Kysymyksiä rockabillystä!

kyselisin_hieman

Kyselisin tässä ihan perustaavanlaisia kysymyksiä koskien tätä musagenreä ja sen eri alakulttuureja jne.
Miks aina hoetaan että "rock rock rockabilly boogie"?
Miks ne kaikki liikkuu sillee holtittomasti ja sätkyilee eikä mee tahdis?
Miks hiukset on rasvasen paskaset?
Miks jokaisen rockabillybändin pystybasisti aina pyöräyttää sitä bassoo ympäri ihan ku se olis joku makee homma?
Miks ne kitarat on iha epävireessä ja hirvee diskanttivoittosii?
täs nyt olis näin aluks näitä.

4

160

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marko___

Se on sillee makee juttu niinku Eddie cochranin pullottava etumus, ikuinen mysteeri sanoisin.

• Mr.Twist.Rockabilly_

Mä oon ainut oikee marko täällä. Gene Vincent kulkee kovaa ja Crazy Cavan on mankassa joskus twistaan Chubby Checkerin tahtiin, kaikille hyvää miestenpäivää! -Make

• isimiksi

Miksi.... Niinpä niin. Miksiköhän maailmassa on erilaisia asioita ja ihmisetkin on erilaisia. Tästä voiskin tehä jonkilaisen teemalähetyksen vaikka pikkukakkoseen. Siinähän käytetään yksinkertaista kieltä ja kohderyhmänä kyselyikäiset ja sellaisessa varhaisen kehittymisen vaiheessa olevat.

• Vitunurpot

Itse olen aina ihmetellyt, miksi sillä Pikkukakkosen (T)Ransu-koiralla on aina nyrkki perseessä? Eikös maailma olekin ihmeellinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      155
      1428
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      648
    6. 47
      572
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      542
    Aihe