. Muuten se syyttää itseään ja vatvoo viikkokausia, jopa kuukausia. Toiset vuosiakin. Anna toiselle mahdollisuus keskusteluun. Moni unohtaa sen ja siksi syntyy katkeruutta.


    • pohtiisitätätä

      Olen yrittänyt kehittyä, kun tuota ikääkin jo on. Sanoin tässä aiempna vuosina aika suoraan, että tämä oli tässä. Itseäni ahdisti joku, enkä ihan saannut kiinni edes mikä ja toisaalta kyllä pohdin paljonkin. Liputan aina puhumisen puolesta, mutta ei se niin helppoa ole. Nyt sitten ajattelin, että ehdotan taukoa, niin vastapuoli ilmoittikin sitten, että tämä ei toimi. Keskusteluakin ehdotin (tavoitteena, että molemmat oppisimme jotain itsestämme ja tavasta toimia), jotta voimme syyllistämättä mitenkään todeta vain, että meillä on erilaisia tarpeita/toiveita/haaveita/arvomaailmakin, joten tämä ei vaan toimi. Ilman keskusteluakin se tuli todettua (nyt huomasin : ), kun tätä kirjotin).Vaikka taukoa ehdotinkin, niin kyllä tuntuu surulliselta, kun tämäkin ihmissuhde ei vain onnistunut. Kuinka ihmeessä sitä jaksaa taas tutustua uuteen ihmiseen? Onneksi ei nyt heti tarvitsekkaan, on vähän niinkuin suruaika, vaikka suhde kesti vain 6 kk.

      Minä ainakin sanon heti, jos ei kiinnosta ja ihan suoraan, jos siis huomaan, että olemme eri linjan kulkijoita. Jos taas toinen kiinnostaa, niin lähden kyllä mieluusti tutustumaan.

      Tällaista tämä elämä on. Toivon mahdollisimman vähän katkeruutta ja paljon onnea kaikille. Ja oltais joka tapauksessa ystävällisiä toisillemme, tämä aika täällä on kuitenkin rajallinen itse kullekin.

      Ja huom. KAIKKI naiset eivät ole samanlaisia ja olen myös huomannut, että miehet ovat ihanan ERILAISIA kaikki : )

      • tomuus

        "kevyessä humalassa tunnusti kaipaavansa ja ikävöivänsä paljon"

        "Humala vääristää tunteita."

        Työkseen kun on kuunnellut humalaiste höpinöitä niin osaa jo arvostaa selvää puhetta. Raitis mies on ykkösmies!! Kuten nainenkin! Siis selvästä päästä sekasin <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe