Olen ollut pari vuotta todella vaikeassa suhteessa itseäni selkeästi nuoremman miehen kanssa (minä olen 40 ja hän 30 ). Kyse ei ole puumailusta - satuin vaan rakastumaan nuoreen mieheen. Aikaisemmat suhteet ovat olleet suunnilleen oman ikäisten kanssa. Tasaisuus on puuttunut pitkälti kumppanin mielenterveysongelmien seurauksena (paha diagnoosi olemassa ja sairauden mukainen toiminta pahana muutaman kuukauden välein). Erossa on oltu ja kihloissa on oltu - kihlaus piti lopettaa pettämisen takia. Huoraaminen ei kihlaukseen kuulu! Viimeisin paluu yhteen oli viime kesänä parin kuukauden eron jälkeen. Kaveri tuntui olevan järjissään ja ymmärtävän aidon ihmissuhteen merkityksen. Menin halpaan. Nyt ollaan taas siinä tilanteessa, että kaveri juoksee yksinään baareissa jatkuvasti. Vielä kehuu sillä, ettei ole pettänyt vaikka on bilettänyt vieraiden ihmisten kanssa ja olisi ollut saumat seksiin. Tämähän ei voi muuta kuin aiheuttaa riitaa. Ja jatkuvan keskustelun siitä ollaanko oikeassa suhteessa vai erotaanko. Kovasti on kaveri sitä mieltä, että rajoitan liikaa kun en hyväksy huoraamista. Eli eroon pitää päätyä. Pitkän alustuksen jälkeen varsinainen kysymys: jos kaveri pyörii koko ajan kapakassa ja etsii uutta ihmistä eroa helpottaakseen, merkitseekö se sitä, että suhteella ei ollut mitään arvoa?
Kertooko se miten suhde loppuu sen arvon?
3
109
Vastaukset
- Olisiko
Hmmm.
Mikä arvo suhteella on ollut sulle itsellesi? Mitä tarpeita mies on sinulle täyttänyt?
Minusta voit luottaa siihen, ettei mikään kiinteä ihmissuhde ole merkityksetön. Johonkin mieskin on sinua tarvinnut. Jostain syystä se olet ollut juuri sinä.- FORSSAN_PERSPANOT
perspanoja! AP! Myönnä harjoitatte perspanoja.
- Truuuut
En voi muuta todeta kuin että elin tuollaisessa suhteessa 9 vuotta jonka jälkeen aloin arvostaa ja rakastaa itseäni ja pääsin suhteesta eroon. Sattuu, ikävä on, pelottaa mutta silti elämä on niin paljon parempaa ilman sitä tunnevammaista pettävää valehtelijaa. Uskon 100 % että joskus vielä tulee vastaan se mulle oikea mies :) Siksi oli päästettävä irti tuosta väärästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134525Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3133457Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363366Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182505- 2622102
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2961645- 901590
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441346Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153