Goom risteily

silence80

Aattelin vaan kysästä ihmisiltä, että mitä mieltä ootte kyseessä olevasta risteilystä. Mun Mies lähti just Goomille ja tulee huomenna takasin. onko mulla syytä huoleen? Meneekö se ja pettää mua? Mä oon oikeesti tosi huolissani. En ite päässyt lähtemään kun sattui tulemaan tenttpäivä just täks päiväks. no onneks me saatiin yhdelle kaverille lippu myytyä.
Nyyh, nyt ne pitää hauskaa ja mä pohdin käyttääkö mun kultani tilaisuuden hyväkseen?Tuntuu tosi pahalta, vaikka mä toisaalta luotankin häneen, mut sitä on kuullut juttuja tästä risteilystä niin paljon, että vähemmästäkin huolestuttaa. kun siellä on sellasia ämmiä jotka tasan tarkkaan pyydystää selllasia miehiä joilla on sormus sormes. Koska ne ei ainakaan soittele perään.
Kuinka mä oikeesti jaksan. koko ajan vaan surupuseros oon. Pitäkää peukkuja, että kaikki menee ok. Ja kaikille jotka on samas tilantees... stemppiä teillekin, toivotaan parasta.

33

23993

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro

Aika paha paikka!

Itse useamman kerran käyneenä täytyy tunnustaa, että houkutus voi olla suuri! Ei ne naiset kyttää vain "sormustettuja" miehia, kaikki käy...

Mutta eihän ole hätää jos on "suhde kunnossa"!?

• nautiskelija

Toiset ne vaan pääsee porauslautalle keskellä viikkoo.. Kateeksi käy.

• epäilys?

Höh, tietysti se käy siellä vieraissa! Miksi se muuten ois sinne yksin lähtenytkään, nauttimaan meri-ilmastosta vai? Ole vain iloinen, hyvähän se on, että edes toinen teistä saa. Sillähän sitä jaksaa taas muutaman kuukauden parisuhteessakin. Käyttöähän varten ne vehkeet on tehty, ei ne siitä kulu. Tiedä vaikka oppisi uusia temppujakin siellä ja opettaisi vielä sinullekin. Tarkkaile nyt lähiviikot hänen käytöstään, jos huomaat vähänkin normaalista poikkeavaa niin tapaushan on varma. Toivottavasti tauti ei tartu.

• silence80

Niin no en mä tie onko se niin kyllästynyt meiän parisuhteeseen kun aina on sexiä haluamas ja myös sitä saa melkein joka päivä ja monta kertaa, vaikka yli kolme vuotta ollaan yhes oltukin.
        Mä oon nyt tullut siihen päätökseen, että kun oon koko aamun pähkäillyt asian kanssa, että se on sen oma häpee mitä on siellä tehnyt, jos nyt jotain tekee. Sillon mä sitten tiedän, että ei se oikeesti ollutkaan mun arvonen mies ja jatkan elämää yksin. Parempi se on tässä vaihees sitten todeta kuin joskus 20 vuoden päästä kun on ns. elämänsä jo elänyt.

• ?
        silence80 kirjoitti:

Niin no en mä tie onko se niin kyllästynyt meiän parisuhteeseen kun aina on sexiä haluamas ja myös sitä saa melkein joka päivä ja monta kertaa, vaikka yli kolme vuotta ollaan yhes oltukin.
        Mä oon nyt tullut siihen päätökseen, että kun oon koko aamun pähkäillyt asian kanssa, että se on sen oma häpee mitä on siellä tehnyt, jos nyt jotain tekee. Sillon mä sitten tiedän, että ei se oikeesti ollutkaan mun arvonen mies ja jatkan elämää yksin. Parempi se on tässä vaihees sitten todeta kuin joskus 20 vuoden päästä kun on ns. elämänsä jo elänyt.

Mun mielestä sun kannattaa jättää se mies välittömästi, koska onhan se selvä, että se käy siellä vieraissa... ei se muuten sinne menis. Mutta sen mä sanon, että et sä siitä kyllä sitä huomaa onko se pettänyt vai ei, koska se haluaa elää mahdollisimman normaalisti, koska on niin huono fiilis eikä halua jäädä kiinni...

• silence80
        ? kirjoitti:

Mun mielestä sun kannattaa jättää se mies välittömästi, koska onhan se selvä, että se käy siellä vieraissa... ei se muuten sinne menis. Mutta sen mä sanon, että et sä siitä kyllä sitä huomaa onko se pettänyt vai ei, koska se haluaa elää mahdollisimman normaalisti, koska on niin huono fiilis eikä halua jäädä kiinni...

Katsotaan mitä tuleman pitää.

• X

... sitten goomilta, olen ollut ennenkin siellä. Et ole ollut siellä tai...??? Suurimman osan mikä olet siitä kuullut on totta, kolme neljästä sillä laivalla on jättäny 105% moraalista kotiin sinne lähtiessä, se on totta. Tänä vuonna oli minulle ensimmäistä kerta kun olin siellä sinkkuna, enkä ollut tähän asti tehnyt mitään sillä laivall jota en haluaisi että tyttöystäväni olis tehnyt. Joten jos luotat miehesi niin kaikki on hyvin, jos et niin se syö kaiken hyvän teidän suhteesta. Ei sillä ole merkitys että hän lähti, jos et luota niin ei toimi! Yritin tässä vaan todistaa että pystyy olemaan kiltisti goomilla, on paljon parempi olo jälkeenpäin. Sairaan hauska reissu oli, vaikka olin tänäkin vuonna melkein yhtä kiltti kun ennenkin olen siellä ollut.

• Peräkylän akka

lähti aamulla töihin eväskassi olallaan. Työpaikallaan on naisiakin.
      MItäs luulette, pettääkö mies lounastauolla siivouskomerossa minua jonkun naispuolisen työkaverinsa, tai onko hänen ylityönsä oikeasti naimista vieraan naisen kanssa?

• naapurin ukko

No ihan varmasti se pettää siellä työpaikalla, miksi sinne muuten ois laitettu säpit siivouskomeroihin sisäpuolelle. Ja et ole tainnut kuullakkaan, että sehän on nykyisin vain puolipäivähommissa siellä. Missähän se luuhaa loppupäivän? Kannattaa ehdottomasti kostaa! Tarjoudun vapaaehtoiseksi kostokaveriksi, soita vaan ovikelloa, niin kostetaan kunnolla ja perusteellisesti....

• Goomailija

Oli taas loisto-goom! Tää oli jo kolmas goom mulle ja aina olen pettänyt omaa muijaani.. eikä muija koskaan tiedä mitään! Itse en todellakaan rupea sitä muijalle kertomaan, olen vain hiljaa ja muistelen kaikkia niitä vieraita naisia joissa olen käynytkään juuri goomin-aikana! Eli ei se nimi "porauslautta" ole tuulesta temmattu! Mutta turhaan sä sitä murehdit, ei se värkki siitä kulu vaikka miehesi käykin vieraissa.. se on vain todellisuutta, että siellä käydään vieraissa. Mutta jos häiritsee niin jätä se.. Sillä se valehtelee, jos sanoo ettei ole käynyt vieraissa! Mikäpä olisi kiihottavampaa kuin se kielletyn hedelmän maku...

• Jep

Kyllä se niin on että aika perkuleen monet siellä nai

• kaunotar

mä olen samaa mieltä1ei ihmiset ole yx aviosia ja kerranhan me vaan eletään!kuka nyt ei laivalla vähä sekstailis!mä ainakin vaikka olen varattu,mut ei siitä tartte kenekään tietää=)

• silence80

mä jo kerkisin lupaileen että antaa aiheen olla jo. voi P.... mulla on oikeesti tosi kamala olo. kutsuin just muutaman kaverin kylään vähän viinejä maisteleen ja puhumaan paskaa kaikista saatanan äijistä. Ne mun ystävät kun jaksaa olla kannustavia. Vaikka kaikki tiedetään tosiasiat. Miks mun elämä on oikeesti ihan perseestä. Miks mä en koskaan opi luottamaan. kunpa mä voisin olla vaan sinisilmänen. Olis oikeesti paljon helpompaa.

• Hiawatha

Hei kamoon! Älä nyt ainakaan näitten päätoimisten masentajien takia ala pelkäämään et miehes pettäis sua. Mun muijakin lähtee risteilylle ja itte jään himaan hajoileen mut eihän tässä muuta voi tehdä kuin yrittää luottaa et se on kiltisti.
        Toisaalta mitäs siitäkään tulis jos ikinä ei vois oppia luottaa.

• Äijä
        Hiawatha kirjoitti:

Hei kamoon! Älä nyt ainakaan näitten päätoimisten masentajien takia ala pelkäämään et miehes pettäis sua. Mun muijakin lähtee risteilylle ja itte jään himaan hajoileen mut eihän tässä muuta voi tehdä kuin yrittää luottaa et se on kiltisti.

Eipä ole ollut mikään ongelma päästä varattujen muijien housuihin Goom-risteilyllä. Itseasiassa ne on helpoimpia tapauksia.

Ehkä teidän suhde on erilainen mutta ei olisi mikään ihme vaikka muijasi tekisin ns. normaalit ja tulisi risteilyltä paikat kipeenä takaisin ja sitten ihmettelet, että mikä on kun seksi ei maistu...

Karua mutta totta.

-M-

• Hiawatha
        Äijä kirjoitti:

Eipä ole ollut mikään ongelma päästä varattujen muijien housuihin Goom-risteilyllä. Itseasiassa ne on helpoimpia tapauksia.

Ehkä teidän suhde on erilainen mutta ei olisi mikään ihme vaikka muijasi tekisin ns. normaalit ja tulisi risteilyltä paikat kipeenä takaisin ja sitten ihmettelet, että mikä on kun seksi ei maistu...

Karua mutta totta.

-M-

No sehän tekee itse päätöksensä Ja jos niin toivottasti edes saa hyvät panot :)

• silence80
        Hiawatha kirjoitti:

Kiitos sulle kannustuksesta :) . Onneks tästä maasta sentään löytyy vielä järkeviä ja todella aitoja ihmisiä, jotka ei ainoastaan halua masentaa.

• mmmMies

Kyllä on syytä huoleen, jos teidän suhteenne on tuollainen.
      Minusta suhde, jossa ei voida keskustella ja luottaa toiseen ei ole mikään suhde. Miksi teillä on sormukset? Onko ne pääsiäismunasta?

• Hemuli

Mulla on ehdotus sun ongelmaan. Sun ehkä kannattaisi kirjoittaa sellainen kirje missä kerrot kuinka rakastat sitä ja kuinka tärkeä se oli sulle yms.. ja sitten kerrot, että tämä ratkaisu johtui siitä, kun se on pettänyt sua. Eli vähän sellainen jäähyväiskirje!
      Eli ny vaan juot paljon ja sitten syöt jotain lääkkeitä tai vedät valtimot auki tms. eli tapat itsesi. Sillä se olosi helpottuu eikä tarvitse enää pohtia pettääkö se vai eikö petä. Mutta totuushan on, että se pettää!

• silence80

joopa joo. onneks mä nyt en oo noin tyhmä et tappaisin itteni jonkun äijän takia.
        Ja mä sanon samat sanat kuin Hiawatha, että jos pettää niin toivottavasti sai edes hyvät panot. Onneks mulla sentään on hyviä ystäviä jotka osaa kannustaa ja sanoo ne oikeet jutut ja ne sano just samallalailla kuin Hiawatha. Mä en jaksa masentua tollasten säälittävien ihmisten kirjotuksista kuin sinä Hemuli. sulla taitaa olla jotain ongelmia ittelläs. Aattele nyt vähän mitä kirjotat, joku joka olis oikeesti tosi herkkä tai sillä on jotain ongelmia vois ottaa sun neuvosta vaarin. Et mietipä sitä, että olisit sit tavallaan tappanut ihmisen, ainakin ollut osallisena. Meen nyt hieman itseesi.
        Säälittävää.

• maria

Tilaisuus tekee vain heikosta ihmisestä varkaan. Itse olen ollut goomilla ilman poikaystävääni, eikä ole käynyt edes mielessäni, että haluaisin pettää häntä siellä yhtään sen enempää kuin missään muuallakaan! Jos muulloin voit luottaa häneen, niin turhaan panikoit nyttenkään =)!

• elama

Taysin samaa mielta Marian kans! Jos haluaa pettaa, niin sita voi teha vaikka missa. Eihan kukaan voi vartioida toista kaiken aikaa. Sita on vain pakko luottaa.. Jos suhde on kunnos, niin ei oo mitaa hataa, meni ukko tai akka minne tahansa. Jos ei taas oo kunnos, niin kylla sita petetaan missa tahansa. Ite olin Goomilla "varattuna" ja aivan sairaan hieno reissu oli eika tullu mieleenikaa pettaa muijaani. Ala siis kuuntele suurinta osaa naista. Jatkallas oli varmasti tosi kiva ryyppyreissu ja jos se on yhtaan fiksu - niin kuin oletan sen olevan - niin ei se oo sua siela pettany. Ala pyorittele tollasia sioita turhaan paassa alaka ala vainoharhaseks, se alkaa ainaski jatkaas jurppimaan. Ei muuta kuin ota kulta suudelmin takas kotiin ja ehka ens vuonna paasette yhdessa kokemaan Goomin huuman. Se on aivan sairaanhauska ryyppy/rentoutusreissu!:)

• x

koskaan tyttöystäviäni!
      (m28,3 pidempiaikasta suhdetta)
      olin sitten missä tahansa "reissussa" laivalla tms. tilaisuuksia on ollu vaikka kuinka paljon!!
      minulla on vaan periaatteeni jos seurustelen niin
      en petä! minkä takia ihmiset on yhessä jos on pakko mennä toisten syliin...olkoon sinkkuna.Itse tulee välillä otettua rankastikkin viinaa silti pidän hauskaa muutenvaan. Aina meitä miehiä haukutaan pettäjiksi,saatanan sioiksi ym.Ei pidä kaikkien kohdalla paikkansa.Olisipa sellaisiakin naisia joihin voisi täysin luottaa,,,ehkä on? :)

ps. nainen kun antaa kunnon panot ennen menoja
      niin luulis hillitsevän vieraisiin menoa

• Hiksu

Mä oon ollu goomilla kaks kertaa ja en oo kummalakaan kertaa pettäny tyttöystävääni. Onhan sielä tullu flirttailtua mutta pettäminen ei oo käyny mieleskään. Sillä ne on huoria sellaiset naiset jotka hetken tuttavuuden jälkeen hyppää sänkyyn. Uskon että sulla ei oo syytä huoleen!!!!

• silence80

Kiitos kaikille niille ihmisille jotka ovat olleet kannustavia. Tänään se kulta sitten tulee kotiin ja kaikki on hyvin. Olen oppinut teiltä paljon. :) VOis luottaa enemmään. Luottamushan on A ja O

• miekkonen

Kuulepa, mitä se mies on sinulle aiemmin tunteistaan kertonut?
        Itse en kylläkään miehenä lähtisi sinne risteilylle...ja jos kävisikin niin,niin enpä kyllä kultaani pettäisi. Sitä paitsi lähtisin sinne kultani kanssa. Jos ihminen pettää toista niin se on sitten varmaa että mitä toinen suhteelta haluaa.Vaikka mies olenkin niin en koskaan tule tyttöystävääni pettämään. Jutelkaa tilanteesta rauhassa ja asiallisesti!

Kyllä meissä miehissäkin on niitä rehellisiä ja luotettavia tapauksia vaikka usein meitä haukutaan pettämisestä tms.

Tsemppiä teille ja kivaa kevään jatkoa!!Osoite on [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia ihan tuon asian tiimoilta.

• ?
        miekkonen kirjoitti:

Kuulepa, mitä se mies on sinulle aiemmin tunteistaan kertonut?
        Itse en kylläkään miehenä lähtisi sinne risteilylle...ja jos kävisikin niin,niin enpä kyllä kultaani pettäisi. Sitä paitsi lähtisin sinne kultani kanssa. Jos ihminen pettää toista niin se on sitten varmaa että mitä toinen suhteelta haluaa.Vaikka mies olenkin niin en koskaan tule tyttöystävääni pettämään. Jutelkaa tilanteesta rauhassa ja asiallisesti!

Kyllä meissä miehissäkin on niitä rehellisiä ja luotettavia tapauksia vaikka usein meitä haukutaan pettämisestä tms.

Tsemppiä teille ja kivaa kevään jatkoa!!Osoite on [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia ihan tuon asian tiimoilta.

...vitun sönkkääjä. Lue juttusi uudestaan. Onko siinä mitään järkeä?!?

• Uskollinen

Risteilyllä varattuna käydessäni ei tullut edes mieleen pettää omaa kultaa. Ja olen siis mies.

Ei kaikki ole samanlaisia, tosin enhän tunne sun miestäs. :)

Voin kyllä toisaalta sanoa että noin 50% kavereistani todennäköisesti pettäisi omaa kultaansa moisella risteilyllä, jos tilaisuuden saisi. Itse vetäisin hirveät lärvit ja nauttisin muuten olosta ja menosta. Niin on tullut tehtyäkin.

• uskollinen
        Uskollinen kirjoitti:

Risteilyllä varattuna käydessäni ei tullut edes mieleen pettää omaa kultaa. Ja olen siis mies.

Ei kaikki ole samanlaisia, tosin enhän tunne sun miestäs. :)

Voin kyllä toisaalta sanoa että noin 50% kavereistani todennäköisesti pettäisi omaa kultaansa moisella risteilyllä, jos tilaisuuden saisi. Itse vetäisin hirveät lärvit ja nauttisin muuten olosta ja menosta. Niin on tullut tehtyäkin.

ja sepäs onkin kamalan vaikeaa niiden uskoa jotka niin tekevät... on se niin ihmeellistä että luullaan että kun minäkin nin kyllä muutkin ...?

• Kokemusta on

Paskooko karhu metsään? Onko Pinokkiolla puumuna? Onko paavilla hassu hattu? Onko vesi märkää? Jääkö siili auton alle? Onko Goom porauslautta? Jääkö Goomilla moraali narikkaan? Pettääkö partnerisi Goomilla? Toosan saaminen Goomilla on helpompaa kun namin vieminen lapselta...

• tweety

bailaamaan ja naimaan (->jo se todistaa jotain, että sisään tullessa jaetaan kortsut jokaiselle...)se on totuus-väitti mies mitä tahansa.Saattaa olla, ettei mies petä, mutta semmonen flirttikin mitä siellä pidetään menee yli rajan...meneppä itse käymän niin tiedät.Ite en ois ikinä tentin takia Goomia perunnu--on se sen arvosta.Elämäni parhaat bailut ja ihania miehiä:)

• minttu

SILENCE80,KUINKA KÄVI?KIINNOSTAA TIETÄÄ,TOIVOTTAVASTI HYVIN?

• silence80

Kiitos kysymästä Kaikki kävi ihan hyvin. Sen kaverit oli ottanut kyseisestä tapahtumasta tosi paljon kuvia ja videokuvaa, joten suurin piirtein tiedän minkälaista meno oli.Ollaan edelleen onnellisesti yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      46
      3030
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2854
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2306
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1326
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1276
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      912
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      792
    Aihe