Auttaisitteko intiaanihuilun valitsemisessa. Thomannilla on tarjolla neljänlaisia huiluja (double tone, eli kaksi huilua yhdessä) eli A,G,E ja F. Tarkoittaa kait, että mistä sävelestä aloitetaan)
Mikä näistä olisi parasta valita vasta-alkajan, vai onko mitään väliä. Joskus kouluaikana olen soittanut nokkahuilua jonkun verran. Soitan korvakuulolta, en tunne nuotteja.
Tärkeää olisi kaunis ääni, ei liian kimakka.
Haluaisin intiaanihuilun ostaa
7
554
Vastaukset
- työmiehentielläpitää
Siis joku inkkarin tekemä hökötys vai? Mitä sä sellasta hamuat, osta rautalapio ja mene kaivamaan ojaa niin saat tuon asian pois mielestäs!
- rasistiko
Intiaanihuilu? Oletsä joku rasisti?? Ei intiaanit mitään huilja väkertäviä tiipiimiehiä ole!
- antirasisti
Musta tuntuu vähän pahalta, kun sä tällee morkkaat jotain alkuperäiskansoja. Onks ne tehny sulle jotain pahaa?
- Intiaanimusiikki
Ei kiinnosta. Mulla on ollu vähän rankkaa, kun tuossa seinän takana asuva intiaani on taas levitelly roskiaan tuonne pihalle.
- antirasisti
Justjoo ja sil'viissiin. Että tuo sitten oikeuttaa kirjoittelemaan poloisesta ihmisestä tuollasia??
- Intiaanimusiikki
Tiedätkö sinä millaista se on herätä aamulla ja kattoa, kun pihamalle on levitelty maitopurkkeja ja paperiroskia? Välillä näyttää siltä, että niillä ois joku järjestys ja ihanku se intiaani kattelis mua tänne ylös mun ikkunoita kohden. Se taitaa kuunnella minua.
- ispiss
Suomessa tilauksesta osoitteesta, [email protected] ,pentatonisella virityksellä,
todella helppo oppia soittamaan , ja todella kaunis ääni puuhuilussa. Laaja skaalavalikoima. Ääninäytteitä, Puuainekset kataja visakoivu omenapuu , suomalaiset puut. Kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2103879Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632465Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472233
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136