Olen itse aina ihmetellyt miksi viisikymppiset miehet villiintyvät parilymppisistä naisista ja nelikymppiset naiset nuorista miehistä ja uskokaa tai älkää tähän löytyy selitys, jolla voisi olla tieteellinen pohja. Tutkimusten mukaan naisten seksuaalisuus on melko alhainen parikymppisenä, kun taas miesten seksuaalisuus on suurimmillaan siinä hieman yli parikymppisenä. Miesten seksuaalisuus laskee kolmenkymmenenviiden ikävuoden jälkeen, kun puolestaan naisten seksuaalisuus lisääntyy iän myötä, ollen korkea nelikymppisenä. Eikö ole järkeen käypää, että viisikymppisten miesten ja parikymppisten naisten seksuaalisuus on silloin samoilla tasoilla ja puolestaan nelikymppisten naisten ja parikymppisten miesten suuret seksuaaliset halut ovat samoilla tasoilla. Tästä johtunee tuo puumailmiö. Siis ihan puhtaasta biologiasta ja hyvin siis siinä mielessä yhteensopivasta ilmiöstä kyse ja paras yhteensopivuus, jos asiaa tarkastellaan vain seksuaalisuuden näkökulmasta. No, suhdehan nyt tietysti muodostuu monesta muustakin tekijästä, mutta siis jos haetaan vain seksisuhdetta. ja muistaa täytyy tietysti, että ihmisten seksuaalisuudessa on myös yksolöllisiä eroavaisuuksia. Joku, harva yli viisikymppinen mieskin voi olla seksuaalisesti toimiva, kun taas naiset vaan paranevat vanhetessaan (voi tietty olla joitakin harvoja poikkeuksia).
Miten miehet kohtaisivat sopivan naisen paremmin
vinkkiäiltaanne
15437
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 15
Vanhimmat
Ei vanhetessa parane kumpikaan. Rumennutaan vain.
Seksi ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni.
Ilman ulkonäköä siitä ei tule mitään.
Totta. Kyse ei ole hypergamiasta, kukaan ei nussi rumaa miestä, ikinä.
On nuorena ja minulle vanhanakin eli en voisi koskea ikäiseeni naiseen. Mieluummin yksin ja runkutella tyttöjä katsellen. Tytöt pitäisi naittaa 16 vuotiaina miehille. Tämä mahdollistaisi hyvän elämän kummallekin. Tämä "vapaus" pelkkää ajan tuhlaamista ja naisten pilaamista. Härskiintymistä!! Liian härskiä nuo käytetyt vanhat ämmät minulle. Ei pysty!!
Voi voi, jokainen tehköön omat virheensä. Luuletko, että olisi kiva olla naimisissa naisen kanssa, joka ei välittäisi sinusta pätkääkään? Tuskin silloinkaan saisit. "Käytetyistä vanhoista ämmistä" puhuminen karkottaa kaikki naiset.
Juu tiedän ja siksi vuodesta 2008 ollut suhteissa vain parikymppisten kans.
Kaikki suhteethan perustuu seksille ja siitä sitä muuta elämää lähdetään rakentamaan <3
Yli viisaikymppinen nainen on aktiivisin seksihommissa. Eikä tarvii huolehtia ehkäisystä. Nam.
Taidat olla yli viisikymppinen nainen.
Viisikymppinen mies osaa olla riittävän röyhkeän välinpitämätön kypsällä tavalla. Siksi kuivahtanut kaljamahainen ukko voi saada parikymppisen helpommin kuin nuorena olisi saanut.
Mutta kun kurppa.fi
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/xxgj5nbt5hj91i1gsub1.jpg
Kun miehiä pyydettiin valitsemaan itselleen nainen deittiprofiileista, tässä on lopputulos.
Kaiken ikäisten miesten ylivoimaisesti suosituin valinta oli ikäluokka 20-22v, tämä ei yllättänyt.
Se mikä yllätti, oli että parikymppiset miehet valitsivat useimmin 40 naisia (!), kun taas 30-50v miehillä yläraja oli 35v.
Kun olin itse parikymppinen, en muista pitäneeni 40 naisia ollenkaan haluttavina. Mutta selkeästi puumafetissi ei ole pelkkä urbaani myytti. Kyse ei siis ole _pelkästään_ siitä että nuori mies hakee puumaa opettajaksi saadakseen helpommin oman ikäisiään.
Siis miksei olisi pelkästään siitä kyse?
Siksi koska tuossa näkyy miesten ykkösvalinnat. Jos puuma olisi _pelkästään_ opettaja eikä yhdenkään nuoren miehen halujen kohde, parikymppiset miehet olisivat valinneet _ pelkästään_ nuorempia naisia, aivan kuten kolmekymppiset, nelikymppiset ja viisikymppiset miehet.
Tyypillistä feministien propagandaa.