Nopeasti mielipiteitä!

Mitäteen

En oikein tiedä mihin tämä nyt olisi kuulunut kun tässä ei nyt mitenkään voi puhua alkuunkaan mistään suhteesta.

Tapasin tämän miehen viikonloppuna. Tilanne oli sellainen että istuimme kaverini kanssa pöydässä ja tämä mies sekä hänen kaverinsa liittyi seuraamme. Vaikutti kuitenkin siltä että miehen kaveri oli se joka alun alkaen halusi tulla samaan pöytään.

Tilanne päättyi siihen että koska vaikutin olevani enemmän kiinnostunut tästä miehestä kuin hänen kaveristaan niin hänen kaverinsa vähän kuin auttoi minua ja miestä vaihtamaan numeromme.

Mies laittoi jälkeenpäin samana iltana viestiä ja vaihdoimme muutaman sanan joka loppui hyvän yön toivotuksiin.

Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään pariin päivään.

Jäi kuitenkin sellainen tunne että mies ei loppujen lopuksi ollutkaan niin kiinnostunut minusta ja annoin varmaan samanlaisen vaikutelman. Vaikka oikeastaan olen hyvinkin kiinnostunut miehestä mutta en vain osaa lähestyä ja olen aika ujo.

Asia tulee vaivaamaan jos en saa selville onko mies yhtään kiinnostunut vai oliko se kenties vain miehen kaverin tahto.

Kysymys kuuluukin että pitäisikö vielä odottaa jos mies ottaakin yhteyttä vai kannattaako minun pikimmiten kysyä kuulumisia osoittaakseni että en nyt ainakaan ole ihan unohtanutkaan häntä.

Jos miehet ovat kiinnostuneita niin onko miehillä tapana aluksi odottaa naiselta yhteydenottoa vai ovatko yleensä heti ottamassa uudelleen yhteyttä naiseen?

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20ja2

      Laitappa hänelle viesti, jossa kysyt mitä kuuluu? Ihan näin yksinkertaisesti. Jos ei vastaa, niin sitten ei vastaa. Jos vastaa pelkästään hyvää, niin siitä tietysti voi olla vähän vaikea jatkaa keskustelua (itselleni voisi olla). Tsemppiä yritykseen :)

    • Tekstariehkäok

      Minä antaisin olla. Pojat tulivat rupattelemaan kanssanne tunniksi pariksi. Ei sen kummempaa. Tuota tapahtuu useasti että vain halutaan ventovieraiden kanssa vaihtaa ajatuksia viemättä tuttavutta sen pitemmälle.

      Tietysti jos todella haluat, voit lähettää lyhyen tekstarin. Mutta älä pety jos kaveri vastaa" kaikki hyvin" eikä muuta.

    • Mitäteen

      Joo. Tulin jo toisiin ajatuksiin. Luulisi sen laittavan mulle viestiä jos on kiinnostusta mutta kun ei mitään kuulu niin unohdan koko homman. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe