Usean pyörittäjä

Aasdjjklgtyk

Vittu että vituttaa. Muija oli mielin kielin ja oli olevinaan just niin täydellinen ja kaikkee mitä muijalta toivo. Kunnes sain tietää tänään et kuvioissa pari muutakin tyyppiä. Vittu että vituttaa.

4

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi uskoa. Tän päivän ihmiset rupee olemaan aika perseestä ihan yleisesti. Niistä on tullut jotenki sairaita. Kaikessa asioissa. Tosin ihminenhän onki juuri tuollainen ku sinun muijasi.

    • samojakokemuksia

      Joo alkujaan mukava nainen muuttui mullakin ilkeäksi manipuloivaksi ämmäksi, joka ei osannut kiittää mistään enää, ei arvostanut minua yhtään enää, pelkästään koitti vedättää minua useamman kuukauden omaan tahtoonsa. Kurjisti kaiken, koitti saatana alistaa seksin pihtaamisellakin ja käyttäytyi ihan vittumaisesti. Ei osannut kommunikoida vaan teki elämisestä maan päällisen helvetin.

      Siihen loppui sekin pidempi suhde. Ihmiset on perseestä.

    • OnneaVaanJoo

      Minulla oli sama tilanne kuin ap:llä. Epäilin jotain tuollaista, mutta hän tahtoi seurustella. Luulin sen tarkoittavan, että muut jäävät. Ehdin rakastuakin. On ahdistanut pitkään.

      Se, että löysi ´paremman´ ei niinkään haitannut, kuin se, ettei voinut kertoa asiasta vaan roikotti turhaan monta kuukautta. Nyt en osaa enää luottaa naisiin. Aika huono alku oli varmaan uudellekin suhteelle tuo salailu myös toista miestä kohtaan.

    • Aasdjjklgtyk

      Tuo otti yhteyttä. Halus kai muka yrittää selittää jotain. En tiiä. Kai yrittää jotain omaa huonoa omatuntoaan paikata tai mitä lie. Tekis mieli huutaa tolle päin naamaa! Mitä se oikein kuvittelee? Sanoi, että pelkää kiintyvänsä liikaa, eikä kaipaa mitään sydänsuruja elämäänsä juuri nyt ja samaan aikaan tapailee jo uutta. Just joo. Miksi tapailla jotain toista, jos ei kaipaa elämäänsä sydänsuruja? Sanois suoraan vaan ettei kiinnosta. Aivan kuin se muuttaisi asiaa yhtään mitenkään. Tollaset muka pehmeet sanat ei tee asiasta yhtään helpompaa. Pahentaa vaan, ku paljastuu, että kusettaa päin naamaa minkä kerkee. En jaksanut edes sanoa mitään. Vastasin vaan jaa... vittu ku ois tajunnu vaan sanoo et lopettaa paskan jauhanta eikä antaa sille sitä kuvitelmaa et asia on ok mun osalta. Ei todellakaan ole. Pitäs vaan unohtaa ja antaa olla. Menkööt. Miks tollasen perään ees raivota ja surra. Luontoaan voi muuttaa kuitenkaan. Pitää vaa pysyy lujana ja olla antamatta sille enään yhtään mitään mun elämästä tai sielusta. Ei mitään! Ei yhtään mitään! Vittu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe