jos jumala olisi olemassa. en kehtaa sanoa ääneen mitä sille haluaisin tehdä. se on niin väärin että syntyy vammaisia ja sairaita lapsia. epätasa-arvo on jyrkkää. jumalaa ei voisi rakastaa. sitä voisi vain vihata sydämensä pohjasta.
jos jumala olisi olemassa
3
<50
Vastaukset
- 12_13
Minä taas rakastan Jumalaa myös siksi, että antoi meidän oppia tuntemaan hyvän ja pahan, kuten A&E halusiavat. Pahaa on jumalattomuus, joka näkyy kaikkina ikävyyksinä tässä maailmassa. Jos ihmiset olisivat aina Jumalassa, mitään ikävyyksiä ei olisi. Onneksi Jumala valmsiti tien pois Jumalattomuudesta.
Kannattaa muistaa, että jumala on natsihomo joka raiskasi ainoan poikansa....
miksi...???...
ehkä oli jäänyt velkaa black jackissa saatanalle, tms.
No joka tapauksessa psykopaatti-narsisti-kehari-runkkari koko tolvana.
(runkkari ja homo siksi, että ei pannut melkein-neitsyt-mariaa oikeasti, vaan ihan vaan siveeästi, unessa)- syntiensovitus
Syntiemme tähden kärsimme . Sen takia on yksi mahdollisuus. Jeesus. Polvilleen ristille anomaan armoa ja tunnustamaan ne paljot synnit. Rauha on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164