Ja saivat aikaan sen vainoamisen -tapettiin melkein olemattomiin Suomessa(kin).
http://yle.fi/uutiset/korppiko_kolkko_pirun_lintu_viela_mita__se_osaa_rakastaa_paremmin_kuin_ihminen/8465493
Kristityt pilasivat korpin maineen
4
130
Vastaukset
- satujahve
Onnellisuudenmitta
15.11.2015 8:35
UUSI
sillä,He löytävät Jumalan Lahjan :eli(n) > Pallihien!
*nuuh nuuh?? @::::::::----8 <<<< !!!!*
Ranskassa ei nuuskittu pallihikeä, ja näin kävi: Jeesus pelasi
CS:ää ja "Terrorists win" kuten sanotaan.. - voihan.vee
Rauhan uskonto, jonka papit siunaavat lemmikkieläimiä ja kauppakeskuksia, mutta eivät homoja.
Ja evlut. kirkkomielinen toimittaja Marketta Mattila tänään surkutteli kolumnissaan eläinten huonoa kohtelua, ne kun tuntevat kipua siinä missä ihmisetkin.
Oli huolissaan, syystäkin, esim. nautojen nupoamisesta jasikojen porsaiden salvaamisesta - kirkuvat niin että pitää silpojalla olla korvasuojukset.
Mutta niinpä vaan suuri osa kristityistä kannattaa tai ainakin sietää oikein hyvin, sen että poikavauvat huutavat kurkku suorana ja naama punaisena kivusta ja pelosta, kun heidän sukuelintää silvotaan barbaarisen uskonnollisen ja yksiselitteisen vahingollisen perinteen nimissä.
Ja Suomen Korkein oikeus enemmistöäänestyspäätöksellä 3-2, (2 jäsentä viidestä vain tolkuissaan) siunaa, ja sallii tämän tapahtua ilman rangaistusta, jopa suosittelee tätä silpomista, koska "sen ansiosta poika tulee yhteisönsä hyväksymäksi jäseneksi), ja hurraa päälle.
Koirien hännät saavat sentään nykyään olla Suomessa rauhassa, mutta poikalasten pippelit eivät vieläkään. KO siis jopa suosittelee silpomista uskonnollisin perinnesyin.
Saisi panna syytteeseen virkavirheestä nuo 3 KO:n tuomaria, jäsentä.
Onhan Suomessakin lasten ja vaimojen hakkaamisellakin pitkät ja kunniattomat perinteet niin kuin joissain kulttureissa ja uskonnoissa sukuelintensilpomisella, sekä poikien että tyttöjen, vaihtelevasti.
Silti vaimon hakkaaminen ja lasten fyysinen kuritus, tukistusta ja luunappia, selkäsaunasta puhumattakaan, myöten, on Suomessa nykyisin rikos.- satujahve
JumalanArmo
14.11.2015 20:17
Olen siis siunattu kun puhun Jumalasta(olen Jumala,kato nimimerkkini) japuhun Pallihiestä, aina)
- Tulkaa lapset minun luokse, kuulkaa pallihikeni ihana tuoksu
Korppi - alkuperäiseltä nimeltään kaarne - oli saamelaisilla ja suomalaisilla tietäjien ja noitien lintu, jonka hahmossa tehtiin matkoja aliseen ja yliseen. Ei se maineeltaan varmaan mikään ilolintu ollut silloinkaan, mutta kunnioitettu voimalintu, jolla uskottiin olevan myös erikoisia voimia.
Kristinuskohan demonisoi kaikki suomalaisten vanhat jumalat ja haltiat pahoiksi hengiksi ja piruiksi ja korppi oli tietenkin pakanallisten noitien lintuna yksi kohteista.
Eero Murtomäki on kirjoittanut ja kuvannut hienon kirjan Kaarne, tietolintu, jossa hän kertoo omasta suhteestaan tähän lintuun ja kaarneen vanhasta asemasta tietolintuna.
http://www.lumi.fi/sivut/wp-content/uploads/2012/09/kaarne_esite-1.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894