miehen kaverit

kohtatuleeero

Surkeankuuluisaa valitusta seuraa.
Miehellä, jonka kanssa olen seurustellut vasta vähän aikaa, on aivan järjetön liuta naisia ystävinä. Ei siinä mitään, mutta ko.mies menee heidän luokseen viettämään iltaa, kokkailemaan, lähtee baariin yms.
Minulla itselläni ei ole ainuttakaan miestä ystävänä, olen huomannut ettei se vain toimi, aina yleensä selvinnyt että mies haluaa kuitenkin muutakin, ehkä siksi olen vähän epäileväinen tämän mieheni johdosta.

Olen kysynyt häneltä hänen naisystävistään, mutta sanoo vain ettei ole kuin kavereita niiden naisten kanssa, silti en ole ainuttakaan hänen naispuolista kaveriaan päässyt tapaamaan.

Onko muilla kokemuksia tällaisesta asiasta? En koe itseäni mustasukkaiseksi, mutten tosiaan halua että minua vedätettäisiin oikein olan takaa. Käytännössä olen sitä mieltä että niin ikävää kuin se onkin, ero on kohta edessä sillä en itse pysty elämään asian kanssa, joka häiritsee minua niin paljon.

Onko kellään antaa neuvoja tällaiseen tilanteeseen?

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • relaisti

      Älä ole epäluuloinen. Jos teidän välillänne vallitsee luottamus, kaverina voi olla vaikka itse pääministeri eikä sen pitäisi sinua hetkauttaa paskan vertaa.

    • kggf

      Mun mielestä sun miehen pitäisi viedä sut tapaamaan näitä kavereitaan edes kerran. Jos kerran ei ole mitään salattavaa ja seurustelee onnellisesti kanssasi, niin miksi ei? Ymmärrän täysin tunteesi. Mulla on yks kaveripoika (bi), ollaan oltu kavereita kauan, ja se on todella platoninen ystävyys. Kun aloin seurustelemaan nykyiseni kanssa, vein tapaamaan tätä kaverimiestä. Kun he tapasivat niin mieheni suhtautui asiaan erittäin sallivasti. Kaveruutemme ei ole mikään ongelma. Toisin on esim. yhden työkaverin kanssa, jolla koira. Rakastan koiria, ja hän meinasi tuoda koiran hoitooni (tai hoitoomme, koska asumme yhdessä). Mieheni ei pidä hänestä pätkääkään koska on todella flirtti luonne ja tavoitteena on kellistää naisia.

    • oppeliini1

      Miksi et vain yksinkertaisesti mene hänen mukaansa tapaamaan ystäviään????!!!!!! Miehen mielestä sinä olet yhtä arvokas kuin hänen muutkin ystävänsä!
      Tosin jos sinä haet miehestä vain intiimin seuran harrastajaa, taidat olla väärillä jäljillä. Siihen mies ei ole valmis sinun kuten ei ehkä kenenkään muunkaan kanssa vielä pitkään aikaan.
      nuo hänen ystävänsä ilmeisesti ovat rehellisesti kunnon hyviä ystäviä joiden kanssa tehdään asioita yhdessä ja parannetaan maailmaa. Siis täysin normaalia nuorten ( ei välttämättä kovin nuorten) puuhaa muualla maailmassa!

    • Tramal

      Mun ex-miehellä oli aina naispuoleisia kavereita liuta...koskaan hän ei ystävystynyt kenenkään miehen kanssa vaan aina naisen...kun tuli uusi naistyökaveri, siitä tuli hänen erittäin läheinen ja tärkeä ystävävänsä...joka kerta..ja mua haukuttiin mustasukkaiseksi hulluksi, vainoharhaiseksi...Mutta kerta toisensa jälkeen "ystäväviestit" näiltä naisilta hänelle muuttuivat sävyyn "ikävä sua..." "olen suihkussa, ajattelen sua..." "koska käydään taas kahvilla...lääh.." Ja minulla on itsellänikin miespuolisia kavereita!

      Tuo toistu niin monta kertaa suhteen aikana, että päästin ukon takaisin luontoon kasvamaan :) Nykyisellä miehelläni on myös naispuoleisia kavereita, mutta meininki on ihan eri..ei hän niiden kanssa tekstaile keskellä yötä tai koko päivää aamusta iltaan, kun ei tee niin kenenkään miespuolisenkaan kaverin kanssa. Jos naiskavereiden kohtelu ei poikkea mieskavereiden kohtelusta, niin tuskin on hätää.

      Jotenkin sen vaan vaisto kertoo milloin on kyse vain kaveruudesta ja milloin ehkä muunkinlaista jännitettä.

    • annikasisko

      Jos mies ei jaa näitä naisystäviä ja aikaa sun ja naisten kanssa kyseessä on muukin kuin platoninen ystävyys. päivänselvää jos pitää erossa sinut ja heidät. Etiäiset yleensä kertoo totuuden huijataanko sua vai ei.

    • foiyu

      Joo kyllä miehen pitäisi esitellä ystävänsä sinulle. Sehän kuuluu yleensä asiaan.
      Kun hän menee tapaamaan häntä / heitä, onko paikalla muita ystäviä, myös mespuolisia? Jos hän salailee asioita, välttelee, on syytä epäillä jotain.
      Vaikket ole mustasukkainen, on kuitenkin syytä katsoa eteensä ettei tule petetyksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe