Monet naiset aina kertoo kuinka heillä on sellainen alkoholisti mies siellä kotona jonka kanssa nainen muuttanut yhteen. Mikä niissä sitten on sellaista että alkoholisti mies saa helposti pari suhteen?
Naiset haluaa tutustua alkoholisteihin
8
<50
Vastaukset
Kai se alkoholisti on sosiaalinen.
- viinasosiaali
Juokaa viinaa niin ei tarvitse olla yksin.
- tarralenkkari666
Ootko ihan varma, että ne miehet on tutustumisvaiheessa olleet alkoholisteja?
- Lettumaaria
Jaa-a? Kurpille ainakin suositellaan alkoholisteja, ovat kuulemma samaa tasoa? ;)
Kovasti olen yrittänyt niitä pongaillakin mutta eivät ole innostuneet lähes absosta naisesta (en ole läskikään). Ehkäpä lähden kohta pikku-lauantaita viettämään ja etsin sen alkkiksen!
Muuten kelpaisi kaltaiseni ja suht ikäiseni mies, ilman sitä alkoa. Vaan eipä ole sellaista sopivaa löytynyt. Jos siis löytyy tasoiseni alkkis, niin parempi sekin kuin yksin. - kärpänen.katossa
Oliko se julkkis asianajaja heikki lampela kun ei kestä alkoholia joten alkoi hakkaamaan sitä naistaan. Syt ne kuulemma erosi mutta kuukauden päästä ne on taas yhdessä varmana koska naiset ei kestä olla erossa juopoista.
- alkoholisti-ytm
Mitä vikaa alkoholisa on. Sitä pitää juoda paljon ei naiset muuten tykkää
- näinonasia
Pakko ottaa alkoholisti kun ei kurppa muille kelpaa. Jos ei pysty olemaan yksin, on otettava juoppo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804