narsistinen pissis

jooojooojoo

25

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munkikaa

mut oli se onneks munkikaa.

Mitäs sitä sanotaan, että sen minkä nuorena oppii niin sen sitten..

vanhanakin jakorasia.

Pitää olla vajakki, jos ei edes osaa suomen kieltä.

• Gsli

Nuorilla on oma kielensä, se ei vajakiksi tee.

• vituntyperätidiootit
        Gsli kirjoitti:

Nuorilla on oma kielensä, se ei vajakiksi tee.

vajakkien kieli. kotikasvatuksen täydellinen puuttuminen. ei mitään muuta tekemistä kuin räpälätä jotain vitun älypuhelinta, ei sosiaalisia taitoja ollenkaan, kun ei harrasteta mitään.

• Gsli
        vituntyperätidiootit kirjoitti:

vajakkien kieli. kotikasvatuksen täydellinen puuttuminen. ei mitään muuta tekemistä kuin räpälätä jotain vitun älypuhelinta, ei sosiaalisia taitoja ollenkaan, kun ei harrasteta mitään.

Vastaako sun ikäsi henkistä kehitystäsi? Ei.
        Kotikasvatustasi et arvosta hyvänä tai se meni täysin poskelleen ja katkeroiduit.
        Sosiaaliset taitosi riittävät juurikin alatyyliseen ilmaisuun ja itsekorostukseen, se onkin tällä palstalla tietynlaisten henkilöiden ainoa oikea tapa keskustella.
        Kun et itse kokenut olevasi arvokas nuorena, se ei oikeuta sua jatkamaan negatiivisuuden kehää.
        Oletko nyt hyvä ihminen, aikuinen?

• munkikaa

Oletko sinä jonkun vajaaälyisen teinin vajaaälyinen vanhempi?

• Gsli
        munkikaa kirjoitti:

Oletko sinä jonkun vajaaälyisen teinin vajaaälyinen vanhempi?

Terve sulle! Mielenterveyden häiriö on aivan eri asia, tiedoksi vaan.
        "Vituntyperätidiootit" kirjoitti yleistäen nuorison, siksi vastasin.
        Oletko ollut nuorena itseään toteuttava ennuste, jäit ilman apua ja sulla kuohuu pahasti?Harmi jos näin on, nuoret ovat siihen täysin syyttömiä.
        Voit osoittaa oman esimerkillisen aikuisuutesi ja älykkyytesi, ottamalla asioista selvää ja lopettamalla putkiajattelun.

• faktaeifiktio

Suurin osa nykyajan vanhemmista ei tiedä, mitä lapsensa puuhailevat. Älä syyttele minua heidän vajavaisuudestaan, en ole yleistänyt mitään.

Mutta niin se vaan on, että whatsuppia ja selfiekeppiä käyttävä sukupolvi x on ihan helvetin pimeetä sakkia ja niin ovat vanhempansakin, jotka sallivat tuon pelleilyn.

Pidätkö esim. sitä porin murhapoltettua lenkkeilijätyttöä kovin älykkäänä tapauksena?

Järjen valo sammunut milloin lie ja suvaitsevaisten aivopesun tuloksena sitten kävi huonosti. nämäkin löytäneet toisensa jostain lasten tinderistä.

Nuorten nettitutustumien. Vitun typeriä selfieätä, esitellään ulkokuorta, pinnallista narsismia.

Fucking idiots.

• Ikis__M

"Samana päivänä epäilty viestittelee vielä monta kertaa siitä, miten hän voisi käyttää väkivaltaa tyttöä kohtaan. Samana päivänä epäilty kirjoittaa, "koska mä jyrään sen" ja "ja otan [pojan]". Viestien perusteella sekä uhri että epäilty ovat viettäneet aikaa pojan kanssa. "

Voisi kuvitella että normaalia olisi poikien ehkä jopa tapella tytöstä mutta toisinpäin tuntuu vähän ihmeelliselle, varmaan jo juurikin asetelman absurdius ajoi ylilyöntiin.

• Nnnnaainenn

Kyl mä tajuun ton hyvin. Oon iteki mustasukkanen ja toi nyt on vaan vieny teon potenssiin miljardi.
        Tottakai tekis mieli eliminoida kilpailijat mut harva sen toteuttaa.

• Nnnaiinen

Täl palstal ku pahemmin ei oo parisuhdekokeneita niin voin kertoa et jos tää tyttö on nähny esim tän kundin ja tän inhokkimuijan imuttelemassa niin kyl siinä päässä voi naksahtaa. Pahasti.

Ite olin joskus tilanteessa missä illanvietossa miesystäväni koski naisystävääni ja harrasti seksiä silmieni edessä tämän toisen naisen kanssa. En pysty sanoin kuvailemaan niitä tunteita, olis tehny mieli tappaa molemmat omin käsin. Vaikka emme olleet sopineet miesystäväni kanssa ettei muiden kanssa saa vehdata.
        Olin shokkitilassa n 24h ja kaikki nykyisin hyvin mutta he molemmat olivatkin ja ovat ihania ystäviäni toisin kuin tällä tytöllä tämä muija. Jos tämä ystävänainen olisi tavoitellut muutakin kuin yhdenillan kokemusta, vihani kestäisi varmaan vieläkin...vuosien päästä, mutta koska kyse oli hauskanpidosta en suuttunut siitä...mutta se tunne...

En tappanut ketään vaan pakenin paikalta niin lujaa kun pystyin. He eivät sitä siinä hetkessä kännissä ymmärtäneet vaan mies koitti saada minua jäämään. Ehkä myöhemmin ymmärsivät.

• Nnnaiinen kirjoitti:

Täl palstal ku pahemmin ei oo parisuhdekokeneita niin voin kertoa et jos tää tyttö on nähny esim tän kundin ja tän inhokkimuijan imuttelemassa niin kyl siinä päässä voi naksahtaa. Pahasti.

Ite olin joskus tilanteessa missä illanvietossa miesystäväni koski naisystävääni ja harrasti seksiä silmieni edessä tämän toisen naisen kanssa. En pysty sanoin kuvailemaan niitä tunteita, olis tehny mieli tappaa molemmat omin käsin. Vaikka emme olleet sopineet miesystäväni kanssa ettei muiden kanssa saa vehdata.
        Olin shokkitilassa n 24h ja kaikki nykyisin hyvin mutta he molemmat olivatkin ja ovat ihania ystäviäni toisin kuin tällä tytöllä tämä muija. Jos tämä ystävänainen olisi tavoitellut muutakin kuin yhdenillan kokemusta, vihani kestäisi varmaan vieläkin...vuosien päästä, mutta koska kyse oli hauskanpidosta en suuttunut siitä...mutta se tunne...

En tappanut ketään vaan pakenin paikalta niin lujaa kun pystyin. He eivät sitä siinä hetkessä kännissä ymmärtäneet vaan mies koitti saada minua jäämään. Ehkä myöhemmin ymmärsivät.

Sitä, että naiset tappelevat miehestä, on vaikea ymmärtää, koska miehiä on joka paikka täynnä, toisin kuin naisia.

Mutta sehän on se naisten ajatus, että vain siitä samasta yhdestä miehestä tapellaan vaikka 10 muutakin olisi rivissä mutta ne ei kelpaa....

Miehillä taas tulee se tilanne, että tapeltava on naisista siksi koska naisia yksinkertaisesti vaan EI OLE jokaiselle miehelle.

• Nnnaiinenn
        M1978 kirjoitti:

Sitä, että naiset tappelevat miehestä, on vaikea ymmärtää, koska miehiä on joka paikka täynnä, toisin kuin naisia.

Mutta sehän on se naisten ajatus, että vain siitä samasta yhdestä miehestä tapellaan vaikka 10 muutakin olisi rivissä mutta ne ei kelpaa....

Miehillä taas tulee se tilanne, että tapeltava on naisista siksi koska naisia yksinkertaisesti vaan EI OLE jokaiselle miehelle.

Niin se ero onkin siinä kun naiset EI hae seksiä mitä olisi yllin kyllin tarjolla .
        Tuokin tyttö ilmiselvästi rakastunut ja kaikkihan me tiedämme elokuvistakin että rakkauden takia ollaan valmiita mihin vaan, vaikka kuolemaan.

• Nnnaiinenn kirjoitti:

Niin se ero onkin siinä kun naiset EI hae seksiä mitä olisi yllin kyllin tarjolla .
        Tuokin tyttö ilmiselvästi rakastunut ja kaikkihan me tiedämme elokuvistakin että rakkauden takia ollaan valmiita mihin vaan, vaikka kuolemaan.

15-vuotiana "rakastutaan" ulkonäköön ja lisäksi tytöt "rakastuvat" poikien typeriin juttuihin.

Tosin eipä aikuiset sen aikuisempia ole.

• PikkuLikka
        M1978 kirjoitti:

Katsoin tilastoja ja on todella niin, että keski-ikään saakka miehiä on lukumääräisesti enemmän kuin naisia.

Jos yhtään lohduttaa, niin tilastokeskuksen mukaan vuonna 2014 Suomessa 90-94 - vuotiaita miehiä oli vain 8 472 ja naisia 27 055 eli jos sinne saakka selviää, niin sitten on..

• Naishenkilö
        M1978 kirjoitti:

Aivan yhtälailla aikuiset ihastuvat työ/ opiskelu/ harrastuskaveriin. Saattaa naapurit liehitellä samaa henkilöä. Myös kaveriporukassa tämä ihan tavallista. Päällekkäisyyksiä on.
        Olin joskus ihastunut erääseen mieheen, salaa häneltä. Selvisi että miehellä oli jotakin sutinaa jonkun naisen kanssa. Minkäs mä sille voin että joku muukin oli miehen huomannut. Harmittihan se tietty.
        Tilanteen pohdin joka kantilta mutta en mä nyt voinut vain päättämällä päättää että siirrämpä ihastuksen tunteeni johonkin toiseen, eli täysin vapaaseen mieheen.
        "Vetäydyin" tilanteesta ja aika teki tehtävänsä.

• Naisasialooseri1
        Nnnaiinenn kirjoitti:

Ihan sama halusiko rakkautta vai seksiä, kumpaakin jotatapauksessa halutaan niiltä samoilta top 10% miehiltä, kuten tämäkin tapaus todistaa.

• Naisasialooseri1
        PikkuLikka kirjoitti:

Katsoin tilastoja ja on todella niin, että keski-ikään saakka miehiä on lukumääräisesti enemmän kuin naisia.

Jos yhtään lohduttaa, niin tilastokeskuksen mukaan vuonna 2014 Suomessa 90-94 - vuotiaita miehiä oli vain 8 472 ja naisia 27 055 eli jos sinne saakka selviää, niin sitten on..

Johtuu siitä, että moni mies valitsee kunnian polun ja tappaa itsensä ja ne jotka eivät uskalla niin sitten hitaasti ryyppäävät itsensä hautaan. miehiä myös kuolee tapaturmissa enemmän. Henkirikosten uhrit saattavat jakaantua aika tasan miesten ja naisten kesken, koska jännämiehet tappavat niin paljon naisia

• Naisasialooseri1
        Naishenkilö kirjoitti:

Aivan yhtälailla aikuiset ihastuvat työ/ opiskelu/ harrastuskaveriin. Saattaa naapurit liehitellä samaa henkilöä. Myös kaveriporukassa tämä ihan tavallista. Päällekkäisyyksiä on.
        Olin joskus ihastunut erääseen mieheen, salaa häneltä. Selvisi että miehellä oli jotakin sutinaa jonkun naisen kanssa. Minkäs mä sille voin että joku muukin oli miehen huomannut. Harmittihan se tietty.
        Tilanteen pohdin joka kantilta mutta en mä nyt voinut vain päättämällä päättää että siirrämpä ihastuksen tunteeni johonkin toiseen, eli täysin vapaaseen mieheen.
        "Vetäydyin" tilanteesta ja aika teki tehtävänsä.

Eli siis toimit kuin elukka luontodokumentissa kaavamaisesti ja juuri niin kuin täällä kirjoitetaankin. Ihastuit samaan mieheen, johon muutkin naiset ihastuvat, tuskin se tietämäsi nainen ainut oli ja mies todennköisesti pyörittää panorinkiä.

• Naisasialooseri1
        M1978 kirjoitti:

15-vuotiana "rakastutaan" ulkonäköön ja lisäksi tytöt "rakastuvat" poikien typeriin juttuihin.

Tosin eipä aikuiset sen aikuisempia ole.

Aikuiset naiset ovat teinilutkan tasolla henkisesti vielä nelikymppisenäkin.

• Naishenkilö
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Eli siis toimit kuin elukka luontodokumentissa kaavamaisesti ja juuri niin kuin täällä kirjoitetaankin. Ihastuit samaan mieheen, johon muutkin naiset ihastuvat, tuskin se tietämäsi nainen ainut oli ja mies todennköisesti pyörittää panorinkiä.

Jaa, vai elukaksi mut tekikin kaukoihastukseni, harvoin näkemälleni työkaveri miehelle. Sattui kylläkin nainen olemaan mulle täysin tuntematon, en ollut ennen nähnyt. Kaupungilla heihin törmäsin ja aistin kyllä tilanteen.
        Luuletko todella että naiset toimii sun sairaan mielikuvituksen mukaan?
        Susta saa kuvan että olet jäänyt paljosta paitsi, hyvin kauan sitten. Sulle tärkeintä on olla ilkeä naisille ja pidät miehiä kilpailijoina. Sulla on todella paha olo.

• Naisasialooseri1

Nimenomaan, todistit sen juuri itsekin"ihastuit"ulkonäköön juuri kuten sanottiinkin

• Naishenkilö
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Nimenomaan, todistit sen juuri itsekin"ihastuit"ulkonäköön juuri kuten sanottiinkin

Kyllä ihastua voi monestakin syystä, se on totta. Olen vallan tyytyväinen "Tavis- Tiina" elämään, joten voin vaatia mieheltä toimivat aivot ja tuntevan sydämen. Mitä tekee komealla miehellä jolla sisus sitä itseään?
        Tämä mies osasi varsin asiallisesti käyttäytyä ja oli myös puhetaitoinen.
        Näitä perus sosiaalisuuden ja fiksuuden omaavia miehiä on todellakin.
        Hän oli salaihastus, harvoin tapaamani työkaveri eli kaukoihastus.
        Mitä enempi täällä keuhkoat ja jankkaat luulojasi, sitä kauemmaksi menet normaaleista ihmissuhteista ja hukkaat itsesi lopullisesti.

• jaaaaaaaa

"normaaleista" ihmissuhteista, niinpä niin. Olet tavannut miehen, joka on mitään kyseenalaistamatta "kunnioittanut" normejasi ja vaatimuksiasi. Et ole luultavasti edes itse käsittänyt miten sinua on manipuloitu.

Asettakaa vaan naiset kaikkia vaatimuksia puhetaidosta ja määritelkää käyttymisen mallit, niin kyllä teitä joku pelimies kusettaa.

Uskomatonta, että ei tarvitse muuta kuin mielistellä naista, niin nainen ei tajua tulleensa huijatuksi. Sano nyt vielä, että se oli joku pikkutakkiin ja dresmannin kauluspaitaan pukeutunut sitruunalle tuoksuva audimies.

• Naishenkilö
        jaaaaaaaa kirjoitti:

"normaaleista" ihmissuhteista, niinpä niin. Olet tavannut miehen, joka on mitään kyseenalaistamatta "kunnioittanut" normejasi ja vaatimuksiasi. Et ole luultavasti edes itse käsittänyt miten sinua on manipuloitu.

Asettakaa vaan naiset kaikkia vaatimuksia puhetaidosta ja määritelkää käyttymisen mallit, niin kyllä teitä joku pelimies kusettaa.

Uskomatonta, että ei tarvitse muuta kuin mielistellä naista, niin nainen ei tajua tulleensa huijatuksi. Sano nyt vielä, että se oli joku pikkutakkiin ja dresmannin kauluspaitaan pukeutunut sitruunalle tuoksuva audimies.

Myös miehillä on toiveensa naisia kohtaan, eikö se olekaan sallittua myös naisille?
        Manipuloinnillako sitten ihastuinkin, vai niin. Olit kenties raatokärpäsenä katossa kyräilemässä valmiilla asenteellasi?
        Mielistely ja asiallinen juttelu, ovat kaksi eri asiaa jos et tiedä.
        Onko tervehtiminen, hymyily ja kohtelias käytös vain kusettavien miehien tapa? Eikö yhdenkään miehen kanssa voi ollenkaan jutella yhtään mistään? Kaikkiko ovat niitä jännämiehiä?
        Luulisin ettet pysty tuota faktana todistamaan, koska olet mies.
        Mies oli noin pituiseni, talon työvaatteissa. Pientä massua oli ja oli tainnut parturi jäädä väliin pitkän aikaa.
        Eikä ole alkuunkaan huono asia jos miehiltä löytyy pikkutakki ja kauluspaita kaapista, vaikka kirpparilta ostetut. Myös miehet toivovat naisen edes välillä pukeutuvan, esim juhlia kunnioittaen fiksusti.
        Millä lie mies kulki, Ladalla vai kenties omisti bussilipun. En ole ikinä ollut kiinnostunut autoista.
        Eikä jäänyt mielikuvaa kirpeän sitruunan hajusta eikä edes Axesta ja säästyin migreeniltä.
        Onko sulla elämässäsi nainen?
        Jos on niin, ole hyvä ja kerro miten teistä tuli pari.
        Otan mielelläni vastaan hyviä neuvoja, niitä ei ole koskaan liikaa.

• Lokaanaamaan

nIINPÄ.tET NArsistISet LUTKAT.On miehelläkin tunteet.Saattaa olla et luulette ,ettei mies tajuu, mutta hän on herrasmies ja ymmärtää????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2156
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1547
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1004
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      922
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe