Auttaisitteko intiaanihuilun valitsemisessa. Thomannilla on tarjolla neljänlaisia huiluja (double tone, eli kaksi huilua yhdessä) eli A,G,E ja F. Tarkoittaa kait, että mistä sävelestä aloitetaan)
Mikä näistä olisi parasta valita vasta-alkajan, vai onko mitään väliä. Joskus kouluaikana olen soittanut nokkahuilua jonkun verran. Soitan korvakuulolta, en tunne nuotteja.
Tärkeää olisi kaunis ääni, ei liian kimakka.
Haluaisin intiaanihuilun ostaa
7
527
Vastaukset
- työmiehentielläpitää
Siis joku inkkarin tekemä hökötys vai? Mitä sä sellasta hamuat, osta rautalapio ja mene kaivamaan ojaa niin saat tuon asian pois mielestäs!
- rasistiko
Intiaanihuilu? Oletsä joku rasisti?? Ei intiaanit mitään huilja väkertäviä tiipiimiehiä ole!
- antirasisti
Musta tuntuu vähän pahalta, kun sä tällee morkkaat jotain alkuperäiskansoja. Onks ne tehny sulle jotain pahaa?
- Intiaanimusiikki
Ei kiinnosta. Mulla on ollu vähän rankkaa, kun tuossa seinän takana asuva intiaani on taas levitelly roskiaan tuonne pihalle.
- antirasisti
Justjoo ja sil'viissiin. Että tuo sitten oikeuttaa kirjoittelemaan poloisesta ihmisestä tuollasia??
- Intiaanimusiikki
Tiedätkö sinä millaista se on herätä aamulla ja kattoa, kun pihamalle on levitelty maitopurkkeja ja paperiroskia? Välillä näyttää siltä, että niillä ois joku järjestys ja ihanku se intiaani kattelis mua tänne ylös mun ikkunoita kohden. Se taitaa kuunnella minua.
- ispiss
Suomessa tilauksesta osoitteesta, [email protected] ,pentatonisella virityksellä,
todella helppo oppia soittamaan , ja todella kaunis ääni puuhuilussa. Laaja skaalavalikoima. Ääninäytteitä, Puuainekset kataja visakoivu omenapuu , suomalaiset puut. Kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102