Täytän pian 60 v. Millaiset juhlat olet pitänyt

vitskari

päivänäsi? Minä en aio juhlia ollenkaan.

19

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En juhlinut mitenkään. Viisikymppisiä juhlin isolla porukalla, seuraavaksi juhlin kun tulee 100v täyteen.

    • hytinäx1

      Vielä lapsenvalmistumis aika 60 juhliin. Silloin on kuuma kesä ja aikomus on mennä lasten perheiden kanssa uimaan.

    • Psykoterapeutitar

      Lensin kuumailmapallolla :-)

    • vitskaris

      Kuinka laajasti sukua juhlissa?

    • ent.siivoojaparka

      Suuri osa palstalaisista on jo kertonutkin aikaisemmin 60v juhlistaan.
      Olisi kiva vielä kuulla kuinka siilimuori, Heikunkeikku, hmp.f, Ancelina... ovat juhlineet 60-vuotis synttäreitään.

      • Tylsät oli juhlat, juotiin ja tapeltiin, puukoin ja puntarein.


      • k-kk

        Myt masennuin kunnet minuu maininnut,muutoin aina kurmoottamassa.


      • Juu, mää kerron sit vähä myöhemmin :D.


      • nessumärkänä
        siilimuori2 kirjoitti:

        Juu, mää kerron sit vähä myöhemmin :D.

        Sitku täytät vai ;))


      • nessumärkänä kirjoitti:

        Sitku täytät vai ;))

        Eiku mutku.


    • se-siitä-synttäristä

      matkustin ulkomaille viikoksi,

    • Hianoo

      Vuokrasin viikonlopuksi Hämeenlinnasta Vanajan Linnan henkilökuntineen. Oli orkesteria, tanssia sekä kuumailmapallo lennätyksiä, kasvomaalausta, stand uppia, yllätysvierailijoita, kolmet eri kattaukset alkuruokineen per päivä taustamusiikkeineen ja juontaja juonsi koko tilaisuuden. Lopuks viimeisen päivän päätteeksi ajatutin takseilla vieraat koteihinsa.
      Ihan kivaa oli eikä maksanut paljon. Kaikki ainakin sanoivat viihtyneensä.
      Lupasivat tulla satavuotis bileisiinkin jos ovat hengissä.

    • Sutturataas

      En minäkään.
      Meillä kotona ei opetettu juhlimaan synttäreitä ja sen perintönä en ole omianikaan viettänyt. Lasten ollessa pieniä pidettiin heille kekkereitä kaverineen, mutta nykyään hekin vanhenevat ilman isompia festivaaleja.

    • Minä ajattelin 60v synttäriaamunani herätä sen hetken seksikkäimmäin huippumallin taikka hollywood-näyttelijän vierestä. Kotimaiset halpaversiot eivät missään tapauksessa kelpaa.

      Aamiaista odottaisin vuoteeseen heti norjistettuani aamujäykkyyden huippumallin kanssa. Tarjottimella saa olla kaurapuuron lisäksi kaikkia mahdollisia laillisia ja laittomia päihteitä. Valitsen niistä puuroni sekaan kaikkein parhaiten nupin sekoittavat, mutta nopeimmin haihtuvat napit, jauheet ja aineet.

      Suihkuun mennessä haluan minua kannettavan vähintään kahdeksan isotissisen naisen olkapäillä.

      Suihkussa minua tulee hieroa pesusienellä, kalleimmilla ylellisyysturhakkeilla ja neitsyen käsillä. Suihkuni loputtua käsien ei tarvitse enää kuulua neitsyelle.

      Kun seksuaaliset halut hoidetaan heti aamusta, voidaan jo aamupäivällä keskittyä avaruusmatkailuun. Keskipäivään mennessä haluan jo olla kiertoradalla kokemassa painottomuutta ja näkemässä ufoja.

      Aikatauluni mukaan olen takaisin maanpinnalla vähän ennen kahta ja neuvottelen supervaltojen päämiesten kanssa rauhasta.

      Nyt ajattelette, kukaan ei käy avaruudessa ja neuvottele maailmaa rauhaan pelkästään aamiaisen voimin. Ymmärän tämän, mutta on otettava haasteita. Ottakaa huomioon, että aamiaiseni on ollut hyvin tukeva, enkä ole herännyt aamuviideltä vaan nukkunut pidempään kuin koskaan.

      Haukkaan Usan ja Venäjän välisen rauhan jälkeen sämpylän ja kupin lämmintä teetä.

      Kello kolmen jälkeen aloitan neuvottelut maailman päämiesten kanssa salaisuuksien paljastamisesta. Odotan saavani tyhjentävän vastauksen Kennedyjen murhaan kello 15:15 mennessä, Rosweliin 15:25, Rendleshamiin 15:45, Travis Waltoniin 15:46, Nazcan geoglyfeihin 16:05, peltokuvioihin 16:15. Pumapunkuun/Tiwanakuun 16:25 jaYonaguniin 16:35.

      Kello 16:40 otan hyvin ansaitut päikkärit. Kello viisi otan vastaan paavin. Tulemme sopimaan hänen pyhyytensä kanssa muutamasta uskontoa ravistelevasta seikasta ja vetäydymme omiin oloihimme kuuden aikaan illalla.

      Illalla on ohjelmassa puhua arabien kanssa öljystä, maailman taloudesta, rahasta ja juutalaisista. En epäile pääseväni sovintoon.

      Viimeistään kello 20:00 on palestiinalaiskysymykseen vastattu tyhjentävästi ja kaikkia tyydyttävällä tavalla. Kyyneleet valuvat poskillani, vaikka onkin syntymäpäiväni.

      Jos vain voisin, lopettaisin perusteettoman sosiaaliturvan tarjoamisen.

      Vaikka pystyisin ratkaisemaan kaikki maailman ongelmat puhumalla, tekemällä, vaatimalla, pyytämällä, ei millään ole väliä.

      Minä tulen viettämään 60-vuotispäiväni hyvin erinäköisessä Suomessa, kuin missä olen elänyt, kasvanut, oppinut, työtä tehnyt ja sitä kautta ymmärtänyt.

      Rajat voidaan avata, olkoon kaikki etuudet vapaita kaikille. Minusta tämä kehitys ei kuitenkaan ole tervettä.

      En usko yhdenkään ammattiliiton ajavan vapaita rajoja.

      Mitä kuuskymppisiin tulee, toivon jo olevani siellä.

    • Ei.päiväkirjamerkintöjä

      Vuokrasin Hartwall -areenan ja lähetin 10 000 kutsukorttia eri puolille suomea. En ollut edes varma, tunsinko ihmisiä niinkään paljon? Soitin parhaimpaan Pitopalveluun ja ruuat valmisti kolmen tähden jallu-ravintola neljän tähden kokkeineen...Piikki pankkiinkin päin oli auki. Luottokorttina Visa Electronic ottoautomaatti läpyskä.
      Sitten havahduinkin keittiön pöydän ääressä tunkemassa lenkkimakkaralla ja juustolla päällystettyä sämpylää happi-aukkooni (ylempi) jota ryyditin mukillisella kahvia. Kaksi päivää myöhemmin oli taivas täynnä raketteja kun minua juhlittiin ja siitä alkoikin uudempi vuosi.
      Tekstiviesti-ilmoitteluun merkkipäivästäni olin kuitannut: ei tavattavissa. Ja onhan tosiaan ihmisillä joululomillaan muutakin tekemistä kuin ravata tapaamaan tasarahavuosien päivän"sankaria".
      Viisikymppisilläni kävi joku lähisukulainen ihmettelemässä, että olenko tosiaan hengissä, ei uskoisi tuollaisesta monenhaaran heittiöstä.

    • kesivä

      Ei tuntunut siltä, että olisi pitänyt juhlia. Luulen, että 70 v. on sellainen etappi jo, että pienesti voi juhlia hengissä oloaan.

    • Joulu-mielellä, Joulu-mielellä.
      Joka ikinen kerta.

      H.

    • Optimaalinen.positiivi

      Vain lapsen syntymä ja kaste on juhla. Sen jälkeiset merkkiruksit ovat teennäisyyksiä. No, otettakoon löysää, että kasteenkin jälkeen lapsi saattaa tarvita muistamista tuonne 14 - 15 ikävuosiin saakka, että hän tuntee tulleensa huomatuksi. Siitä eteenpäin hän osaa juhlia itsekin opiskelun valmistumista, työpaikan saamista, ja tupaantuliaisia siihen mahdollisesti sisältyvällä häätöilmoituksella ryyditettynä. Elämän ensimmäinen huomautus liiallisesta metelöinnistä tulee joka tapauksessa.

    • Urbaani_asukas

      En juhlinut minäkään muuten kuin pienellä matkalla puolison kanssa. Työpaikalla kieltäydyin vastaanottamasta lahjaa, kun en sellaista tarvinnut. Kukkapuskan sain työtovereilta, se riitti muistamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe