Harkitsen vaatteiden tilaamista verkkokaupasta, onko millaisia kokemuksia tästä sivustosta.. luotettava yms?
EMP Verkkokauppa
18
7373
Vastaukset
- suosittelen654
Itse olen tilannut pariin kertaan vaatteita EMPltä, ja olen ollut tyytyväinen. Laaja valikoima ja tilaukset tulee nopeasti perille.
- roskaa999
Siis herran jumala! Miten joku voi tilata tuolta yhtään MITÄÄN. Paska paikka, paskat vaatteet kaikki on ihan paskaa tällä sivustolla. Älkää tilatko mitään!! Yllä oleva on valehtelija
- ursula74
millä perusteella haukut koko sivuston paskaksi itse olen ainakin tyytyväinen?????!!!
- Anonyymi
ursula74 kirjoitti:
millä perusteella haukut koko sivuston paskaksi itse olen ainakin tyytyväinen?????!!!
Täysin paska kauppa myy vanhoja sekä erikokoisia vaatteita joiden laatu täysi nolla en suosittele .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin paska kauppa myy vanhoja sekä erikokoisia vaatteita joiden laatu täysi nolla en suosittele .
Huijaavat kanpanjoilla ihmisiltä rahat pois aina kunntilannutbtullut väärää tavaraa ja väärän kokoista kaikki oon joutunut palauttamaan ja enkä ole saanut rahojani takaisin huijaavat kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijaavat kanpanjoilla ihmisiltä rahat pois aina kunntilannutbtullut väärää tavaraa ja väärän kokoista kaikki oon joutunut palauttamaan ja enkä ole saanut rahojani takaisin huijaavat kaikkia.
Ihan paskaa tavaraa lapsityövoimalla tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paskaa tavaraa lapsityövoimalla tehty.
En suosittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suosittele.
Samanlaisia kokemuksia en suosittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia kokemuksia en suosittele.
Palautus ei toimi rahat menivät ilmoitus poliisille.
- pekka495
Erittäin hyvä kauppa suosittelen, tällä hetkellä hyvät alennusmyynnit kannattaa tilata!
- Anonyymi
Pakkomyyntiä työntävät tota mainospaskaa jatkuvasti sähköpostiin.
- Anonyymi
Tota kertakäyttörättiä myyvät jolla ei tee mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota kertakäyttörättiä myyvät jolla ei tee mitään.
Tukkivat sähköpostin tolla paskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukkivat sähköpostin tolla paskalla.
Kerran ostin ja ala arvoisia tuotteita ei kestä pesua halvinta roskaa.
- shoppaaja
Ostin välikausitakin, ok tuote ja toimitus, piti maksaa ennakkoon smartpost.
- Anonyymi
sitä saa mitä tilaa, postiennakolla tai visa electronilla
- Anonyymi
Palautuksen jälkeen jäi rahat saamatta. Ei enään ikinä.
- Anonyymi
Täältä saa tilata postiennakolla, eli ainakin sieltä jotain tulee. Tilasin maiharitakin hintaan 54 €.
Voi olla pienten kiinalaisten lapsikäsien valmistama ja varmaan onkin.
Työttömänä joutuu nämä eettiset arvot välillä unohtaa.
Vaikuttaa hintaansa nähden ihan ok.
Näistä palautuskokemuksista mulla ei ole omakohtaista tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865