Pitkä ja iso nainen pelottaa?

kenna177

Heipä hei,

olen 177 cm pitkä ja 83 kg painava päälle kolmekymppinen nainen. Nyt kysyisinkin teiltä miehet, pelottavatko pitkät naiset teitä? :)

219

6231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 903

      Kyllä joitain miehiä pelottaa hiukan isommat naiset, koska eivät tunne itseään tarpeeksi miehekkäiksi.
      Ja sitten löytyy miehiä jotka myös erityisesti tykkäävät. Jokaiselle maun mukaan.

      • nainenaamupalaksikiitos

        Anna kun setä vastaa. Miehiä ei pelota mikään, ylipainoiset pullukatkin menevät, ainakin hetkellisesti, jos miehellä on fiksaatio äärimmäiseen nöyryytyskokemukseen. Eikä mikään ole niin nöyryyttävää miehelle kuin ylipainoisen sekundapillun paneminen.


      • nainenaamupalaksikiitos

        Ja bytheway, et ole edes pitkä nainen, muutakuin harhaisessa naisen mielessäsi.


      • Hyljepainijankyljessä
        nainenaamupalaksikiitos kirjoitti:

        Anna kun setä vastaa. Miehiä ei pelota mikään, ylipainoiset pullukatkin menevät, ainakin hetkellisesti, jos miehellä on fiksaatio äärimmäiseen nöyryytyskokemukseen. Eikä mikään ole niin nöyryyttävää miehelle kuin ylipainoisen sekundapillun paneminen.

        Kumma kun rehvi palstalla äijät haluuu ylipainosia naisia. Salainen fantasia:-))


      • mimmi188cm

        kovin on tytön tyllerö jäänyt lyhyeksi.itse kuljetin nuorena mihenä 188 sennttiä pitkää mimmiä.minulla oli vähän korkeammat kannat ja misulla matalat.oltiin silloin yhtä pitkiä kengät jalassa.on helpompi tanssittaa pitkää ja pitää kiinni kunnolla.


      • MrMystery
        nainenaamupalaksikiitos kirjoitti:

        Anna kun setä vastaa. Miehiä ei pelota mikään, ylipainoiset pullukatkin menevät, ainakin hetkellisesti, jos miehellä on fiksaatio äärimmäiseen nöyryytyskokemukseen. Eikä mikään ole niin nöyryyttävää miehelle kuin ylipainoisen sekundapillun paneminen.

        Aha.. ja sitten tästä sekundasta tulee timantia laihduttamalla itsensä hoikaksi?

        Voi jeesus tätä joidenkni miesten ajatus logiiikaa.


      • naineniltapalaksi

        Kukaan ei ole väittänyt niin, pikemminkin kerran pantu pysyy ikuisesti sekundapimppinä, oli hoikka tai pullukka. Että siinä sulle miettimistä, pikkutyttö.


      • hoikkanainenkylläkin
        nainenaamupalaksikiitos kirjoitti:

        Anna kun setä vastaa. Miehiä ei pelota mikään, ylipainoiset pullukatkin menevät, ainakin hetkellisesti, jos miehellä on fiksaatio äärimmäiseen nöyryytyskokemukseen. Eikä mikään ole niin nöyryyttävää miehelle kuin ylipainoisen sekundapillun paneminen.

        Taas näitä idiootteja liikkeellä! Sitä sekundaa taitaa löytyä kirjoittajan.....että sillee.


      • ktviesti
        mimmi188cm kirjoitti:

        kovin on tytön tyllerö jäänyt lyhyeksi.itse kuljetin nuorena mihenä 188 sennttiä pitkää mimmiä.minulla oli vähän korkeammat kannat ja misulla matalat.oltiin silloin yhtä pitkiä kengät jalassa.on helpompi tanssittaa pitkää ja pitää kiinni kunnolla.

        Mikäs sen mukavampaa, kuin liikkua käsikynkässä julkisilla alueilla itseäni pidemmän naisihmisen kanssa.


      • octobussy

        Kookas, muodokas nainen on tosi sexy ilmestys. Itse en vain pidä reilusti lihavista, koska se yleensä osoittaa henkilön välinpitämättömyydestä omaa ulkonäköään ja siisteydestään kohtaan. Huoliteltu runsas seireeni on omaa luokkaansa, nainen parhaasta päästä.


      • Että_hävettää
        nainenaamupalaksikiitos kirjoitti:

        Ja bytheway, et ole edes pitkä nainen, muutakuin harhaisessa naisen mielessäsi.

        Noin pitkä nainen voi hyvin olla 83kg. Näkisin mielelläni kuvan. Saattaa olla hyvinkin nainen aamupalaksi ja muuhunkin. En yhdistä mitenkään noiden mittojen perusteella "sekundapimppiin" enkä "nöyryyttävään kokemukseen".

        Tai nyt siis tietenkin luettuani "nainenaamupalaksikiitos" -nimimerkin yybermiehekkään ja tuikitarpeellisen kommentin muuttuu mieleni täysin. Minussa tapahtuu oitis parantuminen, enkä voi enää katsoa tuonkokoista naista... :(


      • ööööööööööööööä

        pitkä ruumiinmuoto ei ole sopusuhtainen ja viehättävä. mallit ovat rumia


      • kylmäkönkylmäkylki
        Hyljepainijankyljessä kirjoitti:

        Kumma kun rehvi palstalla äijät haluuu ylipainosia naisia. Salainen fantasia:-))

        Just-joo. Kuule: Ei kunnon kyntömiäs vakua valihte! taiat oll joku..no joo.. olkuu sanomati.


      • kylonkomiaa

        ei pelota.käyn kiini kuin leipään.onhan se komiaa pitkää naista viedä.eikä selkäköyryssä katsella alaspäin mimmiä.pitkästä on helppopitää kiinni.sese on jotain kun 188 senttisen saa kiinni.


      • MrMystery kirjoitti:

        Aha.. ja sitten tästä sekundasta tulee timantia laihduttamalla itsensä hoikaksi?

        Voi jeesus tätä joidenkni miesten ajatus logiiikaa.

        Riippuu hieman siitä, että onko kykenevä pitämään itsestään huolta sen verran, että pystyy pysymään niissä mitoissa jatkossakin. Kyllä se itsekuri ja omasta itsestä huolen pitäminen kertoo myös laadusta aika paljon.

        Jos rasvanimulla laihtuu, niin on se sama ihmisraunio mikä oli ennne sitäkin. Mutta jos kovalla työllä saa itsensä kuntoon ja välittää itsestään sen verran että pitää yllä terveellisiä elämäntapoja, niin kyllä se kertoo jotain mielen vahvuudesta ja ylipäänsä koko ihmisen laadusta.


      • sopivaanamia

        kyllä kennal on aivan sopivan kokoinen.eikä pitempikään misu olisi pahitteeksi.pitkä on komiaa.ihan syötävän kokoinen olet nam.


      • mimmi188cm kirjoitti:

        kovin on tytön tyllerö jäänyt lyhyeksi.itse kuljetin nuorena mihenä 188 sennttiä pitkää mimmiä.minulla oli vähän korkeammat kannat ja misulla matalat.oltiin silloin yhtä pitkiä kengät jalassa.on helpompi tanssittaa pitkää ja pitää kiinni kunnolla.

        Moro, mistäpäin sä olet?


      • Kiane
        Että_hävettää kirjoitti:

        Noin pitkä nainen voi hyvin olla 83kg. Näkisin mielelläni kuvan. Saattaa olla hyvinkin nainen aamupalaksi ja muuhunkin. En yhdistä mitenkään noiden mittojen perusteella "sekundapimppiin" enkä "nöyryyttävään kokemukseen".

        Tai nyt siis tietenkin luettuani "nainenaamupalaksikiitos" -nimimerkin yybermiehekkään ja tuikitarpeellisen kommentin muuttuu mieleni täysin. Minussa tapahtuu oitis parantuminen, enkä voi enää katsoa tuonkokoista naista... :(

        No, muuttuiko mielipide ubermiehen kirjoituksen takia? ;)


    • Miestenm

      Noinhan se on. Eivät itseä isommat naiset juuri tunnu sellaisilta, joissa olisi sitä "jotain".

    • itsenäinen1

      Arvaas ap miksi miehet meitä pelkäävät?Koska niille tulee alemmuuskompleksi jos on esim pidempi nainen.Pitäisi olla hyvällä itsetunnolla varustettu mies mutta kun eiväthän nuo ole.Niitä ottaa pattiin koska me emme ole mitään kainaloisia:)Emmekä halua ollakaan.En ole ikinä voinut käsittää moista.

      • pienet_erot

        Itsenäinen ja yksinäinen eivät ole sama asia. Aloittaja puhui pitkistä naisista, ei ylipainoisista.


      • MitesLaihdutuskuuri

        No eihän tuo nyt mikään hirmu pitkä ole, vaan ylipainoinen. Mutta pitkä jees, läski nounou.


      • Pitkäjapätkä

        Ennen sanottiin, ettei pitkistä miehistä ole muuhun kuin tuohen kiskontaan(puista siis). Itse en häppeä 165-senttistä varttani 187-senttisen kumppanini rinnalla. Sen verran turhamainen kuitenkin olen, että käytän julkisissa yhteisesiintymisissä, kuten baari-illoissa, korkeakorkoisia "menokenkiä".

        Olemme myös huumorintajuisia. Kerran laivalla annoimme silminnäkijöille oikean "viihdemällin". Vaimoni laittoi huippukorkeakorkoiset nelikakkosensa(yleensä pitää matalia) allensa, ja minä littanat läskipohjat. Siinä sitten mentiin käsikynkkää, matala, päältä kalju aviomies kipittäen reippaasti astuvan kumppaninsa rinnalla. Moni tuli iloiseksi tuon spektaakkelin seurauksena.

        Mitä tulee seksielämään, niin hyvin klaaraa sekin, vaikka varustukseni ei ole kuin hädin tuskin parin suksivoidepurkin pituinen ja paksuinen. Mutta minä jaksan, ja kaveri osaa viritellä yhä uudestaan. Minä tykkään kuunnella hänen onnen rääkäisyjään, ja joskus pierujakin. Elän elämää isoilla E-kirjaimilla, vaikkei se aina näytä niin stailatulta. Teitä tervehtien A. Hammersmith


      • Ihanaa, että sinulla on itsetunto kohdillaan! Nostan henkistä hattua, pidä tuo tyyli.


    • 16plus5

      Hoikka ja pitkä menee vielä, mutta jos nainen on pitkä ja roteva niin hän alkaa muistuttamaan liikaa miestä. Kuitenkin useimmat miehet tykkäävät naisellisista naisista.

      • mkkmööö

        Näinhän se menee


    • jokumies83

      Tuo ei ole yhtään pitkä ainakaan mulle. Ja siis ei todellakaan pelota, sitten jos ruvetaan puhumaan että nainen on 2m luokkaa niin sitten jäis ehkä väliin. Ite kun vajaa pari metriä olen.

    • miehen.mielipide

      Sinun pituutesi on ok, mutta voisit laihuttaa 10kg niin olisit aika normaalissa painossa.

      • ap - älä vaan ota tätä tosissas - jos se on totta että painon pitäisi olla pituudesta vähennetty 1m eli 77kg .. .olet siis ihanasti pyöreä vain viisi kiloa...


      • Liki-iikkuja
        isomimmi50 kirjoitti:

        ap - älä vaan ota tätä tosissas - jos se on totta että painon pitäisi olla pituudesta vähennetty 1m eli 77kg .. .olet siis ihanasti pyöreä vain viisi kiloa...

        Älä nyt viitsi. Normaalipainon ylärajaan on 5 kg, ja se on vielä aika kaukana ihanasta. Sopusuhtainen ihminen on korkeintaan normaalipainon keskipaikkeilla. Painoindeksi max. jotain 21 nurkilla. Tuosta laihdutus 65 kg:n niin alkaa olla varsin hyvissä mitoissa. Sen jälkeen tarvitse esittää näitä kysymyksiä uhrina netissä, vaan miehiä on jonoksi asti. Tuo ei myöskään ole mitenkään vaikea paino saavuttaa ja olo on sen jälkeen todella hyvä ja terve. Suosittelen lämpimästi.

        Tarkastele että paljonko kaloreita syöt päivittäin ja liiku. Pidä kalorit jossain 1500:ssa per päivä ja käy juoksemassa tunti joka toinen päivä. Kyllä siinä kilot lähtee komeasti pois. Noin kuukauden jälkeen näet jo merkittäviä tuloksia. Jos haluaa vähän hitaammin ottaa, niin voi ehkä tiputtaa sen kalorimäärän 1800:n. Sitten joka toinen päivä juoksua tunti, niin tuloksia tulee mutta vähän hitaammin. Muista laskea jokainen välipala tuohon kalorilaskuun, koska yksi extra suklaapatukka heittää tuon kalorimäärän jo yli kahden tuhannen. Kun olet saavuttanut haluamasi painon, niin jatka liikkumista, mutta voit vähän lisätä syömistä. Ehkäpä se normaali 2000 kcal on ihan hyvä määrä liikunnan kanssa. Se nykyinen yli 3000 kcal per päivä ei ole normaalia. Usko pois.


      • Just1973
        Liki-iikkuja kirjoitti:

        Älä nyt viitsi. Normaalipainon ylärajaan on 5 kg, ja se on vielä aika kaukana ihanasta. Sopusuhtainen ihminen on korkeintaan normaalipainon keskipaikkeilla. Painoindeksi max. jotain 21 nurkilla. Tuosta laihdutus 65 kg:n niin alkaa olla varsin hyvissä mitoissa. Sen jälkeen tarvitse esittää näitä kysymyksiä uhrina netissä, vaan miehiä on jonoksi asti. Tuo ei myöskään ole mitenkään vaikea paino saavuttaa ja olo on sen jälkeen todella hyvä ja terve. Suosittelen lämpimästi.

        Tarkastele että paljonko kaloreita syöt päivittäin ja liiku. Pidä kalorit jossain 1500:ssa per päivä ja käy juoksemassa tunti joka toinen päivä. Kyllä siinä kilot lähtee komeasti pois. Noin kuukauden jälkeen näet jo merkittäviä tuloksia. Jos haluaa vähän hitaammin ottaa, niin voi ehkä tiputtaa sen kalorimäärän 1800:n. Sitten joka toinen päivä juoksua tunti, niin tuloksia tulee mutta vähän hitaammin. Muista laskea jokainen välipala tuohon kalorilaskuun, koska yksi extra suklaapatukka heittää tuon kalorimäärän jo yli kahden tuhannen. Kun olet saavuttanut haluamasi painon, niin jatka liikkumista, mutta voit vähän lisätä syömistä. Ehkäpä se normaali 2000 kcal on ihan hyvä määrä liikunnan kanssa. Se nykyinen yli 3000 kcal per päivä ei ole normaalia. Usko pois.

        Mielenkiintoinen tuo olettamus ruokailutottumuksista


      • väärinmeni
        isomimmi50 kirjoitti:

        ap - älä vaan ota tätä tosissas - jos se on totta että painon pitäisi olla pituudesta vähennetty 1m eli 77kg .. .olet siis ihanasti pyöreä vain viisi kiloa...

        Pituus miinus 110 = naisen oikea paino, miehilla on tuo 100.


    • jätänväliin

      Semmonen iso-Iita? Jonka rinnalla elo pojan onpi huoleton?
      Semmonen suuri mamma-kolossi joka antaa piiskaa?

      • Hehehoh

        No säpäs oot hauska!! :D


    • Ristoreipas123

      Ei pelota :) olen pitkä mies ja olen seurustellut 160cm ja 188cm naisten kanssa ja siltä välillä.pituus on sivuseikka,ihmisen persoonallisuus isompi asia :) 194cm mies

      • 195

        Näinhän se on. Paitsi että kyllä se on jollain tavalla hassua kumarrella 160cm "perään", kun oma kalju heiluu liki 2 metrissä... Sellainen 180cm on paljon helpompi hellittävä... Eikä kaikki miehet ole edes heinäseipäiden perään. Kyllä painoakin saa olla, kunhan sen kantaa ylpeesti ja ryhdissä. Itsevarma saa olla kunhan ei ole kranttu. Yleensä naiset on turhan kranttuja niin itseään kuin meitä kiinnostuneita miehiä kohtaan....


      • 195 kirjoitti:

        Näinhän se on. Paitsi että kyllä se on jollain tavalla hassua kumarrella 160cm "perään", kun oma kalju heiluu liki 2 metrissä... Sellainen 180cm on paljon helpompi hellittävä... Eikä kaikki miehet ole edes heinäseipäiden perään. Kyllä painoakin saa olla, kunhan sen kantaa ylpeesti ja ryhdissä. Itsevarma saa olla kunhan ei ole kranttu. Yleensä naiset on turhan kranttuja niin itseään kuin meitä kiinnostuneita miehiä kohtaan....

        Mulla on ollut pientä ongelmaa sängyssä koira-asennossa kovin lyhyiden naisten kanssa. 35 cm kun on pituuseroa, niin siitä on jo vähän haittaa. Siinä pitää vetää aika leveän asennon itsellä että pääsee tarpeeksi alas. Nainen samalla haluaisi myös ottaa vähän leveämpää asentoa, mutta ei auta muuteku painaa sen jalat yhteen että saa vähän korkeutta.

        Olisi mukava päästä koittamaan samaa itsensä pituisen naisen kanssa, mutta luulen että evoluutio on tehnyt asian niin, että koira-asento onnistuu parhaiten kun nainen on jonkun 10-20cm lyhyempi. En ole varma, kun harvassa nuo pitkät naiset.


    • pitäsköpaskoonypöksyy

      Ei pelota :) oon sua 2cm lyhempi ja n.15kg keveempi.

      Miksi sua pitäs pelätä? Pöh! Mä ainakin pelkään vain todellisia uhkia: sekopää asemiehiä, petoeläimiä metsässä, ebolaa, lapsen ku olemaan jne..

    • PieniMuttaPippuriton

      Ei pelota. Päin vastoin: haluttaa. Sitäpaitsi ethän ole edes pitkä, sanoisin ennemmin että hieman keskivertoa pidempi.
      Eri asia on, jos nainen on lihaksikas mustan vyön omistaja jossakin taistelulajissa ja heiluu puukon kanssa torilla. Voi olla, että silloin väistäisin mieluummin hieman sivummalle.

    • LKfjndslkfdsfds

      Ei pelota muttei myöskään noiden mittojen perusteella viehätä. Välttelen sosiaalisesti tilanteita joissa joudun antamaan rukkaset minua kiinnostamattomille ihmisille ja jos tämä välttely tulkitaan peloksi niin ... noh, sitten tulkitaan.

    • ettei.olisi.vaan

      Noiden mittojen perusteella olet lievästi ylipainoinen niin voisiko johtua siitä?

      • olentyytyväinenitseens

        Minä olen nainen joka on tyytyväinen omaan pituuteensa ja painoonsa, kun minä olen 165 cm, pitkä ja painan n, 56 kg, niin eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia, oman painoni tai pituuteni suhteen.


      • Lue_aina_aloitus
        olentyytyväinenitseens kirjoitti:

        Minä olen nainen joka on tyytyväinen omaan pituuteensa ja painoonsa, kun minä olen 165 cm, pitkä ja painan n, 56 kg, niin eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia, oman painoni tai pituuteni suhteen.

        Sinä itseesityytyväinen nainen. Luitko lainkaan aloitusta?
        Eihän siinä nyt pyydetty kertomaan, oletko sinä tyytyväinen itseesi? Tulitko kerjäämään vaan huomioita miehiltä, että he huomaisivat ennemmin sinut, kevyen ja pienemmän?


      • Anonyymi
        Lue_aina_aloitus kirjoitti:

        Sinä itseesityytyväinen nainen. Luitko lainkaan aloitusta?
        Eihän siinä nyt pyydetty kertomaan, oletko sinä tyytyväinen itseesi? Tulitko kerjäämään vaan huomioita miehiltä, että he huomaisivat ennemmin sinut, kevyen ja pienemmän?

        Apinat!!!!


    • p.ainossasi ei ole vikaa. älä kuuntele kaikkia.

    • fgjfgncf

      Eivät pelota, mutta ärsyttävät kun heillä on tapana syrjiä ja halveksia kaltaisiani keskivertoa lyhyempiä miehiä. Olen 170 cm ja syrjintä ilmenee siinä kun vaaditaan, että miehen pitää olla pidempi, jotta tämä kelpaa esim. parisuhteeseen. Halveksuntaa taas on mm. se jos sanotaan, että "miehen pitää olla miehen kokoinen", koska siinä miehisyys liitetään kokoon ja väheksytään pienikokoisten miesten miehisyyttä ilmaisemalla, etteivät he ole "miehen kokoisia".

      Se on ihan sama kuin jos minä sanoisin, ettet sinä ole naisen kokoinen, että olet vähemmän nainen kuin joku pienikokoisempi. En kuitenkaan sano kun en sillä tavoin ajattelekaan. Minä en liitä naiseutta tai miehisyyttä ihmisen kokoon.

      • huvittavaa

        Ei kannata yleistää. Olen 180cm/65kg aikuinen nainen, seurustellut myös itseäni lyhyempien miesten kanssa. Ehkä lähinnä itsetuntokysymys molemmin puolin?
        Olemus, ulkonäkö, tunne- ja muukin älykkyys herkistää minut mitään pituuksia mittailematta. Eikä ole koskaan ollut ongelmia "saada" miestä....


    • pitkämies123

      Et ole edes "pitkä" vaikka oletkin keskivertoa naista pidempi. Olen seurustellut 185cm naisen kanssa itse ja hän alkoi jo tuntumaan pitkältä, varsinkin korkkareiden kanssa. Olet kylläkin hieman lihava.

    • Nimikenttä

      Minua herättää ja tähän aikaan nukuttaa ja aamulla tekee mieli syödä enemmän pitkien naisten pilvissä.

    • TOLLASTAPOLLASTA

      EI MUA AINAKAA OIS KIVA SEURUSTELLA AIKANAAN 23 NAISEN KANSSA
      1. JOHANNA 177 CM 65 KG
      2. NOORA 178 CM 66 KG
      3. LAURA 179 CM 67 KG
      4. TIIA 180 CM 68 KG
      5. JOHANNA 181 CM 69 KG
      6. MIIA 182 CM 70 KG
      7. LAURA 183 CM 71 KG
      8. TIIA 184 CM 72 KG
      9. JOHANNA 185 CM 73 KG
      10. LAURA 186 CM 74 KG
      11. MARIANNE 187 CM 75 KG
      12. HANNA 188 CM 76 KG
      13. HANNELE 189 CM 77 KG
      14. JOHANNA 190 CM 78 KG
      15. LAURA 191 CM 79 KG
      16. ANNIKA 192 CM 80 KG
      17. JOHANNA 193 CM 81 KG
      18. MARIANNE 194 CM 82 KG
      19. LAURA 195 CM 83 KG
      20. TIIA 196 CM 84 KG
      21. JOHANNA 197 CM 85 KG
      22. LAURA 198 CM 86 KG
      23. JOHANNA 199 CM 87 KG

    • OLEHILJAA

      OIS KIVA SEURUSTELLA PITKÄN NAISEN KANSSA JOISTA YHDESTÄ TULISI PERHETUTTUNI JA VIIDEN SELLASEN KANSSA
      1. HANNELE 170 CM 60 KG
      2. LAURA 171 CM 61 KG
      3. TIIA 172 CM 62 KG
      4. MIIA 173 CM 63 KG
      5. MEERI 174 CM 64 KG

    • KehiOnTemppeli

      Jos kauniisti sanotaan niin et ole minun tyyppiäni. Olen itse saman pituinen kuin sinä ja painan 80 kg, eli vähemmän kuin sinä. Näiden lihasten eteen minä olen saanut käydä salilla monta vuotta.
      Oletan, että sinulla on tuo massa hankittu vähän muilla keinoin.

      • pikkupippelii

        Monta vuotta käynyt salilla, ja tuollainen rääpäle? Salli mun nauraa!!!!


      • Riippuuroikottamisesta

        Riippuu varmaan haluaako enemmän sopusuhtaisen vartalon vai enemmän massaa.

        Se kevyempikin runko voi olla hyvin salilla käyneen näköinen. Esim. UFCssä kevyin kärpässarja on alle 60 kiloisia (ja välisarjalaisetkin on vielä alle 80kg) , ja nekin tyypit näyttää että salilla on käyty jokuseen otteeseen - kuten onkin.


      • Banaanit_on_hergguu
        pikkupippelii kirjoitti:

        Monta vuotta käynyt salilla, ja tuollainen rääpäle? Salli mun nauraa!!!!

        Kyllä jos on lyhyt 177 cm mies ja painaa 80 kg ja läskiä ei ole, niin on aika timmissä kunnossa. Jos massaa on paljon tuota enemmän, niin on jo helvetin ruma apina, ja varmasti lihaksista ei ole mitään hyötyä, kun se lihas on sellaista höttöä.


    • iso_m_ja_iso_n

      Olen mies 183 cm ja painan 92 kg. Naisen täytyy olla sopivan mittainen isoille miehille,
      muuten tulee polvet kipeiksi.

    • henkikulta

      Ei pelota. Tulis turvallinen olo ku ois oma henkivartija.

      • Myävaaaan

        Mulle ei millään mahu päähän miten pituus vaikuttais naisella siihen kuinka hyvin pystyy puolustamaan itseään tai muita.. Mä tunnen helvetisti enemmän vaarallisia ja vahvoja alle 170 naisia kuin pidempiä.. Ei se pituus auta yhtään mihkään ja läskikin on yleensä vaan kömpelö joten läskiä 180cm naista, pystyy helposti 160cm nainen vetämään turpaan.. Ei lyhyitä naisia kannata verrata lapsiin, eikä pitkiä miehiin!


    • sonni65

      Ei pitkät pelota, lihavat ja tuiman näköiset kyllä.

    • TÄLLÄSTÄ

      EI OIS KIVA JOS OMAAN ELÄMÄÄN KUULUIS 2 TANSKANDOGGIA TILDA JA LINDA JA 12 TYTTÖYSTÄVÄÄ 170 CM LAURA. 171 CM HANNA 172 CM LINDA 173 CM MARIANNE 174 CM MIIA 175 CM JONNA 176 CM JOHANNA 177 CM KATI 178 CM LAURA 179 CM MARIANNE 180 CM JOHANNA 181 CM LAURA 182 CM MARIANNE 183 CM 184 CM JOHANNA 185 CM LINDA 186 CM MARIANNE 187 CM HANNA 188 CM TIIA 189 CM ANNIKA 190 CM LAURA 191 CM MIIA 192 CM JOHANNA 193 CM LINDA 194 CM TERESA 195 CM HANNELE 196 CM HANNELE

    • OLENYKSIN

      EI MUA AINAKAA VOISIN MÄ SEURUSTELLAKKI SELLASEN KANSSA

    • LAILTA

      EHDOTTOMASTI EI... KUNPA VAA SELLANEN TULIS JA VAALEE JA JOKA HARRASTAIS VIEL RATSASTUSTA

    • MISKE

      EI MUA AINAKAA PELOTTAS OIS KIVA JOS OMANI OIS 177-190 CM VAALEA TUKKANEN 1982-1984 SYNYTNYNT KAUNOTAR

    • 179cm117kg

      Ei pelota.Tai sitten saa olla yli 200cm ja painoa 120kg. :D

    • REHTORIPÄIVÄT

      EI MUA AINAKAA JA JOS TÄLLÄ OIS KAKS KOIRAAKI NI MIKÄS SIINÄ...

    • BVAA

      OIS KIVA JOS OMA TYTTÖYSTÄVÄ OIS 170-183 CM
      177-185 CM

    • 34721

      EI PELOTTAS JA OIS KIVA JOPA SEURUSTELLA.OLLA KIHLOISSA JA NAIMISISSA SELLASEN KANSSA

    • tääh

      miks niitä pitäs pelkää.. Kyl mulle sellanen kelpais.

    • MIKSEIA

      VOISIN SEURUSTELLA 19 SELLASEN KANSSA
      1. ANNIKA 177 CM
      2. LAURA 178 CM
      3. HANNELE 179 CM
      4. MIIA 180 CM
      5. MARIKA 181 CM
      6. ANNIKA 182 CM
      7. LINDA 183 CM
      8. NOORA 184 CM
      9. MARIANNE 185 CM
      10. JOHANNA 186 CM
      11. MERJA 187 CM
      12. KATI 188 CM
      13. JOHANNA 189 CM JOKA OLISI MALLI
      14. MIIA 190 CM < JOHANNAN SISKO
      15. JANETTE 191 CM ALLEKIRJ 2.5 V NUOREMPI
      16. MARIANNE 192 CM ALLEKIRJ 1.5 V NUOREMPI
      17. MIIA 193 CM
      18. MARIANNE 194 CM
      19. HANNELE 195 CM

    • RAKKAUSVAIN

      EI PELOTTAS JA KYL SELLASEN KANS SEURUSTELIS

    • OIRAKKAIN

      EI PELOTTAS MUA VOISIN SELLASEN KANS SEURUSTELLA JA OLLA KIHLOISSA. NAIMISISSA
      JA MUN UNELMANAINEN OIS 177-190 CM

    • MIKSPITÄIS

      EI PELOTTAS

    • UTUAL

      EI MUA PELOTTAS SELLANEN... OIS KIVA JOS ITELLÄNI OIS 37 TYTTÖYSTÄVÄÄ 1. LAURA 160 CM 40 KG
      2. JOHANNA 161 CM 41 KG
      3. MIIA 162 CM 42 KG
      3. LAURA 163 CM 43 KG
      4. JOHANNA 164 CM 44 KG
      5. LAURA 165 CM 46 KG
      6. MARIANNE 166 CM 47 KG
      7. JOHANNA 167 CM 48 KG
      8. MARIANNE 168 CM 49 KG
      9. HANNELE 169 CM 50 KG
      10. LAURA 170 CM 51 KG
      11. JOHANNA 171 CM 52 KG
      12. MIIA 172 CM 53 KG
      13. LAURA 173 CM 54 KG
      14. JOHANNA 174 CM 55 KG
      15. KATI 175 CM 56 KG
      16. MARIANNE 176 CM 57 KG
      17. HANNA 177 CM 58 KG
      18. MARIANNE 178 CM 59 KG
      19. LAURA 180 CM 60 KG
      20. KATI 181 CM 61 KG
      21. MARIANNE 182 CM 62 KG
      22. LINDA 183 CM 63 KG
      23. ANNIKA 184 CM 64 KG
      24. ANNIKA 185 CM 65 KG
      25. LAURA 186 CM 66 KG
      26. KATI 187 CM 67 KG
      27. KIRSI 188 CM 68 KG
      28. JOHANNA 189 CM 69 KG
      29. MIIA 190 CM 70 KG
      30. LAURA 191 CM 71 KG
      31. MARIANNE 192 CM 72 KG
      32. JOHANNA 193 CM 73 KG
      33. MARIANNE 194 CM 74 KG
      34. JOHANNA 195 CM 75 KG
      35. JOHANNA 196 CM 76 KG
      36. JOHANNA 197 CM 77 KG
      37. MARIANNE 198 CM 78 KG

    • REIMASA

      OIS KIVA SEURUSTELLA 177-183 CM KIRSIN TAI JOHANNAN KANSSA

    • EI MUA PELOTTAS AINAKAA..VOISIN TOLLASEN KAUNOTTAREN KANS OLLA JOSSAI JUHLISSA

    • Tottapaajoo

      Ei pelota. Koolla ei ole niin paljon merkitystä kuin muodolla ja sama muotohan voi olla pienemmässä ja isommassa koossa.

    • NormiMies44

      Ei pelota mutta ei myöskään sytytä.
      Toki "poikkeus vahvistaa säännön" mutta näin yleisellä tasolla se on Ei sekä Ei.

    • surkeavätysminä

      Ei pelota, mutta ei viehätäkään. Joo, on huono itsetunto kun en tahdo rumaa ja kolhoa naista.

    • EI MUA AINAKAA OIS KIVA SEURUSTELLA 49 NAISEN KANSSA
      1. LAURA 160 CM 30 KG
      2. JOHANNA 161 CM 31 KG
      3. KATJA 162 CM 32 KG
      4. HANNA 163 CM 33 KG
      5. MIIA 164 CM 34 KG
      6. ANNIKA 165 CM 35 KG
      7. LAURA 166 CM 36 KG
      8. SALLA 167 CM 37 KG
      9. KATI 168 CM 38 KG
      10. LINDA 169 CM 40 KG
      11. JOHANNA 170 CM 41 KG
      12. ANNIKA 171 CM 42 KG
      13. LAURA 172 CM 43 KG
      14. MIIA 173 CM 44 KG
      15. LINDA 174 CM 45 KG
      16. HANNA 175 CM 46 KG
      17. ANNIKA 176 CM 47 KG
      18. MARIANNE 177 CM 48 KG
      19. LAURA 178 CM 49 KG
      20. ANNIKA 179 CM 50 KG
      21. MIIA 180 CM 51 KG
      22. KATI 181 CM 52 KG
      23. JOHANNA 182 CM 53 KG
      24. MARIANNE 183 CM 54 KG
      25. JOHANNA 184 CM 55 KG
      26. MARIANNE 185 CM 56 KG
      27. MARIANNE 186 CM 57 KG
      28. JOHANNA 187 CM 58 KG
      29. JOHANNA 188 CM 59 KG
      30. MARIANNE 189 CM 60 KG
      31. ANNIKA 190 CM 61 KG
      32. MARIANNE 191 CM 62 KG
      33. KRISTIINA 192 CM 63 KG
      34. JOHANNA 193 CM 64 KG
      35. ANNIKA 194 CM 65 KG
      36. MARIANNE 195 CM 66 KG
      37. KATI 196 CM 67 KG
      38. LAURA 197 CM 68 KG
      39. MARIANNE 198 CM 69 KG
      40. LAURA 199 CM 70 KG
      41. KATJA 200 CM 71 KG
      42. HANNA 190 CM 72 KG
      43. MIIA 191 CM 73 KG
      44. LAURA 192 CM 74 KG
      45. HANNA 193 CM 75 KG
      46. MIIA 191 CM 76 KG
      47. LAURA 192 CM 77 KG
      48. MARIANNE 193 CM 78 KG
      49. MIIA 194 CM 79 KG

    • EipäPelota

      Menin kerran juttelemaan n. 10cm itseäni pidemmälle naiselle, kun hän tuntui olevan eksyksissä. Olen aina pitänyt rehevistä naisista jollainen hän oli, mutta lantio oli selvästi vyötäröä leveämpi. Haaveilemani täydellinen vartalo.

      Sellaista yötä en ole milloinkaan kokenut. Sohvakin särkyi. Mielestäni hänen vartalonsa oli ennenkokemattoman ihastuttava. Silti eniten ihastuin hänen älyynsä ja kauniiseen sieluunsa. Viisas ikäisekseen.

      Valitettavasti ikäero ja elämäntilanteet olivat mahdottomia. Oli vaikeaa päästää irti.

      En unohda ikinä niitä keskusteluja, enkä seksiä.

    • yönsävelIÄ

      EI MUA PELOTTAIS. OIS UPEETA MATKATA TÄLLÄSEN KANSSA JUNALLA MM TAMPEREELLE.TURKUUN JA SEINÄJOELLE. JA KERRAN MENISIMME JUNALLA JÄMSÄÄN

    • LOPPUA

      OIS UPEETA SEURUSTELLA JOHANNAN 177 CM 60 KG
      LAURAN 178 CM 61 KG
      JOHANNAN 179 CM 62 KG
      MARIKAN 180 CM 63 KG
      LINDAN 181 CM 64 KG
      ANNIKAN 182 CM 65 KG
      MARIANNEN 183 CM 66 KG
      JOHANNAN 184 CM 67 KG
      KATIN 185 CM 68 KG
      LINDAN 186 CM 69 KG
      MARIANNEN 187 CM 70 KG
      JOHANNAN 188 CM 71 KG
      EMPUN 189 CM 72 KG
      LAURAN 190 CM 73 KG
      ANNIKAN 191 CM 74 KG
      MARIANNEN 192 CM 75 KG
      KRISTIINAN 193 CM 76 KG
      LAURAN 194 CM 77 KG
      MIIAN 195 CM 78 KG

    • kokeillaanko.heti

      Ei varmasti pelota. Antaisin mielelläni sinun olla päällä ja nauttisin näkymistä.

      • Thyyre

        Itse olen pitkänä naisena huomannu myös tuon " pelkäämisen" ;)


      • HyiOlkoon

        Just joo. Sehän on aina pelkoa. Mukavampi ajatella niin, kuin että pitää vaan epäviehättävänä!


      • Thyyre

        Et huomannut "lainausmerkkejä" ? ;)


    • Päinvastoin

      Minua on aina jotenkin "kiihottanut" pitkät ja lanteikkaat naiset. Mitään äitihahmo/vaippaleikki-fetissiä ei kuitenkaan ole.

      • Kalasnikovvi

        Juu. Tuota kutsutaan mummohahmofetissiksi.


    • MUSTA OIS KIVA JOS TULEVA VAIMONI OIS 170-188 CM VAALEA KAUNOTAR JA TYÖSKENTELIS MM PANKISSA

    • OIS KIVA JOS OIS JOSKUS TÄLLÄSIÄ TYTTÖYSTÄVIÄ 9 40-49 VOL 1
      1. LAURA 160 CM 21.3 1986 HELSINKI 40 KG
      2. ANNIKA 161 CM 22.5 1987 HELSINKI 41 KG
      3. KATJA 162 CM 30.3 1987 LITTOINEN 42 KG
      4. LAURA 163 CM 22.5 1987 NAANTALI 43 KG
      5. ANNIKA 164 CM 30.4 1984 IITTALA 44 KG
      6. MAARIT 165 CM 31.3 1987 TAMPERE 45 KG
      7. JONNA 166 CM 22.5 1987 TAMPERE 46 KG
      8. LAURA 167 CM 10.12 1985 TAMPERE 47 KG
      9. JUTTA 168 CM 22.4 1986 TAMPERE 48 KG
      10. LAURA 169 CM 30.3 1984 HELSINKI 49 KG
      11. MIIA 170 CM 21.5 1984 HELSINKI 50 KG
      12. LAURA 171 CM 30.3 1984 TURKU 51 KG
      13. LAURA 172 CM 31.5 1984 TAMPERE 52 KG
      14. KREETA 173 CM 22.5 1985 TAMPERE 53 KG
      15. JONNA 174 CM 30.4 1986 TAMPERE 54 KG
      16. NOORA 175 CM 21.5 1991 HÄMEENLINNA 55 KG
      17. LAURA 176 CM 22.3 1987 TURKU 56 KG
      18. LAURA 177 CM 30.3 1984 TAMPERE 57 KG
      19. MARIANNE 178 CM 21.5 1984 HELSINKI 58 KG
      20. MIIA 179 CM 22.4 1984 TAMPERE 59 KG
      21. ANNIKA 180 CM 31.3 1984 NOKIA 60 KG
      22. LAURA 181 CM 22.5 1987 TAMPERE 61 KG
      23. HANNA 182 CM 30.3 1987 JYVÄSKYLÄ 62 KG
      24. MIIA 183 CM 21.5 1988 MIKKELI 63 KG
      25. LAURA 184 CM 30.3 1985 SAVONLINNA 64 KG
      26. MIIA 185 CM 21.5 1984 MIKKELI 65 KG
      27. KATJA 186 CM 31.3 1991 LAHTI 66 KG
      28. NOORA 187 CM 21.5 1984 HÄMEENLINNA 67 KG
      29. MARIANNE 188 CM 21.3 1991 TAMPERE 68 KG
      30. LAURA 189 CM 31.3 1991 NOKIA 69 KG
      31. KATI 190 CM 21.5 1984 TAMPERE 70 KG
      32. JONNA 191 CM 21.3 1984 HÄMEENLINNA 71 KG
      33. NOORA 192 CM 22.5 1987 AKAA 72 KG
      34. LAURA 193 CM 23.1 1985 AKAA 73 KG
      35. JONNA 194 CM 22.5 1986 TAMPERE 74 KG
      36. LAURA 195 CM 21.1 1987 ORIVESI 75 KG
      37. MARIKA 188 CM 22.3 1987 ORIVESI 76 KG
      38. LAURA 176 CM 22.3 1991 ORIVESI 77 KG
      39. LAURA 177 CM 30.4 1987 JYVÄSKYLÄ 78 KG
      40. MARIANNE 178 CM 22.1 1987 VAASA 79 KG
      41. MIIA 179 CM 22.3 1987 ALAVUS 80 KG
      42. ANNE 180 CM 21.3 1983 ALAVUS 81 KG
      43. TIIA 181 CM 22.4 1984 VIRRAT 82 KG
      44. LAURA 182 CM 22.5 1983 TAMPERE 83 KG
      45. MARIANNE 184 CM 22.4 1984 TAMPERE 84 KG
      46. LAURA 185 CM 31.5 1991 HÄMEENLINNA 85 KG
      47. KATJA 186 CM 22.3 1987 HÄMEENLINNA 86 KG
      48. TIIA 187 CM 21.3 1988 TAMPERE 87 KG
      49. ANNE 188 CM 30.4 1983 HELSINKI 88 KG

    • OIS KIVA JOS OIS 177-190 CM TYTTÖYSTÄVÄ

    • Machomies

      Minua ainakin viehättää semmoiset kainaloon mahtuvat pikku söpöliinit, sitä tuntee itsensä miehekkääksi. Viestiketjun aloittajalle vinkiksi että voisit etsiä itsellesi pitkän miehen jonka kainaloon mahtuisit.

      • Charmaa

        Ei tarvitse mahtua kainaloon vaan sopiva "pusukorkeus" on hyvä. Eli 180-185cm mies sopiva 177cm naiselle vaikka olisi korkokengätkin jalassa.Pitkä nainen korkokengissä on näyttävän ja edustavan näköinen.Tosin pitkät naiset monasti käyttää n.sentin korkoja,miksiköhän!!Eikä se painokaan mikään iso ole jos on rintava nainen,painaa ne rinnatkin.


    • Pikkumees

      Käytä aina ja ainoastaan mekkoja ja hameita. Niin sua ei luulla transuksi vaa naiseksi.

    • Et ole edes pitkä nainen.. Olen aikoinaan seurustellut naisen kanssa joka oli 183cm pitkä ja oli tosi kiva kävellä yhdessä kun minulla on pituutta 191cm. Itse haluaisin löytää n. 180cm pitkän naisen mutta yleensä naisilla on pituutta 160-165cm..

    • RohkeuttaAloiteteesäe

      Olen itse 173/85 niin ei pelota. Nais makuuni sivut hyvin.... Ulkoisilta mitoilta käy 10 pitempi ja 10 kg painavampikin.

    • Mies185cm

      Kuten vastauksista näkyy, et ole pelottavan pitkä sinua pidemmille miehille.

      Mutta kestätkö itse sen, että mies olisi sinua lyhyempi?

      Useimmat naiset kokemukseni mukaan, naisen pituudesta riippumatta, preferoivat valintatilanteessa itseään pidempää miestä.

      Ps. Painosi ei kerro mitään ruumiinrakenteestasi, toisin kuin miehillä.

    • AhvenkoskenPonnistus

      No ei pelota yhtään, päin vastoin. Sängynpäädystä se pienikin mies ponnistaa, ja siinä ovat kunnon reisilihakset avainasemassa :)

    • 167mies

      En minä pelkää. Panisin naista mieluusti takaa päin kovaa.

    • eiongelmaa

      Eiköhän naisilla ole pittus vaatimus ennemminkin miesten suhteen naisen pituudesta riipumatta.
      Itse olen seurustellutkin pidempienkin naisten kanssa kuin minä itse olen.

    • Niinhänseon

      Olen 180cm pitkä ja painan 58kg..kyllä miehet pelkää :-D

    • Hyljepainijankyljessä

      Siskoni on 180 cm ja on roteva mutta kaunis ja naisellinen. Hän ei halua miissään tapauksessa lyhyempää miestä. Itse olen 173 cm ja tukeva. Olen seurustellu monta kertaa itseni lyhyemmän kanssa. Eli mulla eii hobittikammoo. Paremminkin on niitä miehiä joita vallan kiinnostaa pitemmät naiset. Kukaan voi sanoaa näkemättä ootko lihava. Ei kaikki miehet tykkää kalorinatseista.

    • TOMMOSTAPOMMOSTA

      EI MUA SE HAITTAIS
      OIS KIVA KU OIS 17 23-40 TYTTÖYSTÄVÄÄ JA NÄIN
      1. MIIA 156 CM 30 KG
      2. LAURA 157 CM 31 KG
      3. HANNA 158 CM 32 KG
      4. ANNIKA 159 CM 33 KG
      5. KATI 160 CM 34 KG
      6. LAURA 161 CM 35 KG
      7. MARIANNE 162 CM 36 KG
      8. LAURA 163 CM 37 KG
      9. ANNIKA 164 CM 38 KG
      10. ANNIKA 165 CM 39 KG
      11. NOORA 166 CM 40 KG
      12. KATI 167 CM 41 KG
      13. HANNA 168 CM 42 KG
      14. LAURA 169 CM 43 KG
      15. ANNIKA 170 CM 44 KG
      16. HANNA 171 CM 45 KG
      17. LINDA 172 CM 46 KG
      18. ANNIKA 173 CM 47 KG
      19. LAURA 174 CM 48 KG
      20. MARIANNE 175 CM 49 KG
      21. KIRSI 176 CM 50 KG
      22. MARIANNE 177 CM 51 KG
      23. NOORA 178 CM 52 KG
      24. MARIANNE 179 CM 53 KG
      25. JOHANNA 180 CM 54 KG
      26. MARIANNE 181 CM 55 KG
      27. KATI 182 CM 56 KG
      28. MARIANNE 183 CM 57 KG
      29. HANNELE 184 CM 58 KG
      30. KIRSI 185 CM 59 KG
      31. STIINA 186 CM 60 KG
      32. KIRSI 187 CM 61 KG
      33. STIINA 188 CM 62 KG
      34. MARIANNE 189 CM 63 KG
      35. HANNA 190 CM 64 KG
      36. ANNIKA 191 CM 65 KG
      37. KIRSI 192 CM 66 KG
      38. LINDA 193 CM 67 KG
      39. MARIANNE 194 CM 68 KG
      40. LINDA 195 CM 69 KG
      41. HANNELE 196 CM 70 KG

    • Eipelota

      Ennemminkin haluisin pitkän naisen :P

    • Aero69

      Tykkään lähinnä

    • SAWADIA

      Ei pelota.On mukava muhinoida tuommoisen hevosenpuolikkaan kanssa.

    • Magisteri

      Ei pelota pitkä ja iso nainen, se riippuu kokonaan naisesta itsestään. Isokokoinen, römeäääninen, väkivaltainen pubirusu saataa pelottaakin, mutta norminainen ei yleensä. Naisten ongelmana tuntuu enemmänkin olevan, jos mies on lyhyempi, kun yli 180 senttinen ja satakiloinenkin nainen haluaisi olla pieni ja hento miehen rinnalla (pitää olla melkoinen järkäle mieheksi).
      Iso nainen käsite on moniselitteinen. Joskus pitkää naista kutsutaan isoksi, vaikkei hän sitä ole. 150 senttinen nainen taas luonnehtii itseään pieneksi, vaikka olisi millainen pallo tahnsa. Jos iso nainen tarkoittaa runsaasti ylipainoista (joka saattaa luonnehtia itseään muodokkaaksi), voisin esittää vastakysymyksen, pitävätkö naiset läskeistä, itsensä repsahtamaan päässeistä miehistä?

    • JustJoodswdq

      Vaikuttaa vakka-kansi teoria. Jos on itse pitempi, niin ei niin helpolla taka pain pitkä. Jos on pitkä ja tukeva, niin tulee liikaa lentotukialus-tapaus mieleen.

      Sanoisin, että suurinpiirtein saman kaliperiä pitäisi olla. Pitkille löytyy pitkiä ja lyhyille lyhyitä.

    • ;))) "kenna177" , Sinä olet ainakin minun mielestäni juuri minulle sopivan pituinen ja painava Nainen ;) Onpahan jotain mistä ottaa kiinni ja pitää hyvänä ;)))
      Minä tykkään, suorastaan rakastan hyvän kokoista rehevää Naista ;)))

    • 54v

      Lainatkseni pusumiestä niin kenna177 olen hänen kanssa samaa mieltä kokosi suhteen.Olet juuri sopivan kokoinen NAINEN!! Pituudeltasi,painon suhteen,ei tarvitse etsiä peiton alta et oletko sängyssä vai et,hyvää Joulua sinulle,pidä itse tuntosi korkealla.kyllä sinä löydät semmoisen kelle kelpaat omana itsenäsi jos ei muita minulle ainakin tv m54

    • vaikka olen mies niin kyllä pakko yhtyä osittain tuohon alkuperäiseen viestiin ja olen huomannut että osa miehistä pelkää pitkiä ja ja isokokoisia naisia mutta itse en kuulu niihin

    • ei_pelota

      Ei ainakaan pituus mutta vähänhän tuo paino jo noinkin nuorena arveluttaa, siihen kun naisilla tulee sitten helposti ja pysyvästi se 20 kg lisää.

    • Jotkut ehkä, syitä en lähde arvioimaan. Omasta mielestäni pitkä ja näyttävä nainen on pelkästään upea. Joillekin naisille vaikuttaisi olevan ongelma, jos mies on naiskaveriaan lyhyempi.

    • 186105

      Et sä ole edes erityisen pitkä.Odotin otsikon perusteella jotain 190cm.

      Kait se naisen pituus voi olla kova pala jollekin manlet kääpiölle,mut ei normaalille miehelle.Esim mulle kelpais ihan hyvin yli 180cm muijakin.

    • Olen lyhyen naisen kanssa naimisissa pituutta jotain 165 ja olen ajatellut vaihtaa se pidempään johonki185-190 kun aina pitää nostella kaappien ylähyllyitä kaiken näköisiä purkkeja ja sitten laittaa niitä takaisin.Onhan niitä taloustikkaita,mutta sitten ne pyörii siinä jaloissa koko päivän.

    • DI-KTM-TRI

      Ei pelota, mutta en koe suurikokoista naista kauniina kuin poikkeustapauksessa.

      Itse olen 192 cm 88 - 90 kg lihaksikas, kun taas vaimoni on 168 ja siro. Varmaan me kadulla vastaan tullessa näytämme kokeron vuoksi eripariselta, mutta taas henkisellä puolella olemme hyvinkin samanlaisia.

    • Estävät

      Rohkeesti vaan niin korkeat korot kuin vaan ikinä ja minä (175cm) kävelisin vierelläsi ylpeänä. Eli pituus tai paino ei ole ydinkysymyksiä, se sisältö ratkaisee.

    • mekkk

      Ei tartte kun itellä on mittaa 204cm nin taitaa ollaniin että nast on heikkona pitkiin miehin,

    • Kokemuksesta voin sanoa, että putkät naiset haluavat pääsääntöisesti itseään pidemmän miehen. Siis naiset haluavat eivät miehet, koska se on silloin standardi. Itsellä ni on kyllä ollut pitkiäkin naisia mutta ne ovat harvinaisuuksia siksi kunottavat itseään pidemmän mieluummin. Miksi miehiä aina syyllistetään vaikka tässä asiassa ei asia ole noin. Ei kai ihmistä tarvitse pelätä pituuden mukaan vaan siihen vaikuttaa kyllä ihan muut asiat.

    • LaihdutaJo

      Et ole kovin pitkä, mutta olet läski. Se on syy.

    • Ei pelota kun ei ole tullut yhtään vastaan, kaikki alle 190 cm on pätkiä.

    • pitempi

      Aika paljon sulla on vielä kasvuvaraa.

    • PitkäNainenKylläOk

      Minä kyllä pidän pitkistä naisista, kun olen itsekin pitkänsorttinen.
      Mutta lihavista naisista en tykkää - kaippa sekin on vaan makuasia, kauneus on katsojan silmissä.

    • jope4567890

      mulla oli nainen mikä oli suurinpiirtein samoissa mitoissa kun sinä paras nainen mikä mulla ollut ikinä mutta ikävä kyllä pituus häiritsi kun olin itse lyhyempi

    • itsetuntoa

      Ei suinkaan, olen aina pitänyt pitkistä kookkaista naisista. Lienen suuruuden "hullu" mutta he ovat näyttäviä. Jo nuorempana seuraani oli jopa 10 cm pitempi eikä se mua vaivannut jos ei häntä. Olen edelleen hoikka, vain 172 cm mutta energinen ja kookas,runsaskin nainen sytyttää, häntä odotellessa.

    • Masomies

      Jos sinulla on mitään taipumusta BDSM-puoleen, niin liity johonkin Suomen klubeista. Niitä on ainakin Stadissa, Turussa, Mansessa, Jyväskylässä ja Oulussa. Sitten opettele dominan rooli. Kun kahlitset miehen, annat piiskaa ja raiskaat sträppärillä, niin menestyksesi miesmarkkinoilla on taattu!

    • Perävaunu

      Kunnon amatsooni tekisikin "eetvarttia" tällaiselle vankalle ja vanhalle ukkelille! Kahjuks poole,niinkuin nuo virolaiset niin sattuvasti sanovat,eipä ole koskaan vastaantullut moista ihmettä!

    • Ei se paha se pituus. Olis ihan jännäjoskus rakastella ison naisen kanssa!

    • 1324

      Ei. Ei pelota. Tuntuu, että asia on päinvastoin, naiset kaikkoavat lyhyempiä (ei välttämättä laihempia) miehiä. Itse olen seurustellut minua pidemmän naisen kanssa enkä kokenut ongelmaksi missään vaiheessa :)

    • aisakello

      Hai kehu pientä mutta istu ison rekehen.

    • Lähtökohtaisesti naiset ovat ihania. Pienet, pyöreät, isot kaikki täyttävät käsitykseni ihanasta nisesta. Loppupelit sitten myöhemmin ! ; D

    • Vadelmaruusut

      Mitä pelkäämistä siinä on jos nainen on pitkä ei mitään.

    • RALAA

      EI MUA AINAKAA PELOTTAS SEURUSTELLA 177-187 CM NAISEN KANSSA JA OLLA TÄN KANS JOSSAI PIPPALOISSA

    • PÖÖHA

      IHAN TYHMÄ KYSELY. OIS KIVA SEURUSTELLA 15 NAISEN KANSSA JA KAHDEN KANS OLLA JOSKUS JOSSAI PIPPALOISSA

    • Pikkuvaris

      Ei niinkään pelota pitkät naiset. Itse 193cm pitkänä, niin toiveena olisi löytää itseäni pienempi nainen :) Tässä tulee ehkä se, jotta haluan saada naisen kaivautumaan kainalooni lähelleni, mutta itseäni isomman naisen kanssa se voi alkaa tuntumaan hassulle :)
      Eli ehkä siinä on enemmänkin se tunne, että jos nainen pienempi, niin voi tuntea olevansa hänelle tukena ja turvana, sekä kenties tuntea jotta nainen tukeutuu minuun. Jos nainen on itseäni isompi, niin voi ehkä alkaa tuntua hiukan hassulle, jotta kyllähän hän nyt pärjää.... noh... tämä nyt on vain ajatuksia ilmaan ....

    • Nippeeee88

      Ei niinkään pitkä nainen pelota, kiva vain koska itsekin olen pitkä. Mutta isot naiset pelottaa. Se johtaa juurensa vanhempieni isokokoisuudesta ja olen heitä aina nöyrästi totellut lapsena. MINULLA ei ole muita ulkonäöllisiä kriteereitä kuin että nainen ei saa olla minun kokoinen tai isompi. Mutta salaa myönnän että nöyrryn helpommin 180 senttisen naisen edessä kuin 160 senttisen :)

    • Mark33223

      Ei pelota ihan sopivan kokoinen minulle.Jos nainen on minua isompi ja painavampi(näitäkin löytyy) se on näkemiin ja alle satakiloiset miehet punnitaan neuvolassa.Mies 196cm 128kg.

    • Panuri10

      Kyl mä panisin jokareikään.

    • Kuulun niihin mystisen harvoihin miehiin,jolle pitkät/isot naiset ovat kiehtovia "otuksia" pitäähän naisen olla naisen mitoissa ;) ei tarvi pitää tuulessa kiinni neitoa ettei lähde lentoon :D olen itsekin melko kookas kaveri(123kg,180cm) eikä yhtään haittaa vaikka nainen olisi pidempikin :-o

      Sinä mittava neitokainen voit pommittaa sähköpostillakin jos rupatella tahdot


      [email protected]

    • on_tää

      Voihan nuo mitat joitain persjalkaisia miehiä jo pelottaa, tietty.

      Minusta pituus 177 cm ei ole kovin pitkä vaan ihan sopiva ja aika tavallista nykyään. Jos painoa on 83 kg, niin on joko tosi romuluinen eli isot luut, heh. Tai paljon todennäköisemmin jo aika läski ja sehän se 'turn off' eli eipä kiinnosta.

      • ällöpää

        No ei ole läskiä nähnytkään, taidat itse olla vähä-älyinen?


    • MrFincher76

      Hei, ei se pituus ja naisen isous pelota. Ehkä ne toiset asiat? Mutta kemiahan on se kaikkein tärkein.=))

    • Ite_pieni_ukko

      En todella pelkää. Päin vastoin ovat minusta kiinnostavia ja upean näköisiä juuri kokonsa takia.

    • pontikka

      ei isoissa naisissa ole mitään pelättävää ne on lempeitä mutta suuttuessa on pampi siirtyä taka vasemmalle ja mennä toiseen huoneeseen ja olla omssa oloissaan kyllä se sieltä tulee pyytää,anteeksi suuttumistaan ja sit voi keskustella minkätakia hän suuttu sit se kertoo kyllä huolensa niin on silläkin hyvä ola kun ottaa sen kainaloon hellyyttä hekin on vaille ei isojo naisia annata syrjäyttää ihmisiähän nekin ol koska emme tiedä mikse he ovat isoja minä sen tiedän koska mulla on nytkin iso nainen ystävänä parempia ne on kuin luuviulut jossa luut paistaa nutta on niitä normaalikokoisiakin naisia joten ottakaa opiksi tästäkirjoituksesta terv.touhotiina

    • vanhapoikaa

      ovat ihania naisia, pistätte miehen ojennukseen, kiitos.

    • Kouvostoliittolainen

      Kyllä pitkät ja näyttävät naiset ovat nannaa! Naminami

    • Pidä ittes nomaaripainossa. Älä päästä kiloja kertymään tekemättä heti jotain. Itse olen sitä vain ehkä kaveriksi rittävää kaikkien pelkäämää isokokoista järkäletyypin naisia (aikasenmin mainuttu liian maskuliinimäinen kuvaa itsea hyvin ). Pituutta 183cm ja kilojahan on, Itse olen ymmärtänyt että edes laihdutus (pudotin painoa kilo tolkulla ja olen ns jojo ihmisiä eli vituksi on menny pariinki otteeseen)ja asioista paremin huolehtiminen ei tuo mitään muutosta asioihin vvaikka niistä jaksetaan jauhaa ja ajayellaan ko asioiden olevan onnen tae aina. Ei ole. . Jäin silti yksin vaikka tein kaikkeni. Nyt en enää jaksa rakentaa uudestaan unelmia särkymään uudestaan. Neuvoni on yleinen Älkää olko typeriä ruuansuhteen ja toimikaa kun ongelmat ei ole vielä isoja, Rakkaudella on kovin pinnallinen ja täydelisyyteen pyrkivä hinta. Ole siis pinalta mielyttävä jos kaipaat sitä. Mies sietää ääliötä missiä mieluumin kun rumempaa jolla on korvien väli kunnossa. Vaikka olisit kuinka ihana ja fiksu ja kiva luonteelta, se ei riitä. Kerran minullakin oli unelmia ja toivoa. Ja tiedän yksin usein jäävien miesten tuskan ja vituksen kun pitää koittaa rakentaa murjottua itsetuntoa kertä toisensa perästä. Vaikka onnesta ei ole takuuta tai siitä että parempaa on luvassa mihinkään sopimattomana yksilönä ,tiedostaen yhtä aikaa väärät teot ja elämäntavat ja aikasemmat virheet..... Koittakaa te muut sitä onneaja toivon onnea teille rakkauden tielle.

    • MSM83

      Ei haittaa minua jos on kookas, on jotain apua metsätöissä. Kunhan rasvan tilalla on lihasta, ei se paino määräydy painon mukaan vaan mistä se paino koostuu. Taitaa heinäkepit pelätä että saavat turpaan naiselta jos rupeaa riehumaan.

    • Liekkö tuolla, pelkääkö mies isoja naisia tahi ei mitään väliä? Keskimäärin 15-20 senttiä pidempää miestähän nainen lähes poikkeuksetta etsii.
      Tosin tietenkin jos naisen oma pituus päälle 200 sentin nousee, se alkaa olla jo melkolailla vaikeaa. Tämä lienee kulttuurista opittua, että miehen kuuluisi olla se suurempi osapuoli, koska länsikulttuureissa niin vähän pareissa nainen itseään lyhyemmän miehen olisi kelpuuttanut.
      Itseä vajaan kymmenen sentin ero toiseenkaan suuntaan haittaisi, tosin naisen pistäessä korkkarit jalkaan ja tassuttelee menemään, siinä pää yhdessä keinuessa, lepäilee lähinnä rintapielillä.

      Niin vapaa, kuin ihmisen tahto onkin- se on aina ympäristönsä vanki. Vain harvat pystyvät ylittämään nämä yhteiskunnan muurit, ponnistamaan todelliseen mielenvapauteen.

    • Siirukka3

      No täällä näyttää olevan näitä pikkupilisiä aivottomia miehiä,ei muuta kuin panemaan mielessä,ei tosin kaikki,jokunen vastasi kysymykseen.

    • kauhea_pelko

      Miehet todellakin pelkäävät itseään viisaampia (älykkäämpiä) naisia, mutta se pelko peitetään puhumalla muusta (pituudesta tai painosta).

      • Tämä ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Itse haluan itseäni viisaamman naisen, mutta ikävä kyllä on äärimmäisen harvassa moiset yksilöt. Nyt vihdoin löysin vaimokseni naisen, joka on erityislahjakkuus todella monissa asioissa, vaikka äly ei ehkä yleisellä tasolla ole ihan tasollani. Yleisestikin hän on kuitenkin todella fiksu, joten valinta oli helppo tehdä. Sattuu vielä olemaan todella kaunis ja sporttinen. Lähellä täydellisyyttä. Ainut ongelma on nalkutus silloin tällöin, mutta noh... tottahan se on, että sellaista naista ei tietysti olekaan, joka ei nalkuta.


    • sfdagdsfhgsafrg

      Riippuu paljon muustakin kuin pelkästään pituudesta. Jos on ihan hirveän näköinen läski niin ei siinä pituus tule ensimmäisenä mieleen. Tuo mittakaan mikään mainittava ole. Eli alastomana peilin eteen ja kriittinen arvio itsestä, siitä se lähtee.
      En omista pientä pippeliä eli sitä korttia ei tarvitse käyttää.
      Jos ihminen on kusipää niin hän on kusipää, oli mitta mikä hyvänsä.

    • urtsukainen

      Ei pitkiä naisia pelätä vaan lihavia, että jos sattuu jäämään sellaisen alle.

    • Pitkä_ja_toimeentuleva

      Alkup. kirjoittajan lähtökohtana on ollut ilmeisesti hakea tukea näkemykselleen, että kaikki mikä ei lisää omaa haluttavuutta, johtuu jostain miehisestä "pelosta". Mutta vastataan.

      Ei. Mies ei pelkää naista, ei pitkää, pätkää tai pulleaa. Kyse vain on siitä, että naisilla pituus toimii viehättävyyden suhteen käänteisesti miehiin verrattuna, ts. mitä pidempi nainen, sitä vähemmän vähemmän ja sitä vähempi määrä häntä haluaa. Kun naisilta on tiedusteltu eri kyselytutkimuksissa miksi pitkä mies viehättää enemmän, ei tähän ole saatu mitään erityistä vastausta ja loppupäätelmä on vain ollut, että se on "luontaista". Sovitaan sama naistenkin kohdalla. Pitkät ja varsinkin ao miestä pidemmät naiset ovat "luontaisesti" epäviehättäviä.

      Lisätään pituuteen vielä ylipaino, niin ollaan jo aika pitkällä väärään suuntaan. Rajusti yksinkertaistaen koskien pitkiä (ja pulleita) naisia - kuka sitä nyt haluaisi hevosta naida.

      • Gilliamo

        Varmaan sitä jostain löytyy joku etenkin pienempi kaveri joka voi isompaa naista pelätäkin, onhan joilla fetissejä mm. kehonrakentajanaisia kohtaan vaikkeivat itse ole edes lihaskimppuja.

        Mutta eiköhän suuri osa jätä isommat naiset sivuun jostain muusta syystä kuin pelosta, kuten sanoit.

        Aivan kuten jos puhutaan vaikka menestyneistä naisista. Varmaan löytyy niitäkin joiden egolle ei paremmin menestyvä nainen kävisi, mutta kolikon toinen puoli on ettei naisen menestys yksinkertaisesti ole miehelle erityinen haluttavuutta lisäävä seikka, toisin kuin toisin päin katsottaessa.

        Sama myös. mm. tatuointien suhteen. Tatuoitu mies kiinnostaa naisia enemmän kuin tatuoitu nainen miehiä.


    • Muuros

      Taas näitä.

      Kun se suuri salaisuus on että eri miehet pitävät erilaisista, näköisistä ja kokoisista naisista aivan vastaavasti kuten naiset erilaisista, näköisistä ja kokoisista miehistä.

      Esim. jotkut naiset haluavat itseään pidemmän miehen, toiset taas vaikka enemmän nallekarhumaisen tai ehkä kaljussa on sitä jotain, miehillä sama, toiset tykkäävät laihemmista, toisia taas keihtovat pidemmät hiukset, toiset taas vaikka pullukoista.

      Jokaisella on yleensä jonkunnäköinen "suosikki", mutta osin se elämä sitten sanelee todellisuuden rajat eikä kaikki aina menekään aivan omien suunnitelmien mukaan, ja huomaakin että on päätynyt yhteen jonkun kanssa jota ei olisi osannut vuosi sitten ajatellakaan.

      Eli lähes kaikenlaisille ja näköisille ihmisille on olemassa toisia jotka ovat heistä kiinnostuneita, mutta vastaavasti on hyvä myös huomioida että aivan kaikki eivät kaikille iske.

      Voi esim. olla että joku aivan tietynlainen tyyppi saa omat hormoonit hyrräämään aivan eri tavalla kuin joku toinen ja näihin asioihin ei usein voi itse vaikuttaa, vaan se tulee jostain syvemmältä.

      Itselläkin on miehenä tietyt preferenssit joita suosin, ja ymmärrän myös että eri naisilla vastaavasti on omansa ja esim. itse en kaikkien makuun satu. Sitä on elämä.

      • Muuros

        On myös toki hyvä huomioida että on olemassa jonkinlaisia yleismaailmallisia sääntöjä jotka pätevät KESKImäärin lähes kaikkialla.

        Esim. naiset pääosin suosivat itseään pidempiä miehiä, aivan kuten miehet itseään lyhyempiä naisia.

        Tietynlainen sopusuhtainen kehomalli on suositumpi kuin toinen (kummallakin sukupuolella omansa), sama kuin kasvojen mittasuhteet ja symmetria, kuten myös miten naiselliselta tai miehekkäältä näyttää.

        Samoin kuin naisille miehen status ja asema näyttää olevan merkittävämpi kriteeri kuin miehelle naisen. Tai tatuoinnit miehellä otetaan paremmin vastaan kuin vastaavat tatuoinnit naisella.

        Jotkut asiat ovat osin kulttuuri- ja aikakausisidonnaisia, mutta eivät kaikki. Esim. pitkät sopivan lihaksikkaat miehet herättävät huomiota kaikissa paikoissa, kuten tietyt mittasuhteet omaavat kauniit naisetkin.

        Vaikuttaa että monet näistä esim. viestivät yksilön terveydestä, kuten vaika symmetria ja hyvä iho. Kaikesta huolimatta eräs elämän perustehtävistä on lisääntyä ja monet asiat etenkin parisuhteisiin liittyen pyörivät sen ympärille tahdoimme tahi emme.

        Mutta kuten sanottu, hajontaa ja poikkeuksia löytyy aina.


      • Aivojuustokerma

        Tässä yhteydessä pitää kuitenkin huomata, että yleensä samanlaiset päätyvät yhteen. Ehkä keskimäärin naiset saattavat päätyä vähän itseään pulleamman miehen pariksi. Todella harvoin näkee toisinpäin, jos mies ei ole äärimmäsien epätoivoinen.

        Jos itse tykkää hoikista miehistä, niin kannattaa pitää itsestään huolta. Sen jälkeen ne hoikat miehet kiinnostuvat. Jos tykkää läskeistä miehistä, niin sittenkin kannattaa pitää itsestään huolta. Universaali totuus kuitenkin on, että ei-läskit naiset ovat kauniimpia, kunhan ei vedä överiksi. Kyllä moni pariutuu myös persoonallisuuden suhteen, mutta sen kyllä tietää mistä sitä haaveillaan kun ollaan sängyssä, jos ei ole sitten jonkin tason fetissi.


      • Muuros

        Jotain tiettyä yhdennäköisyyttä varmaan haetaan. Ja onhan se monesti niinkin että esim. urheilulliset tyypit hakeutuvat jo luonteen puolesta enemmän samankaltaisten seuraan paikallaan kyhjöttävien sohvaperunoiden sijasta, joka sitten näkyy myös ulkoisesti.

        Itseasiassa joku aikoinaan kommentoi että pariskuntia katsellessa huomaisi myös usein että monesti kasvojen muodot kuulemma menevät "yhteen", eli esim. henkilöt joiden naama on ns. korkeampi päätyisivät helpommin kimppaan.


    • Piiitkä

      Nainen on jees, mutta läski ja pitkä on yäk!

    • kommiii

      Ei, pelota, ennemmin kiihottaa.

    • Salamarimarkka

      Itse olen yleensä ollut itseäni n. 35 cm lyhyempien naisten kanssa. Kuitenkin... en näe mitään syytä miksi ei voisi olla pidempikin. Itseni pituinen nainen näyttää oudolta, joten en ehkä ihan yli 190 cm:stä haluaisi, vaikka olisihan se kyllä mielenkiintoinen kokemus vaakamambossa.

      Ongelma tuossa 177/83:ssa on tuo vaakamitta. Ehkä jossain erikoisessa mielentilassa saisi aseen ojoon, mutta normaalissa mielentilassa pitäisi harjoittaa rankkaa mielikuvaharjoittelua, tai ehkä jopa pistää pornovideo pyörimään kännykkään, että sänkyhommista tulisi mitään. Takaa päin kun ottaa, niin siinä voi laittaa kännykän selän päälle. Sen saa varmasti pysymään jossain läskisolmussa hyvässä asennossa, että kokemuksesta tulee hyvä.

      Niin joo... 177cm ei ole mitenkään erityisen pitkä. 83kg on erityisen painava. Itse olen yli 190 cm, ja painan 83 kg. En ole mikään hoikimmasta päästä ja lihastakin löytyy. Mutta suosittelen juoksua ja kalorimäärän tiputtamista. Pari vuotta pidät huolta itsestäsi, niin ei ole yhtään puutetta miehistä, ja saat melkein valkata mieluisimman. Usko pois.

    • ReinoR

      Itsellä ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea seuraa pitkistä naisista. Pitkillä tytöillä näet on syvempi vagina. Kun penis on 19 cm niin se ei uppoa ihan mihin pimpsaan tahansa Eli kyse ei olekaan mistään pituudesta päästä jalkoihin vain ihan jostan muusta.

    • Tambest

      Pitkät naiset on vaan jotenkin kömpelön näköisiä. 177cm ei nyt välttis mikään liian pitkä vielä ole, mutta 83kg on kyllä jo ylipainoa.

      Sanoisin että sellaiset 70kg tuohon mittaan on maksimit. Paitsi jos on tyyliin H-kupin tissit :)
      Nehän jo painaa.

    • Jompula

      Minusta tuntuu, että naisilla on enempi vaatimuksia tuon pituudenkin suhteen. Mutta näinhän se on , että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mutta minun mielestäni sopivan naisen täytyy olla sellainen, että sen pystyy kantamaan kynnyksen yli :) helposti vielä.

    • sieLUU

      Voisiko kirjoittaa joku joka on masentunut tms
      Minua raiskattiin vaikka olen Pyhimys St salome
      minusta tuntuu teillä on toivotonta
      Kirkon Jumalanpalvelus eilen herätti terveitä tunteita,
      valkopukuiset jotka näin mutta ei minulla silti ole ketään joka
      ;
      on vain inhottavuus totaalinen pahojen ihmisten
      heidän sielu on niin paha ettei voi sanoin kuvata
      Olin siis voittaja Jeesuksen
      onko jEesus siis rahvas?
      hän vaan tietää että ne putoa a ne aateliset aina takas rahvaaseen
      H ehävis siihen että olen voittaja sano9i eeva just
      Minun pitää olla voittaja jossakin
      että häviää Jeesus
      joka on siis papit jotka ovat pelk taviksia
      ja minulle ylimielisiä ja pahoja
      ;
      minuun ei voinut sek murto osa a kajota on ainoa asia
      Rukous kaiken aikaa
      en tahdo koskaan kehittyä siinä mikä oikein, nöyryys, kunnioitus
      koska tuhannet vuodet tein niin,
      ja minut raiskattiin kun olin
      tuhannet vuodet kehittynyt herkkyydesäs ja tunteessa
      ;
      lähden toiselle planeetalle,

    • sieLUU

      Eeva ei voita mitään minun suhteen
      En ole Eevan kanssa
      inhoan blondeja
      Jumala tietää,
      olin normaal tunteva
      jolla elämä
      blondi uskomaton idiootti
      ei tunteita eikä ajatusta
      kuten vitsesissä blondeista kerotaan
      Tiesin oikeat tunteet ja tunsin
      Jumala suojelee sen elämä'n
      ;
      Kerron esimerkin blondin idioottimaisuudesta.
      Minä puhuin Intian ashramista tulleelle miehelle
      aamulal herättyäni
      Mies oli ylimielinen, sanoin hänelle että olen valaistunut
      ( jotat ei pitäiis minua laloittelijana jolle voi esiintyä guruna niinkuin hän nautti tehdä oli selvää )
      minua rasittaa se tarve olla ylimielin3en ihmisillä
      Joten kerroin vaan että olen valaistunut.
      Hän ei uskonut
      No mutta alhaalta kuului blondin ääni
      Täällä ei saa huu5taa!!
      Olin siis sanonut lauseen kuuluvasti, tunnetta ilmaisten
      ( heidät pitää raiskata ? he koetta a suojautua siltä ?
      he koettaa kieltää että olen pyhä,
      että he vois nussia
      He ei tajua miten pyhä olen neitsyt ja mitkä tunteet
      ;
      niin se tyttö huusi sieltä että täällä ei saa huutaa.
      Koska sanoin kuuluvasti yhden lauseen En huutaen
      ja sitten hän, blondi alkoi huutaa minulle ja jatkoi sitä n 15 minuutt9ia

      Minä toivon että Jumala tuhoa aja kiduttaa sen mikä pitää
      Koska min¨ä elän se oli rasittavaa
      siinä hetkessä
      koen jo turhaksi kerto asiitä
      mutta olin elävä ja tunsin s9iinä hetkessä niin ajatuksen älyn ja tunteen tuskaa
      seilun tuskaa että idiootti, ja tunteelta raaka psykopaatt9i
      huuta aminulle 15 minuuttia siitä ssyystä
      että minä sanoin kuuluvasti yhden lauseen
      toivon todella että Jumala kidutta aheidät sen mukaisesti
      Koska minä olin voittaja sieluna
      ajatuksena
      ja tunteena
      ja hän oli tunteelta raaka
      ajatukselta idiootti
      ;
      ja minä olen valaistunut
      ja olen ylhäisempi sitä miestä ja ylhäisempi sitä blondia
      mutta hän on kyvytön olemaan kunnioittava
      koska hän o0n mitätön
      ;
      ahaa Eeva sanoo tämä ei koskaan kunnioita ketään joka on vajaa.
      hän ei edes tiedä! mitä on rakkaus
      Että olin urhea, uskollinen, intohimoinenhenkisesti yms
      kaikkea mitä rakkaus on suurimmillaan
      hän luulee että olen vajaa,
      koska joku raiskaa,
      joku väkivalta kohdistuu
      välittämättä ajatuksestani ja tunteestani,
      sielustani, kehoni tuntoaistista
      ( se liittyy juuri noihin blondeihin? )
      ei hän voi olla Adamin Eeva..
      Hän on vaan vähän sen näköinen

    • sieLUU

      en tietenkään olisi ollut 15 minuuttia kuulemassa sitä huutoa, jos ei olisi ollut pakko
      Telttani oli siellä pihalla ja hän vaati poistamaan sen tai soitta avarmaan poliisille
      Toivon että he sa akoke amitä pitää koska eivät kunniooittaneet tuhansia vuosia herkkyydessä tunteessa kehittynyttä
      Mahdollisesti Tai sitten en toivo mitään,, vain että Jumala auttaa että selviydyn

    • reerfef

      Oon itse 171cm pitkä mies ja naisen pituus on minulle merkityksetön asia. Naisilla sen sijaan on usein pakkomielle pitkiin miehiin.

    • sieLUU

      Juuri kun menin ottam kahvia, tv ssä näkyy n8imenomaan rahvas nainen räpättämässä ja möykkäämässä
      tajusin, että jokin koettaa varmaan alkaa kehittää niitä kehittymättömiä
      kun minut siististi raiskattu
      että minua ei tarvits ekunhnioitta a
      ni9in hienoiksi naisiksi niitä heidän vittuja paholaisia
      jotka tahtoi vaan r aiskauttaa Tuhkimon, pyhän
      Toivon ett Jumala on
      Minulla ei oole ikinä fiilistä muulle kuin että olen se tuhansia vuosia kehittynyt pyhyydessä tunteessa siveydessä herkkyydessä
      Minun raiskauksen perustalle ei rakenneta mitään,. Ei uusia taivaita ja maatakaan.
      Se oli absoliuutt9isesti selvää,
      mutta he ei tahtoneet auttaa
      Vain koettaa pitää tuhansia raiskauksia vähempänä kuin yhtä raiskausta

    • sieLUU

      en osaa sanoa pitääkö heidän kokea se tuhannet raikaukset ja sielun repiminen,
      tuhansia vuosi a kehittyneen sielun
      Sen olen kokenut ne kehittymättämämmät eivät voi hyötyä
      ( mut minut halus raiskata raiskautta a kaikki

    • sieLUU

      tajusin sen, että tässä tilassa, missä tunne on niin heikko
      ( kuten kehittymättömillä
      voi ehkä tuntea niin pientä kohtaan kuin vauva.
      esim jannika tunsi ehkä vauvaansa kohtaan
      ;
      olenollut niin ylhäinen, että olen tuntenut kaikkea kansaa kohtaan , he olivat pieniä minulle
      Olin Euroopan johtavan Hovin Aurinkokuninkaan rakastettu
      Olen St Salome
      ja minun ylitse ei kä'vellä
      Jeesuksella pitää olla suurin rakkaus .. mutat Jos Jeesuksen, Kuningas salomonin naiset ovat raiskaajia
      heidät tuomitaan kohdellaan sen mukaisesti
      salomonin äitiin Batshebaan OLI mahdoton kajota sek murto osaakaan
      Oli totuus on Totuus josta Jumala pitää kiinni.
      Se ON ymmärretty aina
      ;
      ( en halua saavutta amitään sillä
      olin aivan tyytyväinen pienenä ihmisenä joka odotti sitä oikeaa
      Tiesin Jumala antaa sen joskus sen suuren rakkauden

    • Kamoonplz

      Teille, jotka sanotte, mikä on ylipainoa ja mikä ei, niin pliis :D
      Jos paino ei näy ulospäin, niin se on vielä ok, vaikka olisi kymmenen kiloa enemmän kuin pituus miinustettuna metri! Jos näette netissä jonkun sanovan että hän painaa viisi kiloa enemmän kuin pituus miinus metri, niin voisitteko te olla oikeassa jos näkisitte tämän ihmisen niin ettei se "ylimääräinen paino" näy ulospäin? Enpä usko, aikuistukaa jo ;)

    • Kiskis192cm_104kg

      Tuolla pituudella 177 cm max viehättävä paino luokkaa 70 kg kolmekymppisellä naaraalla. Tuo 70 kg tietysti timmiä tavaraa eikä läskiä. Eli todennäköisesti sulla on laihduttamista edessä tai sitten olet kehonrakentaja massakaudella.

      Verrokkina rouva kotona 171 cm / 62 kiloa. Ja lihasta on, joten ihan ok paino mutta alkaa olemaan joidenkin hintelöiden miesten mielestä hieman tuhti paketti. Eli kyllä tuollainen 70 kiloinen lähemmäst 180 cm nainen karsii sitä mies repertuaaria

    • sieLUU

      siis minua luultiin vajaa älyiseksi?
      Voiko tämä Kristi9nusko elää Jeesuiksen ihmiset?
      Jos he on sellaisia että he muistaa minut aiem elämistä
      ja heidän mielestä olin vajaa älyinen
      he3idän mielestä he olivat St Salomea ylempiä ??
      siis heidän sielu ei selviydy siitä
      että minulla on älyä
      He ei pysty tajuamaan että sillä naisella on älyä
      ;
      sellaisista asioistako kyse?
      Muistan heti menneitä hetkiä
      Minusta kyse on siitä
      Esim kun menin Ismoa vastaan, ja hän sanoi Miksi päästitte ton naisen tänne?

      siis sen merkitys
      Olen tullut satojen kilometrien päästä, odottanut häntä kaksi tuntia, olen Jeesuksen siko
      ja hän haluaa sanoa niin
      HÄN haluaa vaan olla tähti ja huomion kohde,
      vaikka vain huutaa lavalla tunnin itsekkäitä laulujaan

      Hän ei pysty olemaan itsekriittinen?
      Hän on tähän mennessä voinut kadota sinne takahuoneeseen, ja olla Suomen ihailema sellaisena
      Ilmestyä lavalle tunniksi
      minä EN tahdo sitä liian lujalla musiikin pitämistä Se on yksi kauhu
      Että he laittaa vahvistimet niin lujalel ettäse on korvilel vahingoksi?
      jos on lähellä niitä kovaäänisiä
      se on yksi? mikä tekee hänet idiootiksi???
      Kun on alkanut elää yleisön suosiosta
      eikä Jumalalle elämisestä
      ( en pysty olemaan ihminen, sielu, jos en käsittele sitä huonoa käytöstä, sitä
      että on oikein puhua sellaiselle sen kanssa joka tullut satojen kilometrien päästä, tuntikausia odottanut
      ( Nyt on ehkä oikein, että me menemme Luostariin? Ismon kanssa ?
      tai sitten on kuten Jeesus suhtautui,. että hän on liian paha? paholainen
      ett pitää odottaa että hän kuolee ja muotoutuu uudelleen, seur elämässä ?

      en voi edes ymmärtää
      ymmärrän vain käytöstä ja kohteliaisuutta
      tai pahojen ihmisten suhteen että heidät laiteetaan järjestykseen
      ( hän koetti pitää pahana!”! hyvää, joka tuli katsomaan häntä,

      se tyttö joka ei piittaa hänestä
      sillä oli kaunis vartalo..
      ne laulut olis voinut laulaa,,, rumanakin,,
      ne Hassisen koneen nerot laulut ja a seuraavat
      kun eli sieluna
      ”Niissä juhlissa naiset pukeutuivat kultaan,
      ja miehet musta kuin yö..”
      silloin viel minul oli tunteet
      ja elämä tarkoituksellinen sentään
      ( nii se on ett Jumala välittää hurmiossa tunteessa rakkaudessa kehittyneestä
      Salomesta

      oli oikeasti sielun kultaa..
      ja se musta miehessä oli mahdotonta
      Yksi raiskaus oli mahdoton tietenkin
      ( se tuhoaa elämän )
      nyt elämä on tuhottu
      Joutuu elämään tuhottuna, ja odottamaan miten heitä rangaistaan
      jotka jättivät raiskattavaksi
      ( kyllä minä selviydyn , ja vain Jumala voi heitä rangaista
      ( Kosto on Jumalan, sanotaan ( meidän ei pidä kostaa
      Raamattu opettaa että kosto on Jumalan.
      Ihminen ei saa vahingoittaa.

      Jos sitten kerron.. että kartmani johtuu ehkä, koska t5anssin paritanssia ?
      ed elämässä.
      Olin niin kylmä, että saatoin, ( johtui ehkä myös raiskaamisesta
      Minut raiskattiin..
      mutta tietysti olin kehittynyt jolka ei ole seksuaalinen vaikka tanssii miehn kanssa
      joka ei ole puoliso vaan partneri, tanssi partneri,
      Niin se4 jo!! ( kuten vanha kansa piti tanssia syntinä!
      Oli vaarallista. Joutui yhteyteen siveettömien
      Jotka tahtoi9 vain raiskauttaa.
      Mutta myös ilmeisesti tutustuin Cabaret tanssijaan,
      ja esiinnyin ehkä itsekin? en tiedä en muista
      Sitten kuoli Leon Bix Beiderbeck 1932,
      n 30 vuotiaana.. ja minäkin tajusin lähteä,
      kaipasin lunta, euroopassa, puhdasta, Schnee..
      ja matkustin takaisin. äidin luo..
      ja löysin aviomiehen Warsowasta,
      joka o0li kunnoolline, Luther! Joka oli joka oikeasti jaksoi
      sellaista vaillinnaista tanakkaa tai lyhyttä tms
      ( Joka tahtoi kunnollisen Vaimon.. ja oli uskollinen,..
      Ja oli tuolloin aatelinen, ylimys käytökseltä ja olemukselta.
      Meillä OLI silloin rakkaus, ? jossa oli, tunteet
      uskollisen ja luotettavan ?
      Tuhansia vuosia kehittyneet..
      Mutta minut oli raiskattu nuorena, 20 LUVULLA, KLAUS Mann
      ( niin kuin Madonna nyt on raiskattu..
      se voi9nut raaistaa hänet???
      Musta mies pakotti hänett nuorena,
      sellainen tuhoaa tunteet…..

    • kaikk_naiset_ovat_ihania

      Minua ei pelota, päinvastoin pitkät, isot naiset ovat ihania.

      Niinkuin Bukowski kirjoitti yhdessä kirjassaan: "Tuntuu kuin saisi enemmän naista samaan hintaan... " ;) ;)
      Eikä mene niskat nurin, kun itse olen 187cm.

      Mutta ei koko ole tärkein, oma seurusteluhistoriani kattaa pituudet 155-180 (noin!, en minä keneltäkään pituutta kysynyt) ja kaikki olivat omalla tahollaan hyviä ja ihania.

      Nykyinen tyttöystävä, toivotttavasti kohta vaimo, on ihan tavallisen pituinen (168cm) ja hyvin pyöreä. Hänen parhaat puolensa ovat iloinen, avulias ja positiivinen luonne, joten ulkoiset tekijät ovat sivuseikka. Kumarrun mielelläni häntä suutelemaan, niskat ovat edelleen ehjät... ;)

      • mari_170_cm

        Kuule "kaikk_naiset_ovat_ihania", olet itse aika ihana mies! Olisipa sinunlaisiasi enemmän näiden hullujen joukossa :). Pusuja sulle XXXXX!


    • sieLUU

      Siksi olen Juliet
      Olin Mephisto kirjan Juliette nimisen
      esikuva, muusa, ( Juliettella on elokuvassakin runsaat hiukset jotka minulla oli..
      ;
      Ja Juliette oli tanssija, tanssin opettaja, ja psykologi,
      Mutta en muista! Oliko nimeni Juliet vai ei
      vai oliko se Tula?
      niitä kahta olen miettinyt
      ;
      "Kaik naiset ovat ihania"
      minusta tuntuu vaan niin tyhjältä tuo kaikki
      te ko0etatte briljeerata jollai älyllisellä kirjoituksella
      ( edellinenviesti... )
      teillä on muka tarkoituksellinen elämä?
      Vaikka olette kyvytön edes reagoimaan
      puhutte vaan jostain pullasta,
      ja hänellekin haluatte oso0it ylemmyydentuntoa että oikeen kumarrutte
      se kaikki kuulosta ällöttavä'ltä
      ;
      ( Ismokin puhui kumartumisesta.. kun alkoi olal liian alhaisen henkisesti liian alhaal olevan kanssa
      "Löysin maasta omenan.. se oli tavallinen omena, loistava Ett' syödä omenaa voi olla juhlavaa..
      siis; Syksyllä sateessa surkeana olentona löysin omenan
      se oli tavallinen omena, loistava
      vein sen kotiin, ja söin sen heti
      että syödä omenaa voi olla juhlavaa..
      Kauneus on pientä ja matalaa...
      pitää kumartua alas ja katsoa tarkkaan"
      Hän tajus, ett kauneus on matalaa
      ( Teidänkin naisella!!! on varmaan kauniit kasvot ?
      ,
      mut tyhjämnpäiväistä kaikki
      Ens elämä'ssä' jättätte hänet raiskattavaksi
      Kun Kuninkaatkin jättivät, tuhansien vuosien kehityksen jälkeen
      kaikki, missä hän kehittyy. jos herkkyydessä tms
      sitäkin julmemmin hänet sitten raiskataan.
      Siksi en teidän muhinointia voi kadehtia
      tai pitää yhtään minään
      Mitä herkemmin te nussitt5e sitä julmempi se raiskaus on
      Jos Jumalan oikeus on olemassa
      Te ette voi Pyhimystä kohdella kuten minua kohdeltu

    • Mies178cm

      No tottakai sitä pelekää!! :O

    • Eilihavavaanmuodokas

      Ei pelkää ei, vaan rakastaa tälläkin hetkellä! :)

    • m172

      eihän sitä tiedä jos sniillä on kummallisia alistushaluja, varsinkin jos on uhkea nainen (muodollinen)

    • palovaara

      Pitkät 180 naiset ovat söpöjä ja kauniita kauttaaltaan. Oli ihana halata työkaveriani, joka oli 185 ja minä mies 175. Kaunis nainen. Pidän isoista naisista

    • mahtavaperäsin

      Itsellä ikää vähän enmmän...pituutta 175 ja painoa rapiat 80
      mutta muistakaapa hyvät miehet, kun sitä painoa arvostelette että ne teidän ihannoimat isot rinnat ja peppu vaikuttaa painoon...itselläni hoikahko vyötärö mutta valitettavan leveä takapuoli...kuin myös DD kupin rinnat
      Mielelläni itsekin painaisin 65 kg ja olisin yhtä hoikka kuin mallit...
      Mutta eipä ole treffikumppanilta tullut valituksia...

      • Hissuliininen

        Asiaa. Tuotahan ei moni mies ymmärrä tai halua muistaa, että rinnat ja peppu ovat yleensä painon mukaan joko isommat tai pienemmät.
        Kevyempänä pienet rinnat ja peppu, enemmän kiloja niin isommat rinnat ja peppu. ;)
        On toki harvoja poikkeuksia, joilla ei pienene rinnat tai peppu keventyessään mutta useimmiten se ikävä kyllä pienentää koko kroppaa. (mainitsen siksi, ettei kohta joku nainen tule vinkumaan "kyllä mulla on ne F-kupit vaikka painan 40kg tai 80kg :'D )

        Oma peräsin ja rinnat ovat isommat jos painan esim.62kg. C-kuppi pienenee herkästi A-kuppiin ja takamus häviää jos menee paino alle 55kg. (olen lyhyt)
        Tässä iässä ei kohta enää pysy paikat kunnossa niin mielummin välttelee painonvaihteluita. :D

        Miehet.. muistakaa se, että aina ei voi saada niitä muotoja ja alhaista painoa samassa paketissa.


    • Mikähän tuossa oli siis se pelottava osuus. Tällä hetkellä iloitsen neidosta, jonka painoa en tiedä, enkä monta muutakaan mittaa mutta olen isosti onnen ympäröimä :)

      Eniten pitkissä naisissa hämää heidän vaatimuksensa siitä, että he vaativat joko samanpituisia tai itseään pitempiä miehiä.
      Ei mulla vaan o sellaista toivetta. Mulle kelpais vaikka lyhyempi neitokainenkin.
      Sehän on vaan suloinen piirre SEKIN... eli olipa pitkä tai lyhyt, MITÄ VÄLIÄ? :)

    • hoikka-poika

      Enemmän mie pelkäisin semmosta kaulimen kans heiluvaa 150cm/45kg äkäpussia kuin mukavaa kaksmetristä ja yli satakilosta emäntää. Kyllä mulle noissa mitoissa oleva nainen kelpais. Tai vaikka isompiki :) Itse olen 180cm/75kg.

    • jaccckk

      Pitkä ja sopusuhtainen nainen on miellyttävä näky. Makuja monenlaisia, kuka tykkää mistäkin.

    • EnJhymmärrä

      Ei pelota! Ei myöskään seksuaalisesti yhtään sytytä. Miksi miehet "pelkäisi" sinua koon vuoksi kun olet about samaa kokoa miesten kanssa?

    • Ihanapitkä

      Ei ne pelkää! Itse olen 182 cm pitkä nainen, ja aina on miehet tykänneet oikein kovastikin. Ei tietenkään ihan kaikki, mutta paljon on sellaisia, jotka nimenomaan tykkää pitkästä naisesta. Kun vaan pidät itsestäsi huolta ja uskot omaan ihanuuteesi, niin ympärillä pörrää ottajia <3 Ei siinä kilotkaan niin tunnu, kunhan ei karmean lihavaksi itseään päästä.

      • Kyllä. Se on terveellistäkin ottaa pitkä nainen - ei tarvitse kumartua pussatakseen. Lisäksi on yhteisiä puheenaiheita, kun halpalentoyhtiön penkissä molempien polvet hakkaa edessä istuvan tuoliin.


    • HEVOSENSELKÄÄ

      OIS KIVA JOS OIS 177-183 CM VAALEATUKKAINEN RATSASTUSTA HARRASTAVA VAIMO JONKA KANS KÄVISIMME RATSASTELEMASSA KESKUSTALLILLA. PONIHAASSA. ESPOON KARTANOSSA. JNE

    • normipenis

      Tunnistan tämän piirteen itsessäni. En uskalla lähestyä pitkiä tai muuten isoja naisia. Tämä johtuu täysin siitä, että koen penikseni riittämättömäksi sellaiselle. Johonkin pieneen söpöön oma keskikokoinen on jo suhteessa iso, mutta ison rinnalla näyttää niin pienelle. Ehkä naiset näkee asian samoin, sillä ainoat naiset, jotka ovat ihan selvästi myöntäneet kaipaavansa isoa kalua, ovat olleet itse tosi isoja.

    • Loveyourself

      Aloittajalle! Täällä toinen nainen samoissa mitoissa, eli 177 ja 83kg tasan :D En koe olevani ulkoisesti epäviehättävä tai lihava, vaikka painoluokat hieman ylittyy bmin mukaan. Ihailevia katseita tulee niin miehiltä kuin naisilta.. Älä ota itseesi näistä kommenteista..idiootteja riittää tähän maailmaan. Itsellä tarkoitus karistaa muutamia kiloja liikkumalla, mutta nyt hyvä testata kenelle kelpaisin tällä persoonalla tämänkin kokoisena ;)

    • DOLLASTA

      ois kiva jos ois 12 sellasta keiden kans sitte myöhemmin pidettäs yhteyttä
      1. ANNIKA 177 CM 58 KG
      2. MARIANNE 178 CM 59 KG
      3. LINDA 179 CM 60 KG
      4. TERESA 180 CM 61 KG
      5. JOHANNA 181 CM 62 KG
      6. MARIKA 182 CM 63 KG
      7. LAURA 183 CM 64 KG
      8. JOHANNA 184 CM 65 KG
      9. ANNIKA 185 CM 66 KG
      10. LINDA 186 CM 67 KG
      11. KATI 187 CM 68 KG
      12. MARIANNE 188 CM 69 KG

    • Anonyymi

      Öööööööööööööööööööööööööhhhhhhjjjjjjjhhhhhhhhhjyyuujjjjjjjyyyyyhhh!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Öyh!!?

    • Anonyymi

      ikäni olen ihaillut sopu suhtasia ihmisiä,voi olla sopivasti pyöreitä.itse kärsinyt hoikkisuudesta,kuuluma läpipaska,kun ruoka ei vastaudu.

    • Anonyymi

      Mielestäni et ole iso etkä painava. Normikokoinen nainen.

    • Liian iso makuuni. Pitää olla päätä lyhempi ja sirompi.

      • Anonyymi

        Sinä olet liian pieni minun makuuni. Pitää olla päätä pidempi ja skrodempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet liian pieni minun makuuni. Pitää olla päätä pidempi ja skrodempi.

        No sitten olet joku 180 cm taikka yli. Painat yli 100kg?


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        No sitten olet joku 180 cm taikka yli. Painat yli 100kg?

        164/48


      • Anonyymi kirjoitti:

        164/48

        Sitten olen sinua isompi... 172/98


      • Nkaivatulle kirjoitti:

        Sitten olen sinua isompi... 172/98

        Tuli virhe, siis 175cm


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Tuli virhe, siis 175cm

        Pieni. Mika Törrö on sopiva. Hänel on painoa sen mitä sinul pituutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieni. Mika Törrö on sopiva. Hänel on painoa sen mitä sinul pituutta.

        Mitä sitten?? Ainako pitäisi olla joku 2 metriä ja painaa 200kg ennen ku kelpaa?


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Mitä sitten?? Ainako pitäisi olla joku 2 metriä ja painaa 200kg ennen ku kelpaa?

        Sinä sanoit sinun mielipiteen, minä sanoin minun. Ja pitää, muuten oon mieluummin yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanoit sinun mielipiteen, minä sanoin minun. Ja pitää, muuten oon mieluummin yksin.

        Niin minäkin olen mieluummin yksin, jos en saa mieluista ja sopivaa. Tyytymisessä ei ole mitään järkeä. Johtaa huonoon kestämättömään suhteeseen.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Niin minäkin olen mieluummin yksin, jos en saa mieluista ja sopivaa. Tyytymisessä ei ole mitään järkeä. Johtaa huonoon kestämättömään suhteeseen.

        Juu, olemme täydellisen epäsopivia toisillemme, onneksi maailmassa on niin paljon yksilöitä joista etsiä sopivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olemme täydellisen epäsopivia toisillemme, onneksi maailmassa on niin paljon yksilöitä joista etsiä sopivaa.

        Etsimällä ei löydy mitään. Sen olen huomannut.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Etsimällä ei löydy mitään. Sen olen huomannut.

        Ehkä se johtuu siitä että etsit pieniä, niitä voi olla vaikea nähdä kun ne jää jonnekin lyhtypylvään katveeseen. Isoja löytää ihan hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä että etsit pieniä, niitä voi olla vaikea nähdä kun ne jää jonnekin lyhtypylvään katveeseen. Isoja löytää ihan hyvin.

        Kuten sanoin, en etsimällä etsi. Se tulee jos on tullakseen. Viimeksikin ihastuin ihan yhtäkkiä odottamatta. Ei tarvinnut etsiä.


    • Anonyymi

      Riippuu paljon käytöksestä. Koolla ei ole väliä vaan luonteella enemmän.

    • Anonyymi

      Sinä olet miehen kokoinen - siinä se ongelma on

      terveisin 178/83 mies.

      • Anonyymi

        Kaikki miehet ei kyllä oo 178cm ja 83 kg. Tää on muuten jännä juttu, että ite oon pitkä nainen 176 cm ja tykkään väliin käyttää korollisiakin kenkiä ja kumppanini ovat järjestään olleet miehiksi lyhyen puoleisia eli siinä 180 cm hujakoilla eikä heitä ole pituuteni haitannut. No, ehkä he ovat nähneet minussa jotain muutakin kuin ylvään pituuteni, huiman kauneuteni ja upeat muotoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki miehet ei kyllä oo 178cm ja 83 kg. Tää on muuten jännä juttu, että ite oon pitkä nainen 176 cm ja tykkään väliin käyttää korollisiakin kenkiä ja kumppanini ovat järjestään olleet miehiksi lyhyen puoleisia eli siinä 180 cm hujakoilla eikä heitä ole pituuteni haitannut. No, ehkä he ovat nähneet minussa jotain muutakin kuin ylvään pituuteni, huiman kauneuteni ja upeat muotoni.

        Siis tuolla naisella on sama koko ja bmi kuin rotevalla keskimittaisella miehellä, omat mittani olivat vain vertailun vuoksi.

        Jos 83 kiloinen nainen haluaisi olla naisellisissa mitoissa hänen kannattaisi olla n. 190 senttiä pitkä jolloin hän olisi naiselliseksi koettu normaalivartaloinen.

        Ja mitä tulee siihen "pitkien ja isojen naisten pelkoon" niin ongelma on nimenomaan usein se isous eikä niinkään se pituus.

        Huomiosi siitä että naisen pituus ei ole ongelma on oikea - merkittävälle osalle miehistä esim. tilanne jossa nainen on pidempi ei ole mikään ongelma. Sentimentti on kuitenkin se että monet naiset eivät kiinnostu itseään lyhyemmistä tai lähellä pituuttaan olevista miehistä, joten se mihin keskimäärin sukupuolina kiinnitämme huomiota on sekin - jälleen kerran - hiukan erilainen näemmä.


    • Anonyymi

      Ethän ole kovin pitkä, läski kylläkin.

    • Anonyymi

      Norsu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe