Miten miehet kohtaisivat sopivan naisen paremmin

vinkkiäiltaanne

Olen itse aina ihmetellyt miksi viisikymppiset miehet villiintyvät parilymppisistä naisista ja nelikymppiset naiset nuorista miehistä ja uskokaa tai älkää tähän löytyy selitys, jolla voisi olla tieteellinen pohja. Tutkimusten mukaan naisten seksuaalisuus on melko alhainen parikymppisenä, kun taas miesten seksuaalisuus on suurimmillaan siinä hieman yli parikymppisenä. Miesten seksuaalisuus laskee kolmenkymmenenviiden ikävuoden jälkeen, kun puolestaan naisten seksuaalisuus lisääntyy iän myötä, ollen korkea nelikymppisenä. Eikö ole järkeen käypää, että viisikymppisten miesten ja parikymppisten naisten seksuaalisuus on silloin samoilla tasoilla ja puolestaan nelikymppisten naisten ja parikymppisten miesten suuret seksuaaliset halut ovat samoilla tasoilla. Tästä johtunee tuo puumailmiö. Siis ihan puhtaasta biologiasta ja hyvin siis siinä mielessä yhteensopivasta ilmiöstä kyse ja paras yhteensopivuus, jos asiaa tarkastellaan vain seksuaalisuuden näkökulmasta. No, suhdehan nyt tietysti muodostuu monesta muustakin tekijästä, mutta siis jos haetaan vain seksisuhdetta. ja muistaa täytyy tietysti, että ihmisten seksuaalisuudessa on myös yksolöllisiä eroavaisuuksia. Joku, harva yli viisikymppinen mieskin voi olla seksuaalisesti toimiva, kun taas naiset vaan paranevat vanhetessaan (voi tietty olla joitakin harvoja poikkeuksia).

15

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vanhetessa parane kumpikaan. Rumennutaan vain.

• vinkkiäiltaanne

Seksi ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni.

• vinkkiäiltaanne kirjoitti:

Ilman ulkonäköä siitä ei tule mitään.

• simple-it-is
        M1978 kirjoitti:

Ilman ulkonäköä siitä ei tule mitään.

Totta. Kyse ei ole hypergamiasta, kukaan ei nussi rumaa miestä, ikinä.

• entinendemari
        vinkkiäiltaanne kirjoitti:

On nuorena ja minulle vanhanakin eli en voisi koskea ikäiseeni naiseen. Mieluummin yksin ja runkutella tyttöjä katsellen. Tytöt pitäisi naittaa 16 vuotiaina miehille. Tämä mahdollistaisi hyvän elämän kummallekin. Tämä "vapaus" pelkkää ajan tuhlaamista ja naisten pilaamista. Härskiintymistä!! Liian härskiä nuo käytetyt vanhat ämmät minulle. Ei pysty!!

• ölpsus
        entinendemari kirjoitti:

On nuorena ja minulle vanhanakin eli en voisi koskea ikäiseeni naiseen. Mieluummin yksin ja runkutella tyttöjä katsellen. Tytöt pitäisi naittaa 16 vuotiaina miehille. Tämä mahdollistaisi hyvän elämän kummallekin. Tämä "vapaus" pelkkää ajan tuhlaamista ja naisten pilaamista. Härskiintymistä!! Liian härskiä nuo käytetyt vanhat ämmät minulle. Ei pysty!!

Voi voi, jokainen tehköön omat virheensä. Luuletko, että olisi kiva olla naimisissa naisen kanssa, joka ei välittäisi sinusta pätkääkään? Tuskin silloinkaan saisit. "Käytetyistä vanhoista ämmistä" puhuminen karkottaa kaikki naiset.

• Neli.kymppinen

Juu tiedän ja siksi vuodesta 2008 ollut suhteissa vain parikymppisten kans.
      Kaikki suhteethan perustuu seksille ja siitä sitä muuta elämää lähdetään rakentamaan <3

• Yli viisaikymppinen nainen on aktiivisin seksihommissa. Eikä tarvii huolehtia ehkäisystä. Nam.

• zdgnxgn

Taidat olla yli viisikymppinen nainen.

• Mies3210

Viisikymppinen mies osaa olla riittävän röyhkeän välinpitämätön kypsällä tavalla. Siksi kuivahtanut kaljamahainen ukko voi saada parikymppisen helpommin kuin nuorena olisi saanut.

• Totuudenkertojatar

Mutta kun kurppa.fi

• 12121212

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/xxgj5nbt5hj91i1gsub1.jpg

Kun miehiä pyydettiin valitsemaan itselleen nainen deittiprofiileista, tässä on lopputulos.

Kaiken ikäisten miesten ylivoimaisesti suosituin valinta oli ikäluokka 20-22v, tämä ei yllättänyt.
      Se mikä yllätti, oli että parikymppiset miehet valitsivat useimmin 40 naisia (!), kun taas 30-50v miehillä yläraja oli 35v.

Kun olin itse parikymppinen, en muista pitäneeni 40 naisia ollenkaan haluttavina. Mutta selkeästi puumafetissi ei ole pelkkä urbaani myytti. Kyse ei siis ole _pelkästään_ siitä että nuori mies hakee puumaa opettajaksi saadakseen helpommin oman ikäisiään.

• Mies3210

Siis miksei olisi pelkästään siitä kyse?

• 12121212
        Mies3210 kirjoitti:

Siis miksei olisi pelkästään siitä kyse?

Siksi koska tuossa näkyy miesten ykkösvalinnat. Jos puuma olisi _pelkästään_ opettaja eikä yhdenkään nuoren miehen halujen kohde, parikymppiset miehet olisivat valinneet _ pelkästään_ nuorempia naisia, aivan kuten kolmekymppiset, nelikymppiset ja viisikymppiset miehet.

• entinendemari

Tyypillistä feministien propagandaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2156
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1547
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1004
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      922
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe